Субсидията за железниците непрекъснато расте, обяви Московски

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Тоест дават се по 400-500 млн. лева държавна субсидия на година на железниците и те са в такова състояние? Значи някъде в системата има огромен порок.

  2. 2 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    До коментар [#1] от "simo87":

    порок, който е там от около 30-40 години и никой не смее да го изкорени, защото много хора крадат от тая железница. от първия в йерархията до последния!

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Е, тва вече минисърчето ще трябва да го обясни, ама цветно. Как така се дават тези пари, а те е ясно вече на всеки не отиват в ЖП-то.

  4. 4 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1846 Неутрално

    Всичко е нормално. Няма в България ДЪРЖАВНО предприятие, от което да не се краде.
    Няма и да има.

    подпис
  5. 5 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Това изказване на министъра е една здрава алабалалогия!
    Във втория абзац където говори за Железопътна инфраструктура трудно може да се определи подлог и сказуемо. Никъде обаче не се споменава субсидия, а разчети. Тези разчети най вероятно са за подобряване и разширяване на инфраструктурата. Може да решат да построят забравената от началото на миналия век връзка между Попово и Разград, където насред полето има построени мостове под които никога не е имало река.
    Ако компания, която би следвало да се издържа от експлоатация на инфраструктура е на загуба, значи им е лошо ценообразуването. Там вина трябва да се търси в управителното тяло.
    Допреди месец се тръбеше, че товарните превози са печеливши, а днес изневиделица за първото полугодие са с няколко милиона загуба.

    "Министърът обясни, че същата е ситуацията и с БДЖ. "

    Кое БДЖ - холдинга, товарното или пътническото. Или може би в калабалъка няма да се разбере за какво става въпрос.
    То май в цялото управление е така.
    Говорим за период 2009-2011, и изведнъж - 2014!?!?
    Какво ще правим следващата 2012, ще му мислим 2013!
    Освен това само пътническите превози са със социална функция и там е по-коректно да не се говори за субсидия, а за компенсация за пътувания по намалени и преференциални тарифи, както е при градските автобусни превози.

    След цялата тази каша май е необходимо изриване, като се започне от мястото където първо се вмирисва рибата.

  6. 6 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Българите трябва да излязат и нарежат всички релси и вагони, преди да ги е изпреварил някой приватизатор. Само така могат да вчемат някаква трошичка от милиардите потънали в тая каца.

    икономист - неграмотник с диплома
  7. 7 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 886 Неутрално

    От тая статия става ясно, че България плаща 200 млн лв годишно за подръжката на жп линиите, за да могат чужди влакове да превозват чужди стоки. Трябва всичко да нарежем на секундата.

    икономист - неграмотник с диплома
  8. 8 Профил на mapto СУПЕР
    mapto
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    До коментар [#7] от "tel_112":

    Наша или чужда, важното е да върши работа. Защото нарязани релсите работа не вършат. А тя и чужда да е, машиниста пак ще е българин, да не мислиш, че германците са се убили да карат по дъртите ни релси?

    Включете се в свободния интернет, без цензура на корпорации, партии, олигарси,... https://feddit.bg/c/fediverse




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #