За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
4i_ta_tel
Рейтинг: 514 Неутрално"В същото време синдикатите и днес потвърдиха, че продължават стачката в железниците, независимо от това колко работници ще се включат в нея."
От днес нататък ще стачкува само Бунев, до пълната победа на.....
lz2
Рейтинг: 2302 Неутрално[quote#1:"4i_ta_tel"]"В същото време синдикатите и днес потвърдиха, че продължават стачката в железниците, независимо от това колко работници ще се включат в нея." [/quote]
ПравописА е поле за изява на неграмотните!УРАААААААААА!
Дтачкуват всички органи на Тренчев!ВСИЧКИ!
Eisbär
Рейтинг: 616 Неутралнотова не е стачка а трагикомедия.
442
Рейтинг: 554 НеутралноИзключително не адекватно управление. Като се почне от Бойко Борисов та до последния назначен от него да риформира нещо. Преди няколко дни Цветанов не разбираше, защо протестират полицаите, онзи ден на онзи болниците му бяха много, сега и директора на БДЖ не разбира какво продължават да искат протестиращите. Ами то стана ясно, че в час няма да влезете, ама поне за голямото междучасие идвайте, все нещо ще научите.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1981 Разстроено"...че не разбира какво продължават да искат протестиращите..." - голямото надлъгване между "преговарящите" води до такива ситуации, така че накрая не "хитрушковците", а ПЪТНИЦИТЕ ще са за никъде.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.red_rose
Рейтинг: 838 НеутралноТоя тъпанар Недев какво не разбира? Хората искат да се подпише нов колективен договор при същите условия от 2009 г. и да не им се намаляват социалните придобивки. Толкова ли е неразбираемо? Не искат и да има съкращения на работници.
Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!Защото тия, дето са приели доброволно да напуснат, всъщност го правят доброЗорно. Ако не подпишат, че са съгласни да напуснат, пак ще ги съкратят, но няма да им дадат 6 заплати. Затова хората са принудени да подписват, за да вземат някой лев и да не останат без пари посред зима.
Аман от гербери неразбирачи! Изумявам се, като си помисля как така народът се излъга в тия тъпанари и некадърници!
Десен
Рейтинг: 1391 НеутралноTия кърлежи са доста смешни.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Протеста им се лиши от основания, исканията им се превърнаха в претенции на едно малко дете тропащо с крак недоволно по пода.
И вместо да се засрамят и да си идат в къщи и да траят по-ниски от тревата, по тихи от водата че да не ги разкарат от работните им места, както между другото би трябвало - те видиш ли, стачкували. Смешници
4i_ta_tel
Рейтинг: 514 НеутралноДо коментар [#6] от "red_rose":
А разходите за тия придобивки с какви пари ще се плащат? С нашите пари от данъците ли ?
ven11
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#8] от "4i_ta_tel":
Разходите за тези придобивки могат да се плащат от приходите на товарните превози и няма да се плащат от твоите данъци. Обаче нещо не те виждам да протестираш против продажбата на товарните превози.
Двойни стандарти а....
4i_ta_tel
Рейтинг: 514 НеутралноДо коментар [#9] от "ven11":
Естествено, че няма да протестирам ! Мисля, че и товарни, и пътнически превози трябва да се приватизират ! До тогава ще си останат само хранилка за хрантутници.
4i_ta_tel
Рейтинг: 514 НеутралноДо коментар [#9] от "ven11":
И ако товарни превози са на печалба, тя трябва да отива в бюджета, а не за издръжка на хранилката.
lz2
Рейтинг: 2302 НеутралноДо коментар [#10] от "4i_ta_tel":
ПравописА е поле за изява на неграмотните!БРАВО!+++++++++++++
lz2
Рейтинг: 2302 НеутралноДо коментар [#11] от "4i_ta_tel":
ПравописА е поле за изява на неграмотните!ПАК БРАВО!++++++++++++++
red_rose
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#8] от "4i_ta_tel":
Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!Това е отделен въпрос.
Ставаше дума в статията, че Недев не разбирал какво искат стачкуващите. Е, аз му го написах.
Не знам, но си мисля, че от тази железница само крадоха 20 години, без да се вложи и един лев за модернизация, за нови локомотиви и вагони, като изключим ония мотриски, дето са абсолютно ненужни. И то крадоха на едро, горе по върховете, не толкова обикновените работници. Вярно, имало е и такива, дето са крали нафта или железа примерно, но всички ги хванаха и уволниха, а някой от ония управляващи да е бил уволнен и влязъл в затвора?
Дето им липсват 1000 вагона - да не са ги откраднали работниците? Май ги изнесоха в Сърбия по време на югоембаргото, а после така и не ги върнаха.
Та, ей затова сме плащали данъци 20 години - за тоталната разсипия и кражба на БДЖ, затова сега ножът опря у кокала. Обаче ще го отнесат най-невинните - обикновените работници.
Това, че ти се свидят придобивките на железничарите, означава, че изобщо не знаеш нищо за тяхната професия. Не се притеснявай, не са чак толкова много. Все пак, една тъпа секретарка в София взема двойно по-голяма заплата от един железничар. Хайде да не сравнявам каква работа върши тя и каква железничаря.
gabriella.m
Рейтинг: 609 Весело"Междувременно 1038 служители приеха да напуснат компанията срещу шест брутни работни заплати. Планът за модернизация на компанията предвижда да бъдат освободени 2000 души."
Ето това е модернизация, дами и господа - така се модернизира нашата държава - оставяйки хиляди без хляб. Естествено, че ИМА смисъл от стачката. Не просто има смисъл, а всички трябва да се вдигнем на една масова стачка по редица причини. А не да си траем, да сме "по-тихи от водата", както някой се изрази в горните коментари, и после да се оплакваме в личния си живот колко ни е тежко и как никога няма да догоним Запада. Запада си защитава интересите и хората, а ние вместо да застанем зад нашите съграждани и да изразим активна гражданска позиция, ги обвиняваме за смелостта им да се опълчат на ОРГАНИЗИРАНАТА анархия, която цари.
ven11
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#10] от "4i_ta_tel":
Дали можеш да покажеш поне една часта железница в Европа която да оперира като национална компания.
Иначе частната инициатива е добра, но не в този случай. Няма нужда да откриваме топлата вода.
Читателят
Рейтинг: 174 НеутралноБДЖ загубиха доверие.
Попътен вятър в главите!Дори и това, което досега имаха.
Не ми е ясно как ще го възстановяват, но с тези си действия поеха пътя към фалита.
За мен е виновно ръководството за некадърното си управление и липсата на всякакви переспективи.
А това че синдикатите си играят някаква тяхна си игра - нищо ново под слънцето в България.
4i_ta_tel
Рейтинг: 514 НеутралноДо коментар [#14] от "red_rose":
Краде се от държавното ! Затова пълна приватизация! Който може нека краде от частната компания. Който може нека взема заплата без да работи в частната компания. И т.н.
4i_ta_tel
Рейтинг: 514 НеутралноДо коментар [#16] от "ven11":
Държавното БДЖ е фактически фалирало, така че ще се наложи да "открием топлата вода".
tribiri
Рейтинг: 616 НеутралноТова май беше последния гърч на БГ синдикалното движение в този му вид!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!ven11
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#19] от "4i_ta_tel":
Е ми при такова ръководство как няма да фалира....
mik2
Рейтинг: 1059 НеутралноДосрамя ги. Смяраха да спрат всички влакове, но идва нова година, няма как.. Имат поръчка да фалират по-бързо железницата, за да се продаде евтино. Май ще стане като пощите. Хванаха ги в "крачка" и позатихнаха.
4i_ta_tel
Рейтинг: 514 Неутрално[quote#21:"ven11"]Е ми при такова ръководство как няма да фалира....[/quote]
Съгласен си, че е фалирала, но въпреки това да си запазят придобивките, да продължават да получават заплати , нищо, че няма какво да работят. Да си остане целия личен състав. А ние будалите ще ги издържаме чрез данъците си! Няма да стане.
morbo
Рейтинг: 649 Неутралнощом и хората в БДЖ ги нарекоха хрантутници, чакам и за миньорите да се обяви, че цял живот работят на сянка и после искат да се пенсионират млади...
ven11
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#23] от "4i_ta_tel":
Изобщо не си наясно защо железниците са в това полжение. След 20-на години крадене от страна на всякакви партиини кадри назначавани за управители на БДЖ е логично железиците да са във фалит. Нито синикатите нито обикновенните работници могат да източат БДЖ така както шефовете. Ако не можеш да схванеш това...
Ekaterina Subeva
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#6] от "red_rose":
"Хората искат да се подпише нов колективен договор при същите условия от 2009 г. и да не им се намаляват социалните придобивки. Толкова ли е неразбираемо? Не искат и да има съкращения на работници. " .... Това е нагло! И сега, ако ми обясниш кой ще плаща за т.н. социални придобивки, кой ще продължи да плаща загубите, които трупа БДЖ? Аз не искам. Работя в частна фирма и ние нямаме КТД. Борим се за всяка поръчка, работим като луди, пестим всяка стотинка, за да вземем заплатите си. Време е и вие от БДЖ да приключите със социализма. Ако бяхте частна фирма - не ме касае! Този филм вече го гледахме с Кремиковци. Съкрашавали са ме 2 пъти. Трудно е, но живота продължава!
4i_ta_tel
Рейтинг: 514 НеутралноДо коментар [#25] от "ven11":
Напротив, на ясно съм защо БДЖ е в това състояние. И докато не бъде приватизирана, състоянието и ще е все такова. Докато компанията е държавна, там ще се назначават партийни кадри, ще се краде и ще има разхищения. А когато бъде приватизирана също ще са нужни служители, но работещи, а хайлазите ще си търсят друга работа. Точно тия хайлази сега вдигат най-много шум.
widowmaker Всички сме парлеву франсе
Рейтинг: 340 НеутралноИ целият този цирк само за да се продадат Товарни превози по "Предназначение"...
"We're not gonna take it! Anymore."Булгартабак се продаде по "предназначение" и без циркове.