Започва пълненето на зейналите дупки по първокласните пътища

Основната задача сега е да се направи преглед на пътищата, където са се отворили дупки след снега и обработката с химикали. Асфалтът е толкова остър, че разрязва гумите. Това съобщава в интервю във в. "Преса" министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова. Тя се оплаква, че също спукала гума в такава дупка.
Тя посочав, че с предимство ще се пълнят дупките по магистралите и първокласните пътища като за целтя има бюджет от максимум 15-20 млн. лв. Дупките ще се запълват със студена смес, защото времето не позволява стандартно асфалтиране. Това може да наложи затваряне на отделни участъци, допълва Павлова.
Тази година основна задача на министерството, по думите й, е да се пуснат последните 80 км от магистрала "Тракия" преди пика на активния летен сезон. Основното трасе от Южната дъга на София също ще бъде пуснато в началато на лятото, според Павлова, ще се преодолеят задръстванията. В момента вървял и търгът за участъка от Околовръстното шосе, където да се "върже" магистрала "Люлин", която в момента "свършва в нищото".
Предстои да се направи анализ на трафика на "Хемус", за да се прецени трябва ли да бъде магистрала цялото трасе или скоростен път. Разликата била само в липсата на аварийни ленти при втория вариант.
По въпроса ще има ли забавяния заради работата на археолозите по трасето на "Струма" Павлова посочва, че нямало спорове с археолозите. "Ще държим чадър, реотан, каквото трябва, ще направим."
През март трябва да се сключи договора за изграждането на Лот 4(участъка Сандански-Петрич) по магистрала "Струма".
Предстои "широк дебат" по промените в Закона черноморското крайбрежие, за да се спре презастрояването по крайбрежието и да се премахнат "сергиите, гащите и чорапите" и постройките по плажовете, посочва още Лиляна Павлова.