Игнатов обеща улеснения за преструктурирането на математическите гимназии

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (45)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Грозен лобизъм, безпринципни промени, унищожение на малкото качествено образование, съществуващо у нас.
    Гадни долни политици.
    Мислите с г.за си.
    И само за него.

  2. 2 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Килърите (гроб) в действие.....въртят сучат, и ще унищожат образованието......На елита му требе прост електорат, който да строят в две редици и да го заведат пред урните......

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  3. 3 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2051 Разстроено

    "...юридически условия и пътеки..." - за "обучавани в училища с по-високо качество" - за такова ЗАГРОБВАНЕ наистина трябват ГОЛЕМИ усилия. Приравняване към идиотизмите на ОТРЕЧЕНИ образователни системи - няма що КАЧЕСТВЕНИ ОПравници. БГ системата ТРЯБВА да се СЪПРОТИВЛЯВА на наглото и бездарно слагачество!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  4. 4 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 980 Любопитно

    Ще повтарям този текст колкото пъти е необходимо ....

    Законът за училищата е ПОЛИТИКА! Политика, Съдбовно определяща бъдещето на нацията за десетилетия. Трябва да се знае, кой налага тази национална политика.
    Кои са лицата от затворената, несменяема група ”реформатори” винаги е оставало загадка.
    Дали се реформира в интерес на нацията или се постигат други интереси си проличава. НО НЯМА КОГО ДА ПОПИТАМЕ! НЯМА ОТ КОГО ДА ПОТЪРСИМ ОТГОВОРНОСТ!
    НЯМА ПРОЗРАЧНОСТ!
    Затова започнах да задавам едни въпроси. Иска ми се все повече хора да започнат да ги задават. ДА стане публичен проблем.

    КОИ са авторите на новия "неполитически" закон за училищата.
    КОИ са "експертите" написали концепцията за закона? От кои партии са? /Има не само от ГЕРБ май/
    КОИ са "експертите" в многото работни групи?
    КОИ са външните консултанти на "експертите" в работните групи?
    КОИ са НПО-тата, участващи в работните групи?
    КОИ са официалните представители на НПО и кои са "неофициалните" им "представители"-лобиси?
    КОЛКО СА ДИРЕКТОРИТЕ на училища и до кога ще са несменяеми в тези групи и не само там?
    КОЙ какво точно е предложил и КОЙ как е подписвал протоколите от заседанията на тези "работни" групи? Ако има протоколи …
    Арогантно е да се крие "експертността" на тези лица. ТЕ директно предопределят ПОЛИТИКАТА в бъдещето!
    КОЛКО ОТ ТЕЗИ ЛИЦА СА НЕСМЕНЯЕМИ ”автори” на безкрайните ”реформи” от последните петнадесет години?
    КОИ И КОЛКО ПЪТИ СА РЕФОРМИРАЛИ СОБСТВЕНИТЕ СИ РЕФОРМИ?
    КОЛКО ПАРИ СА УСВОИЛИ ТЕЗИ РЕФОРМАТОРИ?
    За всички ”реформи” …
    Игнатов ДА НАПРАВИ ИМЕНАТА НА ТЕЗИ “величия” ПУБЛИЧНИ!
    Име, презиме, фамилия, образование, длъжност, месторабота, брой години участия в работни групи при всякакви правителства и за всякакви политики …

    А те да не се крият ...

  5. 5 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 925 Неутрално

    "Всяка една от тези гимназии има имидж".....Нито едно елитно българско училище не си е запазило нивото от преди 10 години, да не говорим за по дълъг период?

  6. 6 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 925 Любопитно

    До коментар [#4] от "AzDebil":

    Днеска министъра по една телевизия каза, че проектозакона бил подготвен от 200 български учители и специалисти. Но и аз мисля, че общественоста трябва да знае техните имена!!!!

  7. 7 Профил на avalon_j.n.
    avalon_j.n.
    Рейтинг: 409 Неутрално

    МАЛОУМКА

    "...Квак, квак и квак...на една от жабите целунати от Б.Б. (превърнат от лакомията на журналята в "Принцът на България...)" ...

    ...От тази "принцеса" и в тази пиеса никой българин с топки не очаква нито качествен екшън, нито качествен секшън...

    (Открих универсалната МАЛОУМКА за анализ или оценка на жабите от ГЬОЛА "г.е.р.б." целунати от докторът на НеУКИТЕ от Симеоново и превърнати в „принцеси”...
    ...Кефи ме много...)

  8. 8 Профил на Марин Мидилев
    Марин Мидилев
    Рейтинг: 746 Весело

    Дали е взел мнение от тази:
    http://nenovinite.com/news.php?ID=1466

  9. 9 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 980 Любопитно

    До коментар [#6] от "dobrich":

    Това е невярно!
    Игнатов и Дамянова се прикриват зад учителите. Използват ги като щит на собствените си политически амбиции.
    Игнатов и Дамянова с пяна на уста твърдят, че законът слагал край на политиката в образованието?!?!
    ТОВА НЕ Е ВЯРНО!
    Всеки закон е ПОЛИТИКА В ДЕЙСТВИЕ!
    А с учителите и "обществеността", и "специалистите", и ... се е действало с по съвсем познати методи. Учителите от определени училища, в определени градове са "поканвани" задължително на семинар за "обсъждане" на новият закон на ГЕРБ!!!
    Както днес се е действало с депутатите! Облъчвали са ги на семинар да ... са благосклонни на единнен КОНСЕНСУС!
    КОНЦЕПЦИЯТА СА Я ПРАВИЛИ ПЕТ ЧОВЕКА - Дамянова, гербероудобен директор на софийска гимназия, специалисти от НБУ, политически удобен учител.
    За закона има Н-на брой работни групи в министерството. С точен брой назначени лица. Повечето директори на училища. С точен БЮДЖЕТ. С много "външни" сътрудници. Възнаграждения ...
    И безброй работни срещи в базите на МОМН , МС и хотели в цялата страна ...
    А това за двестата учители е ... популизъм за отклоняване на вниманието.
    ТА ТАКА!
    !

  10. 10 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1441 Гневно

    Ще го обясня на елементарен милиционерски език щото някой хора само от това разбират:

    България е световна сила в състезанията по математика за гимназиални ученици. Една от четирите страни които някога са имали пълен брой златни медали (другите три - Сащ, Китай, Русия). Буквално, преносно, всякак - световна сила.

    България е в топ 10 на вечната класация по медали. Ако беше футболен отбор щеше да я сравняваме с Англия или Франция .

    Огромна част от успехите се дължат на ранната подготовка на учениците - математиката се учи от малък, тя не е хуманитарна наука където се налага на зубренето, при нея се иска изключително бистър и подготвен мозък.

    Ще е жалко да загубим всичките успехи и традиции заради министерска прищевка...и то на прищевка на министър египтолог.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  11. 11 Профил на Марин Мидилев
    Марин Мидилев
    Рейтинг: 746 Весело

    проблема е тук:
    http://nenovinite.com/news.php?action=view&ID=1444
    износът е позволен вносът не!

  12. 12 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 802 Любопитно

    Кой е присъствал на "кръглата маса"?

  13. 13 Профил на jolly_josh
    jolly_josh
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Математиката учи на мислене. Вместо от най-ранна възраст да се поощряват по-будните деца да развиват познанията и мисленето си в областта на природонаучните дисциплини посредством диференцране в специализирани математически и природоматематически училища, те ще ги приравняват към масата, обслужващ персонал на идеокрацията. Е, така децата от рано ще разбират, че са излишни за българската държава, ако са умни.

  14. 14 Профил на jolly_josh
    jolly_josh
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#12] от "xmm":

    Идиокрацията.

  15. 15 Профил на roland
    roland
    Рейтинг: 632 Неутрално

    Какви експерти родиха това нещо , ще сега ще му търсят юридическо решение.
    Титани на мисълта
    Какви ли други простотии са натворили

  16. 16 Профил на lim
    lim
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Този "египтолог", ха,ха,ха, що не си ходи у СССР- то, дето е станал "учен"? Не пипайте Матемарическите гимназии, (училища, както и да е). Поне в това сме добри! Завърших СМГ с отличие- един от най първите випуски. До гроб ще благославям Училището и Учителите, въпреки, че не се занимавам с математика професионално.

  17. 17 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#10] от "NPaine":

    Ти ми обясни каква полза има държавата и хората в нея от тези златни медали. Пари ли печелят от награден фонд и после ги влагат в училището си, рационализации и патенти ли регистрират, тренират за бъдещи световни успехи по математика ли, решаването на задачи по математика е основата на развитието на другите науки ли ? С какво тия златни медали са по- важни от златните медали за ученици по шах да речем?
    Моля, за конкретен отговор, а не за разни размисли за това, че носели престиж, че славели името на гимназията и на страната. Каква полза има от златните медали на учениците по математика, освен за тяхното сиви.?

  18. 18 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#17] от "grayeagle":
    Няма полза. То от 1 клас нагоре няма полза. Да са научиш да си береш тухли и джилезо не ти требе математика.

    Слава Україні!
  19. 19 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Приет съм в МГ с ОЗМШ (очно-задочна математическа школа) след 6-ти клас, нямаше да ми стигне бала да кандидатствам само с диплома. 90-92 година бяха едни от най-мътните и разхайтени, та поради това. МГ е институция в тази държава, никоя държавна институция не е постигала такива успехи. И от 4-ти клас да е приемът - пак е късно.
    Ако саа има малко кифлите и моларките на депутатите не мисля, че това е начина за увеличаването им.

  20. 20 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 466 Любопитно

    тия дни гледам доста реклами на частни гимназии, явно елитните математически доста им пречат, може би няма кой друг да им пречи. доста тъп начин за правене на бизнес

  21. 21 Профил на jolly_josh
    jolly_josh
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#17] от "grayeagle":

    Наистина ли си задавате такъв non-sens въпрос: Каква е ползата от умението децата да могат да мислят логически, абстрактно и с въображение.:- ) До сега държавниците ни не желаеха такива деца, като пораснат да остават тук и да допринасят за развитието на цялото ни общество, а оттук нататък ще ги "изнасят" от малки зад граница. Ускорен износ на мозъци, а ползата е за идиокрацията.

  22. 22 Профил на ueberaschung
    ueberaschung
    Рейтинг: 372 Неутрално

    До коментар [#17] от "grayeagle":

    А какъв изобщо е смисълът от каквито и да било отличия? Каква е ползата от медалите от спортните състезания и олимпиадите?

  23. 23 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#17:"grayeagle"]Каква полза има от златните медали на учениците по математика, освен за тяхното сиви.?[/quote]

    А каква полза имахме ние двамцата с тебе от Гена Димитрова, Борис Христов, Веселин Топалов, Кристо или Асен Йорданов..... аз например никаква, а ти?
    Акъла е най-голямото богатство на един народ бе друже...... ама трябва акъл да го разбереш... а той шикан..., сек даже....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  24. 24 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#21] от "jolly_josh":
    Не ми извъртай въпроса. Питам защо държавата да прави специализирани гимназии за математика толкова ударно, а не за физика, химия, електронни игри или изобразително изкуство например?
    Или мислиш, че "...умението децата да могат да мислят логически, абстрактно и с въображение...." става само с математика? Ние като нация да се специализираме в преподаването на чистата математика и главна наша цел да е тия заветни златни медали за ученици? Да си чул да има специализирани гимназии само по физика или по химия или по биология. Все специалности, които са много по- важни от математиката и много по- приложими в ежедневието.

  25. 25 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#1:"tily_lily"]Гадни долни политици.
    Мислите с г.за си. И само за него.[/quote] За него ДА, но с него НЕ... и въобще най-мразим да мислим.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  26. 26 Профил на jolly_josh
    jolly_josh
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#24] от "grayeagle":

    Защо ги противопоставяте? Има ги тези гимназии, но държавата последното десетилетие не им обръща внимание. Просто е добре да се развиват и да се намери място в закона децата от малки да се диференцират според показаните умения и възможности. Децата са различни и за всяко има място, едни ще бъдат занаятчии, други - държавни администратори, трети - научни работници. А с този образователен закон не се дава никаква възможност това да става по естествен път, на няколко етапа през образователния път, според показаните умения в развитието на всяко дете.

  27. 27 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#24] от "grayeagle":

    Личи си че си доста неграмотен. Ако не знаеш, езика на физиката е математика. А компютърните игри всъщност са нещо като 110010101010101010010100101110001111100001111000000 и така трилиони пъти, ама все си е математика. Въобще математиката е в основата на всяка техническа специалност.

    Слава Україні!
  28. 28 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Добре, защо през 3-4-5 години нещо трябва да се закрива и открива юридически? От какъв зор се правят тези "законови промени"? Само да СЕ намира работа на данъкоплатците и гражданите, а политиците да "отчитат" поредния абсурд, наречен "реформа"???

    Адски тъпо обяснение от министъра!

    По целия свят се смята, че една фирма (име) е стабилна, когато не се сменя (подменя)! А когато няма никаква промяна в името и дейността, за какво е нужна пререгистрация, при това по указания от министъра начин - закриване и откриване??? Че това директно "съкращава" (отменя, заличава, изтрива) цялата история, опит и престиж, градени с десетки години!

    Идиоти, кръгли идиоти ни управляват, пардон, властват! Без грам извинение!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  29. 29 Профил на _1914_
    _1914_
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Математическите гимназии са едно от малкото стойностните неща в средното образование. С голяма изненада установих, че във водещ специалност на водещ български университет нивото на колегите в най-добрия случай бе като на съучениците ми в гимназията.

  30. 30 Профил на jolly_josh
    jolly_josh
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Чували ли сте за италианския търговец, математик Леонардо Фибоначи? Как се прогнозира плодовитостта при зайците? Коа е формулата на красотата в изкуството? А при растенията? А при животните? А във вселената? Как да се постигне успех на фондовите борси? Какъв е редът в хаоса? Е, всичко това може да се обясни с една поредица на числата на Фибоначи. Формулата на Златното сечение. Това е само една малка частица от математиката.

    http://bgchaos.com/category/fractals/fibonacci/

  31. 31 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#10] от "NPaine":
    "Една от четирите страни които някога са имали пълен брой златни медали (другите три - Сащ, Китай, Русия).."

    Предполагам, че Игнатов и сие играят за някой от конкурентите.
    Може би за...Русия?

    "The glory of God is intelligence"
  32. 32 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#30] от "jolly_josh":

    Фибоначи е завършил сигурно някоя престижна италианска гимназия?
    Търговска например...
    п.п.
    Да не споменаваме сега Ферма ,Паскал, Гаус и т.н.

    "The glory of God is intelligence"
  33. 33 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#26] от "jolly_josh":

    Виж, аз отговорът го знам. Чистата математика навлезе в тоя засилен обем в училищата на България от Съветския Съюз. Това беше отговорът на успехите на западът в приложните науки и в общия технически прогрес. Въведе се форсирано обучение по алгебра и геометрия на сравнително млади хора. Курсовете, които на запад се изучават в университетите, при нас ги обособиха в специални гимназии и ги изтеглиха след 7,8 клас. Така ние ги побеждавахме и побеждаваме защото учим много повече и по- рано. Разбира се при нас изостанаха приложните аспекти на точните науки, а се заложи на теоретичните. Затова победители и герои в тези олимпиади са винаги Русия, България , Китай и т.н. Така изтока получи победа над запада. В резултат имаме пресилени млади хора преди да са започнали университетското си обучение. Никой не ти оспорва качествата на младите ни хора, ама Норвегия, Швейцария, Германия, Холандия и Дания нямат системни детски шампиони по математика, ама имат инженери, архитекти и приложници с нива над нас.

  34. 34 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#33:"grayeagle"] Курсовете, които на запад се изучават в университетите, при нас ги обособиха в специални гимназии и ги изтеглиха след 7,8 клас.[/quote]

    Това може и да е било така, ама преди половин век. Сега вече не е така! Хората си актуализират образованите според съвременните постижения както в теоретичните, така и в приложните дисциплини.

    Вече успехите на математическите ни гимназии, по-скоро на възпитаниците им, се дължат на упорството и ентусиазма на учителите там. Определено не са в резултат на каквато и да е било държавна политика. Още по-малко образователна политика. През последните 20 години тя просто ЛИПСВА!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  35. 35 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    ПОПРАВКА:
    [quote#34:"Музар"]Хората си актуализират образованите [/quote]
    ОБРАЗОВАТЕЛНИТЕ ПРОГРАМИ

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  36. 36 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#28] от "Музар":

    "..., за какво е нужна пререгистрация..."
    Предполагам, че за ..стандартизация.
    Нещо , като превръщане на училищата в ковейер, където всяка поточна линия си има номер.
    Средно училище # 123 например.
    Ред трябва да има в тази държава.

    "The glory of God is intelligence"
  37. 37 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#34] от "Музар":

    "...Определено не са в резултат на каквато и да е било държавна политика.."
    С това не съм съгласен.
    Не отричам личния принос на възпитателите и учителите в едновремешните математически гимназии, но определено
    по бай Тошово време инициативите се поощряваха от най високо ниво.
    Няма да забравя как на една среща със студентите на 8 декември преди 30 години ни посетиха класика академик Тихонов и Благовест Сендов.
    Последният разказа баснята за изневярата на жената на Нобел с математика Митаг Лефлер и как това лишило математиците
    от "динамитените" награди.

    "The glory of God is intelligence"
  38. 38 Профил на jolly_josh
    jolly_josh
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#32] от "тулса":




    До коментар [#34] от "Музар":

    Точно! 20 години без актуализация.



    До коментар [#33] от "grayeagle":

    Много отговори, но тези, от които зависят решенията не си задават дори въпроси.

    В онези страни дават шанс на децата, всяко да се развива според способностите, защото това е тяхното бъдеще. А у нас държавниците не желаят да имат бъдеще самите те, камо ли децата. Ето, например холандската образователна система:

    http://www.dynot.net/index.php?Itemid=82&id=47&option=com_content&task=view&lang=bg

  39. 39 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#33] от "grayeagle":

    А бе на тебе пак СССР ти е виновен за всичко.
    Ако ти кажа на тебе, че в повечето банки ,финансови институции и университети на щатите работят необяснимо голям процент хора, "оскатени" в СССР и бившия източен блок ,с "ранно " изучаване на алгебрата и геометрията?
    Да не ти споменавам, че синът на съветски математик , Брин..
    е основателят на Гугъл например.
    То ..крушата не пада по далеч от дървото.

    "The glory of God is intelligence"
  40. 40 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#37] от "тулса":

    Казвам, че сегашните (!) успехи са по инерция, а не в резултат на сегашна политика в образованието. Извадил си (или не си ме разбрал) думите от контекста.

    Освен това не мога да се съглася, че по Тошово време са били поощрявани инициативите. Да, имало е такива елементи, но с много уговорки. Не искам да влизам в исторически спорове. Коментираме сегашното дередже.

    Просто винаги, ама винаги, една скапана система е била провокирана от неочаквани места. И най-вече от конкретни хора с идеи! Колкото и "бетон" да е била системата.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  41. 41 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#39] от "тулса":

    Ей, аз не съм против математиката. Тя идеята беше засилването на теоретичната математика да даде отражение в развитие на икономиката. Правилно руските математици и децата им успяват в Щатите. Там направо им поверяват научни катедри или отдели, защото те взимат най- добрите. Но там всичко се свързва с постигане на конкретен научен или фирмен резултат. За да дойдат пари за следващата година се изисква план, програма и някакъв резултат. При нас не е така. При нас всичко е заради идеята и инерцията. Съгласен съм, че при нас всичко се дължи вече на ентусиазма на отделни преподаватели. Но не виждам смисъл да се бяга от приложните аспекти на точните науки. Този, който е измислил сешоара с нищо не е попречил на точните науки, просто практически е помогнал на хората.

  42. 42 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    "..Вече успехите на математическите ни гимназии, по-скоро на възпитаниците им, се дължат на упорството и ентусиазма на учителите там. ..."
    Може и да не съм те разбрал, но този цитат май показва, че
    едно време ентусиазмът срещу бетона на системата е бил в пъти по голям.
    Някои мои познати математици обсъждаха преди няколко години въпроса с медалистите.
    Един от хората, професор в Йейл тогава, изказа еретичното
    мнение , че успехите на нашите ученици по математика на олимпиадите не са съвсем показателни за качеството на образованието по математика ,а са резултат малко и на ..държавна опека и идеологически мотиви.Също като с успехите ни в щангите и художествената гимнастика .Най силните мъже и най грациозните жени.

    "The glory of God is intelligence"
  43. 43 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    До коментар [#41] от "grayeagle":

    Не знам защо се опитваш да противопоставиш приложната наука и теоретичната.
    Аз си спомням , че навремето преименуваха Националната математическа гимназия(която завършиха брат ми и, синът ми и общи приятели) в Национална Природо Математическа Гимназия.
    http://npmg.org/
    Същия модел е и в Научната гиманзия в Бронкс, Ню Йорк.
    п.п.Да не би да си някакъв...физик?
    http://www.bxscience.edu/admissions.jsp

    "The glory of God is intelligence"
  44. 44 Профил на mandrah
    mandrah
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Сбъркана история от държавна политика от много години.
    На нашите деца се отдава матекатика и компютърни науки.
    Такъв ни е генът. И там трябва държавата да се намеси.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #