За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Бил Тамусен
Рейтинг: 796 ВеселоСеверо-западнала България е най-изостаналият район в ЕС.
milen888
Рейтинг: 120 НеутралноПрави са си хората, каква е тази Берлинска стена. Да направят една естакада, елементарно е!
paf
Рейтинг: 845 НеутралноОправдавам ги в този случай при така описаните обстоятелства. Трябва да се намери друго подходящо технологично решение.
reality
Рейтинг: 1019 Веселосори, машината на Бойко се ползва за копане на метрото. Ще трябва отгоре да минава линията.
Stupidity should be painfulИначе сериозно- високоскоростна линия ще помогне на региона да се съживи малко, но стена от 4км си е чиста подигравка с хората, живеещи в града.
Philip
Рейтинг: 1210 НеутралноЕ да изкопаят тунел, тамън и галата ще се реновира. Ще стане като тези в Австрия и Германия.
PHILIPcockmeat
Рейтинг: 515 НеутралноНе им трябва прогрес в Резервата, там само ракия им дай в хоремага и вефа да дрънчи чалгица!
Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!Десен екстремист
Рейтинг: 1321 Неутрално".....високоскоростната железопътна линия да бъде изградена по ново трасе от София до Видин с изключение на участъка Мездра - Враца - Криводол"
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Аз тоя текст не можах да го разбера
blero
Рейтинг: 120 НеутралноАбе кое говедо е измислило дувар 7 м висок и 4 км дълъг по средата на град??? Ми той си е за линчуване.
442
Рейтинг: 564 НеутралноВраца, .... няма да сте единственото населено място в света, през което ще преминава високоскоростна железница !!!
Десен екстремист
Рейтинг: 1321 НеутралноНе знам как ще живне народа. То там народ не остана, всички са на гурбет. А тия дето останаха не купуват билети
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)teridan
Рейтинг: 515 НеутралноХората там са прави. Линията разделя града на две и трябва да бъде оградена с бетонна стена. А трасето минава през такъв район, че е съвсем лесно да се вкара под земята. Даже не трябва да се правят тунели. Само трябва да се вкопае трасето и да се покрие. Но понеже най-лесно е да се пренебрегнат интересите на хората вероятно ще го прокарат на повърхността и ще разделят града.
Хи-хи
Рейтинг: 1682 НеутралноКато не са решили да правят летище насред центъра - пак добре. Ама друго си е 7 метрова стена - 4 км. дълга, ако я направят на земята, то си е половин магистрала или цял квартал блокове...
петър палчев
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#8] от "blero":
Сигурно някое от примитивна порода , защото културните породи говеда имат малко интелект.
ugi
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#11] от "teridan":
Че тя и сега линията си разделя града и по всякакви закони е забранено пресичането й. Или и врачани я карат като тези в Перник - давай през 4 двойни мантинели и 6 жп линии, само и само да не се качат на надлеза/ да слязат в подлеза. Едно нещо искат да им направят добро, та да живне тоя край и пак ритат срешу него.
бАрни
Рейтинг: 821 ВеселоПроекта ще раздели Враца на "западна" и "източна" Враца...
В "западната" Враца ще се живее по-добре...
Ogiigo
Рейтинг: 1308 НеутралноНие оправихме действащата железница, сега високоскоростна! С каква скорост ще се движи тази високоскоростна железница, може би с 90 км/ч? Защото ако се сравнява със сегашните скорости, направо си е такава! По отношение на стената, тъпо е в 21 век да се издигат стени, още повече насред града! Нека намерят друго решение (или може би го имат, но предлагат най-евтиния и най-лесния вариант)!
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1134 НеутралноТези врачани не си знаят интереса. 4 км дълга и 7 км висока стена, подходяща за графити - последният писък на модерният градски арт! Толкова голям подходящ обект и в София няма! А ако се разтропа кмета им и докара Бански, или какъвто беше там англичанина, пари ще къртят от колекционери, и стената ще я продадат на черно, ъндърграунд един вид. Пък те за Берлин си говорят!
Публикувано през m.dnevnik.bg
Скиорски
Рейтинг: 733 НеутралноАбе вие наясно ли сте колко струва тунел за високоскоростен влак. И знаете ли какъв шум, вибрации и даже гърмежи ще предизвиква влакът в този тунел.
Не знам как във всички градове в Западна Европа може, а тук не.
Цонев
Рейтинг: 757 НеутралноАз предлагам проекта да се спре...и да си живеят в средновековието...
And some things that should not have been forgotten were lost. History became legend, legend became myth...Николов
Рейтинг: 800 Неутрално1. Не разбрах откъде трябва да мине, но и не съм ходил във Враца, 2. Както вече бе отбелязано-има подлези и надлези. Каква е разликата дали ще е заради улица или жп линия. Така или иначе и в момента има такива, щом линията минава през оживен район. Дали се поддържат е друг въпрос. Да не говорим, че стените отдавна не се правят само от тухли, както очевидно много хора си мислят.
Публикувано през m.dnevnik.bg
vnn
Рейтинг: 789 Неутралнотой града и сега е разделен от жп линия само дето не е високоскоростна и за сега се пресича където на кой му кеф.
Десен екстремист
Рейтинг: 1321 НеутралноЧе като се замислиш си е направо супер. Живеят във Враца, работят в София. А може и видинлии да идват, зависи от скоростта
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)DIM ANG
Рейтинг: 733 НеутралноШе ядосате бат Бойко и влака ще мине под Враца без да спира
))))
ь
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#11] от "teridan": Някой се е престарал, нали ще са "високоскоростни", та не може да са в тунел! На всичко отгоре, става въпрос за по-малко от 4 км., защото ще излиза на гарата. Не знам какви са стандартите за тунели, но ще има работа за местните фирми, като ..... подизпълнители
)))
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)teridan
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#14:"ugi"]Че тя и сега линията си разделя града и по всякакви закони е забранено пресичането й. Или и врачани я карат като тези в Перник - давай през 4 двойни мантинели и 6 жп линии, само и само да не се качат на надлеза/ да слязат в подлеза. Едно нещо искат да им направят добро, та да живне тоя край и пак ритат срешу него.[/quote]
Като правят добро нещо, защо не го правят като хората. Линията спокойно може да се вкара под земята. Не е същото сегашната линия със скоростна линия. Сега може да се пресече, има прелези. На високоскоростна линия прелез не може да се сложи. Влака се движи с такава скорост, че е невъзможно да се пресича линията. В Барселона загинаха 15 младежи миналата година, защото се опитаха да пресекат скоростната линия, за да отидат на плажа отсреща. Събираха каквото е останало от тях на парчета. Там влака се движи с около 300 км/ч. Толкова е бързо, че когато видиш влака не можеш дори да избягаш от линията.
teridan
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#24:"ь"]Някой се е престарал, нали ще са "високоскоростни", та не може да са в тунел![/quote]
Това не е вярно! В Западна Европа в градовете високоскоростните линии минават в тунели.
Николов
Рейтинг: 800 НеутралноОще по-добра идея: да спрат напълно и завинаги влаковете от и до Враца. Очевидно не им трябват.
Публикувано през m.dnevnik.bg
silent step
Рейтинг: 169 НеутралноЩо пък да не мине по околовръстното а трябва точно през центъра на града да мине. И тогава парите за бетонната стена ще отидат за ново трасе.
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1134 Неутралноима и компромисен вариант. Да се проектира кръгово трасе около ромският квартал.
Публикувано през m.dnevnik.bg
traveler1
Рейтинг: 954 НеутралноДо коментар [#26] от "teridan":
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОДа в западна Европа минават и в тунели, но минават и по повърхността със защитни стени, понеже и там има малоумници дето да пресичат къде им падне с кравите барабар.
роджър
Рейтинг: 853 НеутралноНейни организатори са представители на ВМРО-БНД, "Атака", Съюз на патриотичните сили "Защита", национално движение "Достойни за България", движение ДНЕС, Дамски клуб "Вратица"
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg...............
А има ли някой нормален врачанин сред организаторите на "акцията" ?!
teridan
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#30] от "traveler1":
Т.е. казваш ми защо да го направим добре след като може да го направим зле. Типично българско разсъждение.
traveler1
Рейтинг: 954 Неутрално[quote#32:"teridan"]Отговор
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОДо коментар [#30] от "traveler1":
Т.е. казваш ми защо да го направим добре след като може да го направим зле. Типично българско разсъждение. [/quote]
Това си е твоя измишльотина! Аз такова нещо не съм казвал. Казах че и двете решения се използват на запад от нашата граница, а не само тунели.
Аз лично смятам че тунела под Петрохан ще реши всички въпроси от раз, а пътуването ще стане с 1 час по-кратко. Така проблема с Враца ще отпадне от само себе си. На тях тая линия не им трябва, а само им пречи.
teridan
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#33] от "traveler1":
Да, тунела под Петрохан е необходим, най-малкото заради Дунав мост 2. А колкото до ж.п. линията, предполагам, че тя е част от европейско трасе, но е добре да се направи както трябва. Сигурен съм, че вкарването под земята няма да струва много. Не знам ходил ли си във Враца, но там където минава линията е съвсем лесно да се изкопае са багери, да се положат линиите и да се покрие с бетонни панели. Като се спестят парите за двете бетонни стени за загражденията може да излезе почти същото, но ще е много по-удобно за гражданите. Защо да се се направи по-доброто?
Вкарването на линии под земята е удачно решение. Дори за София е подходящо линията от Казичене, през Гара Искър, Слатина, Подуене, Сточна Гара, Централна Гара да се вкара под земята, а отгоре да се пусне път с по няколко платна във всяка посока. Това би разрешило доста от проблемите с автомобилното движение в столицата.
Боно Нончев
Рейтинг: 902 ЛюбопитноЪм ... ако може да протестират да им се построи и метро ...
Доколкото се вижда от картата никъде ЖП линията не се пресича от улица. Ще се направят 3-4 места за пресичане от пешеходци, и е готово.
Или да изместят линията извън града, ама да не пищят че ще ходят по 2 км от центъра за да се качат на високоскоростен влак ...
Лимонетко
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#2] от "milen888":
Враца от край до край е 2 км, да направят един тунел мързелите ! Подкрепям врачани, ако искат да пуснат една подписка и в София
andromeda_82
Рейтинг: 8 НеутралноКогато видях заглавието реших, че това са поредните луди, които искат да изведат трафика от града си, а после да гладуват. В случая обаче има резон.
http://mishelstroi.com/
dusty
Рейтинг: 789 НеутралноНикой не е против проекта! Враца настоява за траншейно преминаване на жп трасето през града!