За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Dehumanizer
Рейтинг: 1316 НеутралноОбщинските съветници от БСП ли ще плащат за да въртят метрото и вехтите Икаруси по цяла нощ?
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»sa6
Рейтинг: 323 НеутралноДо коментар [#1] от "Dehumanizer":
ЕвроатлантидаНали направиха проба с 3 линии баш преди изборите. бяха "А", "B" и "С", хората изобщо не разбраха и не ги ползваха. После казаха че са на загуба и ги спряха. А трябваше просто да ги пуснат само в петък, събота и преди официални празници + малко реклама в медиите и щеше да бъде ОК. Ама кой да ти мисли, директорите без дипломи и с 5 хил. заплата?
Колкото до метрото, да, в много европейски градове си върти по цяла нощ, но да кажем че София е глуха източноевропейска провинция и няма как да стане.
Кум Вълчан
Рейтинг: 995 НеутралноИскането им е популизъм. Те ще платят ли на тролеите да се движат празни? Аз мисля че 23:00 часа е добро време за края на работния им ден. Който е замръкнал по кръчмите има таксита.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.small
Рейтинг: 165 ГневноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Какви 20 лева глоба бре мам.. им мръсна.1лв.цената на билета при минимална работна заплата от 280лв.Това е гавра!!!Две превозни средства на отиване и две на връщане са общо четири билета,по 22 работни дни ето ти 1/3 от заплатата.И се качваш в разбития икарус или раздрънкания трамвай и хващаш пневмония от минусувите температури вътре.Е тва е.Прос български народ дето са му стпили на врата и си мисли че го гушкат...Няма да има оправия скоро без революция в тази пародия на държава!!!!!!!!!!!
Храбър
Рейтинг: 1316 НеутралноПодкрепям единствено запазването на едномесечните карти.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Александр Г. Дугин (№55)
Рейтинг: 112 ЛюбопитноЩом БСП са организатор, как така не са поискали младежите и Дойчин направо да не се плаща за градски транспорт?
Кончита (с) Вурст - Президент на Европейския съюз. ;)Многострадална Геновева
Рейтинг: 833 Весело"Мъжът предложи още да се изчисли колко струва поддръжката на 15 кв. м. площ, колкото място заема средно един автомобил."
Леле тоя Христов средно кво кара бре? ТИР?
Ослик, суслик, паукан
Рейтинг: 112 НеутралноИзобщо да махнат картите за 1 линия е супер смешно.
I had a dream, JoeПътувам за една спирка до работа всеки ден, как си представяте да дам 50лв?
Whoops
Рейтинг: 788 ВеселоНаправо да премахнат глобите за гратисчии
Зафу
Рейтинг: 606 НеутралноОтносно реките да бъдат покрити - това никак не е "екзотична идея", тоя лаф някак си ми се струва въобще лековат. В един Брюксел още през 19ти век каналите са покрити, и върху тях са разширени булевардите. Никак, ама никак не е екзотична идеята.
В умът на начинаещия има много възможности, в този на експерта - малко.Зафу
Рейтинг: 606 НеутралноНе чух нещо много съществено - никой ли не се сети да предложи билетите да не се таксуват "на качване", а "за пътуване" - купуваш един билет за 1.20, но с него осъществяваш цялото си пътуване от точка А до точка Б.
В умът на начинаещия има много възможности, в този на експерта - малко.Друго нещо - ако от СКГТ ще да махат картите за една и две линии, то тогава трябва да въведат зони за столицата, което е къде-къде по-разумно - карта за централната зона, по-скъпа карта за по-външна зона, и т.н. .
Друг е въпросът, че тези предложения изискват една хубава електронна система както за билети, така и за карти.
Освен това - София не е толкова огромен град, за да се въведат повече зони.
shogun
Рейтинг: 125 ГневноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#4] от "small":
Ейй аман от цървули. Вместо да мисли как да изкара някой лев, реве, че глобата за гратисчии била висока.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
small
Рейтинг: 165 ЛюбопитноМежду другото:ти да не си шофьор в адския?От тия дето не пускат парното та да спестят малко нафта за крадене?Това ли ти е гениалната идея за изкарване на някой лев?
dinev83
Рейтинг: 628 НеутралноДенонощен транспорт не е необходим по всички линии, иначе идеята е добра.
zaharievaa
Рейтинг: 628 НеутралноСО ще избере най- рентабилното за СКГТ, защото наистина няма смисъл да се инвестира в денонощен транспорт по всички линии.
katerinaangelova
Рейтинг: 628 НеутралноСпоред мен, глобата трябва да е по- висока, за да не пътуват 18347 пъти без билет и да си мислят " Е то 10 лева какво са, ще ги дам"!
Mda
Рейтинг: 942 НеутралноНаистина денонощния транспорт не е необходим по всички линии и съвсем не трябва да е толкова на често - като пример една автобусна линия, която и сега покрива няколко от крайните квартали и спира близо до метрото веднъж на час ще обира който има останал от много голяма зона и въпросните пътници ще имат връзка с другия край на града и евентуалната вечерна линия там.
Теодор
Рейтинг: 681 ГневноДо коментар [#4] от "small":
Без да искам ти цъкнах +! Зле!