Запазване на глобата на 10 лева и денонощен столичен градски транспорт, поискаха граждани

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Общинските съветници от БСП ли ще плащат за да въртят метрото и вехтите Икаруси по цяла нощ?

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  2. 2 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 323 Неутрално

    До коментар [#1] от "Dehumanizer":

    Нали направиха проба с 3 линии баш преди изборите. бяха "А", "B" и "С", хората изобщо не разбраха и не ги ползваха. После казаха че са на загуба и ги спряха. А трябваше просто да ги пуснат само в петък, събота и преди официални празници + малко реклама в медиите и щеше да бъде ОК. Ама кой да ти мисли, директорите без дипломи и с 5 хил. заплата?

    Колкото до метрото, да, в много европейски градове си върти по цяла нощ, но да кажем че София е глуха източноевропейска провинция и няма как да стане.

    Евроатлантида
  3. 3 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 995 Неутрално

    Искането им е популизъм. Те ще платят ли на тролеите да се движат празни? Аз мисля че 23:00 часа е добро време за края на работния им ден. Който е замръкнал по кръчмите има таксита.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  4. 4
    small
    Рейтинг: 165 Гневно

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  5. 5 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Подкрепям единствено запазването на едномесечните карти.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  6. 6 Профил на Александр Г. Дугин (№55)
    Александр Г. Дугин (№55)
    Рейтинг: 112 Любопитно

    Щом БСП са организатор, как така не са поискали младежите и Дойчин направо да не се плаща за градски транспорт?

    Кончита (с) Вурст - Президент на Европейския съюз. ;)
  7. 7 Профил на Многострадална Геновева
    Многострадална Геновева
    Рейтинг: 833 Весело

    "Мъжът предложи още да се изчисли колко струва поддръжката на 15 кв. м. площ, колкото място заема средно един автомобил."

    Леле тоя Христов средно кво кара бре? ТИР?

  8. 8 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Изобщо да махнат картите за 1 линия е супер смешно.

    Пътувам за една спирка до работа всеки ден, как си представяте да дам 50лв?

    I had a dream, Joe
  9. 9 Профил на Whoops
    Whoops
    Рейтинг: 788 Весело

    Направо да премахнат глобите за гратисчии

  10. 10 Профил на Зафу
    Зафу
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Относно реките да бъдат покрити - това никак не е "екзотична идея", тоя лаф някак си ми се струва въобще лековат. В един Брюксел още през 19ти век каналите са покрити, и върху тях са разширени булевардите. Никак, ама никак не е екзотична идеята.

    В умът на начинаещия има много възможности, в този на експерта - малко.
  11. 11 Профил на Зафу
    Зафу
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Не чух нещо много съществено - никой ли не се сети да предложи билетите да не се таксуват "на качване", а "за пътуване" - купуваш един билет за 1.20, но с него осъществяваш цялото си пътуване от точка А до точка Б.

    Друго нещо - ако от СКГТ ще да махат картите за една и две линии, то тогава трябва да въведат зони за столицата, което е къде-къде по-разумно - карта за централната зона, по-скъпа карта за по-външна зона, и т.н. .

    Друг е въпросът, че тези предложения изискват една хубава електронна система както за билети, така и за карти.
    Освен това - София не е толкова огромен град, за да се въведат повече зони.

    В умът на начинаещия има много възможности, в този на експерта - малко.
  12. 12
    shogun
    Рейтинг: 125 Гневно

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на small
    small
    Рейтинг: 165 Любопитно

    Между другото:ти да не си шофьор в адския?От тия дето не пускат парното та да спестят малко нафта за крадене?Това ли ти е гениалната идея за изкарване на някой лев?

  15. 15 Профил на dinev83
    dinev83
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Денонощен транспорт не е необходим по всички линии, иначе идеята е добра.

  16. 16 Профил на zaharievaa
    zaharievaa
    Рейтинг: 628 Неутрално

    СО ще избере най- рентабилното за СКГТ, защото наистина няма смисъл да се инвестира в денонощен транспорт по всички линии.

  17. 17 Профил на katerinaangelova
    katerinaangelova
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Според мен, глобата трябва да е по- висока, за да не пътуват 18347 пъти без билет и да си мислят " Е то 10 лева какво са, ще ги дам"!

  18. 18 Профил на Mda
    Mda
    Рейтинг: 942 Неутрално

    Наистина денонощния транспорт не е необходим по всички линии и съвсем не трябва да е толкова на често - като пример една автобусна линия, която и сега покрива няколко от крайните квартали и спира близо до метрото веднъж на час ще обира който има останал от много голяма зона и въпросните пътници ще имат връзка с другия край на града и евентуалната вечерна линия там.

  19. 19 Профил на Теодор СУПЕР
    Теодор
    Рейтинг: 681 Гневно

    До коментар [#4] от "small":

    Без да искам ти цъкнах +! Зле!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #