Таксиметрови шофьори: Протестираме срещу олигарсите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 138 Неутрално

    И тия захитряха.

  2. 2 Профил на msc
    msc
    Рейтинг: 860 Весело

    Темата на протеста ми припомни онзи добър виц:
    "В България има много хора, които разбират от политика, проблемът е, че всички са шофьори на такси"

  3. 3 Профил на cockmeat
    cockmeat
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Когато си направят синдикат и се въведат квоти за брой таксита по общини - тогава ще има и качество, и нови коли, и чисти шофьори. Просто няма как сега, при условие че са много маймуни на клона, и повечето са хора с криминално минало и настояще.

    Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
  4. 4 Профил на baikozaiko
    baikozaiko
    Рейтинг: 237 Любопитно

    Не на 15 ,а изобщо да отпадне задължителното пенсиониране на колите,но да бъде въведен ежемесечен преглед на специални цени.

  5. 5 Профил на niki2003
    niki2003
    Рейтинг: 160 Неутрално

    Вечно протестиращите и недоволните! Нароиха се твърде много и започнаха да си пречат.Да останат най-съвестните и тези ,който имат ресурс да се справят! Не може куцо и закато да става таксиджия,защото е по- лесно!

  6. 6 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 802 Неутрално

    До коментар [#3] от "cockmeat":

    Напротив, единиствения ефект от такава безумна мярка е че ще вдигнат безумно цените. Просто защото могат. Точно като в гърция.

  7. 7 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Тия сигурно са последните, чиито протест ще спечели някакви симпатии у хората. Наречи го бакшиш и повече не го обиждай...

  8. 8 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 802 Неутрално

    До коментар [#4] от "baikozaiko":

    Ама прегледа да е в германия, с немските стандарти и немските проверяващи. Докато тази идилия стане ралност трабва да има ограничение.

  9. 9 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Когато ми трябва такси, се обръщам към някоя от големите таксиметрови компании. Патил съм си от бакшиши с раздрънкани и миришещи таратайки, които не могат да намерят адреса.

    Попътен вятър в главите!
  10. 10 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 935 Неутрално

    До коментар [#3] от "cockmeat":
    Глупости на търкалета!
    Колкото са им нови колите, чисти шофьорите и качеството в Несебър и курортите, дето возят на 5лв/км.
    Може ли да си толкоз наивен?

  11. 11 Профил на Black Panther
    Black Panther
    Рейтинг: 180 Неутрално

    България уби дете . Д...... те супата сега .

  12. 12 Профил на mitkobomb
    mitkobomb
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Много служители на МВР ,МНО работещи по график на смени си заработват като таксиджии ,именно те протестират !!!

  13. 13 Профил на sbe331351643
    sbe331351643
    Рейтинг: 1441 Весело

    Е той Камен Кирчев това е трябвало да каже - засягал се интереса на банките, лизинговите къщи и вносителите. По-добре нищо да не беше казвал.

    Но пък и има резон в това което казват. Защо да има таван за таксиметровите автомобили, задължително пенсиониране, а ЖП-то си вози с подвижен състав освен морално, а и физически остарял и никой не бере грижа за това, а не ги и санкционира. Защо също СКГТ вози пътниците си с автобуси на повече от 5 години? Защо междуградските автобуси са на повече от 5 години и им се издава разрешително за подобна стопанска дейност? Нали били опасни?

  14. 14 Профил на Жълт кантарион
    Жълт кантарион
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#9] от "Читателят":

    Че в големите да не би да няма миришещи шофьори ? Те като не се къпят, как да искаме колата им да не мирише?

  15. 15 Профил на ybh161151101
    ybh161151101
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Броят на такситата трябва да се редуцира, след въвеждане на ясни правила за състояние и възраст на автомобилите, както и ценообразуване. Но, както Bgpainter посочи, подобни такива трябва да има и за останалите видове обществен транспорт.

    А някъде бях чел, че в Париж има по-малко таксита, отколкото в София...

  16. 16 Профил на baba_minka
    baba_minka
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Протестираме срещу олигарсите...
    ----------------------------------------------

    А ние срещу олигофрените (в жълто).

  17. 17 Профил на saseff
    saseff
    Рейтинг: 294 Неутрално

    На тия парите никога не им стигат,тъпи к...та.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    saseff
  18. 18 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 180 Неутрално

    "Големи" коментатори- плювачи, разбирачи и по богати от руски олигарси!?! Да ви се неначуди човек! Кога станахте цигани, кога ви почерняха задните части? Единственият истински, човешки коментар на Bgpainter! В тази държава нещата са такива защото куцо, кьораво и сакато или е назначено за олигарх, или е задължено да лобира за тях, или пък си МЕЧТАЕ да е такъв! От там идва и мнозинството(мераците и плюнките). Да пази Господ от такава мърша! Елементарно, но не става с елементарни мозъци! Таксиджиите, като всеки нормален бизнесмен искат нормална бизнес среда. Такава в тази територия няма за никого! Тук е една олигархична клоака с всички екстри, медии, политолози, стъкмистика и вече останал полуграмотен и озверял народ!!!

  19. 19 Профил на Тони Гетова
    Тони Гетова
    Рейтинг: 688 Неутрално

    В Лондон и Лисабон такситата са модели автомобили, които вече отдавна, ама много отдавна не се произвеждат. Но всички са технически изправни. В Лондон не съм ползвала такси, но в други градове в Европа да, никъде такситата не са коли произведени вчера, навсякъде има всякакви Живьори-и нормални, и навъсени, и лъжци, и честни. Истината е, че държавата не може/не желае да се справи с хаоса в техническите прегледи. Истината, че настоящата ситуация осигурява добри парички за вносителите на автомобили, иначе ще умрат от глад. Държавата и с други неща не се справя добре затова ситуацията в този бранш е такава. Преди да плюете, се замислете че тези хора протестират вместо тихо и кротко да си вземат липсващите пари от Вас. С тая липса на контрол не е трудно. А и малко солидарност не вреди.

  20. 20 Профил на shisho_bak6i6o
    shisho_bak6i6o
    Рейтинг: 8 Неутрално

    От 5 години не са пипани цените на таксиметровите превози. Горивата се дигнаха 2,5 пъти!!! Метан от 0,7 на 1,57... Веднага казвам, че метановата уредба е 2800 лева /1400 евро/ . Отделно всяка година сменяш задни амортисьори заради тежката бутилка и на 200 хиляди километра основен ремонт на двигателя заради нагара от нискоктановото гориво метан. Цените на таксиметровите услуги в цял свят се образуват основно по цените на дизела или бензина. А95 е 2,71лева в момента.Отделно автомобила на метан пали едниствено на бензин. За авточасти, автомивки, ремонти, застраховки, осигуровки данъци печалба МПС и т.н., винетки, ЦДП-та и т.н. няма смисъл да споменавам. Сложиха таван на цените на такситата?!?!? ТОВА Е МЕКО КАЗАНО АБСУРДНО!!! Защо при пазарна икономика регулират пазара и цените на таксиметровите услуги?! Защо не сложат таван на цените на горивата 1,30 лева примерно. Защо не сложат таван на цените на градския транспорт, на ЖП транспорта, на въздушния? ЗАЩО??? Защо слагат таван на годините на таксиметровите автомобили? Защо няма таван на годините на автобуси, трамваи, тролеи, влакове, самолети? Дори и на личните автомобили? С тях също се возят хора, деца, майки??? България е държавата на абсурдите? Как с цени от 0,59 на километър пробег ще си купиш нов автомобил и ще го поддържаш изряден като техническо състояние и външен и вътрешен вид? Затова има такива "кошници" по пътищата?!? Да махнат тавана на цените! Тогава ще се возите в чисти, нови, луксозни и технически изправни таксита. Големите фирми ОК СуперТранс, Едно Евро (лична компания на Лазаров от Ок Супертранс), Радио СВ такси, Йелоу...трябва да се закрият. Те имат картелно споразумение да поддържат ниски цени за да лапат ЦДП (месечни вноски за франчайзинговите договори и ползването на радиочестота (които са незаконни по принцип) и станция от таксиметровите водачи) 130-150 лева и лизингови вноски от порядъка на 280 лева на СЕДМИЦА и т.н.....

  21. 21 Профил на shisho_bak6i6o
    shisho_bak6i6o
    Рейтинг: 8 Любопитно

    От 5 години не са пипани цените на таксиметровите превози. Горивата се дигнаха 2,5 пъти!!! Метан от 0,7 на 1,57... Веднага казвам, че метановата уредба е 2800 лева /1400 евро/ . Отделно всяка година сменяш задни амортисьори заради тежката бутилка и на 200 хиляди километра основен ремонт на двигателя заради нагара от нискоктановото гориво метан. Цените на таксиметровите услуги в цял свят се образуват основно по цените на дизела или бензина. А95 е 2,71лева в момента.Отделно автомобила на метан пали едниствено на бензин. За авточасти, автомивки, ремонти, застраховки, осигуровки данъци печалба МПС и т.н., винетки, ЦДП-та и т.н. няма смисъл да споменавам. Сложиха таван на цените на такситата?!?!? ТОВА Е МЕКО КАЗАНО АБСУРДНО!!! Защо при пазарна икономика регулират пазара и цените на таксиметровите услуги?! Защо не сложат таван на цените на горивата 1,30 лева примерно. Защо не сложат таван на цените на градския транспорт, на ЖП транспорта, на въздушния? ЗАЩО??? Защо слагат таван на годините на таксиметровите автомобили? Защо няма таван на годините на автобуси, трамваи, тролеи, влакове, самолети? Дори и на личните автомобили? С тях също се возят хора, деца, майки??? България е държавата на абсурдите? Как с цени от 0,59 на километър пробег ще си купиш нов автомобил и ще го поддържаш изряден като техническо състояние и външен и вътрешен вид? Затова има такива "кошници" по пътищата?!? Да махнат тавана на цените! Тогава ще се возите в чисти, нови, луксозни и технически изправни таксита. Големите фирми ОК СуперТранс, Едно Евро (лична компания на Лазаров от Ок Супертранс), Радио СВ такси, Йелоу...трябва да се закрият. Те имат картелно споразумение да поддържат ниски цени за да лапат ЦДП (месечни вноски за франчайзинговите договори и ползването на радиочестота (които са незаконни по принцип) и станция от таксиметровите водачи) 130-150 лева и лизингови вноски от порядъка на 280 лева на СЕДМИЦА и т.н....





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #