За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Софиянец
Рейтинг: 762 НеутралноАми дайте пари и ще ги оправим :–)
elevation04
Рейтинг: 269 ВеселоДо коментар [#1] от "Софиянец":
Защо пък трябва да ни дават, да не са ни длъжни....
Емо
Рейтинг: 628 НеутралноВ тази част на България отдавна е така, лошото е, че напоследък и сравнително хубави пътища се занемариха. Например скоро пътувах по международният път Пловдив-Свиленград, който си беше доста приличен преди, но сега има дупки убийци, особено в Хасковска област...
Virtus est medium vitiis.VaKY
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#1] от "Софиянец":
Pro bono publicum with a bit more gustoДа я заведат на морето, да види "приоритети" ...
nick686466
Рейтинг: 154 ВеселоТоя човек, ако продължи да пътува из България още няколко дена ще получи трайни психически увреждания. Явно е някакъв нежен романтик, който трудно приема нашата действителност - оня ден се беше развълнувал, че в Шумен колоездачите не карали по велоалеите. Дано да не се опита да пресече някоя пешеходна пътека без местен придружител.
Милен
Рейтинг: 1233 ВеселоТОВА НЕ Е ВЯРНО!
"Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."lalleen
Рейтинг: 636 НеутралноБраво на община Разград
the_sceptic
Рейтинг: 374 Неутрално[quote#1:"Софиянец"]Ами дайте пари и ще ги оправим :–)
[/quote]
Да се чете: ами дайте пари, ние ще краднем яко, от остатъка ще раздадем на наште ора като васо черепа да врътнат далаверката полустроителство (уж път, ама да не го вали дъжд), след няколко години дереджето ще е поне толкова лошо, колкото е сега, и ний пак ша ривем за евро пари за пътищата и пак лошите европейци ша са ни виновни
Norman Granz
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#5:"nick686466"]Тоя човек, ако продължи да пътува из България още няколко дена ще получи трайни психически увреждания.[/quote]
, които смело нагазваха в амазонските джунгли, катереха се по хималайските зъбери, престрашаваха се дори да влязат в тоалетната срещу "Свети Седмочисленици"...
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Ех, минаха времената на безстрашните пътешественици-откривател
Amoravis
Рейтинг: 105 НеутралноГ-н Расмусен, имайте предвид, че парите на европейските данъкоплатци потъват в родните дупки, в резултат на корупция, конфликт на интереси и проста шуробаджанащина. Но вие това много добре го знаете. Защо тогава продължавате да ни давате пари и да наливате масло в огъня. Разочарован съм от беззъбието на ЕС. Още повече, с едната ръка ни връчвате доклади и ноти колко сме корумпирани, а с другата ни давате пари - абсурдно нали.
Norman Granz
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#8:"the_sceptic"]Да се чете: ами дайте пари, ние ще краднем яко, от остатъка ще раздадем на наште ора като васо черепа [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Ами нали Батко беше дал на Братко едни 120 милиона, та идваха някакви нагли европейски проверяващи да питат какво е станало с парите...
Не стига, че внесохме най-древната култура в ЕС, ами и за пари ще ни питат, що сме ги крадяли.
Софиянец
Рейтинг: 762 НеутралноДо коментар [#2] от "elevation04":
Ми тогава да не се оплакват
vnn
Рейтинг: 733 НеутралноТе в някои от общините част от пътища се само ужасни,но и цели участъци изчезнаха и са само на чакъл след 20 години само кърпене и нищо друго
hodounski
Рейтинг: 2166 ВеселоАко отиде до Видин ще получи удар
tikvenik55
Рейтинг: 733 НеутралноДаа, г-н Б. Борисов често си прави реклама изтъквайки колко километри магистрали строи, но това няма как да впечатли избирателите извън София. Навсякъде в България пътищата са плачевни и над 50% от населението се чуди къде са магистралите за които говори премиера.
Мартин Маринов
Рейтинг: 681 ВеселоХаха, аз без да съм Евроексперт, също така ги определям.
Robin Hood was the first communistЮгозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 740 ЛюбопитноОбичайните тролски "коментари". А май става дума за преформулиране на приоритетите в еврофинансирането на инфраструктурното развитие, което, ако се осъществи, ще е от полза за много селища в провинцията.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.kimba3
Рейтинг: 793 ВеселоКлин,клин избива!!! Да му дадат 70 евро, колкото е минималната пенсия в България и да го оставят да оцелее един месец с тях в който и да е край на страната ни, по негов избор!!!
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 740 ВеселоДо коментар [#15] от "tikvenik55":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Поредните антисофийски глупости. В момента преобладаващата част от магистралните строежи са на повече от 150 километра от София.
nick686466
Рейтинг: 154 НеутралноДо коментар [#9] от "dodge_ram":
"престрашаваха се дори да влязат в тоалетната срещу "Свети Седмочисленици"... Аз лично познавам авантюрист, който неведнъж е замръквал в района на Лъвов мост, още си е жив и здрав човека...
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1866 Весело"...от стратегическа гледна точка комисията продължава да настоява..." - ами, ТЕ са си прави - идват, отмарят, съветват, за малко, по магистрали предимно. А в БГ - остават, живуркат, търпят, покрай разните видове пътища, разни българи, а и все по-малко и по-малко... СТРАТЕЗИ са, няма спор, а на проекти - никакъв.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.tikvenik55
Рейтинг: 733 НеутралноДо Югозомби: Е, погрешно си ме разбрал. Идеята е че се работи на парче. Трябва да се мисли и работи мащабно, така че всички области на страната да се развиват, не само определени региони. Всички градове и региони са еднакво важни за развитието на страната като цяло.
sik96
Рейтинг: 112 Неутрално[quote#19:"Югозомби"]Поред ите антисофийски глупости. В момента преобладаващата част от магистралните строежи са на повече от 150 километра от София. [/quote]
Но всички водят към София! В това няма лошо, но за мен, като жител на Варна, са много важни и отсечки като Варна-Бургас, Варна-Добрич, Варна-Дуранкулак. В Бургас също ги вълнува нещо повече от Бургас-София, във В. Търново навярно също и т.н.
pepi1442
Рейтинг: 733 Неутрално[quote#2:"elevation04"]Защо пък трябва да ни дават, да не са ни длъжни....[/quote]
dnevnik са част от статуквото!А на гърците защо дадоха 380 МИЛИАРДА ве лек - да не са им длъжни?!?!?
Има едно неписано правило - никой нищо няма да ти даде докато не си поискаш! (важи на 200% за жени и 99999% за ЕС)
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 740 ВеселоДо коментар [#23] от "sik96":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Щом магистралите били само за софиянци, да не съм видял коли с варненска регистрация по тях! Варненци, магистралите не са за вас, ползвайте си каручките и черните пътища!
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#22] от "tikvenik55":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Съгласен съм, че трябва да се развиват всички български региони, само че има някои ограничения. Първото е, че европейското финансиране не стига за строителство на всички предвидени магистрални проекти. По тази причина едни трасета се строят сега, а други са отложени са следващия финансов период. Уви, големите бюджетни излишъци засега са само минало и за инфраструктурно развитие ще се разчита основно на европейски фондове. Не че във времето на големите излишъци беше друго, но тогава и фондовете по корупционни причини бяха недостъпни... Пак по същата причина, липса на достатъчно европейски средства, някои от магистралите вероятно ще бъдат заменени от по-евтини скоростни пътища. Второто ограничение е, че ЕС отпуска пари предимно за пътища с международно транзитно значение, така че страната ни трябва да се вмести в тази по-едра рамка по възможно най-благоприятен за нашите вътрешни интереси начин. Надявам се, че администрацията ни ще успее в значителна степен в това. Вече има положителни примери, да си спомним за вмъкването на магистрала "Хемус" в плановете за еврофинансиране. Давам си сметка, че за един живеещ в провинцията човек перспективата да има по-добър път до неговия край едва след седем или осем години звучи много разочароващо, но не зная дали за момента има по-добра алтернатива. При съществуващите ограничения вероятно няма как да се избегне ситуацията едни краища да бъдат временно по-облагодетелствани от други.
pepi1442
Рейтинг: 733 НеутралноВ цял свят има пътища като стъкло. Само в България има дупки и оправдания колко щеш....чак и хората са се примирили и не смеят дори да си помислят, че може да сме като нормалните държави.
dnevnik са част от статуквото!tikvenik55
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#26] Югозомби
Щом поставяме въпроса по този начин, мнението ми е следното:
1. Крайно време е да се спре да се гледа на еврофондовете като на дойна крава, като на единствен източник на мляко. Затова всички плащаме данъци - за да отиват където трябва и за каквото трябва.
2. Дали си жител на София или Варна, не те прави повече или по-малко българин. Софиянци също пътуват из страната и също си трошат колите по разбитите пътища, колкото и хората от останалите градове.
3. Много градове и села са от стратегическо икономическо и културно значение за страната ни и са не по-малко представителни за България от София.
И накрая, струва ми се много комплексарско да се разделят хората на Софиянци и провинциалисти. Като се замисли човек кореняците софиянци са може би не повече от 15-20% от жителите на града. За разлика от останалите "софиянци" говорят правилен български, без диалект и на казват говорим(е), мислим(е) и т.н.
Дедо Либен
Рейтинг: 1309 Весело"Евроекспертът Карстен Расмусен определи като ужасни пътищата в България"
Ми дайте ни малко пари, за да ги оправим като гръцките де, нали сме равноправни!!!!
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 740 ЛюбопитноДо коментар [#28] от "tikvenik55":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Много села имали стратегическо значение за развитието на страната. Интересно кои ли са, за да ги свържем с магистрали? Шегата настрана. Към момента 80% от парите за инфраструктурно транспортно развитие идват от ЕС. Ако ти си в състояние да намериш същото количество пари от друг безвъзмезден източник, без при това да засегнеш каквито и да е държавни социални разходи, ще гласувам за теб на следващите избори.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 740 ЛюбопитноДо коментар [#29] от "Дедо Либен":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Ха де! Май още друсане из дупките му трябва на г-н Расмусен, докато усети защо у нас хората се чувстват огорчени, че гръцките държавни грабежи се овъзмездяват със стотици милиарди помощ, а на нас за преасфалтиране на кратери не се дават пари.
bayern
Рейтинг: 112 Неутралното е меко казано ужасни дано асвалт паша ги оправи
Welthauptstadt Germaniakimba3
Рейтинг: 793 ВеселоДо #22-tikwenik55 - Ама ти наистина си безнадежден оптимист!!! Нали ,ако тези които за 22 години разсипаха България,можеха да мислят, днес щяха да са я превърнали в земен рай???Ами те прогониха от България един милион и половина квалифицирани българи!!! Разсипаха образованието, здравеопазването, инфраструктурата, икономиката...И ти очакваш, от тези разсипници, да мислят мащабно???Кой квалифициран лекар,инженер, биолог, химик, пък дори и стругар, фрезист...ще остане да работи в България за мизерното заплащане което му предлагат??? Дори да намерят някой, който да им измисли мащабните проекти за всички региони, кой ще ги реализира??? Чувал ли си анекдота: "С трици,маймуни не се ловят!" ???
КДС
Рейтинг: 314 Неутрално[quote#11:"dodge_ram"]ами и за пари ще ни питат, що сме ги крадяли. [/quote]
Проклета да е Русия!Ето с това Първо лице Множествено число хич, ама хич не съм съгласен!
КДС
Рейтинг: 314 Неутрално[quote#14:"hodounski"]Ако отиде до Видин ще получи удар [/quote]
Проклета да е Русия!И преплитане на червата...
Blackradio
Рейтинг: 479 НеутралноНямаме никви проблеми с пътищата бе. По документи всичко е ремонтирано и е платено на когото трябва.
Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.LK
Рейтинг: 681 НеутралноУви! Така ще се получи....До коментар [#8] от "the_sceptic":
MtLK
Рейтинг: 681 НеутралноСамо над 50%? Да приемем, че около 0.91 % от населението все още вярва на г-н Борисов и основно пътува между Банкя и Софето и по тази причина няма твърде представа какви са пътищата в останалата част от страната. Освен това най-вероятно те гледа на дупките като места, предвидливо сложени на пътя за садене на картофи. Но останалите надали имат някакви ил#зии... Можем да добавим към вярващите в магистралите и депутатите на ГЕРБ, които се правят, че дупките не съществуват... но това не променя съществено изчисленията...До коментар [#15] от "tikvenik55":
Mtsaseff
Рейтинг: 269 НеутралноАми прав е човека,няма за какво да отричаме.
saseffА тиквата само магистрали прави,а за останалите пътища нищо.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Daria
Рейтинг: 397 НеутралноАми да дойде да поживее с 500лв един месец в България и по възможност зимата, за да усети пълното прживяване с Топлофикация и тогава ще разбере, че пътищата не са най-големия проблем. А да не дава Господ да опре до бг здравната система - че тогава ще трябва да се моли да го приберат още на 1-та седмица.