За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
danakoplatec
Рейтинг: 237 НеутралноЯвно парите за нови километри магистрали свършиха, сега започват да се повтарят и потретват. Оттук нататък ще слушаме за инспекциите на богопомазания и огромните му ремонти по новопостроените от Него магистрали. Оф, да се свършва мандата на тези некадърници най-накрая!
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоНека да позная какъв ще бъде духът на 90% от "коментарите". Ако "Тиквата" не асфалтира - защо не асфалтира, ако асфалтира - защо асфалтира, ако не преасфалтира - защо не преасфалтира, ако преасфалтира - защо преасфалтира.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Zizu
Рейтинг: 1067 ВеселоКонтролът е задължителен във всяко едно производство!
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!Браво на Бойко Борисов!
442
Рейтинг: 574 НеутралноЩели да преасфалтират още 15км. В прав текст това означава - работниците остават без заплати. Бойко тези всички от този лот повече да не са посмели да участват в търгове.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Ментор
Рейтинг: 1032 НеутралноДо коментар [#1] от "danakoplatec":
може би предопчиташ още 5-6 години корупционни скандали без нищо построено ?
razor
Рейтинг: 237 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#1] от "danakoplatec":
Ти си много тъпо прче пич. Човека установявя, че гърците работят некачествено и ги кара да се поправят - ЗА ТЯХНА СМЕТКА! Ама така е, червените гниди ревът като настъпени, я да минат да видят предните участъци на магистралата на кво причлиат от толкова крадене и полагане на некачествен асфалт.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 Гневномного е тегаво положението а за застраховките е направо престъпно !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
wds23355772
Рейтинг: 868 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Югозомби":
тон, който съпътства всички статии съдържащи думите Бойко и автомагистрала.
Аз дори се учудвам как в статията на Дневник не е пусната тънката нишка на подигравателно-укорителни
Всъщност реално статията показва следното: един строеж се контролира още преди завършването му у дефекти се коригират още преди да е рязана лентата. Похвално.
Distributed
Рейтинг: 1041 ВеселоДо коментар [#2] от "Югозомби":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Мрънкане да има
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2051 Весело"...който инспектира строителството на пътя заедно с министъра на регионалното развитие..." - защо не СТОЯТ там тогава, щом само така има качество?!? Колко службици са осребрили "работата" по ЛОТ, МОТ или КОМПОТ? ЛОТ е УЧАСТЪК, може би затова не пасва качеството на БГ манталитет, нека се уточнят по кой ТЕРТИП ще харчат.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#11] от "Distributed":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.И тежка политикантска драма.
elevation04
Рейтинг: 294 ВеселоБоце пак по пътищата...
wds23355772
Рейтинг: 868 Весело[quote#12:"А БЪ В"]защо не СТОЯТ там тогава, щом само така има качество[/quote]
Проблема е засечен не от Бойко или Биволицата а от подвижна пътна лаборатория. Ти да не си въобрази, че отива премиера и с кирката разкопава асфалта да си вземе проби.
Александър
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#1] от "danakoplatec":
АЗНезнам дали си прочел внимателно статията, но става въпрос за новата отсечка на Тракия, която все още не е пусната в експлоатация. Освен това, ремонта ще се извърши напълно ЗА СМЕТКА НА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ!!!! Но инзче трябва да се помислят за нистина спешни ремонти на Тракия от Тунелите до Пазарджик, както и на севрната дъга на околовръсното в СОфия - там не може и да се каже, че са дори третокласни пътища!!!
Хриси
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "Варненски":
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Бе аз да питам все пак: Господин Министър Председателят няма ли някакви други задължения освен да инспектира магистрали час по час и да се занимава със съпътстващите дейности като садене на блатни кокичета и наставляване на археолозите?
SSmart
Рейтинг: 696 ВеселоУРАААААААААА! Ликуй ,народе!
buran
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#3] от "Zizu":
Абсолютно вярно - контролът е необходим... обаче за целта има строителен надзор, не е негова работа да инспектира всеки километър...
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#10] от "Варненски":
magistrala_ljulin_-_svlachishta_predi_finala/
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Да напомня, малко преди магистрала "Люлин" да бъде завършена, "Дневник" пусна не съвсем компетентен помиен материал, придружен с галерия, в който се говореше за "мост на смъртта" и "плачещ тунел":
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/04/04/1070172_
NPaine
Рейтинг: 1441 Весело"30 години не са пипани мостовете в България. Виадуктите са в окаяно положение. Не са строили нищо, с изключение на тази глупост "Цанков камък", поне да бяха ремонтирали част от съоръженията"
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Ще си рече човек, че Боце от вчера е премиер, а то вече трето лято ще стане.
dnk
Рейтинг: 247 Неутрално[quote#9:"Югозомби"]С две думи, 90% помия в коментарите. [/quote]
Моралът не е порок!Ми те форумите са това - отдушник на напрежението
Но един факт не може да се отрече - и плюещи и неплюещи ежедневно ползват и магистрала Люлин и южната дъга, и метрото. Като постоят "Тракия" и нея ще я ползват!
Знам и Мога
Рейтинг: 1032 ВеселоХубаво де, в коя друга държава министър-председателят ходи да инспектира строителен обект ден през ден?
Танас
Рейтинг: 1441 Весело[quote#7:"razor"]Ти си много тъпо прче пич. Човека установявя, че гърците работят некачествено и ги кара да се поправят - ЗА ТЯХНА СМЕТКА![/quote]
Цацарoff - Оставка ! >:-)Изпълнителя е Гръцка фирма а подизпълнителите са си наши родни Български фирми с Български работници и нали се сещате кой ще опере пешкира ?
С толкова качествен битум от Нефтохим - а толкова качествен асфалт. Колкото повече битум изкупуват толкова повече парици падат в Златния безгрешнии джеб
Знам и Мога
Рейтинг: 1032 ВеселоЗа съжаление, по български обичай, никой не се е сетил да контролира добре. Пак добре, че изобщо се сетиха този път.
dnk
Рейтинг: 247 Неутрално[quote#19:"buran"]контролът е необходим... обаче за целта има строителен надзор, не е негова работа да инспектира всеки километър...
Моралът не е порок![/quote]
За да заработи строителният надзор трябва ежедневно набиване на канчетата!
chudomor
Рейтинг: 891 Неутрално"А сега ние държавата" Ама ако може и дъжда...
Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...Comandante Marques
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#20] от "Югозомби":
low riders teamами не знам кога си минал по магистрала Люлин, но на платното отново се е свлякла пръст, а през прокъсаната мрежа веднъж и овчици бяха напъплили. Преди месеци буквално.
ПАВЛА
Рейтинг: 1441 НеутралноТази история поразително ми напомня ремонта на "Цариградско шосе"... Работи се мизерно, а после се ремонтира.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "dnk":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.На практика става точно така, както казваш, а нямаше да е лошо да е възможно да се дискутира спокойно и смислено, без постоянните политикантски истеризации.
xm...
Рейтинг: 1441 Весело[quote#2:"Югозомби"]Ако "Тиквата" не асфалтира - защо не асфалтира, ако асфалтира - защо асфалтира, ако не преасфалтира - защо не преасфалтира, ако преасфалтира - защо преасфалтира. [/quote]
Ама не, и Той да се изтъпани там, начело!
Тц!
Въпросът е, че Тиквата само с туй се занимава
И все "АЗ", "АЗ", та "АЗ" ...
В случая си има договори, че "грешките се поправят за сметка на изпълнителя", Плевнелиев още преди почти години се похвали с това, има си Строителен контрол, има си в края на краищата ресорен министър, че даже и "виден от всякъде" при това ...
Нормално за мен е да резне два пъти лентата - на първа копка и на откриването на готовия участък. А не да е на всяка манджа мерудия ...
iq146
Рейтинг: 230 НеутралноКой от предишните Премиери е говорил за качеството на извършената работа? Интересуваха се само от комисионните! Работата кучета я яли! Браво, Борисов, летвата си я вдигнал толкова високо, че тежко му на тоя след теб, ако се окаже КРАДЕЦ като тия преди теб!
00222
Рейтинг: 122 НеутралноГорките!!! Пак са ги „издебнали“ по празниците!?!?
boby1945
Рейтинг: 524 ВеселоЯвно не я разбирате голямата политика, котенца, идват избори и ББ иска да покаже "лице" на драгите електорални "единици" по места, като свърши нещо ПОЛЕЗНО за страната, в случая осигури качествено изпълнение на проекта.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Народната любов с тичане се печели, не с масали на партийни сбирки (не че и те не са важни)..
А не да си го мери с този и онзи, кой да води бащина дружина, както правят някои джентълмени...... от други партии......
hinin37
Рейтинг: 803 Неутрално"всеки един от вас би могъл да дойде и да каже: "Що не дойде държавата да ми направи една къщичка?", посочи Борисов" - Че на циганите как им правим къщички и блокове?...
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 НеутралноДо коментар [#28] от "Comandante Marques":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Така е. Проблеми на "Люлин" има, но те не са "мост на смъртта" и "плачещ тунел". "Люлин" е пример как не бива да се изграждат магистрали. За съжаление към 2009 година магистралата беше в положение или да бъде завършена с този си проект, който не предвижда качествено укрепване, за да се спаси европейското финансиране по ИСПА поради липсата на време за сериозни промени по него, или България да търси друго финансиране.
mi6osp
Рейтинг: 753 ГневноПросто първите лястовички от "Мутри строят магистралите на България".
Когато някой е глупав,то е за дълго!Трябва да е съвсем фрапиращо, за да се прави наново.
Истината ще блесне при одита през 2013-14г.- за съответствие на построените магистрали с европейските стандарти.
От резултата ще зависи, колко милиарда евра ще връщаме.
Ще остане "позлатен" асфалт , нечии тлъсти сметки и нови дългове за българските граждани.
Когато дойде 2014, ще се окаже, че под мъдрото Му ръководство сме усвоили една трета от полагащите ни еврофондове, от които ще трябва да върнем половината.
Ненапразно дянков отсега каза, че след мандата си ще е на друга работа.
Честито ,българи.
chudomor
Рейтинг: 891 НеутралноДо коментар [#28] от "Comandante Marques":
Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...Ако има платно, не се притеснявай.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#31] от "xm...":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.А тебе някой да те кара насила да четеш медийните материали за публичната активност на Борисов? Не. Тогава защо се дразниш?
skiper
Рейтинг: 122 НеутралноЩе го видя резИлтата щото у нас от години се строи, но няма поддръжка - затова нещата са такива и в строителството...
svoboden
Рейтинг: 1206 Неутрално30 години не са пипани мостовете в България. Виадуктите са в окаяно положение. Не са строили нищо, с изключение на тази глупост "Цанков камък", поне да бяха ремонтирали част от съоръженията", коментира още по време на инспекцията си премиерът Борисов.
Съмнявам, че от 1982 г. нищи не е пипано, но да приемем, че наистина са 30 години. От тези 30 години през 3 премиер е Бойко Борисов, интересно колко моста са били ремонтирани през тези 3 години!?
00222
Рейтинг: 122 Неутрално"30 години не са пипани мостовете в България. Виадуктите са в окаяно положение.
Ауууу, вече и бай Тошо е от враговете! Чакам да чуя в някой сутрешен блок, че още тогава си кроял планове да разстреляш злостния вредител по виадуктите..
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#37] от "mi6osp":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“."Мутри строят магистрали" срещу "бивша комунистическа номенклатура, която не строи магистрали". Как мислиш, кое е за предпочитане?
00222
Рейтинг: 122 НеутралноЛъже нагло и безцеремонно... Всички мостове по пътя Златица-Карлово, бяха ремонтирани основно... Но тогава Тиквата правеше завери с Първанов и едва ли е чувал за това...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
symmpro
Рейтинг: 688 НеутралноНа този народ не може да му се угоди !
anihilator_jack
Рейтинг: 763 НеутралноДо коментар [#28] от "Comandante Marques":
Veritas odium parit obsequim amicosТова е "малкото" свлачище и за съжаление допълнително укрепване не беше включено в проекта. Нямаше и как да се оправи преди крайния срок така че решиха да го оставят за по-късен етап иначе се губеха парите по ИСПА.
xm...
Рейтинг: 1441 Весело[quote#39:"Югозомби"]А тебе някой да те кара насила да четеш медийните материали за публичната активност на Борисов? Не. Тогава защо се дразниш? [/quote]
М'чи ... аз не напирам да ги чета. Ама ми ги навират постоянно в очите. Кресливо при това
Да не говорим, че чаша чешмяна вода не мога да си налея без да избълбука и от там я сам Вождът, я венцехвалителите Му
Жаден ходя, еййййййй!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
00222
Рейтинг: 122 Неутрално„А сега ние държавата....“
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#48] от "xm...":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Викаш, ти не напираш да ги четеш, напираш само да ги коментираш.
Стефан Станчев
Рейтинг: 751 НеутралноСега да не вземе да се получи случката да подменят некачественият асфалт с...некачествен.
dnk
Рейтинг: 247 НеутралноДо коментар [#30] от "Югозомби":
Моралът не е порок!За съжаление доста хора все още изповядват политиката:
"Не се е родил още тоз дето ще измисли туй, което аз не мога да оплюя"
Comandante Marques
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноДо коментар [#47] от "anihilator_jack":
low riders teamе колко по-късен етап? след всеки проливен дъжд ли ще изгребват кал?
xm...
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#51] от "Югозомби":
Както виждаш сам - не тръгнах да го коментирам Него, а твоето мЕткане на амбазурата
Що ти требеше да Го теглиш за ушите като Централен Герой под тази статия, когато коментарите според мен беше нормално да се развият около качеството на изпълнението?
Аман от вас бе, Бойковлюбените!
Човек спокойно фафлата си "Бойко Борисов" не може да изяде ...
mi6osp
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#43] от "Югозомби":
slices/
Когато някой е глупав,то е за дълго!Мдааа, дрън-дрън, та пляс- само да отбележим, че при предните бяха построени 138 км , оставаха довършителни работи- покриващ слой, мантинели, знаци, маркировка..
Тези засега строят! 128 км.
А трябваше за три години да са пуснали 195 км.http://www.investor.bg/news/article/86893/web
Започват и да ги повтарят.
Така, с повторката, ще изпълнят обещаните 65км годишно.
anihilator_jack
Рейтинг: 763 НеутралноДо коментар [#54] от "Comandante Marques":
Veritas odium parit obsequim amicosТова е въпрос, който трябва да зададеш на АПИ.
hyram1
Рейтинг: 860 НеутралноФирмата за която става ъпрос е гръцка и спечели отново лота от Кулата до Сандански отсечка от 15км.Реалната стоиност на отсечката е около 80 милиона . Министърката ни се похвали че е спестила 30 милиона на държавата тъй като гръцката фирма печели търга за 50 милиона..В така създадената ситуация подизпълнителските български фирми ще работят ангария а за качеството да не говорим.
anihilator_jack
Рейтинг: 763 НеутралноДо коментар [#56] от "mi6osp":
Veritas odium parit obsequim amicosИ узаконяване - само да припомня, че сегашният участък от магистрала Струма още няма акт 16. Па и не само там. И в момента се строят точно 237 километра, а като почнат и лот 2 на Струма ще станат 270. Нека бъдем точни
wreck
Рейтинг: 696 Неутрално[quote#52:"Декемврийче"]Се а да не вземе да се получи случката да подменят некачественият асфалт с...некачествен. [/quote]
You should never underestimate the predictability of stupidity .Много е вероятно.
Рапонът и т.нар. му партия имат въпиеща нужда от някакви успехи и са притиснати от времето до изборите.
Познайте какво ще направят, ако трябва да избират между това да режат лентата на някакъв тотален шит, или да го връщат докрай заради това че е тотален шит?
trulr
Рейтинг: 352 Неутрално[quote#2:"Югозомби"]Нека да позная какъв ще бъде духът на 90% от "коментарите". Ако "Тиквата" не асфалтира - защо не асфалтира, ако асфалтира - защо асфалтира, ако не преасфалтира - защо не преасфалтира, ако преасфалтира - защо преасфалтира. [/quote]
Алеко е поставил диагнозата на този народ още преди сто години в събирателния образ на Бай Ганьо.
wreck
Рейтинг: 696 Неутрално[quote#59:"anihilator_jack"]И в момента се строят точно 237 километра, а като почнат и лот 2 на Струма ще станат 270. [/quote]
You should never underestimate the predictability of stupidity .Има известна разлика между "строят се 237 км магистрала" и "построена е 237 км магистрала".
Има и мънинка разлика между израза "като почнат лот 2 на Струма ще станат 270" и "лот 2 на Струма не е почнат".
BlueWater
Рейтинг: 696 ВеселоКогато магистрала Тракия бъде построена най-накрая от Гинес сами ще дойдат защото това е най-дълго строената магистрала.
Началото е било прес 1964г., ако я завършат през 2014г. ще станат точно 50 години, тоест по 7км на година.
Добре че е сегашното правителство защото оможеше да не доживея да видя тази 360км магистрала построени.
Athanatos
Рейтинг: 1793 Неутрално[quote#44:"00222"]Лъже нагло и безцеремонно... Всички мостове по пътя Златица-Карлово[/quote]
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Златица - Сливен... всъщност целия участък.
Както и съвсем нов път през прохода Хаинбоаз барабар с няколко чисто нови моста... Но никой не чу, никой не видя... пък тоя само по медиите се развява с неговите магистрали.
А що не инспектира работниците по тези магистрали дали са си получили обещаните заплати?!?
Що не инспектира колко за колко пари са ги наели, а на колко ги осигуряват?!?
Защо не инспектира, каква е причината на ЛОТ 4 (Ямбол-Карнобат) фирмите под-изпълнителки да се сменят през 2-3 месеца и никой да не си е получил парите?!?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
iq146
Рейтинг: 230 НеутралноБорисов въвежда нови стандарти при харченето на държавните пари. И да падне от власт(засега не виждам кой ще го смени – конкурентите му са КРАДЦИ), не е възможно да се върне стария начин на управление на държавата - основно чрез КРАЖБИ. Тогава управлението ще бъде една наистина трудна и неблагодарна работа, още повече, че се забелязва как ПРОКУРАТУРАТА започва да се еманципира от КРАДЦИТЕ, които я назначаваха...
mi6osp
Рейтинг: 753 ВеселоДо коментар [#59] от "anihilator_jack":
Когато някой е глупав,то е за дълго!А имаше един, който забрани "ЩЕ"кането...
Обаче се оказа, че без него не може да произнесе нито едно изречение...
Ами то, като съберем 128 с тези 136 от предните , наистина строят даже над 237...
Но трябваше да са построили почти толкова...
А сега с масовите предпускови ремонти скоростта на строежите ще се удвои?
За цените е сигурно.
hristoiv66
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#3] от "Zizu":
Да се ръкопляска на некадърник си е чиста проба простащина !
Не се строи магистрала с икономии! Резултатът е налице , но едва ли слепците го виждат.
mi6osp
Рейтинг: 753 ЛюбопитноДо коментар [#66] от "iq146":
Когато някой е глупав,то е за дълго!Мдааа, я обясни , как договорите за строеж на магистралите се сключваха на по 2 милиона на километър, а с анексите сега същите километри тихомълком масово са по над 4 млн.? Къде е отишла горницата?
Инак си прав- мутрите и олигарсите не крадат. Усвояват.
epoc
Рейтинг: 1441 Гневно[quote#0:"Статията"]Причин а за подмяната на настилката е, че контролните органи на агенция "Пътна инфраструктура" са установили при някои доставки несъответствие в рецептата за приготвяне на асфалтовата смес, уточни Борисов и допълни, че лаборатория за изследване на качеството ще бъде инсталирана в асфалтовата база на подизпълнителя за осъществяване на постоянен контрол.[/quote]
димите средства за ремонт на всички мостови съоръжения и виадукти са близо 200 млн. евро.[/quote]
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....Жив умрях! Това значи ли, че не е копано, а е проверявано по документи? И не е ли по-добре да се тества асфалта (нали и подвижна лаборатория купихте за Люлин, тя къде е?), отколкото да се проверява суровината на изхода на една от фирмите? Ами останалото? Ами ако строителя не спазва технологията, колкото и да е качествен асфалта?
[quote#0:"Статията"]"30 години не са пипани мостовете в България."[/quote]
Добре, че не са ги пипали, да ти кажа - на Тракия, там, където бай ти Тошо е строил, е по-добре, отколкото на изхода на София, където е преасфалтирано.[/quote]
[quote#0:"Статията"]"Не са строили нищо, с изключение на тази глупост "Цанков камък", поне да бяха ремонтирали част от съоръженията", коментира още по време на инспекцията си премиерът Борисов.[/quote]
А пък вие, идиотите, вдигнахте цената на на онази глупост, Цанков Камък двойно, защото не разбрахте, че някои няма да ги е страх и ще ви съдят. Като сте толкова отворени, защо не си бръкнете в джоба на партията и не платите увеличението, което е за ваша сметка? Да не говорим, че не можахте и да осъдите Доган за хонорара от 1 милион. За какво изобщо ви бива?
[quote#0:"Статията"]Необхо
Да де, за това явно ви бива. Дигнете на 300, че белким ЕС ви пусне 200. През 1984-86 дали са стрували толкова? Нещо за 20 милиона лева ми се мотае в главата (долар/лев 1/2, лев/рубла 1/0.8 от онези времена). То бива крадене, ама чак толкова?
Athanatos
Рейтинг: 1793 Неутрално"контролните органи на агенция "Пътна инфраструктура" са установили "
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .А, значи агенция "Пътна инфраструктура"...
Ами надзорната фирма какво е правила срещу получените почти 1 милион лева?!?
ivanj
Рейтинг: 745 НеутралноДо коментар [#2] от "Югозомби":
9
В някоя европейска държава дали може да се случи такова нещо-да се преасфалтира новопостроена и непусната още магистрала.Може би само ако има природно бедствие.Това зозначава ,че не се избират качествените фирми и се гони само най-ниската цена.И се избират най-неподготвените фирми.
След това тази магистрала става двойна и тройна с поддръжката си.
http://www.168chasa.bg/Article.asp?ArticleId=94307
hyram1
Рейтинг: 860 Неутрално" Подизпълнтелите да се сменят през 2-3 месеца и никой да не с получава парите. "
Цитат от Ahtanatos №64
Въпроса с разплащането е много сериозен.Забатачена работа Профсъюзите мълчат по този ъпрос.Истина е че защитават отделния работник но когато подизпълнителските фирми не плучават парите си как да се разплащат на работниците.ВЪпрса с радплащането на средния бизнес също не е решен . Извода е ясен с инстроментте на държаата и за голямо съжаление с подкрпата на профсъюзите и сдружението на рабтодателите целенонасочено се унищожаа средния бизнес.При срещата си с ПРезидента Плевнелиев Обама ясно му е казал че Америка не е пртив богатите но работните места ги създава малкия и среден бизнес.Плевнелиев отвърнал че по този въпрос нямат никакви различия.Нашия президент не е бил искрен защото у нас монополите и олигарсите чрез държавния апарат смазаха тези който създават работнте места.Средния бизнес е унищожен а от там и възможноста да се създаде средната класа .
anihilator_jack
Рейтинг: 763 НеутралноДо коментар [#67] от "mi6osp":
Veritas odium parit obsequim amicosВ момента се строят 117 километра от Тракия, 70 километра от Марица, 34 километра от Струма и 16 километра от Хемус. Това са 237 километра - ако не ми вярваш вади калкулатора. Добавяме и 37те километра от лот 2 от Струма, който ще бъде започнат най-вероятно декември стават 274. Плюс разбира се и вече построените 19 километра от Люлин. И пак ти казвам - от тези 136 километра на тройката кебапчета, 20те километра не са магистрала заради тъпотиите на Гагаузов. Така че края на лятото като се завършат отчужденията бате ти Бойко ще може и тях да си ги пише на сметката. Това правителство има доста камъни за дялане, но по отношение на магистралите наистина се строи доста по-интензивно от колкото през последните 20 години.
anihilator_jack
Рейтинг: 763 Неутрално[quote#74:"anihilator_jack"]20те километра[/quote]
Veritas odium parit obsequim amicosна Струма*
Гражданин
Рейтинг: 180 НеутралноПрав е мутрата за Цанков камък, но той реве защото не е бил на тази кьор-софра! А на него му е през оная работа, за магистралите в територията, просто там сега са неговите Възможности за големи КИНТИ! Цялата тази пасмина наречена ГРОБ ще се изнесе към Малдивите , за да не я подгонят за ОКРАДЕНОТО!
mi6osp
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#74] от "anihilator_jack":
Когато някой е глупав,то е за дълго!Мдаааа, пилците се броят наесен, магистралите- след европейския одит.
Сегашното предпусково преасфалтиране на тези 17 и на тихомълком на предишните грешки, са просто предупреждението. Премиерът-т.... ненапразно плаче днес по телевизиите за разбиране.
Сегашния дъждовен период ще е една проверка на магистрала Люлин, пусната с недостатъчно антисвлачищно укрепване. Вероятно и от там ще има новини.
bat_plamen
Рейтинг: 4114 ВеселоБравоооо,евалааа,машалаааа ааа!!!!!!!!!Явно думата качество не е известна на тези ,които работят по магистралата!Важно е да се пипне държавната/и европейската/пара!
Дедо Либен
Рейтинг: 1434 Любопитно"Още 15 километра от строящата се магистрала "Тракия" ще бъдат преасфалтирани"
Що бе чоджум? Толкова ли за глупави ли ни мислят маляките, че да хитруват така елементарно. Защо обаче по време на строителството не е имало държавна превенция, че да не се стига до този резил, да обвиняват компютрите и софтуера? Уж ги няма вече "батко" и "братко", но кражбите продължават и от наши и от чужди.
Турската фирма, която строи магистрала Люлин е същата, която строи и отсечката Лозенград - ГКПП Малко Търново, но докато у нас имаха проблеми,то в Турция - никакви. Защо? Защото според запознати турци, у нас МНОГО СЕ КРАДЕ и има занижен държавен контрол. В Турция пътната отсечка се приемала през нощта, когато с цистерни разливали вода върху асфаста, а комисията вървяла след тях на фарове и ако някъде се забележела локва - обектът не се приемал. Този маниер на приемателната комисия бил известен на фирмата-изпълнител още от самото начало на строежа и тя много добре знаела какво я чака при некачествено строителство. У нас обаче, приемането на обекта било формално, щото се договаряло на маса на кого колко.
ръмжо
Рейтинг: 860 НеутралноБре мани, все ще изкара 1-2 години със скапания хасфалт, по добре ела у наше село да хасфалтираш пъто оти не е хасфалтиран от 81-вата година и има тук таме дупки. Мръсните комуняги само 30-40 години им кара хасфалта, не ги е срам
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 НеутралноДо коментар [#53] от "dnk":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Уви, така е...
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#55] от "xm...":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Политикантското псевдоопозиционно тролство в коментарите е точно толкова неуместно, колкото и несериозните публични изказвания на Борисов. Толкова по въпроса за дълбоката ти неадекватност с "меткането на амбразурата".
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#56] от "mi6osp":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.За пореден път лъжеш най-безсрамно за това, което е изградено в мандата на Тройната коалиция. По онова време бяха довършени две отсечки от "Тракия" с обща дължина окоол 75 км, започнати на ниво проектиране и осигуряване на финансиране при Костов и започнати като строителство при Сакскобурготски. През есента на 2005 година бяха пуснати и около 12 км от "Хемус" при Шумен, само че те очевидно бяха построени през мандата на Сакскобургготски и открити няколко месеца след изборите през лятото. При Станишев по скандален начин беше пусната и част от "Марица", но без последен слой асфалт и без Акт 16, тоест това не беше завършен проект. Асфалтирането там беше завършено при Борисов. "Люлин" беше крещящ провал на Станишев и Доган със спасено финансиране по ИСПА от екипа на Плевнелиев. И... май това е кажи-речи направеното. По времето на Тройната коалиция нямаше нито една започната и завършена магистрална отсечка. Имаше обаче спрени европейски фондове. При Борисов се строят над 200 километра нов магистрален път. Повечето ще се завършат в рамките на мандата. Какъвто и да е Борисов, а той не е нито свръхчовек, нито безгрешен, това е реалността и е добре да не си затваряме очите за нея, ако искаме да я подобряваме. Ако се самозалъгваме за нея, едва ли ще дочакаме нещо по-добро.
Гелето
Рейтинг: 122 ВеселоПросто предстой смяна на чуждата-лоша фирма с нашата-“добра”. Как така не намериха на нито една друга фирма проблем с качеството на асфалта за последните години или сигурно просто не са се изграждали пътища или път те са абсолютно качествени ...
крими.lookingfor.clickЮгозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 НеутралноДо коментар [#72] от "ivanj":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Гръцката Актор е доста далеч от неподготвена и некачествена компания. Тя има голям опит в магистралното строителство в Гърция и другаде. Вероятно акторци са очаквали, че в България по стара традиция няма сериозен контрол и може да се злоупотребява. Не зная колко ефективен е контролът, но със сигурност у нас в този бранш досега се е крало много с промени по проекти, некачествени материали, неспазване на срокове и прочие безобразия. Едва ли е възможно този институционален и бизнес-манталитет, който се възприема и от чуждите компании тук, да се промени лесно. Ще видим какво ще се окаже качеството на "Тракия". Надявам се да не сме силно разочаровани.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#84] от "Гелето":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Е, не е сериозно да се очаква, че месец и половина преди пускането и при почти завършен обект ще се сменя компанията-изпълнител.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоПонеже си представям какъв политикантски зверилник ще са коментарите при откриването на "Тракия" от Стара Загора до Карнобат, спирам да коментирам магистрални новини до края на тази година.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.bta
Рейтинг: 1349 НеутралноБез коментар ББ каза всичко
.
moriarti
Рейтинг: 524 ВеселоДо коментар [#2] от "Югозомби":
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"А кой е Тиквата? Аз, таковата... не знам кого наричат така.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#89] от "moriarti":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Казва ли ти някой...
dobika78
Рейтинг: 237 НеутралноМного се плямпа за тая магистрала, ама да ви кажа и без преасфалтиране няма шанс за 1 юли да е готова! Детелината на Нова Загора я правиха поне 3 месеца, и още не е готова. А тая на Ямбол е само на пръст и сега по дъждовете от едната страна стана гьол. Така, че това е начин да се оправдаем с прекаленото изхвърляне и да се забави срока.
Blackradio
Рейтинг: 524 НеутралноАми като ще се преасфалтират 17 километра то да се преасфалтират и останалите 3 километра за да стане нова цялата магисрала
Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.saseff
Рейтинг: 294 НеутралноЕее,ама не забравя винаги да спомене Цанков камък.
saseffВсе едно не е знаел за него когато са го строили.
Бойко Хасвалтов.
Публикувано през m.dnevnik.bg
mi6osp
Рейтинг: 753 ВеселоДо коментар [#83] от "Югозомби":
Когато някой е глупав,то е за дълго!Мдааа, фактът, че практически нямаш коментар по темата, а само "До коментар..." е многозначителен - поведение на платен клакьор.
Дадените от мен километри са от спътникови снимки. За разлика от тези в медиите, там фалшифицирането е почти невъзможно.
И не забравяй- пилците се броят наесен, километрите магистрали - след европейски одит.
И за Шенген бяхме напълно готови, ама одита показа друго, галеви го потвърдиха.
ventsy
Рейтинг: 746 НеутралноБраво! Само със здрав контрол ще се постигне построи нещо качественно. Явно гърците са решили да минат леко метър и да "спестят" от сместа, ама не им мина номера.