За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Десен
Рейтинг: 1391 НеутралноТо па един трафик...
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.xmm
Рейтинг: 774 ЛюбопитноОткъде ги получава?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
zrenaxby
Рейтинг: 886 НеутралноТова мога да ви го направя за под 1 милион макс
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
zrenaxby
Рейтинг: 886 НеутралноЕ не прочетох за 48-те километра велоалеи. Но незнам дали струват 43 милиона.
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?СДС
Рейтинг: 1398 Неутралностроителството на 48 километра велоалеи в града.
nemo malus felix, minime corruptor.............
Всичко това е много хубаво.
Прави ми впечетление обаче, че в очите на шофьорите "велоалея" е синоним на "безпларен , удобен и винаги незает паркинг".
КАТ-аджиите имат идеална възможност да отмъкват коли и съдират по 100 кожи от глоби, но не го правят...
dun
Рейтинг: 312 Неутралнопарите са от еврофондове по оперативна програма регионално развитие
може да ви се струват много пари, но я ги сравнете с километър магистрала...например Марица я смятат по 7,5 млн. на километър
оня ден в Пловдив колоездач бе убит от камион на пътя !
zrenaxby
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#8] от "dun":
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?Бе де да знам. Една магистрала платното и е сигурно дебело над 0.5-0.8 метра със всичките слоеве. Може и повече. Една велоалея е не повече от 20 санта чакъл + 3-4 санта асфалт. Една магистрала е широка 20-25 метра, една велоалея - 1 метър. Та малко глупава ми изглежда твоята логика. Или за велоалеите ще се отчуждават земи?
Aragorn
Рейтинг: 395 ВеселоЧе то за толкова нов град ще се построи.....какви "интелигентни" светофари и велоалеи!!!!
kuku032
Рейтинг: 340 НеутралноАсфалтът на централните булеварди в Пловдив е като ементал, а те мислят първо за велоалеите. Тротоари няма, а където има са разбити и майките с количките трябва да се движат по платното за движение. За удобствата на инвалиди и дума не може да става. Този Тотев е по-лаком и от Чомаков. Трябва да се изплатят едни пари за софийския боклук, да видим дали при това герберче ще ги видим и как ще ги употребят.
Нямаме Закон за Банкрута на Физическите Лица.Защо ли?
Рейтинг: 830 РазстроеноРазрухата в Пловдив е тотална-всичко читаво избяга,а другите се чудят защо още не са хванали пътя и те.Този чудесен град е разграбен и парцелиран от Гергов и Чомаков-като феодали са.
Боли ме от овчедушието на хората...Направо не ми се вярва,че нещо хубаво може да се случи и хората да живнат...
Все си казвам ДАНО,ама НАДАЛИ!
DIM ANG
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#7] от "СДС": 12_2_FT1477_gurkomizkevithz.burgas-02.jpg
В Бургас , от година-две правят велоалеи и избраха холандският принцип - велоалеите да са част от тротоарите не от пътното платно
http://www.burgas1.org/e107_files1/public/13059261
Vera Genadieva
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#9] от "zrenaxby":
Ако се правят велоалеи, каквито са в София, може и 5 лева да са им много... Впрочем, идеята на велоалеите не е да се пребоядиса половината тротоар, а да се вземе от пътното платно, но това е друга тема...
Lazar Petrov
Рейтинг: 816 Неутралнодо тук много малко оплювания и негативни коментари, очаквах повече. Разочаровате комуняги?
DIM ANG
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#14] от "veragena":
В линка на публикацията ми -тротоара боядисан ли ти се вижда ?
zrenaxby
Рейтинг: 886 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#16] от "toxicalert":
А по моята сметка за сравнението с магистрали нещо да кажеш. Крадлива напаст ей.
Веселина Василева
Рейтинг: 664 Неутрално[quote#11:"kuku032"]Асфалтът на централните булеварди в Пловдив е като ементал, а те мислят първо за велоалеите.[/quote]
Докато хората не променят транспортните си навици, ако ще асфалтът по булевардите да е като стъкло, ще продължава да има проблеми по пътищата. Този проект насърчава устойчив транспорт в градски условия, демек такъв без или с минимални емисии. За пътищата има други схеми. Защо обаче общината е усвоила едва 3,5 млн. за 4 години е въпрос, които пловдивчани би трябвало да задават на управлението си.
dun
Рейтинг: 312 НеутралноДо коментар [#17] от "zrenaxby":
и стоки и услуги от който няма отърваване защото тези горива ще стават все по-скъпи тъй като световните запаси отдавна са преминали своята най-висока точка
твоята сметка е грешна по две основни причини:
1. след енергетиката пътното строителство е най-голямото корупционно поле в България - за качеството няма какво да говорим
2. една хубава мрежа от велоалеи създава необходимата предпоставка за екологичен и здравословен транспорт в града съгласно европейските цели и стратегии за градски транспорт (а за такова нещо всяка цена е евтина)
3. докато магистралите имат един основен ефект - закрепостяват транспортната система, и оттам цялата икономика, към бензина със два подефекта:
а) стимулират замърсяване на въздуха което е вредно за всички (според стандартите българските градове са едни от най-замърсените в ЕС)
б) стимулират един безкраен кръг на нарастващи цени на горива-транспорт-хранителн
kuku032
Рейтинг: 340 НеутралноДо коментар [#18] от "v_vasilev
" За пътищата има други схеми."
Дано да е така, защото основни булеварди в града не са ремонтирани от години и щетите са налице. Това за централната част, а за кварталите изобщо не говорим.
zrenaxby
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#19] от "dun":
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?Създава през лятото. Но това не значи, че трябва да се плащат грешни пари. И не отклонявай въпроса аз сравнявам пътно строителство с пътно строителство. И казвам, че ако магистрала струва 7.5 милиона/км не може велоалея да струва 0.9 милиона/км
Eisbär
Рейтинг: 616 НеутралноДа вземат да напраяв малко ляви секции, че ...
Веселина Василева
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#21] от "zrenaxby":
По-скоро ти се отклоняваш от въпроса. Проектът не е само за строителство на велоалеи, така че не е редно да делиш 44 на 48
zrenaxby
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#23] от "v_vasileva":
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?Редно е, защото в първия си коментар под статията казах, че останалото мога да го направя на цена под милион.
dun
Рейтинг: 312 НеутралноДо коментар [#21] от "zrenaxby":
аха - значи ако строим инфраструктура която принуждава всеки човек и фирма, всеки ден да си внася данък на лукойл това е ок... че на всичкото отгоре всяка година между 1000-2000 българи умират жертва на божеството автомобил !
...но ако изграждаме инфраструктура която насърчава индивидуално, екологично и здравословно предвижване са "грешни пари" !!!! на всичкото отгоре в съответствие с европейските стратегии - не случайно се финансира от еврофондовете, а не от газпром на путин...
ок, човече, нямаш проблеми - продължавай с тази логика - накрая ще те доведе точно където трябва
zrenaxby
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#25] от "dun":
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?Ех колко сте смешни - единия суче, че парите не били за велоалиеите, другия, че парите биле за велоалеите. И намесихме Златев който е първо другарче на премиера.
Не хората ще карат коли. Аз просто казах, че мога да направя оптимизацията на автомобилния трафик за под милион. Ясно е, че ще общината ще даде повече на някоя "наша"(герберска или комунистическа) фирма. И да става дума за елементарна математика - ако по мои сметки оптимизацията на трафика(е интелигентната система) е под милион и цената на велоалея на км е под милион, то излиза че сумата им трябва да е под 44 милиона. Знам, че разбирате много добре, но трябват парички за партийно строителство на ГЕРБ и БСП.
dun
Рейтинг: 312 НеутралноДо коментар [#26] от "zrenaxby":
o_gazovete_ot_dizelovi_dvigateli_predizvikvat_rak/
да бе - ти си дрънкай дежурните тъпотии за всеки случай!
а ето ти едно четиво за размисъл...ако намериш някаква връзка с трафика в града и велоалеите
http://www.dnevnik.bg/zdrave/2012/06/12/1844886_sz
zrenaxby
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#27] от "dun":
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?През зимата кво ще го правиш трафика бе? Snow biking ли ще правиш. Аз ли играя карти със Златев или Борисов?
Аз съм го написал достатъчно ясно. Който има акъл вече ме е разбрал, а който е на заплата при ГЕРБ или заинтересованите продължава да си дрънка глупости.
zrenaxby
Рейтинг: 886 Неутралноdun, човече, ще изкараш 100, 200 лв, 1000, 2000, 10000 да изкараш, но със всеки лев изкаран по тоя начин само правиш страната по-голяма кочина. Не знам с 10000 лв ще изкараш ли децата ти навънка или те вече са там и за друго не ти пука.
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?zrenaxby
Рейтинг: 886 НеутралноАаа, dun, червендулче, сега си те спомних. Мдааа, пловдив с тапетите по църквите, дело на отците верни на Путин. Каква хубава руска република е България.
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?advokat59
Рейтинг: 118 Неутралновсички шопи взеха да негодуват , време е и другаде да се излеят малко пари !
Никола Николов
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#30] от "zrenaxby":
Говориш глупости без дори да си чел поне малко какво представляват интелигентните системи за контрол на трафика или intelligent transportation systems (ITS). Основното перо от тези 44 милиона изобщо не е за велоалеи. Ако знаеше колко скъпо е изграждането на тези системи щеше сам да се досетиш. И точно, защото е прекалено скъпо няма да изградят цялостна система, защото тогава парите по програмата щяха да отидат за много по-малко градове в страната. В световен план се влагат адски много пари за изграждането на такива системи, като го правят поетапно именно защото е много скъпо. Изграждането на тази GPS система за автобуси, информационни табла на спирките заедно с нови спирки, интелигентни светофари, машини за купуване на билети, машини за чекиране в самите автобуси струва много пари. Всички тези системи се управляват от програмни продукти, които още повече оскъпяват тези системи. Също така ако не знаеш по-голямата част от парите по програмата са от ЕС, които контролират финансирането и искат отчетност за похарчените средства. Така че глупостите как всичко това би го направил за под 1млн го разправяй на някой друг.
zrenaxby
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#32] от "someone":
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?Другарче ти ли си другия трол. Не е скъпо и хахаха, сбърка чел съм. Скъпо ли е? Скъпо е. Колко е скъпо? Ами ти си мислиш едно, аз знам друго. Всеки случай не е толкова скъпо колкото корейското
zrenaxby
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#32] от "someone":
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?И машината за чекиране в автобус струва много пари? Има едно мини pc вътре(добре може да е ARM) и един rfid четец/писач.
Така на бърз поглед, си пропуснал една важна опция, освен тези които ги няма по-прицнип и за които не желая да говоря. Щото нали е много скъпо..... Почнах да си ценя знанието