За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
izabell
Рейтинг: 1174 НеутралноПросто съм изненадана ТЕЦ "Марица Изток" има изключително способни инженери.Частите идват направо от Германия, но не са на Сименс.
00222
Рейтинг: 110 НеутралноСтават такива работи! 1987 като гръмна тръба на ТЕЦ-2 един човек загина, другите си потрошихме краката да бягаме... Ламарини 4Х1м летяха като птици от 45 м височина- иди, че разбери къде ще паднат и кого ще ударят..
говедар
Рейтинг: 162 НеутралноДори и чуждите инвеститори си правят ремонтите по български.
Кораба бавно потъва.. Без паника ИМА ВОДА ЗА ВСИЧКИ!А дано становището на инспекцията по труда да не е "Опит за самоубийство", както често се случва след трудови злополуки в източномаришкия басейн.
На колегите скорошно оздравяване!
ръпончо
Рейтинг: 1560 Неутрално172 бара?!? Доста високо налягане!
Много народ тук се е взел насериозно! :)Реконструктор
Рейтинг: 873 Неутрално[quote#3:"миньор-терорист" ]
И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный райДори и чуждите инвеститори си правят ремонтите по български. [/quote]
Нищо чудно тръбата да е made in China
Къти
Рейтинг: 763 НеутралноИ още по-лошо ще става, защото ето в чии ръце предприяъието:
Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bgМарина Армутлиева
Председател на Съвета на директорите
Марина Армутлиева е родена на 21 август 1984 г. в гр. София. През 2009 г. се дипломира като бакалавър в Нов български университет, специалност "Екология и опазване на околната среда", а от 2011 г. е магистър по същата специалност от Минно-геоложкия университет. Марина Армутлиева е работила в няколко компании като консултант и експерт в областта на околната среда и на системи за управление (ISO), както и в Министерството на околната среда и водите като експерт по качество на горивата и транспорта. От 1 юли 2011 г. до 25 март 2012 г. е съветник в политическия кабинет на министъра на икономиката, енергетиката и туризма.
От 26 март 2012 г. е началник на политическия кабинет на министър Делян Добрев.
Говори английски и немски език.
ръпончо
Рейтинг: 1560 НеутралноДо коментар [#6] от "kuty":
Много народ тук се е взел насериозно! :)Все пак трябва да уточниш, че става дума за АЕЦ-а, а не за МИ3.
Но, наистина е стряскащо.
BGman1
Рейтинг: 582 ВеселоДо коментар [#2] от "00222":
bigman[quote#2:"00222"]
Стават такива работи![/quote]
Не съм съгласен с теб...не трябва да стават такива работи...не трябва да се допуска да има производствени аварии. загинали или ранени хора...трябва да се търсят и виновните за тях...профилактично...Бойко Борисов е виновен за тях и трябва да му се търси отговорност...ако не съдебна ...то партийна...
10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 418 Веселодневник пак добре,че пуснахте новината в "най четеното" време...
hm84
Рейтинг: 213 НеутралноДневник, откъде преписахте? Аз знам, но вие кажете. Този служител не работи в Монтажинженеринг АД и пишете ли имена проверявайте източника, моля!
dark'star
Рейтинг: 1193 Неутрално[quote#2:"00222"]Стават такива работи! [/quote]Каквото и да си говорим ... така е. Всички приказки, че не бива да се допускат аварии са само приказки. Работи ли се винаги става нещо, само дано е по-рядко и по-леко.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОДа пази Господ и скорошно оздравяване на колегите
Десен
Рейтинг: 1291 Неутрално172 бара.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Бая гръм е било. Като от бомба направо.
И народеца вика - мчи ко муй, стават таквизи работи, нали нема умрели. Па и да имаше - шарани много - се ще се намери някой да замести.
Това да беше в САЩ, работника да заведе един иск за обезщетние от няколко милиона, по шест служитела - бецален на касата.
Тука ще им дадат по един тиквен медал и потупване пред строя че са балъци и не съдят за трудовоата злополука до дупка компанията. Ама и американците като дойдат тук и с такива "съветници" като Гамизов - пудела на Трактора, моментално стават бетер българи.
Танас
Рейтинг: 1291 Разстроено[quote#11:"baj Tan"]Каквото и да си говорим ... така е. Всички приказки, че не бива да се допускат аварии са само приказки.[/quote]
Цацарoff - Оставка ! >:-)До тук съм съгласен с теб но просто някога '' може '' да те притисне началник на средно ниво и там си зависи единственно само от теб самия и как ще рискуваш живта си и този на колегите си зависи пак от теб.
Лошото е че по този начин губим квалифицирани работници с уговорката за спестени оигуровки когато се назначават направо '' олигофрени '' които се самоизхвърлят от самия реален технологичен режим демек от технологичния колектив на смяна.
Паропровод с 172 Ата знаете какво е но това не е причината според мен ?
По вероятно да са ги пришпорили да влизат в паралел и те да са натоварили турбината директно без разгряване и през задължителен байпс.
10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 418 Весело[quote#12:"Десен"]И народеца вика - мчи ко муй, стават таквизи работи, нали нема умрели.[/quote]
па ако беше нещо руско що купон щеше да има из форума...
Пък и тия 172 бара са от безопасните
Танас
Рейтинг: 1291 ГневноПри изравняване на балансите, се скъсала тръба с пара под високо налягане.
Цацарoff - Оставка ! >:-)========================
Тръба под ВН с работен флуид / пара / се къса от неправилно линеийно разширение или иначе казано неправилно разгряване на арматурата а това се получава само когато някой ШЕФ устно нарежда да се вкара в паралел нещо си което е във фалит въпреки, че това нещо е ЕСТЕСТВЕН ДЪРЖАВЕН МОНОПОЛ / НЕК /.
И понеже във ФОРУМА сме недоверчиви искаме да знаем какво са пропуснали нашите '' любимци '' с цената на човешки живот.
Танас
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноКой колко е згубил от износа на ток след аварията ? :-О
Цацарoff - Оставка ! >:-)aircraft_carrier
Рейтинг: 162 НеутралноДневник вземете си назначете някой компетентен да пише щото се излагате.Такава простотия сте написали че чак не е за вярване.Първо знаете ли въобще какво е барабан на котел??Какви настройки на барабана какви пет лева??????Понеже сте тотално неграмотни така са ви метнали на върбата и още не мое се усетите.След барабана по пътя на парата има два клапана работен и контролен.Те служат да отворят изход за изпускане на парата когато нейното налягане в барабана стане много високо.По този начин предпазват барабана и целия котел от разрушаване.Ако решите мое се обадите да ви помогна но няма да е за малко пари