За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 564 НеутралноАми направете го, те в Брюксел само това чакат, такава хубава глоба ще ни ударят, че няма да ни трябват влакове.
traveler1
Рейтинг: 954 НеутралноОх, уморих се вече! То не беше преструктуриране, то не беше вземане на заеми уж за това, пък отиваха за онова, в края на краищата БДЖ ТП си изгони почти всички клиенти и висна на МДТВ само, а новите мотриси на БДЖ ПП им разкатаха майката още с пускането им, и така да се стигне едва ли не до бракуването им 6-7г след пускането им, а същите мотриси работят и в други държави с не чак толкова големи проблеми. Ходи, че разбери кой крив и кой прав.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОАбе хайде подарявайте ги на поредната куха фирма на някой другар, да реже и да продава, за да има да лапате още малко, ама то и на това ще му дойде края, и тогава да ви видя какво ще крадете нещастници мръсни. Или може би тогава ще вземате кредити за купуване на уж нови вагони, парите ще ги лапкате, пък новите вагони ще почакат, до тогава докато ви изплатиме дълга, който вие откраднахте.....
Майната ви!
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноВсе едно аз да не мога да си плащам лизинга по колата и да прехвърля задъжението си на АПИ - то да ми плаща, вместо аз на него винетка.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Нали световно известната одиторска фирма КПМГ в която са се намърдали синекурни хорица правиха одит именно на този заем - преди и след него. Питайте ги тях кой колко е взел и дали БДЖ е плащал такси и преди разделянето и след. Има си доклад - писано е.
А дали офшорка трябва да може да приватизира, очевидно е че криутериите за приватизация са изработени по престъпен начин така че да бъдат заобиколени нормалните процедури за това. Защото ако работят - товарни превози, печатницата за пари никога няма да работи в полза на управляващите.
Сега според министъра ние трябва да вярваме на някакъв си човечец кой е собственика.
Абе г-н министър, дечко, не знам кой и за какво те е сложил на тоя пост, ама не си дорасъл явно на обща култура за да знаеш че офшорка се регистрира именно само и единствено за да бъдат заобиколени законови норми относно яснотата по въпроса кой е реалния собственик.
А той е Боце! Какво ни взимаш за канарчета? Ти ако ядеш доматите с колците - ние не.
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1134 Весело[quote#3:"Десен"]Все едно аз да не мога да си плащам лизинга по колата и да прехвърля задъжението си на АПИ [/quote]
Работата е друга - по скоро да спреш да плащаш лизинга на БМВ-то на синковеца ти, което до сега си го плащал, вместо той сам да си го плаща. А иначе синковеца да ти дава да правиш някое друго кръгче, все пак нали плащаш
Øϰϰå Çҩßё
Рейтинг: 346 Неутрално.. те НКЖИ цъфнали и вързали та да поемат чужди задължения.. доста им е напечено под дупето на юристите на БДЖ, същинско лято ги е погнало..
иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общоOgiigo
Рейтинг: 1308 НеутралноДо коментар [#3] от "Десен":
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.Браво за коментара!++++++++++++++++++++++++
Gopeто
Рейтинг: 1422 НеутралноЗащо след като в условията на конкурса пише, че не трябва да е офшорка, се допуска такава компания? Защо министъра се прави на луд? Не разбра ли, че по този начин само трупа негативи? Справка - Трайчо Трайков, Мирослав Найденов, Диана Ковачева.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровEvidence
Рейтинг: 120 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "Gopeто":
Сигурно големите ЖП компании имат пари, но доста им свиди, пък е сигурно, че не им се работи качествено чак толкова много. Вие бихте ли се бъхтили за някое евро повече, ако можете и да не го правите поне на този етап за период 5-6 години?! Минимум усилия - максимум резултат.
Така е, затова не ги блазним, щото яко трябва да се напънат, за да си възвърнат инвестициите. Какво ни топли нас българите мъгливата офшорка? Само парите й, за да си погасим заемите. Но пък като се раздвижат пазарите и търговията след някоя друга година: пътят на коприната, могат и да започнат да падат пари... за нея, не е сигурно, обаче за България. Кой може да прогнозира какво ще измислят мъдрите мозъци?
911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#3] от "Десен":
Не си прав - идеята на заема е, че той е бил за инфраструктура - бизнесът, който остава в НКЖИ.
€arthquak€
Рейтинг: 902 НеутралноНКЖИ ако започне за внася, ще започне да си търси инфраструктурните такси от БДЖ. Превозвачът обаче няма откъде да вземе тези пари, съответно няма да плаща и ще започне да трупа дълг към НКЖИ със съответните неблагоприятни последици. Така, вместо едно ще имаме две предприятия пред фалит.
☭= ☠Поредната глупава идея на ГЕРБ!
Вместо да прекратят кражбите и да оптимизират персонала, ще търсят начин да налеят още пари в бездънната каца БДЖ.
Изобщо разделянето на някогашното БДЖ на няколко дружества беше най- глупавото нещо, правено през над 100 годишната история на тази компания.
Вместо планираното намаляване на разходите, се получи единствено мултиплициране на администрацията и ефекта беше точно обратния на търсеният. Всичко това заради някаква евродиректива за либерализиране на ЖП транспорта, неприложима в нашите условия!
pinokio11
Рейтинг: 676 Неутралноникой нищо няма да купи.и НКЖИ и БДЖ са свързани,всичко е една много сложна верига,цялото ЖП сега е едно блато,една пълна разсипия и с локомотиви и с вагони.кой ли го докара до това му състояние????сещайте се кой.