За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Darth Plagueis
Рейтинг: 1341 НеутралноТова е вярно. Но да не забравяме, че точно БСП са основни инициатори на този процес.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКmadagaskar
Рейтинг: 1067 ГневноБе на всяка манджа мерудия са тези от БеСиПие то !
Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повечеФедор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1074 ЛюбопитноАбе то не само БДЖ ги карат до фалит. Ами и Български пощи също... То друго такова едро май не остана.
И докато пощите пускат разни свежарски работи, а само рекламата им е куца, по държавно, за да дръпнат напред, при БДЖ е трагедия... А най-смешното е, че за НКЖИ - жп линиите нищо не се говори, а защо не се говори, кой да ти каже.... Не стига че влаковете сега вървят по-бавно от бай Тошово време... Но то това е... в резултат на 20 годишният демократичен технически прогрес
Eisbär
Рейтинг: 594 НеутралноЯ комунистите откриха топлата вода. Само дето са радетели на подгряването. Заедно с едни транспортни фирми. Леко заинтересовани.
widowmaker Всички сме парлеву франсе
Рейтинг: 328 НеутралноЕстествено, нали трабва товарни превози да се приватизира за без пари!
"We're not gonna take it! Anymore."Защо "нашият човек" да се охерчва, като може да мине и по тънката лайсна.
Борко
Рейтинг: 587 НеутралноКорабът потъва, вода има за всички.
redrock
Рейтинг: 747 ЛюбопитноАве ,тия БСП ,много активни днес! Бегайте у Белене на гъола да се жабуркате. Там водата е мътна ,тъкмо каквато я обичате.
simeonov_
Рейтинг: 705 ГневноТия гьон сурати не стига,че при милиардни излишъци взеха влакове със заем вместо да ги платят,не стига,че изобщо не си мръднаха пръста да я реформират тая БДЖ,ами взели да говорят,че БДЖ се водел към умишлен фалит!!!! Няма по-нагло същество от социалист,бивш комунист!!!
birdman
Рейтинг: 573 НеутралноА кой купи мотрисите Сименс ? БСП що не оздрави железниците а ги закопа с още дългове , защо се страхуваха да съкращават да не би синдикатите да плашеха с протести... ? Нещастници сте вий комуняги !
spoko
Рейтинг: 800 ЛюбопитноНа никое правителство досега,включително и последното,не му е пукало за железниците!
lz2
Рейтинг: 2258 НеутралноИключително нагла и досадна пасмина,начело със Съсела!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1074 ВеселоЕми на БСП туй им е работата - да приказват и да дразнят Баце
)))
Почакайте още два-три часа, да се появят Курнелия Нинова и Мая Манолова!
Друго е по-интересно! Управляващата опозиция от Синята коалиция защо мълчи и изтърва инициативата?
Или чакат Сокола да си каже приказката, че тогава да се намесят?
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1074 Весело[quote#9:"niceprson"]А кой купи мотрисите Сименс ? [/quote]
Еми мотрисите Сименс ги купиха "великденчетата" от Лондон, които се кичеха с фанелки "Пруд ту би бългериън" на латиница.
А за плащането на заема, викаш, да го платят предсрочно, вместо да трупат излишък?
Ам я си представи, че бяха платили мотрисите, вместо да пъхнат 8 милиарда в касичката, и бяха почнали и строителството на Белене.
Тогава Дянков какво щеше да харчи още през 2009-та? Ами 2010 и 2011?
Недей ги приказва такива, че ако беше станАла тази алтернатива, дупетата ептен щяха да хванат паяжина...
Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
Рейтинг: 1126 ВеселоЖелезницата се води към умишлен фалит и това не бива да се допуска, обяви днес бившият министър на транспорта в кабинета на тройната коалиция Петър Мутафчиев
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."Ех Петре ,Петре..БДЖ е декапитаизирано предприятие от години..И е във фактически фалит не и без твое персонално участие..Тия са виновни щото не знаят къде се намират..Ако има резерв някъде - изяждат го..Ако предприятието е зле финансово-гледат кат пребозали телета ..
*****
Неутрално"Железницата се води към умишлен фалит и това не бива да се допуска, обяви днес бившият министър на транспорта в кабинета на тройната коалиция Петър Мутафчиев" Това онзи министър,дето при него горяха вагони с хора ли е?!Дето казваше,че това не го касаело него и нямало да подава оставка(и не подаде) !та този ли се изказва сега?!
mnogosamkrasiva
Рейтинг: 719 НеутралноПосле ще я приватизират и ще стена каквато стана...
Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи тортаФедор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1074 НеутралноОбаче гледайте снимката, която са я турнали Дневник
)))))
Като я гледа човек, и ще си каже, че Национална компания Железопътна инфраструктура е нещо тръгнала към фалименто.
Абе вестникарчета, нямате ли картинки на някой дизелов локомотив? Или парен, ако трябва? Пък ако нямате, да ви пратя снимки на ФК "Локомотив" Горна Оряховица, искате ли? Така и така Бончо Генчев почна да се занимава с този отбор
*****
НеутралноДо коментар [#13] от "Федор Венедиктович Езерский":
[quote#13:"Федор Венедиктович Езерский"]Еми мотрисите Сименс ги купиха "великденчетата" от Лондон[/quote] А кой докара великденчетата?!Защо Любен Гоцев ходеше до Мадрид?!Чия креатура беше НДСВ и с кого беше коалиция 2 мандата?! После от БКП се правите на ни лук али,ни лук мирисали!!
Virgin
Рейтинг: 907 НеутралноФакт е - железницата наистина се води към фалит.
Има една групичка от познати лица, които очакват да получат даром проваленото предприятие.
Шефът на борда Владимир Владимиров е едно от действащите лица заедно с един банкер, един консултант и т.н. Както казах - познати лица.
А Йордан Недев /Данчо Телето/ беше просто бушонът който му беше необходим на Владимиров.
СърПичук
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#6] от "Боб":
Подпис - електронен ;)Точно в десетката!
carpe_diem_
Рейтинг: 114 НеутралноМда, води се към умишлен фалит... И така от 20+ години...
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1074 ВеселоДо коментар [#18] от "yanne":



)))
Аха, добре де, добре! Докараха ги монархо-комунистите!
Чудиш се каква глупост ли да измислиш? Знаеш ли какво му се вика на твоят костовизъм? На калпавият уй космите му пречат! Комунистите виновни, че Костов не пусна Царо да стане президент, за да може да си изкара втори мандат
kamski
Рейтинг: 800 Неутрално[quote#13:"Федор Венедиктович Езерский"]Ам я си представи, че бяха платили мотрисите, вместо да пъхнат 8 милиарда в касичката, [/quote]
В коя касичка викаш пъхали 8 милиарда-в таз на Масларката,пикаещият във фонтаните,офч и сопола ли?
bokko
Рейтинг: 747 ГневноДо коментар [#7] от "redrock":
Абе май ти ще се жабуркаш заедно с ГЕРБ които затвориха държавата и ръсят само простотии. Сигурно ще пратят ДАНС да кара влакове . Пълен смешник отбрания кадър на ГЕРБ дето щеше да оправи БДЖ а сега му увисна ченето..
KL
Рейтинг: 221 НеутралноЖелезницата отдавна е фалирала и от БСП са наясно с това, но нали трябва да се правят на интересни пред избирателите, сега се изживяват като изненадани и загрижени.
odysseus
Рейтинг: 114 Весело[quote#22:"Федор Венедиктович Езерский"]Знаеш ли какво му се вика на твоят костовизъм? На калпавият уй космите му пречат![/quote]
АААААА аз ще допълня, че 99,99 % от жените са епилирани, така че няма какво вече да прече
bokko
Рейтинг: 747 РазстроеноДо коментар [#13] от "Федор Венедиктович Езерский":
Не се е минало с ГЕРБ само пайжина требва за матряла ...
Scorpi_4404
Рейтинг: 926 ВеселоДо коментар [#7] от "redrock":
Опознай себе си...Нищо излишно.По пълнолуние всички що не е съвсем на ред в главата вика и крещи колкото сила има...ха ха
redrock
Рейтинг: 747 ВеселоДо коментар [#24] от "bokko":
Цъ! Държавата е докарвана до фалит единствено от комунистите - социалисти когато са се докопвали до властта . Комунетата вече ги "червените кхмери" в българската политика ,където обаче е пълно с милионери - социалисти. Колко неприлично звучи само : милионер - комуне, милиардер -комуне , а иначе се правят на "загрижени" за народа. СмешкОФци!
kardinalat
Рейтинг: 541 ВеселоПетре, престани да се излагах. Железниците са ОТДАВНА във фалит.
и най-умният си е малко прост....redrock
Рейтинг: 747 ВеселоДа бе, представям си ги ( комунетата) като някакви вакханки и вакхани, биещи чело в земята ,на брега на техния гьол, сатаносвайки всичко що им подскаже пълнолунието.
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1074 Весело[quote#23:"kamski"]В коя касичка викаш пъхали 8 милиарда-в таз на Масларката,пикаещият във фонтаните,офч и сопола ли?[/quote]
Ти по-скоро трябва да попиташ - как оставиха на Дянков 8 милиарда, че и пари имаше за Масларката, за пикащият в шадравани, овч и сопола
Бацеееее, не е работата в икономиите, работата е в изкарването на кинти, за да се харчат
Още едно време, по соца, беше популярна приказката "Икономията икономична, майка на мизерията"
Gaetano Scirea
Рейтинг: 594 НеутралноТоя Мутафчиев голям наглец..... Най-добре да се скрие в Първомай където да си наглежда заводчето за преработка на метални отпадъци. Иначе предприятието "Товарни превози" ще бъде приватизирано(подарено) след 2-3 години когато ще бъдат пред завършване някои от важните жп линии, част от трансграничните коридори. Тогава се очаква през България да минават някакви товари от и за Азия и Европа и естествено ще носи печалби на собствениците. Дотогава дружеството ще трупа загуби за сметка на държавата. Отдавна е измислено!
Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)xm...
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#1:"Тони!"]Това е вярно. Но да не забравяме, че точно БСП са основни инициатори на този процес. [/quote]
По-точно ДПС-то. Техният партньор.
Защото баш депесарите държаха големите автобусни компании и линии и заради тях натискаха БДЖ-то да не е сериозна конкуренция.
442
Рейтинг: 534 НеутралноЕй, кораво нещо тва ЖП-то бе. Бойковите инсектициди така са го накацали и го мъчат да го удушат, да го удавят, да му изпият всички жизнени сокове, и още мърда. Бойко, айде напъни ги още малко, да се свърши един път завинаги с този проблем ЖП-то.
xm...
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#3:"Федор Венедиктович Езерский"]А най-смешното е, че за НКЖИ - жп линиите нищо не се говори, а защо не се говори, кой да ти каже.... [/quote]
НКЖИ е друга бира.
Там държавният ангажимент е стратегически и няма да ги оставят да го шатнат или да си играят такива игрички.
Докато т.нар. "подвижен жп-състав" ама хич не е задължително да е държавен. Даже е препоръчително да не е.
Е, остава обаче актуалният въпрос "как". Като тоя цирк сега? Ама гербавите това си могат - това правят ...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#34] от "xm...":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТъй де, тъй - те още си ги държат. Просто границите между двете ми се сливат, затова написах името на фирмата-майка.
xm...
Рейтинг: 1341 Весело[quote#37:"Тони!"]фирмата-м йка[/quote]
Добро!
Храбър
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#22:"Федор Венедиктович Езерский"]Чудиш се каква глупост ли да измислиш? [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Хайде, хейде! Сам знаеш, че е прав ама не искаш да си признаеш.
Saint
Рейтинг: 114 ЛюбопитноМутрата и лакомата глутница от помияри въртящи се край него за мърша си знаят интереса. След като докараха до фалит едно печелившо предприятие, остава да вкарат като активи и закупените мотриси /ако вече не е и направено/ и са готови да го подарят! За нас ще остане само да сметнем колко ще изкяри от сделката той и глутницата край него.
oex13531876
Рейтинг: 114 ГневноА вие какво направихте по въпроса бе ,путки-майни ?
Rage Against
Рейтинг: 920 Неутралноима ли начин в конституцията ни да се запише, че комунисти нямат право на глас в Народното Събрание?
РЕФОРМИ !тия изроди, с вродената си ментална уродливост и некадърност могат да фалират всяко едно предприятие, но после усилията на следващите, които искат да оправят проблема биват постоянно атакувани и критикувани...
така и Иван Костов го опетниха, заради успешните му усилия да разкара разчисти комунистическите обори и да разкара всички пиявици от държавната хранилка...
Gaetano Scirea
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#3] от "Федор Венедиктович Езерский":
Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)Какво да се каже за НКЖИ? Там шефовете ги сменят като носни кърпички. Работата им е единствено да правят правилният избор при търговете за строителство с европари. И напоследък задължително там да са TRACE и СК-13.
sasoss
Рейтинг: 275 Неутрално[quote#14:"hristov19"]Ех Петре ,Петре..БДЖ е декапитаизирано предприятие от години..И е във фактически фалит не и без твое персонално участие..[/quote]
Бих добавил само - персонално дейно участие. Но ГЕРБ са си виновни. Да бяха разследвали и извадили на показ всичко преди 2-3 години.
Можеха да започнат с - Защо не стигат вагоните? Лично министър Мутафчиев давал ли е странни нареждания за предаване на вагони за скрап?
Ордар Варвар Дебил Дебылич now
Рейтинг: 679 Неутрално[quote#13:"Федор Венедиктович Езерский"]Еми мотрисите Сименс ги купиха "великденчетата" от Лондон, които се кичеха с фанелки "Пруд ту би бългериън" на латиница[/quote]
През последните 4000 години не е опитомено нито едно ново животно.Да, така е. Докара ги НЕКАЛАЙЧИК ВАСИЛЕВ, след като стана министър на транспорта при второто Царско правителство.
Е и какво направиха социалистите, спечелили изборите през 2005 срещу този нехранимайко и действията му по продажбата на БТК, доставката на мотрици ..?
Направиха му министерство - на администрацията!
Същото направиха и Гербаджиите.
Сега едните и другите ще реват за БДЖ, щото от БТК нищо вече не може да се вземе.
Roger
Рейтинг: 960 НеутралноНапълно вярно.Ама освен ГЕРБ за това са виновни и БСП,НДСВ,ДПС и СДС.
НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.ibmibm
Рейтинг: 114 Неутралноhttp://www.news359.bg/2012/07/12/saobshtenie-otnos
Съобщение относно корупцията в БДЖ
12.07.2012 23:19 0
Автор: Бисер Иванов
Уважаеми дами и господа, обръщаме се към Вас като стожери на гласността и законността. Искаме да Ви уведомим за безцеремонните корупционни действия и конфликт на интереси от страна на управителите на БДЖ товарни превози Пламен Джуров и Ивайло Иванов. Молим Ви час по-скоро да уведомите министър-председателя /но не министъра на транспорта, защото той прекрасно знае всичко/ за безобразията на двамата управители.
1. Попитайте го защо българската общественост не е информирана, че от няколко месеца тече разследване на ДАНС и криминална полиция срещу двамата управители за корупция, за източване на ДДС и за източване на държавния резерв от гориво?
2. Защо управителите не са отстранени докато тече разследването, а същевременно те трескаво заличават и унищожават уличаващи ги документи и уволняват служители, притежаващи уличаваща ги информация.
3. Какво наложи това, че двамата управители прогониха двата най-големи клиента-Лукойл и Порт Бургас и по този начин драстично свалиха цената на предприятието за предстоящата приватизация? В момента управителите правят всичко възможно да прогонят и друг голям клиент – ОМВ. Така те саботират продажбата на БДЖ товарни превози.
4. Защо управителите доведоха до над 7 милиона загуби за предприятието за първите 6 месеца на годината?
5. Защо управителите съзнателно не предприемат действия за събиране на вземанията от клиенти, които от началото на годината вече са за над 2 милиона? Като най-големите длъжници са Каолин и мините на Христо Ковачки.
6. Защо управителите масово правят процедури за доставки и услуги до 10 хил. лева с 3 оферти, 2 от които са фиктивни? Да се направят насрещни проверки на всяка от тези 2 фиктивни оферти от фирми. Лесно е да се установи, че само от тези малки обществени поръчки, Джуров и Иванов си докарват по около 20 000 лева на месец. Във фирмата двамата управители са известни с прякора „КОРУМПЕТАТА“.
7. Защо монтираните на локомотивите джипиеси за над няколкостони хиляди лева са напълно безполезни и защо не се провери тази сделка? Големите кражби на гориво продължават.
8. Защо управителите се изживяват като наказателна бригада и вместо да управляват, те ходят лично да правят показни и напълно безполезни акции за лов на крадци? По този начин се опитват да отклонят общественото внимание от истинските проблеми на БДЖ.
9. Знае ли министър-председателя колко случаи на самоубийства, смъртни случаи от инфаркти, инсулти и страхови неврози вече има в БДЖ? Не си ли дава сметка, че БДЖ става българския аналог на Франс Телеком поради царящия страх и ужас в момента? Джуров и Иванов ежедневно уволняват неудобни на тях хора и назначават нови, верни на тях служители. Психологическият тормоз от страна на управителите над служителите в централата е ежедневен. Вече има заведени няколко съдебни иска за психологически тормоз на работното място срещу Пламен Джуров.
10. Защо след като разбиха и разделиха стотици семейства управителите назначават цели семейни кланове, приближени на тях? Не е ло това страшен конфликт на интереси? Най-фрапиращия случай е назначаването на баща, син и дъщеря, които са лични бодигард, шофьор и преводач на корумпето Джуров.
11. Изпълнителния директор Йордан Недев отдавна иска да уволни двамата управители поради некадърност и данни за корупция, но над тях има чадър. Управителят Пламен Джуров е психически неуравновесен и почти ежедневно крещи по коридорите и заплашва служителите с физическа саморазправа. Стигна се дори сбиване между Джуров и Недев – това е позорно.
12. Защо министър-председателят не изпрати независим международен одитор,
който да направи независим одит на законосъобразността и целесъобразността на действията на управителите, които трябва да защитават интересите на държавата и този одит да установи дали са на лице конфликт на интереси, безстопанственост и корупционни действия. Или поне да изпрати Сметна палата или БОРКОР – далаверите в товарни превози са много по-големи от тези в пътнически превози. /news359
ugi
Рейтинг: 747 НеутралноДо коментар [#13] от "Федор Венедиктович Езерский":
Надевай се излъшиците да са отишли в касичката. Тоест те са отишли, ама в някоя от техните касички, а не държавната.
А иначе се чудя защо се поддържа такава структура след като зависи изцяло от държавната субсидия?!? Разбирам държавната субсидия да се дава за обновяване на подвижния състав или някакви намаления я на пенсионери, я на ученици или студенти, но базисно компанията би трябвало да може да се издържа и без тези пари - тоест дори и да не генерира печалби и да не може да инвестира допълнителни пари би трябвало поне да може да изкарза за текущите си разходи и покриване на задълженията й. Ако не може и това - просто да се обяви фалит, НКЖИ да обяви конкурси за частни линии и така. Защо е нужна на държавата фирма, която има нужда от по около 160 млн. лв на година субсидии?? И всички граждани да спонсорират крадливите железничари дето точат нафта. Да се пускат частни жп оператори и това е. Пък, ако толкова се иска да се запази социална функция може да направят да се дават и целеви помощи за транспорт на социално слабите, както за отопление.
saseff
Рейтинг: 274 Неутрално"БСП: Железницата се води към умишлен фалит"
saseffКакто и цялата ни държава!!!
Публикувано през m.dnevnik.bg
penkagk
Рейтинг: 640 ГневноНищо не става само за 3-4 години - проблемът е, че ГЕРБ са некадърни, неопитни, мразят държавата и допускат хаосът да се развихри!
Да не забравяме и меракът на Дянков - да позакрие каквото може! - успя в Грузия, опънахме се за БАН донякъде, за БДЖ сега се прави поредният опит!
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1074 Любопитно[quote#39:"Храбър"]Хайде, хейде! Сам знаеш, че е прав ама не искаш да си признаеш.[/quote]
))))
Е, за кое е прав? Уважаемият г-н Иван Костов отряза царя за президент, за да може уж адв.Пешо Ментата да спечели втори мандат, а в резултат и на Пешко, и на Ванко им теглиха шута, та се сърдеха две години на електората, че не ги били разбрали
Или не беше така?