Звукът на рекламите да бъде намален предлага медийният регулатор

Звукът на рекламите да бъде намален предлага медийният регулатор

Звукът на рекламите да бъде намален предлага медийният регулатор
Телевизионните реклами да бъдат с намален и поставен в нормални граници звук. Такова предложение са отправили от Съвета за електронни медии (СЕМ) към парламентарната медийна комисия, съобщи БНТ.
Очаква се промяната в закона за радиото и телевизията да бъде гласувана през есента. Все още обаче няма яснота по конкретните текстове.
Председателят на СЕМ Георги Лозанов съобщи пред държавната телевизия, че са постъпили много жалби и много оплаквания от много зрители, особено от по-възрастното поколение, за които това е по-болезнено.
"Вярвате или не, никой няма интерес от влудяващо силните реклами. Вместо да привлича вниманието на потенциални купувачи, шокиращият звук ни кара не да си купим точно този шампоан или прах за пране, а просто да сменим канала", коментира той.
София Пенева, член на Асоциацията на рекламните агенции, отговори, че рекламодателите не искат да дразнят потребителите, просто подават рекламите с изискванията на конкретните медии. Според нея начинът е именно чрез саморегулация.