За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Салмонела
Рейтинг: 1434 НеутралноМагистрала "Тракия" се нареди сред постиженията и на служебния кабинет
УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!===========
Но според Орешарски не е важно кой е строил магистралата, а кой ще отреже лентата...
Euronymous
Рейтинг: 1097 НеутралноТрябва да я пробвам тази магистрала за която се пиши и приказва толкова много
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !Публикувано през m.dnevnik.bg
442
Рейтинг: 574 НеутралноНека президентът да отговори, какво става с магистрала Марица. Че за там няма да стигнат фланелките на Локо Пловдив. Цацаров спешно трябва да се обади на Марешки да поръча няколко комплекта нови екипи за Локото.
Konstantin Patronov
Рейтинг: 688 ВеселоТова е постижение, само и единствено на Боко Главата! Не му го отнемайте!
nicks
Рейтинг: 237 НеутралноТая магистрала се строи от 70-те години на миналия век така че бая народ може да претендират с принос към завършването и.
Леми Килмистър
Рейтинг: 878 Неутрално[quote#2:"Count Grishnackh"]Трябва да я пробвам тази магистрала за която се пиши и приказва толкова много [/quote]
Смахнати сме всички, а другите ги няма, останали са малко и копаят пак. Искат да прокарат мост над нищетата, но трудно ще прескочат този мръсен ад.Супер е! Като си връщах миналата година от Джулая пробвах последната открита отсечка, тази година май пак ще е така
Гогич
Рейтинг: 975 ВеселоВъх, отнеха му на Тиквата магистралата. Защо така, Райков?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноМного баби, хилаво дете. Сега като почне да пропада и да се гъне, виновник няма да има.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКGraf
Рейтинг: 1441 НеутралноСлужебният кабинет си свърши работата добре. Толкова добре, колкото бе възможно в създадената ситуация.
Ecrasez l’infâmeДа му благодарим като граждани за стореното и да му отдадем заслужените аплодисменти.
petark
Рейтинг: 466 Неутралносупер, хайде край с магистралите, че нали не можем да ги ядем
коколино
Рейтинг: 688 ВеселоДо коментар [#1] от "Депутат 241":
кому е изгодно?Ми така е . 92% от отрязаните лентички на Боко нямат нищо общо с него.
Ама 1 милион идиота скачат и викат ура.
Така че, който реже лентичка той е героят.
Боко го въведе.
ПАВЛА
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#2] от "Count Grishnackh":
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.[quote#2:"Count Grishnackh"]Трябва да я пробвам тази магистрала[/quote]
Давай, ама гледай да е преди да започнат да я затварят поетапно за ремонти.
georgi_val
Рейтинг: 688 НеутралноДобре че беше правителството на Герб и служебното, че да се случи тази магистрала, както и Дунав Мост 2. За съжаление, след година-две новоизлюпеното комуне Орешарски ще казва, че ги е построил по време на тройната и завършил сега....
izabell
Рейтинг: 1312 НеутралноЗаслугите според размера на крачката
Gaetano Scirea
Рейтинг: 638 ВеселоДо коментар [#2] от "Count Grishnackh":
Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)Побързай докато още не е започнала да "сляга" тук там....
georgi_val
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#12] от "ПАВЛА - Sorrylol":
Хммммм, у вас никога нищо не изисква ремонт ли?????
Аз доколкото съм чувал и виждал, едно нещо като се екплоатира, се износва и поврежда с времето. Или "магистралите" на Станишев са вечни, като плочките в твойта баня или боята по стените в стаите?!?
Kaloian Petrov
Рейтинг: 461 НеутралноДо коментар [#13] от "georgi_val":
Орешарски може да си казва, каквото иска, но всички ние знаем и ще помним, че с всичките си кусури ГЕРБ промениха инфраструктурата и положиха основи за още по-големи промени. Не съм гласувал за тях!
graoveca
Рейтинг: 409 НеутралноАма какви магистрали, мостове, метра и пречиствателни станции....Това са измишльотини на Борисов, нали ще го вкарваме в затвора.
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..Трябва да се дава всичко това за социални помощи и пенсии - минимална пенсия 500 лв., минимална заплата 1000 лв. Нали така другарю Станишеф. И до април догодина 250 000 нови работни места. Цената на тока и парното замразени.
Нали така.... да не се разсейваме от основните точки и да не си измисляме оправдания. Оправдания нещем искаме пари. Също така да се премахне плоския данък и още няколко такива точици имаше програмата. И пак не искам оправдания, сега сте на власт с пълно мнозинство.
exit13
Рейтинг: 138 НеутралноЕйййййй Боко ще се поболее сега!
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноСнимки на напредъка по последния лот 4.2 на магистрала "Тракия" към 19 май 2013 г. благодарение на г-н Галин Градев, стр. 253-258 от форума:
5569&page=253
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=118
B52
Рейтинг: 1605 ЛюбопитноНа подобни абсурдни изпълнения си спомням един бъзик от преди близо 20г на КуКу - "вие гледате това предаване благодарение на майка си и ба6та си".
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Да се смее ли човек, да плаче ли...
chichka
Рейтинг: 1638 НеутралноСпоко, магистралата ще стане. БСПДПС ще платят още 200млн. на Божков че спря за 3-4 м строежа. Как виждате изборите ако ББ беше рязал лента на първата цяла магистрала?? всичко беше предвидено.
Русия е проказата на планетата Земя.Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноСнимки на напредъка по последния лот 4.2 на магистрала "Тракия" към 24 май 2013 г. благодарение на г-н Галин Градев, стр. 258 и следващите от форума:
5569&page=258
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=118
moti
Рейтинг: 746 НеутралноТова пък е голяма смешка. Бойко може да направи доста поразии, но магистралите са си негова заслуга.
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 294 ВеселоДо коментар [#16] от "georgi_val":
(като новата магистрала на вълни)) от там идват разликите, иначе няма нищо вечно.
Плочките у нас се сменят на 10 години поради "омръзване" и когато ги сложат са удобни за ползване, а не се спъвам в тях
Graf
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#24:"moti"]Бойко може да направи доста поразии, но магистралите са си негова заслуга.[/quote]
Ecrasez l’infâmeТочно толкова, колкото са заслуга и онези километри магистрали изградени "от Живков".
chr81
Рейтинг: 180 НеутралноТя магистрала Тракия защото е постижение на всички правителства от 1989г насам, та затова е на това дередже при Пазарджик, при Пловдив, около тунелите. Представям си ако не беше постижение какво щеше да бъде - сигурно офроуд нива
ivanalex2
Рейтинг: 466 НеутралноТази магистрала ще бъде открита по времето на сегашния Парламент, така че нито ГЕРБ, нито служебният кабинет да не си правят устата, че е тяхна заслуга
Медунчо
Рейтинг: 167 НеутралноТака написано заглавието е смешно и подигравателно.
znayko84
Рейтинг: 267 ВеселоАбе те да не се пъчат толкова много с магистрала Тракия, щото точно след 3 години ще се търси виновникът за качеството на построеното. И тогава няма да има толкова много кандидати за слава, бас ловя!
Арон
Рейтинг: 1434 ЛюбопитноДо коментар [#27] от "chr81":
)))) Как ни вай срам, ве - един толкос тъп пожарникар кат мени да ва брои за Буда-ли толкос време? А уж сти учени ора...
Магистрала Тракия, както и всички останали магистрали са си моя заслуга! преди 2009 г нямаше даже и километър построена! Добре, че додах азе, за да започне животът, оти сичко беше умрело
АзКлавдия
Рейтинг: 634 Неутрално[quote#11:"коколино"]Ама 1 милион идиота скачат и викат ура[/quote] Ти явно си от останалите 6 милиона - онези, грамотните, които владеят бройната форма за мъжки род
Доброто е заразноЦензуриран от антибългари.
Рейтинг: 214 ВеселоМагисралата "Тракия" пък и другите ше са успех на всеки кабинет както изглежда. Всички се изредиха да я броят за успех. Поне да си бяха разделили километрите : от тук до тук - кабинета на Боку ... от там до там - на служебния ... от туй място до онуй място - на Орешката ... и т.н. На всеки да се запази по некое парче асфалть та да се фали...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#16] от "georgi_val":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКСамо че, тоя ремонт ще го плащаме ние. Сещаш ли се разликата?
ПАВЛА
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#34] от "Тони!":
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.[quote#34:"Тони!"]Само че, тоя ремонт ще го плащаме ние. Сещаш ли се разликата?[/quote]
Не се сеща. Гербер е.
teridan
Рейтинг: 524 Неутрално[quote#1:"Депутат 241"]Но според Орешарски не е важно кой е строил магистралата, а кой ще отреже лентата...[/quote]
Това е по-скоро философията на Борисов.
mediator37
Рейтинг: 180 НеутралноАвгуст всички червени чучулиги дето пищяха, че асфалт не се яде да слизат от Магистрала Тракия и да фащат калдаръмите, да не припарват до метрото, да не припарват до пътни възли, мостове, да вървят на майка си у ------.
Има ли живот след демокрацията ?Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноСхема на напредъка по лот 4.2 към 30 май, автор oin:
05.jpg
0675&postcount=5214
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.http://img507.imageshack.us/img507/1944/trakia4230
Източник:
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=10381
1107a
Рейтинг: 165 НеутралноМного кусури имаше служебното правителство, но бе в пъти по-добро от предхождащото го и много пъти по-добро от наследилото го.
mustak_dete
Рейтинг: 753 НеутралноЕдин читав път няма в цялата държава. Не знам какви ленти режат и какви участъци отварят и за какви заслуги става на въпрос. Такива осрани пътища няма никъде по света.
Николов
Рейтинг: 1052 НеутралноУспехът има много бащи. Неуспехите са сирачета.
martosto
Рейтинг: 180 ВеселоРязането на ленти трябва да стане работа на пълен работен ден! Високо платена и само за отговорни лица, истински миже!
Не вярвай сляпо в идеали, защото лесно се трошат!dobrich
Рейтинг: 925 Любопитно[quote#1:"Депутат 241"]кой е строил магистралата[/quote]
Айде ти кажи кой ги е строил магистралите?! Само правителството на Боко ли?
p.i.p.
Рейтинг: 688 НеутралноМагистрала "Тракия" и Дунав мост-2 се наредиха сред постиженията и на служебния кабинет
боже господи!!!
volana
Рейтинг: 124 НеутралноМоите уважения,но и двете съоражения не са в експлоатация?!
volana
Рейтинг: 124 НеутралноДа поясня,че за "Тракия" визирам участъка Ямбол-Карнобат.
teridan
Рейтинг: 524 Неутрално[quote#43:"dobrich"]Айде ти кажи кой ги е строил магистралите?! Само правителството на Боко ли?[/quote]
Магистралите са строени от пенсионерите. Парите, с които трябваше да се актуализират пенсиите по швейцарското правило, както е по закон, им бяха отнети от правителството на Борисов и вложени в строителство. Така, че най-добре да се престане със спекулациите, чия заслуга са магистралите и да се признае, че са построени с пари, които е трябвало да отидат за пенсии, здравеопазване и образование, заедно с парите постъпили от европейските фондове.
georgi_val
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#34] от "Тони!":
Ами че кой да го плаща ? Пакистан ли? Или Япония?
Дай да не строим нищо, щото може да се наложи да се ремонтира. Да махнем асфалта и после с каруцуте ...
boby1945
Рейтинг: 524 ВеселоДо коментар [#40] от "mustak_dete":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Е чак пък един читав път да няма, аде няма нужда!!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#48] от "georgi_val":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТи като си купиш пералня, и тя се развали какво правиш, плащаш ли я, или отиваш с гаранционната карта в сервиза?
georgi_val
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#50] от "Тони!":
Магистралата не ти е пералня с гаранционен срок.
На теб като ти измажат стената у вас с гаранционната карта ли отиваш при бояджията?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#51] от "georgi_val":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМда. И при магистралата е същото. На теб като ти се прецака ремонта, отиваш и чинно си плащаш нов, така ли?
georgi_val
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#52] от "Тони!":
Кое е същото при магистралата? Има гаранционен срок или какво? Ако е така, значи че се плаща не от държавата, а от тези които поддържат гаранцията? Тогава за какво спорим? А ако няма гаранционнен срок, както няма гаранция при бояджията, си го плащаш ти ако след 2 години са ти за мазане пак стените. Или какво - ходиш да го биеш да ти го направи пак без пари?
ppopov_67
Рейтинг: 860 НеутралноЩе отрежем лентата и на Дунав мост-2.
Е, И КАКВО?
Как се стига до Видин?
И какво ще правиш в Румънско като минеш моста?
Ъ-ъ-ъ!
Въпрос за трима глупаци и тройни коалиции.
martosto
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#51] от "georgi_val":
Не вярвай сляпо в идеали, защото лесно се трошат!До колкото знам при сключването на договорите за строеж на пътища и магистрали ИМА гаранционен срок. Фирмата изпълнител гарантира еди какво си качество например 5 г. Ако през това време настилката се изрони, даден участък потъне, ти (в случая държавата) сигнализира и проблемът трябва да бъде отстранен за сметка на фирмата изпълнител. Гаранционната карта е във вид на договор.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#53] от "georgi_val":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЯ да видим какво твърди нормативната база в страната ни по тоя въпрос, че с гербави трудно се спори..:
НАРЕДБА ЗА ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА СТРОЕЖИТЕ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ И МИНИМАЛНИ ГАРАНЦИОННИ СРОКОВЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИ СТРОИТЕЛНИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ, СЪОРЪЖЕНИЯ И СТРОИТЕЛНИ ОБЕКТИ
Чл. 19, (4) Минималните гаранционни срокове на изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти са:
9. за съоръжения за автомагистрали, пътища и улици (мостове, тунели и др.) при ново строителство - 10 години; при основен ремонт и рехабилитация - 4 години;
Магистрала Люлин, Боце я прие с 1 години гаранция. Това лекичко не те ли притеснява?
Dimo Pipev
Рейтинг: 649 НеутралноГолям смях! Всяко правителство се хвали! Ето каква е равносметката на изграждането на двете мегасъоръжения:
1. АМ Тракия с дължина 360 км и начало -от 1964 до 2013 =49 години х365=17885 дни
Сметката е :360 км :17885 дни=0.02013 км/ден , кажи речи една педя на ден !
2.Дунав мост ІІ с дължина 1971 м и начало 13.05.2007 край 14.06.2013 г- или общо 2222 /бинго/ дни;
Сметката е 1971 метра :2222 дни =0.887 м ,кажи речи един ярд на ден,нали е по британски стандард!
А те нека си се хвалят политиците,ама то си е за срам!
georgi_val
Рейтинг: 688 НеутралноПъров ей това ме притеснява. До коментар [#34] от "Тони!": Че ми обясняваш, че аз ще плащам ремонта. Ако е в гаранция както някой обясни погоре в рамките на гаранцията, явно не плащам аз.
Второ що се отнася до последният ти коментар - г-н Борисов (Боце не знам кой е) с колко приел Люлин - не знам и не съм прочел с колко я е приел. Но дори и да е 1 година както твърдиш (ако е вярно) е имало причина за бъде така.
И трето ако аз съм "гербав", ти си комунист, ама не ти го навирам в лицето, нали ?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 ВеселоДо коментар [#58] от "georgi_val":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКРазликата е, че ти наистина си гербав, а аз доста трудно ще мина за комунист.
Да обясня като за последно:
Ако нещо е в гаранция, стойноста на ремотните се поема от изпълнителя. Ако не е - от собственика. Затова за собственика е изгодно да има максимално дълъг гаранционен срок. Точно затова, за защита на държавния интерес има и наредба по въпроса.
Тази наредба, очевидно не е спазена, но ти излизаш с аргумента - " е имало причина за бъде така. "
Ей богу, значи Боце (тоя, дето не знаеш кой е) първо не е защитил националния интерес, приемайки обект с много къс гаранционен срок, второ е нарушил и наредба, която е част от закон. Но ти не виждаш проблем. А ремонтите на Люлин са честичко.
Същата работа ни очаква и при Тракия. Точно това казах и с първия си пост по темата, ма няма кой да чете.
Стига съм те образовал за днес, важното е, че е имало причина да бъде така
georgi_val
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#59] от "Тони!":
Да бе страшен си, добре че си ти че да се образовам. Айде дообразовай ме - колко е гаранцията на Тракия? Явно договорите са пред теб!