За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Гита Ог
Рейтинг: 1032 НеутралноМай по-скоро гръмотевиците са ги спрели.
Вещица от ОвнерогEuronymous
Рейтинг: 1097 НеутралноС надежди да отмине бързо
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !Публикувано през m.dnevnik.bg
elevation04
Рейтинг: 294 ВеселоКато е топло се палят, като вали спират
)
jilieff
Рейтинг: 746 ГневноНаправо да спрат услугите на БДЖ. Или пък да ги продадат на някой чужденец, че да има смисъл да пътуваш.
"Когато тръгне пороят, гюбрето плува най-отгоре."izabell
Рейтинг: 1312 НеутралноВ лошо време пътува ли се.
Борко
Рейтинг: 631 ЛюбопитноЯвно дъждът и гръмотевичната буря са били много силни, за да спрат чак и влаковете, които се движат при какви ли не условия...
Васил Дакев
Рейтинг: 918 НеутралноДо коментар [#4] от "Ilieffъ": Робско племе сме ! Чуем ли думата "чужденец" и направо изпадаме в умиление и светли надежди.А на "Орлов мост" протестираме против ЧЕЗ . Ще продадем железниците на чужденците,те ще ги фалират,ще разпродадат вагоните и релсите и влакове децата и внуците ни ще виждат на картинки. Чужденецът Гад Зееви закупи БГА " Балкан" , набързо го ликвидира,разпродаде де що има,дори и хотела и се запиля по живо,по здраво.Даже май и за нещо ни осъди та му доплатихме.
*****
НеутралноВероятно става въпрос за гара Тулово.Дулово се намира в Добруджа,близо до Силистра.
mtmvb1111
Рейтинг: 122 НеутралноВ Източна България няма капка дъжд
Руското влияние убива България! "Дневник" също....jilieff
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#7] от "molesan2":
"Когато тръгне пороят, гюбрето плува най-отгоре."Г-н Изберете българското,
Дали знаете, че на практика БДЖ ПП са една губеща компания? Това означава, че финансирането ѝ идва от джоба на данакоплатеца, сиреч, същите онези хора, които бяха на Орлов мост седмици наред. Не знам кое е по-робско, да желаеш нещо качествено и разумно, или да се тупаш в гърдите с мизерното държавно предприятие, работещо на загуба.
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 732 НеутралноДулово или Тулово. Компютри и компоти не е едно и също. Неграмотна работа.
Няма шики-мики.Dead putlerist
Рейтинг: 237 НеутралноБоже, Добрахме се Живи (БДЖ)!
селянин
Рейтинг: 180 Веселоами наводнили са се тунелите!!!
ozd05563707
Рейтинг: 162 ГневноIlieffъ, що говориш глупости!?!? С добър контрол на разходите, контрол върху ромската паплач, дето се вози безплатно и никой гък не казва, инвестиции от държавата в НОВИ вагони и локомотиви, а не в покриване на заеми към поредната банка или организация, съкращаване на администрацията с минимум 50%, осъвременяване на цялата система за билети и резервации и работата ще стане лека полека. За твое сведение, в момента двупосочен билет до морето е 35 лв., а малките деца до седем години се возят само с едно запазено място. Пенсионерите позлват сериозно намаление, а също и студентите. С автобус е 60 ЛЕВА!!! И точно това е целта на една ДЪРЖАВНА компания - да предоставя достъпна услуга на гражданите си! След като ги е оставила пенсионерите със 100 лв. пенися, а родителите на малките деца се чудят как да свържат двата края - трябва да има и поне подобни малки бонуси за хората. Не всички са селски баровци, че да не слизат от колата (с която отиване и връщане до морето е колко, 200 лв?). Ако се приватизира, ще стане същата работа като навсякъде в пишман "частния" сектор - ниски заплати, хиляди уволнени, компанията източена, и в крайна сметка - без БДЖ. А известно ли ти е, о, ти гении на мисълта, че частна компания няма да има достъп до европейските фондове, по които от догодина може доста парички за техника да потекат в БДЖ? Я сравни транспорта в Пловдив и Бургас (само аз справка) - частни линии дето едвам кретат с кочините си, и 100% обновен автобусен транспорт, но пък линиите са общински. Аман от либерасти!
chicago514
Рейтинг: 763 ВеселоДори илюзиониста Дейвид Копърфийлд не може да запрати влака Варна -Пловдив в Дулово.
beatles
Рейтинг: 1090 Любопитно[quote#7:"molesan2"]Чужденецът Гад Зееви закупи БГА " Балкан" , набързо го ликвидира,разпродаде де що има,дори и хотела и се запиля по живо,по здраво.Даже май и за нещо ни осъди та му доплатихме. [/quote]
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другии това всичкото само щото е чужденец, а не щото е мошеник, поне толкова колкото политкомисарите дето му я продадоха????
абе що все някой друг трябва да ни е крив бе????
beatles
Рейтинг: 1090 Любопитно[quote#14:"perseus777"]С добър контрол на разходите, контрол върху ромската паплач, дето се вози безплатно и никой гък не казва, инвестиции от държавата в НОВИ вагони и локомотиви, а не в покриване на заеми към поредната банка или организация, съкращаване на администрацията с минимум 50%, осъвременяване на цялата система за билети и резервации и работата ще стане лека полека.[/quote]
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другие тва как точно да стане в една държавна фирма????
кой реже сам клона на който седи????
тези мерки са единствено приложими ако бдж стане частна и някой иска да печели от нея.
нали взеха едни нови мотриси от германия?? кво стана, не им плащат и немците ще си ги земат (ако не са го направили вече).
dedo pepo
Рейтинг: 925 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "perseus777":
Много добре казано и е точно.
Подкрепям те!
++++++++++
beatles
Рейтинг: 1090 Неутрално[quote#14:"perseus777"]А известно ли ти е, о, ти гении на мисълта, че частна компания няма да има достъп до европейските фондове, по които от догодина може доста парички за техника да потекат в БДЖ?[/quote]
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другитова просто не е верно, драги комсомолецо, аз работя в частна фирма и имам достъп до европейски фондове.
какво като има достъп до фондове, това е просто още един начи едни пари да се откраднат. докато бдж се дотира от бюджета са всичкото крадене там плаща нормалният човек.
ozd05563707
Рейтинг: 162 Гневно[quote#19:"beatles"]комсомолец о[/quote]
Просто без коментар. А немците нищо не са си взели, няма и да вземат. ЖПто в Германия, а и в много други държави е държавно, тъй че не ми говори либерастките мантри за приватизация до дупка! ЕРПтата в БГ, с изключение на ЕнергоПро са ДЪРЖАВНИ компании. Тъй че мислителю, проблемът не е в собствеността, а в контрола!!! Но липсата на контрол не значи поголовна безобразна приватизация, а корекция в държавата!
soldierism
Рейтинг: 122 НеутралноЕдна по-силна буря и цяла България ще бъде код ЧЕРВЕНО!