Амбициите в бюджета за 2014г: свиване на бюджетния дефицит и икономически ръст

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (123)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 768 Весело

    Шумете, дебри и балкани...

    http://www.youtube.com/watch?v=ewUj8NhOTQE

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  2. 2 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 506 Весело

    Добри идеи, остава да успеят и да ги риализират!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  3. 3 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    "...Амбициите в бюджета за 2014г: свиване на бюджетния дефицит и икономически ръст..."

    Ако под "бюджетен дефицит" се разбира туловището на министъра, съм ЗА свиване...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  4. 4 Профил на Питанка
    Питанка
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Амбиции без покритие.

    "Въпросителната" е просто уморена "Удивителна!"
  5. 5 Профил на Yordan Nickolov
    Yordan Nickolov
    Рейтинг: 664 Неутрално

    А на кой умник ще му дойде на акъла да намалят леко срока на майчинството за сметка на получаваните пари месечно? Никъде по света майчинството не е 2 години.

    Властта развращава, а абсолютната власт развращава абсолютно.
  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    Няма известен случай страна на която финансовите мародери са и обявили бюджетна война да излезе с икономически растеж !
    Напротив затягането на коланите симулира вътрешна анихилация и прехвърлянето на картелите и монополите в ръцете на чуждестранните вампири !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    "за да се намали тежестта върху поколенията ще бъде замразено увеличаването на пенсионната възраст. "

    >>> Боже мили, колко ли време го е мътил пи-арът на министерството този словесен каламбур, за да излезне накрая в тази си форма? Кои поколени-Я (мн. число)? Едните вече са се пенсионирали и всяка нова бройка на пенсионната ясла заплашва размера на тяхната собствена пенсия (еднакви приходи на повече гърла). Другите имат цял живот да пълнят тенджерата на НОИ, която обаче няма напълване, защото пенсионери много, работещи все по-малко и все повече озъртащи се за препитание зад граница.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  8. 8 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 775 Любопитно

    А нещо за новите контрабандни канали, дето ги готвят за пускане в действие, в бюджета пише ли?

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  9. 9 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 672 Весело

    [quote#5:"yordannn"]Никъде по света майчинството не е 2 години[/quote]и никъде в развитите държави не дават детски, а само социални помощи на тези които имат нужда.

    Трябва незабавно да спре изплащането на т.н. детски. Тези пари трябва да отидат за издържане на детски ясли, градини, училища учебници и т.н.

  10. 10 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    [quote#5:"yordannn"]Никъде по света майчинството не е 2 години. [/quote]
    Ако гърците станат мексиканци и ние ще може да си наемаме
    бейби ситърки за 3лв на ден с безплатен обяд и покрив за нощувка !

    А сега кой ще ти гледа детето ако е на 1 година и нямаш пари ?
    Или е по-добре половинката ти да е от твоя пол и да си нямаш проблеми ?


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  11. 11 Профил на DEDOVIA
    DEDOVIA
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Много лъжат тез. За над 100 дни не се видя абсолютно никакво действие относно бизнеса(не говорим за вътршния кръг). Ами бизнеса като не се развива от къде тоз ръст от 1,8 бе очилато овчарче!!!

    русофобството и соросоизма са тежка психична диагноза
  12. 12 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 672 Весело

    Типично по социалистически само харчене на пари и нито дума за инвестиции, работни места, инфраструктура.

    ОСТАВКА!

    докато още има остатъци от държава!

  13. 13 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    [quote#8:"mlu666"]А нещо за новите контрабандни канали, дето ги готвят за пускане в действие, в бюджета пише ли? [/quote]
    Най-бедната страна в ЕС е толкова бедна ,че контрабандистите трябва да искат евросубсидии и грант за инвестициите в каналите !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  14. 14 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    [quote#5:"yordannn"]да намалят леко срока на майчинството за сметка на получаваните пари месечно?[/quote]

    В германската предизборна кампания на миналите избори имаше един консенсусен въпрос, при който всичките партии бяха на еднакво мнение: когато общината не може да предостави място в ясла/детска градина, майката получава 100 евро месечно обезщетение и това вече е факт, като очевидно тепърва ще расте. Някакви наченки на подобно мислене у нас, по отношение на 100-тина хиляди деца без място в общинска детска градина/ясла в София, Варна и Пловдив?

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  15. 15 Профил на Schliwobeatz
    Schliwobeatz
    Рейтинг: 173 Неутрално

    Въртяха, сукаха, социална политика. ала- бала. но истината е, че има само един вариант: икономии, икономии, икономии.

  16. 16 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Нереални амбиции.

  17. 17 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    [quote#11:"МАГИСТРАТ"] Ами бизнеса като не се развива от къде тоз ръст от 1,8 бе очилато овчарче!!! [/quote]
    Е как да се развива бизнеса в неолибералното инвестиционно проектиране?
    Все едно в рибарника с пъстърва да пуснеш акулите и да се ядосваш що не растат рибетата и що изчезват?!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  18. 18 Профил на BohrMottelson
    BohrMottelson
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Баси визията. Без коментар.

    BohrMottelson
  19. 19 Профил на Yordan Nickolov
    Yordan Nickolov
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#10] от "comandante":

    Виж коментара над теб. Това е едно от решенията. Другото е свързано с осигуряването на повече места и повече персонал в детските ясли. Педагози има, ама работят в кол центрове. Ами ако се намери начин държавата да им плаща достатъчно много че да си гледат работата а не да продават принтери в Германия?

    Властта развращава, а абсолютната власт развращава абсолютно.
  20. 20 Профил на Питанка
    Питанка
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    До коментар [#7] от "cinik":

    Пенсионната пирамида балансира на върха си. Въпрос на време е да се катурне. Сега я побутват...

    "Въпросителната" е просто уморена "Удивителна!"
  21. 21 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Гневно

    По думите му финансовото министерство предвижда и повишаване на заплатите в държавния сектор.
    ==============
    Е те това ще го направят със сигурност за да си купят с нашите пари няколко хиляди гласа за .
    ОСТАВКА !!! ПЪЛНА ЛУСТРАЦИЯ !!!

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  22. 22 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 774 Весело

    [quote#17:"comandante"] в рибарника с пъстърва да пуснеш акулите и да се ядосваш що не растат рибетата и що изчезват?!

    [/quote]
    +++++
    Натуралистично

  23. 23 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 204 Неутрално

    [quote#8:"mlu666"]А нещо за новите контрабандни канали, [/quote]

    Няма нови, пътеката отдавна е утъпкана, само се сменя касичката. Миналата година при обсъждането на бюджета ревяха как имало резерви от 1 млрд. лв. само ако се пресекат контрабандните канали. Някой да е чул нещо по въпроса откакто са на власт?

    Или няма такава контрабанда, или не са я пресекли и са я яхнали. Отговорът е очевиден на фона на заема за бюджета.

    @)----,--'--
  24. 24 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1600 Гневно

    Оставка!!! Веднага!! Какъв ръст бълнува този!!
    През техния мандат НЗОК ще фалира, въпрос на месеци.
    Защото тези гниди крадат от където могат.

  25. 25 Профил на Миша
    Миша
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Като слушам Олихгарски и Пастиров, все едно Путин и Медведев. Голям ръст в бъдеще време. Другарчета, няма никакви икономически причини това да стане. Само със заклинания не става. Трябват и реформи. В това не ви бива. Реформи се правят от реформатори, а не от олигархически подлоги.
    Затова къш, че ще съсипете напълно България.

    Миша
  26. 26 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    До коментар [#23] от "MyTwoCents":

    То имаше реклама, Орешарски казваше нещо от сорта "Парите са тук, само трябва да ги вземем"
    Е, взели са ги!!

  27. 27 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Ние на приказки сме се наслушали !
    Свършете нещо добро за разнообразие ! Или сбогом навсегда ...

  28. 28 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 204 Неутрално

    " златното швейцарско правило за пенсиониране ще бъде възстановено..., ще даде възможност за последователно актуализиране на пенсиите"

    Спорно, защото според някои анализи може да доведе до намаление или до липса на промяна.

    "а за да се намали тежестта върху поколенията ще бъде замразено увеличаването на пенсионната възраст."

    Напротив, замразеното увеличаване на пенсионната възраст ще УВЕЛИЧИ тежестта върху (пропуснато е "работещите" поколенията. С увеличаване на очакваната продължителност на живота няма как да се замрази пенсионната възраст.

    "Тези мерки обаче ще бъдат комбинирани с промени в пенсионната реформа."

    Тафтология и нищоказване - промени в реформа. До тук промените са само крачка назад, т.е. промените са отмяна на реформите. Или тяхното отлагане, за да вади друг горещите картофи.

    "Връщането към швейцарското правило вероятно ще стане от юли следващата година."

    А ето го и отговора. Избори май месец, т.е. ще върнем правилото ама друг път. Обещания с ясното съзнание, че няма да се налага да го изпълняват, защото няма да са на власт.

    @)----,--'--
  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 775 Неутрално

    [quote#13:"comandante"]Най-бедната страна в ЕС е толкова бедна ,че контрабандистите трябва да искат евросубсидии и грант за инвестициите в каналите ! [/quote]
    Министерството на инвестиционното проектиране се очаква да им осигури необходимите средства. Дай да не се тревожим излишно.

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  31. 31 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 768 Любопитно

    Ръст ли ХАХАХАХ, вече сме в рецесия, трябва само да се изчакат данните за 4-та 1/4, а ако ЕС ни спре фондовете, което ще стане отива към -2-4% годишно...
    Но какво занечне има това, все пак ще се случи след 5-6 месеца, а до тогава ще са усвоени от обръчите на БСП 1 000 000 000 от този бюджет, още толков от следващия и евентулано 2 000 000 000 от рестарта на БеляНЕ!...
    Парламентът ще е разпуснат и ще има избори, а на тях пак Съргей, Бей и Злодей (можеи бургаския национал-социласт, той пак е към ДС) ще са взели 50+%

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  32. 32 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 204 Любопитно

    [quote#28:"MyTwoCents"]С увеличаване на очакваната продължителност на живота няма как да се замрази пенсионната възраст. [/quote]

    Хрумна ми и, че управляващите може би пък предвиждат да ни скъсят живота и затова ще замразяват пенсионната възраст...

    @)----,--'--
  33. 33 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    Коледните добавки не са толкова важни колкото необходимостта от увеличение на майчинските и МРЗ,възможно най-скоро.Пенсионерите ползват доста социални привилегии.

  34. 34 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 706 Неутрално

    Тоя защо винаги гледа като на.кан?

    Няма шики-мики.
  35. 35 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    До коментар [#29] от "Ian Smith":

    Те нарочно слагат такива, като Виденов, с вид на Божи кравички. С този наистина са прекалили, а може и да е аутист.

  36. 36 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1063 Весело

    До коментар [#34] от "Daniel Defoe - Аз ходя на протест. А ти?":
    Като е направил белята как да гледа туй дети

  37. 37 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    За догодина златното швейцарско правило за пенсиониране ще бъде възстановено......След три години на неувеличение глътка въздух.....

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  38. 38 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    До коментар [#34] от "Daniel Defoe - Аз ходя на протест. А ти?":
    ами щото само л...а са ти в главата .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  39. 39 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    [quote#22:"xmm"]+++++
    Натуралистично[/quote]

    Само където аналогията се отнася за нещо друго: матрял от 7 и кусур милиона "социално ориентирани" риби (на турски: балъци), които се молят на политическата класа да им пусне една голяма рибка в аквариума, която да им донесе храна наготово. И в този момент на политика не остава нищо друго, освен да каже: ето, уредена ви е работата, ето няколко големи рибки....И хоп, тогава им пуска няколко олигарха вътре, да ги опапат.....

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Много ме кефят комунягите с техния дебилен оптимизъм - всичко ще е на шест в едно бъдеще неопределено, не гледайте в момента какво правим. Малко като оная приказка за хипопотама - до ушите в тинята ама ей такава голяма уста отворил.

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  44. 44 Профил на Borko Mukin
    Borko Mukin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#34] от "Daniel Defoe - Аз ходя на протест. А ти?":


    [quote#34:"Daniel Defoe - Аз ходя на протест. А ти?"]Тоя защо винаги гледа като на.кан? [/quote]

    Тази работа я сврши в абтобусчето по време на кръгчето за овации. После си призна пред камерите на бТВ. От тогава още му държи.

  45. 45 Профил на Мартин Akakka
    Мартин Akakka
    Рейтинг: 830 Любопитно

    Ще си отрежа главата и ще я ритна ако комунистическите пророчества станат факт .

  46. 46 Профил на Боли Мауя
    Боли Мауя
    Рейтинг: 175 Неутрално

    Поредната среща с цел генериране на популистки новини! Парламента не работи, те ще променят закони! Има политическа криза, те чакат чужди инвестиции! Икономиката няма ръст, те обещават работни места! Тия са такива смотаняци, че си мислят че трябва само да пипнат два-три закона, да фиксират цената на тока и държавата ще цъфне и върже! ПОРЕДНИЯ ПАКЕТ ОТ МЕРКИ, КОЙТО Е НАСОЧЕН КЪМ ОПРЕДЕЛЕНИ СОЦИАЛНИ ГРУПИ С ЦЕЛ ТЪРСЕНЕ НА ПОДКРЕПА, А НЕ РЕАЛНИ МЕРКИ ЗА СПРАВЯНЕ С ПОЛИТИЧЕСКАТА КРИЗА И ПРЕДСТОЯЩАТА ИКОНОМИЧЕСКА ТАКАВА!

  47. 47 Профил на nonsense
    nonsense
    Рейтинг: 118 Неутрално

    стига с тоз бизнес вее какъв бизнес елате в провинцията да видите как се работи без договор или те осигуряват на половин работен ден и на края на месеца се молиш да си получиш 300те лева и гък неможеш да кажеш,ама кво да прайш..нямало инвестиции чуу ве дебел,има ли по-евтина работна ръка от нашата,като роби бачкаме за да ядем,ама така е тя държавата вместо да ни защитава от монополите им създава условия за ''бизнес''

    shut up retard
  48. 48 Профил на Svetoslav Petrov СУПЕР
    Svetoslav Petrov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Другари!Дайте да дадем!

  49. 49 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 204 Неутрално

    [quote#33:"xalikarans"]Пенсионерите ползват доста социални привилегии.[/quote]

    Явно нито си пенсионер, нито имаш родители пенсионери.

    @)----,--'--
  50. 50 Профил на kh
    kh
    Рейтинг: 200 Неутрално

    До коментар [#10] от "comandante":

    Ами тогава да се направи майчинството 7 години - от раждане до първолак и просто да забравим за инвестиции в инфраструктура и човешки ресурси: детски ясли, детски градини, персонал; спортни съоръжения, персонал.

    Мама ще си седи дома, ще си получава майчинските на готово.

    Е, тя една майка и за две (2) години майчинство извън пазара на труда губи умения, квалификация, компетенции... Чудо голямо. Не била конкурентоспособна на пазара на труда. Ама нали ще си има майчински две години. Така че какво ни пука, да го правят пустото майчинство седем години и да рахатясаме...

  51. 51 Профил на kh
    kh
    Рейтинг: 200 Неутрално

    До коментар [#21] от "Танас":

    Симеон Дянков последно като повиши заплатите н държавната администрация със средно 20%... Няколко човека изядоха прасетата с мезетата. Малко намазаха от салама. Масово колегите останаха с ряпата и зелето. Или с пръст в устата... А познай колко гласа си купиха с това Дянково увеличение...

  52. 52 Профил на kh
    kh
    Рейтинг: 200 Неутрално

    До коментар [#33] от "xalikarans":

    И като се увеличи МРЗ... интересно ми е кой работодател ще наема млади и/или необразовани и/или нискоквалифицирани безработни на работа?!?!?!?! То и сега младежката безработица в България е с почти апокалиптични размери. И ми е чудно кой работодател, дето не иска да маема такива на работа за 310 изведнъж ще почне да ги наема на 340?

    МРЗ е мярка, която ефективно води до дискриминация на определени групи на пазара на труда. И ги превръща в лесен за купуване електорат

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  54. 54 Профил на kh
    kh
    Рейтинг: 200 Неутрално

    До коментар [#48] от "svetoslav_petrov":

    Мнеееееееее, всъщност е: "Другари! Дайте да дадете!!!"

  55. 55 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    Пастирчев, растьожа се прави по 2 основни начина - увеличаване на бюджетния дефицит, или кредитно - имотен балонец (Чудото на др Иванов) Ти явно пак него чекаш.

  56. 56 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 996 Неутрално

    очаквано, всичко е грешно.
    Как се свива бюджетен дефицит паралелно с тегленето на заеми е загадка. Също и откъде ще дойде тоя ръст от 1.8%, след като никой нормален не би инвестирал и лев докато това правителство е на власт. Единствените възможни инвестиции са на мръсни пари.
    Понятията "майчински" и "детски" е крайно време да изчезнат. Родителите трябва да се подпомагат единствено чрез данъчни облекчения.
    Минимална работна заплата също трябва да изчезне като понятие. Смисъл има минимална почасова ставка. МРЗ блокира наемането на неквалифицирани, каквито са все повече от българите.

  57. 57 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#5] от "yordannn":

    Да го направят като в щатите, там майчинството е две седмици. Ако искаш! Затова и се замислят да забременяват към 40-те. А ако майката е самотна, не я мисля изобщо.

  58. 58 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    Увеличаване на минималната заплата едно ще пречи на наемане на нискоквалифицираните, едно ще принуди държавата, като наема подобни, да дава повече пари за заплати и осигуровки, т.е. за увеличаване на дефицита.
    Частните фирми пък няма да ги наемат изобщо, та ще увиснат за помощи на държавата - т.е. пак увеличаване на разходите.

    Растеж от 1.8%- остава да чуем кой отрасъл ще дръпне напред. Май е заклинание.

    Коледни добавки...Ами, жал ми е за пенсионерите, но няма как при обедняваща държава да им се помогне - пенсионната система не е реформирана и съответно 100% от пенсиите се формират на база заплати. Или пак трябва да се бръкне в бюджета.

    Та не виждам как иска да свива дефицита. По-скоро ще го раздуе.

    E PLVRIBVS VNVM
  59. 59 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1983 Неутрално

    Чубака в орешака ,
    Мамата си трака.

  60. 60 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1983 Неутрално

    Бюджет 2014,
    Абсолютно нереално начинание.

  61. 61 Профил на mrtosh
    mrtosh
    Рейтинг: 229 Неутрално

    юбре курорте догодина

  62. 62 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 996 Весело

    Ох,на батко момчето сладко.Ма то ръст ще ни докарало догодина
    Обичам го вече това аутистче,може да го плюят тук разни не-експерти,ма аз си го обичам.

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  64. 64 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Мечо Пух ама в един такъв дебилен вариант. То е за неотрализация на налудничевите блясък в очите на Злобния хамстер.

    chavo64
  65. 65 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Честно казано, амбициите за бюджета са си просто мечти. Блян. Няма как да стане, ако не се подсилят потоците към хазната и не намалеят изходящите. Нито едното, нито другото дава признаци че ще стане през 2014та. А, ако не искате още една такава година, пълна с празни приказки и зрелища, вместо хляб, оставете тази власт още една година! Аз не го искам това! Искам избори!

    goblenka
  66. 66 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Ко? Нье.

    ОСТАВКА БЕ ЮРОДЕ!

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  67. 67 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 893 Разстроено

    [quote#25:"Миша"]Трябват и реформи. В това не ви бива. Реформи се правят от реформатори, а не от олигархически подлоги[/quote]

    Блатното статукво продължава.....Реформи ще има "фТория мандат".....

  68. 68 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 893 Разстроено

    [quote#12:"BlueWater"]
    Типично по социалистически само харчене на пари и нито дума за инвестиции, работни места, инфраструктур[/quote]

    При бат Бойко да не би да беше различно?

  69. 69 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 893 Любопитно

    [quote#9:"BlueWater"]Трябва незабавно да спре изплащането на т.н. детски. Тези пари трябва да отидат за издържане на детски ясли, градини, училища учебници[/quote]

    Съгласен. Но защо това не го направиха "десните" от Герб?!

  70. 70 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    У темата се събрали икономистите, до един, и разсъждават.
    Даже и пророкуват.
    По-квалифицираните пак се вгледали в майчинството и плащането му. И се загрижили за кариерното развитие на майките. Другата, широко скроената, вика ууууу и счита, че аргументът е достатъчен.
    Въобще, красата.

    Нивото на знаещите?
    Най-високото стига до тук:
    [quote#58:"PavelCZ"]Увеличаване на минималната заплата едно ще пречи на наемане на нискоквалифицираните, едно ще принуди държавата, като наема подобни, да дава повече пари за заплати и осигуровки[/quote]
    Ся Павел ще трябва да докаже тезата си за високата еластичност на търсенето по отношение на цената му на нискоквалифицирания труд...
    Глупости на търкалета разбира се.

    Ecrasez l’infâme
  71. 71 Профил на alray
    alray
    Рейтинг: 111 Неутрално

    Дотук само харчове.. Нищо за гова откъде ще ги покрият

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  72. 72 Профил на Plamen Vl
    Plamen Vl
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Амбициозно. Прекалено амбициозно.

  73. 73 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#68] от "dobrich":

    Добрич, не разбра ли, че от сравнения и УУУ файда няма. Нужно ни е заедно да седнем и разработим стратегия, за чиято реализация да работят всички? Ама, наистина всички! Не е моментът за обвинения и присъди! Още по-малко за конфронтация.

    goblenka
  74. 74 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 506 Весело

    До коментар [#56] от "Ментор":
    Нефел, мръсни пари няма, парите не миришат!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  75. 75 Профил на hashtag
    hashtag
    Рейтинг: 63 Неутрално

    Този чобан Чобанов нищо няма да направи... Цялото им правителство е да затвора, заедно с олигарсите зад него.

  76. 76 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 893 Гневно

    [quote#73:"goblenka"]Нужно ни е заедно да седнем и разработим стратегия, за чиято реализация да работят всички? Ама, наистина всички! Не е моментът за обвинения и присъди! [/quote]

    Това са общи приказки.....Народа дава мандат на политиците да си вършат работата. Обещана ни в предизборната им програма, с която са спечелили изборите. Щом са излъгали и не са си вършили работата - да отиват по дяволите....

  77. 77 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#73] от "goblenka":

    Като почнете да предъвквате хубавата дума "стратегия" (без да разбирате значението и),та човек започва да се ядосва!
    Стратегията е слугиня на Целта. Да планираш стратегия,без Цел е като да сложиш каруцата пред коня! (Като Целта има вътре в себе си по-малки цели.)
    Мен ме интересува каква е Целта. Скритата цел на комунистите и Доган е да окрадат народа,този път обаче по-хитро. И цялата им стратегия е подчинена на тази цел. И ти,която искаш да сме седнали заедно с тези мошеници и разработили стратегия,(за какво?!),вършиш предателство.
    Ние нормалните хора трябва ясно да си поставим цел. Примерно,да унищожим Мафията. (Между другото,така ще се вдигнат и доходите на българите.) Едва след това си изготвяме стратегия,съобразно тази цел. Или ако ни е страх от Мафията,се отказваме и почваме да взимаме заеми,с които да увеличим потреблението и задвижим икономиката. И т.н,и т.н.

  78. 78 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 893 Неутрално
  79. 79 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 893 Гневно

    [quote#77:"deaf"]каква е Целта[/quote]

    Целта на партиите представени в този парламент е продължаването на статуквото, изгодно за олигархията и монополите. Да на нови избори, НЕ на партиите на статуквото!!!!

  80. 80 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 672 Весело

    До коментар [#70] от "Graf":[quote#70:"Graf"]У темата се събрали икономистите, до един, и разсъждават.
    Даже и пророкуват. [/quote]
    Министърът на финансите Петър Чобанов очаква икономическият растеж в България през следващата година да е 1.8 на сто. Очакваният растеж от 1,8% за догодина е амбициозна цел, призна Петър Чобанов. Даниела Бобева: Прогнозният икономически растеж за догодина е 1.9%. Според Орешарски за видимо подобряване на благосъстоянието ще бъде необходим икономически растеж от порядъка на 6-8%. Тази година вероятно ще приключим с растеж около половин до един процент, смята Орешарски.
    http://www.vesti.bg/pari/finansova-politika/chobanov-ochakva-silen-ikonomicheski-rastezh-5994472
    Според Петър Чобанов ръстът на икономиката ни ще достигне до 2 процента. http://www.novinar.bg/news/chobanov-ochakva-silen-rastezh-prez-2014-g-_NDQxNTsxNA==.html
    http://financecenter.bg/%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%89%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B5-%D1%81-%D0%B4%D0%BE-2-%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0/
    "Нашето намерение е тя да се повиши догодина. Разбира се, параметрите ще са уточнят допълнително, но мислим, че може бюджетът да си позволи такова увеличение. То е необходимо и за хората", добави Чобанов. http://bnt.bg/bg/news/view/108793/ikonomicheski_rastej_i_svivane_na_deficita_predvijda_budjet_2014
    Пред Ройтерс - Догодина няма да затягаме коланите - http://www.bnews.bg/article-85087
    [quote#70:"Graf"]У темата се събрали икономистите, до един, и разсъждават.
    Даже и пророкуват. [/quote]

  81. 81 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#77] от "deaf":

    ОК. Стратегията е слугиня на целта! А, целта е да се решат най-тежките проблеми на страната, и постепенно да се изчистят по-малките. За теб Доган е враг, за друг Борисов, за трети Станишев.... Но, Доган не е българските турци! Станишев не е бедните и гладни, жадни за справедливост хора. Борисов не е оня смазан среден и дребен бизнес, дето храни всички останали. Според теб каква е целта? Да се бием заради имената, или да се обединим в решаване на проблемите и подреждане на държавата ни. Ако въпросните и други подобни физиономии закриват хоризонта ни, ще можем ли да вървим към него? Няма да коментирам, дали разбирам думите, които използвам. Не ми е на нивото да се обяснявам за такива неща. И, не мисля, че ако стоим на твоето, някога ще се оправим и ще заживеем в нормална държава!

    goblenka
  82. 82 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#76] от "dobrich":

    Толкова правителства се изредиха да го лъжат този народ! какво като имат програми, след като не ги изпълняват? Мислите ли, че ако народа не ги принуди да си изпълняват програмите, те ще започнат сами? Така можете да си чакате до видовден!

    goblenka
  83. 83 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До тук-100 и кусур дни пустота, самота в парламента,калинки и обещания!

    Графа ако ще 100 таблици да извади-това е положението!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  84. 84 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 893 Гневно

    До коментар [#82] от "goblenka":

    Да живее лъжата, а?............Разликата български-европейски политици е, че вторите като вземат властта, правят това което са обещали. Още в първата година от мандата си, дори непопулярните мерки! За да се видят положителните резултати в последната година от мандата им и отново да претендират за нов мандат....

  85. 85 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 893 Гневно

    [quote#83:"mr.wonderworld-Герб=безвремие"]100 и кусур дни пустота[/quote]

    А преди това над 1 200 дни пустота....Долу Бсп/Герб!!!!

  86. 86 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 506 Весело

    До коментар [#41] от "Borko Mukin":

    Е как има ло ли е? Само допреди 7 месеца Флик и Бат Бам чупеха рекорди....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  87. 87 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2817 Неутрално

    До коментар [#81] от "goblenka":
    "И, не мисля, че ако стоим на твоето, някога ще се оправим и ще заживеем в нормална държава!"

    Само малка корекция - "мисля" , че.... Нали!

    Изцяло съм съгласен с написаното от Вас! Все едно, четете мислите ми!

  88. 88 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 204 Неутрално

    [quote#76:"dobrich"]да си вършат работата. Обещана ни в предизборната им програма, с която са спечелили изборите.[/quote]

    Тая работа с програмата е като предизборните листи. Много малко хора биха гласували за 100% от съдържанието на програмата, както и за всеки един от листите.

    А ако някоя партия тръгне да изпълнява 100% от обещанато на изборите ще стане страшно! Или пък вкара всички дето е наредила по листите...

    @)----,--'--
  89. 89 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#88] от "MyTwoCents":

    Нали за това имаме много партиен парламент? В случая 4. Неговата работа е от многото програми и намерения да селектира една обща и да я изпълни. Поне краткосрочните планове. Да сме имали някога такъв Парламент? Някой спомня ли си такъв?

    goblenka
  90. 90 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#87] от "batzdravo":

    Не. Не чета ничии мисли. Явно много хора са достигнали до този извод. Аз и ти сме от тях. А, това е хубаво.

    goblenka
  91. 91 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    До коментар [#70] от "Graf":

    Графе, понеже и в Чехия имаме проблем със заплатите и с минималните такива, чета какво милсят икономистите тук. И кое правителство какво прави. Общо взето левите правителства качват минималните заплати. Те от своя страна касаят само най-неквалифицираните, но също спрямо тях се изчисляват нивата на мандаторните плащания на бюджета - например осигуровките на пенсионерите, учащите, военните и безработните и няйкои други. Това означава, че и лекото им покачване води до сериозни мандаторни разходи за бюджета.

    От друга страна, в държавния сектор от това зависят таблиците за заплати - те са кратни на минималната и зависят от стажа и от специализацията. Докато нашата болница беше държавна - т.е. допреди 7-8 години, можех да наблюдавам въпросните таблици как се развиват. Сега сме акционерно дружество на провинцията, в която живея (май е област на български) и таблици няма, има стълбица, но там зависимостта от обявената минимнална заплата е по-слаба. Но дори и фирмите се съобразяват във вътрешнофирмените си таблици с минималната заплата и от това им се развиват разходите.

    От там нататък не е доказателство, а наблюдение на икономистите - след всяко по-сериозно увеличение на минималната заплата нараства натискът на бюрата на труда и то главно от хора с най-ниска специализация.

    Може би не съм икономуист, но да чета мога. И мисля, че разбирам прочетеното.

    E PLVRIBVS VNVM
  92. 92 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#91] от "PavelCZ":

    Това дето ти го викат икономистите от школата, която разглежда нискоквалифицирания труд като чай или кафе, го хвърли у коша.
    МРЗ е друга мярка и не касае цената на труда в този сегмент, а още по-малко влияе върху търсенето му.
    Тук е заровено кучето:
    [quote#91:"PavelCZ"]Докато нашата болница беше държавна - т.е. допреди 7-8 години, можех да наблюдавам въпросните таблици как се развиват. Сега сме акционерно дружество на провинцията, в която живея (май е област на български) и таблици няма, има стълбица, но там зависимостта от обявената минимнална заплата е по-слаба.[/quote]

    Как влияе МРЗ върху общите разходи за труд в икономиката и доколко качването и започва да дава отражение върху заетостта е тема, която предполага сериозен анализ на състоянието на работодателите и на пазара. Само дето не е толкова просто.

    Ecrasez l’infâme
  93. 93 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#81] от "goblenka":

    Добре де,не се сърди. Понякога човек е нужно да извика остро,за да го чуят. В случая ти пак не успя да ме чуеш!
    Обществото окончателно беше разполовено на Мафия и на нормални,честни,умни и трудолюбиви хора. И страшно си се заблудила,ако мислиш че става въпрос за някакви "идеологически" различия! Станишев,Доган и вече и Борисов са основните чаркове на мафиотската машина. (Като Бойко стана част от Мафията без да иска,така да се каже. На него (полицаят!) не му увре главата,че видовете отношения с Мафията са само два-или си с нея,или си против нея. Няма средно положение. Но така става,когато си страхлив...)

  94. 94 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#93] от "deaf":

    А, къде прочете че съм на друго мнение! Какво точно не съм успяла да чуя? Ти ме апострофира за един пост, където твърдя, че не искам да слизам на по-ниско ниво, от това, на което съм. Нападна ме, твърдейки, че не разбирам смисъла на думите, които ползвам. Но, не излезе с антитеза. Къде прочете, че говоря за идеологически, или партийни симпатии? Искал си да ми кажеш нещо, но не си ме уцелил. Този пост, за който си се закачил и то доста грубо, няма нищо общо с това, което твърдиш. А, аз не съм човекът, на когото искаш да опонираш. Защото не съм заявила позиция, подходяща за твоето опониране.

    goblenka
  95. 95 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 204 Неутрално

    [quote#89:"goblenka"]Неговата работа е от многото програми и намерения да селектира една обща и да я изпълни. [/quote]

    Това и прави. Само дето програмите и намеренията не са писаните и развявани насам натам предизборно, а „другите“, задкулисните. Да сте видяли някъде в програма да е залегнало като шеф на ДАНС да е Пеевски? Само Орешарски го вееха като байрак, а после половин месец не можеха да се разберат за креслата в кабинета.

    @)----,--'--
  96. 96 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#95] от "MyTwoCents":

    Така е. За това и съм недоволна и искам разпускане на този Парламент. Омръзна ми да гледам как харчат парламентарно време за личните и партийните си игри, как демонстрират виртуозни хватки, за да се надцакат, а ние плащаме. В същото време, тихом - мълком си изпълняват точките от програмата, спусната им от спонсорите. Написах поста, като пожелателен, а не като отражение на реалността. Такъв трябва да ни е Парламента. Трябва, но не е!

    goblenka
  97. 97 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#84] от "dobrich":

    Добрич, не съм казала " Да живее лъжата"! Казвам, че ако народа не си влезе в ролята, ще продължат да го лъжат, както го правят от толкова години!

    goblenka
  98. 98 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 893 Разстроено

    [quote#97:"goblenka"]не съм казала " Да живее лъжата"![/quote]

    Ти приемаш за нормално, една партия да спечели с някаква си програма изборите и след това да не я изпълнява!? Народа трябвало да кара управляващите да си спазват обещанията!?.........Е не, не съм съгласен...

  99. 99 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 893 Неутрално

    [quote#88:"MyTwoCents"]някоя партия тръгне да изпълнява 100% [/quote]

    Айде да са поне 60-70%. Не 10-15%, както е у нас....Вестник 168 часа, беше изчислил точка по точка миналата година, че към 2011 г. Герб са изпълнили само 8% от предизборните си обещания!?

  100. 100 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#97] от "goblenka":

    Спечелването на едни избори е обществен договор между спечелилите и гласоподавателите. Първите получават властта от вторите срещу задължения! Всичко друго е лъжа и измама!!!.....





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #