За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ju.li
Рейтинг: 461 ВеселоАвтоиндустрията не ще конференция - иска по-малко администрация. То и всичко останало, де.
БМЗ
Рейтинг: 842 НеутралноПерспективата пред автоиндустрията в България се нарича "нов внос".
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)vagabond66
Рейтинг: 654 Весело-Поредната "партенка" за заблуда на "матряла" ! -Още от краят на 80-те години на миналият век, се пускат слухове за изграждане на автомобилна индустрия в Б-г !
-Обаче все нещо не достига ! 
-Да не забравяме, че през мандатът на Б.Б. имаше намерения за строителство на писта за "Формула -1" ! 
-Който иска да им "верва" ! -Аз вече тази комедия съм е гледал !
gibi
Рейтинг: 958 Неутрално[quote#3:"vagabond66"]Да не забравяме, че през мандатът на Б.Б. имаше намерения за строителство на писта за "Формула -1" ! [/quote]
Помним, помним, ама тази идея беше май още на "тройната" коалиция, нали? И май е на Румен Петков, а не на ББ!
cinik
Рейтинг: 2827 НеутралноЗа секс най-много се приказва в затвора и в казармата...
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Thermobee
Рейтинг: 1416 НеутралноКупихте ли си Грейт Уол вече, подкрепихте ли БЪЛГАРСКОТО?
Не на ислямската инвазия в Европа!Публикувано през m.dnevnik.bg
boby1945
Рейтинг: 515 ВеселоАбе нека се пробват, откакто се помня това ще е шестия рестарт на темата българско автомобилостроене.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Явно не ни идва отръки да правим автомобили.....
email
Рейтинг: 169 НеутралноДо коментар [#6] от "Thermobee":
Мисля, че цената му не е особено конкурентноспособна за да се купува в повече от останалите марки. Иначе имат не лоши модели... разбира се за не особено претенциозни потребители.
email
Рейтинг: 169 НеутралноДо коментар [#1] от "ju.li":
Като, че не особено уместно се изхвърли?! Само със седене и чакане със или без администрация никой няма да ти обърне внимание! А от друга, искате или не без администрация не може...
nogica
Рейтинг: 120 Неутралноние имахме подобна индустрия,цял отрасъл -каро строене.След закриване на СИВ всички родни "МЕРИНДЖЕЙ" се разреваха и съсипаха(източиха)всички предприятия.Индустрията е много подобна на автомобилната.За "Мадара"Шумен не се говори въобще(автобуси)
Сега няма държавна авто индустрия и това е супер,но поне да не иска много такси,дарения,спонсорство и откровени рушвети.Просто да помага.
Сглобяват се коли в БГ,произвеждат се части за авто индустрията,защо да не стане.
Успех
convince
Рейтинг: 909 НеутралноДоста сме позакъснели, някъде около 40 години.
Когато започнахме с FIAT и RENAULT братята ни от северна Азия ни удариха през ръцете, та още не са ни минали синините...
zakary
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#7] от "boby1945":
Не, че не можем. Преди съветският "брат" ни риташе по кокалчетата да НЕ развиваме нито самолетостроене (били сме най-напреднали на балканите и едни от добрите в европа), нито автомобилостроене. Таже и мотоциклетното производство ни забраниха. После торба-акъллиите от дружество "Георги Кирков" съчиниха легенди, разпространявани с благословията на Политбюро на БКП от сорта на това как сме започнали да конкурираме французите с тяхното "Рено". Възможно ли е здравомислещ човек да вярва в подобни дивотии? После - в по-нови времена се оказа, че пазарната ниша е вече заета и добре разпределена и за да "влезем в бизнеса" са необходими гигантски усилия. Или шанс.
Впрочем птичката кацна на рамото ни през 90-те. Английския гигант "Роувър" сам ни се натресе. Изградиха отличен завод във Варна, който дори успя да произведе 2000 автомобила. После др. Румен Гечев (тогава икономически министър от правителството на Жан Виденов), който през цялото време нарочно бавеше окончателното подписване на договора, през 1996-та поиска рушвет в непоносими за "Роувър" размери заради благоволението да подпише. Англичаните така се възмутиха, че си обраха крушите и завинаги зачеркнаха България като евентуален партньор. Макар да бяха инвестирали вече десетки милиони за завода и инфраструктурата около него. Инвестициите им "изгоряха" и за пореден път България остана без автомобилостроене.
nikolay_mihaylov
Рейтинг: 698 Весело"ще търсят възможности за разширяване на бизнеса си на бързоразвиващия се източноевропейски пазар". Това лаф от 1990-те ли е? Между другото, emerging markets е новият термин за "трети свят". Включва ниски цени на "работната ръка", слаби защити на хората и природата и парвенюта-богаташи. Идеално за инвеститори.
boby1945
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#12] от "petyo9":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Ти малец тези ги разправяй на стария ми къскет!! Аз съм съвременник на тези времена и прекрасно знам какво и защо проивеждахме ищо спряхме да произвеждаме.... и Русия тука не емешана...
Как никой не забрани на Чехия, Унгария, Румъния да произвеждат автомобили, а на нас "забраниха"?
Просто толкова можем!!!
А самолетите, самолетите на ДАФ във времето на реактивната авиация просто нямаха място.... тук никой не е виновен....
bedniaka
Рейтинг: 113 НеутралноАбе ,каква автоиндустрия ви гони! Знаете ли колко НОВИ коли се купуват в България на ден? Та и автоиндустрия да развиваме!
Светът е достатъчно голям за да удовлетвори нуждите на всеки човек,но твърде малък за да удовлетвори човешката алчност! - Махатма ГандиSchliwobeatz
Рейтинг: 176 НеутралноБъдещето на бг "автомобилна" индустрия (а и настоящето) е в сголобяването на вече направени другаде части и избягването на данъци.
PETZL
Рейтинг: 789 НеутралноБла-бла.Ще хапнат,ще пийнат,тия три работи.Никой няма да дойде в България заради безобразното рушветчийство и крадене.Какво стана с Ровър?Ще караме на нов внос.
99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.graoveca
Рейтинг: 402 НеутралноХайде да не сгъстяваме краските с уклон само към чернотол Не сме цъфналир но и да не мръкаме с повод и без повод. Ясно е, че живота е несправедлив към всеки от нас, защото всички ще умрем, но малко факти.
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..Сензор - найт индъстриъл - работници за 2012 г. - 1260 човека.
Монтюпе - работници за 2012 - 671 човека при 498 за 2011 г.
АЛС България - работници за 2012 г. - 398 човека при 47 за 2011 г.
Мадара АД - работници за 2012 г. - 333 човека при 311 за 2011 г.
Мадара Автомост - работници за 2012 г. 122 човека при 144 за 2011 г.
Дружба АД - работници за 2012 г. - 230 при 271 за 2011 г.
Динамо Сливен - работници за 2012 г. 351 човека при 349 за 2011 г.
и тъй нататък
*/ - данните за броя осигурени работници са средногодишни на база месечни сведения.
пират на свободна практика
Рейтинг: 233 ВеселоКарайте колело там поне сме добри производители.А пък и е здравословно!!!!!!
zakary
Рейтинг: 733 Неутрално[quote#14:"boby1945"]Ти малец тези ги разправяй на стария ми къскет!! Аз съм съвременник на тези времена и прекрасно знам какво и защо проивеждахме ищо спряхме да произвеждаме.... [/quote]
Ти първо не знаеш моята възраст. Възможно е и да съм ти батко.
Второ - като знаеш, защо лъжеш? Или не знаеш нищо и лъжеш, че знаеш? А пък розовата памет и циментираната в главата ти петолъчка ти пречат да приемеш за истина фактите.
Трето - ДАФ са марка камиони. Не са самолети. И не са български а холандски.
Четвърто - българските самолети са известни под марките ДАР, ЛАЗ (ЗАК) и КБ. Имали сме самолетостроителни заводи в Казанлък, Ловеч, Монтана и в Божурище. Има книги (макар и малко), има туй-онуй в музея на Авиацията в Пловдив.
Пето - лекомоторната авиация продължава да съществува и до ден днешен. Към момента на закриването на българското самолетостроене (1956-та), нито чехите, нито поляците имаха толкова добър самолет като нашия ЛАЗ-7М (ЗАК-1). Та вместо да купуваме от тях, те можеше да купуват от нас.
Шесто - проектите на първите реактивни български самолети по това време се довършваха, когато дойде депешата от Москва - от др. Никита Хрушчов. Не само за закриване, но и за унищожаване на спомена за това, че в България е имало някога самолетостроене. Стотици ЛАЗ-7М, КБ "чучулига" и др. бяха нарязани и изгорени. Повече от 14 000 авиационни работници и авиоинженери отидоха в ТКЗС-тата да копаят на полето. Така заповяда др. Хрушчов.
gost22
Рейтинг: 853 ЛюбопитноПлатежоспособното търсене, прави пазара, а пазара прави индустрията. Де го евтиното бръмбърче, с две места и 600 кубика двигател, дето става за големите градове? Сума народ ще задели пари за такава икономична кола, че да ходи на работа и да обикаля из града по задачи... ама то, като целта е "българско автомобилостроене" и тупане в гърдите...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...izabell
Рейтинг: 1289 НеутралноМисля, че има добро бъдеще за Бъдещето на автоиндустрията у нас