По-икономични и комфортни мотриси тръгнаха в софийското метро

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Крайно време е да се възстанови производството на трамвай, влакове и да се започне производството на такива мотриси. Стига сме хранили чужди работници, нашите да се чудят в коя държава да избягат.

  2. 2 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Весело

    Аре...на хаерлия да е....
    А след 5г. с тез мотриси до Варна ша движим.....
    Мдаааа...като разширим софийското метро до морето, та чак до Варна....
    Сутрин ставаме, пием едно кафе, обличаме се и заминаваме со мЕтрото на плаж.....А вечерта се прибираме по домовете си....
    Еххххх мечтииии...шопски мечти......
    Мечтае си шопа да докара морето да тук.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  3. 3 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Абе аз освен руска водка, нищо руско не бих си взел, ама айде да са честити новите мотриси.

  4. 4 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Весело

    Ако китайците ни направят и на нас такъв влак, до Варна ша движим за 1/2 час....Супер ааааа ????

    Китайски влак лети с 1000 км/ч
    Пекин чупи японския рекорд, става световен лидер с модерните железници
    http://www.marica.bg/%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%BA-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8-%D1%81-1000-%D0%BA%D0%BC/%D1%87-news33644.html

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  5. 5 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 470 Весело

    До коментар [#1] от "442":

    Тази идея трябваше да я споделиш с Лостов преди 17 години, нещо късно се сещаш???

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  6. 6 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Весело

    [quote#1:"442"]

    Крайно време е да се възстанови производството на трамвай, влакове и да се започне производството на такива мотриси. [/quote]

    Ехеееее....те китайците вече конструират и произвеждат влакове де се движат с илядо км. у час....ти си тръгнал да се мериш с тях, па чак и да произвеждаш.....хихихиии...кво ша произвеждаш....мотриси Чавдар-че ????

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  7. 7 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Давайте по-бързо и намалете надземните автобуси, вместо да умувате как да с справяте с гратисчиите по рейсовете. Бай-мангал малко по-трудно ще преодолява необезпокояван турникета на метрото...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  8. 8 Профил на query
    query
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Значи така, с европейски пари купуваме руски таралясници!
    Евала на учительницата и другаря братоевич.

  9. 9 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Корупцията в действие!

    В най-натоварените часове по линиите се движат 12 влака. С 50% резерв Метрополитена се нуждае от 18 влака, а със всички бъдещи линии максимум 26-28. В същото време имаме 52 и чакаме още 8 влака, като на всички се плащат застраховки, амортизации и поддръжка. Причината, всеки продаден влак върви с една трудовашка количка каймета подкуп.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  10. 10 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Весело

    Искам цела Европа да се опаше с тези китайски влакове....Така ша сме по-мобилни...Сутрин ставаш по-ранко и 1,5 ч. отиваш у Париж на робота, а вечерта си легаш у София....
    На мене искам да ми направят бърза линия София - Берн....ако може де....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  11. 11 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 703 Неутрално

    [quote#3:"SSS"]Абе аз освен руска водка, нищо руско не бих си взел, ама айде да са честити новите мотриси.[/quote]
    евтини са и в същност не са руски. двигателите, силовата електроника и управлението са на Хитачи.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  12. 12 Профил на windok
    windok
    Рейтинг: 719 Весело

    Ей, русофобите! Какво дремете бре! Превземат метрото ни с руски мотриси!

  13. 13 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 484 Неутрално

    [quote#1:"442"]Крайно време е да се възстанови производството на трамвай, влакове и да се започне производството на такива мотриси. [/quote]

    Ееееееех, а какви трамваи правехме едно време - хубавци......западняците ряпа да ядат със соросоидните си педерунгелски мотриси!

    Не съм магаре;-)
  14. 14 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 484 Неутрално

    [quote#9:"др. Иванов"]В най-натоварените часове по линиите се движат 12 влака. [/quote]
    Ъхъ, ъхъ, па дали не бяха само 2-3????

    Не съм магаре;-)
  15. 15 Профил на query
    query
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#12] от "windok":

    Ей, русофилите! Какво дремете бре! Превземат метростроенето ви с японски части!

  16. 16 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Честито на софиянци.Може да повозим и гости от други градове на страната

  17. 17 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1284 Любопитно

    Софийското метро е единственото нещо в България, което е на СВЕТОВНО ниво. Дано да го оценим, пазим и удължаваме!!!!

  18. 18 Профил на Durruti
    Durruti
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#8] от "query":

    на практика са японски, а доколкото си спомням спирачната система беше германска (поне на предишните партиди). Метрото ни е проектирано по модела на московското, което всъщност е добре, защото мотрисите се произвеждат бързо и без допълнителни модификации. Хич няма да коментирам оня другия, дето обяснява как 300 хил. души се превозват с 12 мотриси. Колкото и да си си падал на главата като малък, все трябва да се ограничаваш с дрънкането на глупости

  19. 19 Профил на Евроатлантик
    Евроатлантик
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Всичко разбирам, ама чак и официална церемоня, за пускане на нова мотриса...за всеки нов вагон или рейс ли ще празнуваме!!!!

  20. 20 Профил на windok
    windok
    Рейтинг: 719 Весело

    До коментар [#15] от "query":
    Не ни платиха и стачкуваме! Пък и джапанките произвеждат евтино.

  21. 21 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 822 Любопитно

    До коментар [#4] от "ARRI":

    Да бе, ше лети друг път, като джилиезарите му гепят релсите...

  22. 22 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 270 Неутрално

    Ейц, имаме метро с КЕРС система. А дано това стимулира новософиянците, изживяващи се като Фитипалди почнат да ползват метрото, вместо да чадят всяка сутрин с барутниците си по кръстовищата.

  23. 23 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 323 Неутрално

    [quote#8:"query"]Значи така, с европейски пари купуваме руски таралясници! [/quote]
    Доколкото рабрах, с наши пари. Теглели са заем - 100 млн. лв. Можеха да потърсят и евросубсидии, но надали щяха да ги оставят да купуват руски влакове.

  24. 24 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1284 Любопитно

    До коментар [#21] от "aleko":

    Няма как! До сега не съм видял в метрото мангали, щото имат респект от високите технологии, пък и не могат да се оправят на входа с пирамидите, а има и охрана!!!!

  25. 25 Профил на kikoni
    kikoni
    Рейтинг: 616 Неутрално

    ПОЗДРАВИ ЗА ФАНДЪКОВА !!!
    Тези влакчета доказват, че Кметицата умее да отстоява интересите на града, да работи с новото правителството, както със старото и да отстоява успешно проекти в Европейския съюз.

    kikoni
  26. 26 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 822 Весело

    Има и мангали, ама повечето влизат с билети. Май са пратени за съгледвачи и разузнавателен авангард. Ама думах за скоростния влак до Варна, дето хич няма да им е проблем да му гепят километър-два релса, докато профуктява покрай някое незаконно гето. Затва трябва да се търси вариант влаковете да се движат някак си като ниско летящи самолети.

  27. 27 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    [quote#7:"Dr. G."]...намалете надземните автобуси... Бай-мангал малко по-трудно ще преодолява ...турникета на метрото.[/quote]

    Световният опит показва, че автобусната мрежа работи добре в симбиоза с подземната железница, основно като довеждащ транспорт. Да не говорим за свременни решения като метробусите, които не са много скъпи, а по ефективност гонят метрото. Най-доброто, което може да направи общината, е да разреши довеждащ транспорт от частни маршрутки - с условието да няма никакви преференции, сусбсидии и пр. Изцяло на пазарен принцип. Има големи резерви за довеждане на още пътници до метрото, които частникът ще разкрие за нула време, когато спрат да му забраняват да го прави. А колкото до маршрутките, мога само да ти препоръчам да се разходиш с гугъл мапс до различни градове, за да видиш какво се разбира под "маршрутка". Мексико сити е добър пример, от който ми стана много тъжно от сравнението софийска маршрутка -мексиканска маршрутка и софийски тротар спрямо мексикански такъв. Точно казано, "разходих" се на 15 км от Площада на конституцията и не видях нито една бангия на тротоара

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  28. 28 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Признавам че и тези съветски влакчета стават! Разбира се предпочитам Сименс и разни други модерно изглеждащи, но хайде да върви все пак за нашият след съветски стандарт на живот и тези стават!

  29. 29 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 405 Неутрално

    [quote#0:"Дневник"]"Хитачи", която прави цялата силова електроника и двигателите и "Метровагонмаш", сглобяващи купето от неръждаема стомана. [/quote]
    Това обяснява защо купетата са от гадна пластмаса, всепоглъщата мърсотията. Добре че поне са сигурни от страна на електроника и двигатели.

  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 801 Неутрално

    До коментар [#3] от "SSS":
    До коментар [#8] от "query":
    До коментар [#12] от "windok":

    На старите "по-нови" мотриси двигателите, електрониката и цялото оборудване е японско. Най-вероятно и тук е така.



    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  31. 31 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 521 Весело

    Да са ни честити новите мотриси и трамваи!
    Проблемът е в това, че "старите" са на 10-15 години, а има автобуси (по линия 76 например) може би на 50, нищо, че изглеждат на 100.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  32. 32 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#27] от "cinik":
    Съгласен, макар че не разбирам как попаднах в тема и за маршрутките.
    Иначе като сфийски шофьор мога много да кажа за маршрутките и майките на шофьорите им... :

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  33. 33 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Интересно, министърът на околната среда, какво прави там ? С какво е допринесла за метрото, за влакчетата. Как се оглежда /на снимката/- търси какво да открадне и тя, като мъжа си

  34. 34 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Според Метровагонмаш, мотрисите са тип "Русич" и купувача искал Хитачи двигатели, не че имали съвместно производство с японците - не са компютри, а компоти.

  35. 35 Профил на wunderbar
    wunderbar
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#2] от "ARRI"
    До коментар [#2] от "ARRI":

    Явно си злобен варненец!Завиждаш,а?!!!

  36. 36 Профил на wunderbar
    wunderbar
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#9] от "др. Иванов":

    Не бе,на са 12,въобще ги няма мотрисите точно в пиковите часове!Не ги е срам!Нц,нц!

  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 801 Неутрално

    До коментар [#5] от "boby1945":

    [quote#5:"boby1945"]Тази идея трябваше да я споделиш с Лостов преди 17 години, нещо късно се сещаш[/quote]

    Всъщност ти се сещаш късно, но е забавно как в плюнките по Костов губиш представа за времето. Ще трябва да питаш дрОгарите и величието на развития соц какво толкова колосално са сбъркали, че тук сигурно никой дори не помни творенията им от средата и края на 80-те за новите линии с нормално (широко) междурелсие, та веднага са били заменени с чешки, дори и немски от края на 50-те!

    http://transphoto.ru/photo/437037/

    А и някои тук помнят какви бяха и тесните български трамваии и колко се клатиха и дрънчаха. А вратите се затваряха като гилотина. Аз си спомням как началото на 90-те почнаха да сменят дори и тесните трамваи с CKD, защото наште велики бяха много опасни за линии като Н.9 и хълма по Черни Връх.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 801 Неутрално

    До коментар [#4] от "ARRI":

    Ще видиме дали става само с крадене от проектите на Сименс

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  39. 39 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2153 Неутрално

    Не се заяждам,но може ли някой да ме открехне КЪДЕ,в кой джоб, ще отидат спестените пари от по-икономичните мотриси?! Не усещате ли,че в България дори малката радост е отровена от гигантската корупция?! Това усещат и баровци като мен,макар и повечето да не си го признават!

  40. 40 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 829 Весело

    Браво.
    Улучиха софиянци на кмет и правителство:трамваи,тролеи,автобуси,че и влаци,все нови-новенички!

  41. 41 Профил на gagnamstyle
    gagnamstyle
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Я кажи сега и за зарзавата, бурканите и тоновете консерви за Съюза.

  42. 42 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    [quote#1:"442"]Крайно време е да се възстанови производството на трамвай, влакове и да се започне производството на такива мотриси. Стига сме хранили чужди работници, нашите да се чудят в коя държава да избягат. [/quote]
    Прав си, но тук държавата има думата. Не остана нито един читав завод.

  43. 43 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 110 Любопитно

    До коментар [#40] от "dedo pepo":

    Аааа моля, моля! Майката Партия няма нищо общо с това! Да не си мешаме капите, деде..

  44. 44 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 470 Весело

    [quote#13:"Марко"]Ееееееех, а какви трамваи правехме едно време - хубавци......западняците ряпа да ядат със соросоидните си педерунгелски мотриси! [/quote]
    Е и? Не вършеха ли работа? Това, (тъмно) сините другари сте като гарджета- все опаковката гледате, ама още си вървят старите, нали.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  45. 45 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 829 Весело

    До коментар [#43] от "popovp": Да не си мешаме капите, деде.. "

    -За капите-скланям...

  46. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 801 Неутрално

    До коментар [#44] от "АБПФК":

    Да, страхотна работа, особено като е ставало дума за гниене по депата. Дори дрОгарите от Евразисйкия съюз се чудят защо са били позлвани около година:

    http://transphoto.ru/photo/406473/

    http://transphoto.ru/photo/436453/

    http://transphoto.ru/photo/437332/

    http://transphoto.ru/photo/436429/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  47. 47 Профил на martin4y
    martin4y
    Рейтинг: 213 Неутрално

    возих се и аз днес - много яко

  48. 48 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#46] от "deutschwagen":

    Ами много ясно, че ще ръждясат и ще бъдат разграбвани, след като не са поддържане и са навън.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  49. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 801 Неутрално

    До коментар [#48] от "АБПФК":

    Обратното, ръждяса ли са, защото са били скапани още като нови. Прочети ми по-горния коментар, както и коментарите под линковете (повечето имат, на матушки език).
    Повечето от тези трамваи, произведени към края на 80-те за новите широкорелсови линии са били ползвани не повече от година, а много от тях не са и возилип пътници. Били са заменени почти веднага с чешки, малко по-късно и немски от 50-те!
    Спомням си и тесните трамваи какви бяха. 9-ката я направиха първата линия с чешки трамваи, защото българските бяха прекалено опасни за изкачването на Черни Връх,

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #