За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
adam1966
Рейтинг: 217 НеутралноМоста и абонамента са хубави , но ние чакаме някой сега да заснеме Дунав мост 2/ ако някой си спомня имаше такъв сериал и не беше лош/>>>
Колаборационист
Рейтинг: 583 Разстроено"Вместо да почиват в България, каквато беше целта на сливането на дни по празниците, българите предпочитат да отидат в съседните държави за 4-5 дни"
Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !Така е , толкова сте смотани, че и при почивките хората не искат да знаят какво се случва с вас, ... ЗАЩОТО СТЕ ЦОЦИАЛИСТИ !
ОСТАВКА , смотаняци !
cinik
Рейтинг: 2608 НеутралноОще Николай Василев като министър на транспорта се беше изтървал, че от таксата "мост" за моста не се заделя нищо, поради което със същия ефект можело да се сложи бариера някъде по магистралата между София и Пловдив, вместо да се запушва границата.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Тоест, най-добре премахване на такаста за този 60-годишен мост. От мостовете над Рейн между Франция и Германия нито един не е платен.
slan777
Рейтинг: 426 НеутралноПо принцип не би трябвало да има такси. Добре вигнетка българска/румънска, за преминаване на моста. Все пак Румъния и България делят последните места по бедност в ЕС.
Es muß Geld fließen!Не е истина. в училище, комунистическата пропаганда. България има много добро положение между Европа и Азия, и затова ще стане малката Швейцария. И това го казват комуистите, Швейцария, доколкото знам историята, никога не е била диктатура/тоталитаризъм. Референдуми в Швейцария е нормално, в България тепърва за АЕЦ Белене, след повече от 120 години.
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 890 Неутрално[quote#3:"cinik"]че от таксата "мост" за моста не се заделя нищо, [/quote]
Да бе, не се заделиа... Как мислиш , цхе заминават на екскурзиа разни местни величия и децата им.. А новите коли на местните ДПС и БСП дерибей откъде са?
slan777
Рейтинг: 426 НеутралноРеферендума относно монархизма през 1945 г. беше фалшифициран. Но и без фалшификация, повечето биха гласували срещу монархизма
Es muß Geld fließen!Европеец
Рейтинг: 681 ГневноВ Европа НЯМА ПЛАТЕН МОСТ на Дунав - изключая 2-та моста между България и Румъния. Няма никакво основание за тези такси, защото пътните мрежи и в двете държави се издържат с винетни такси(а не с ТОЛ такси) и никъде в двете държави няма целево събиране на средства за поддръжка на други мостови съоръжения.
"Освен това мисля, че Картаген(Русия) трябва да се разруши." Marcus Porcius Cato CensoriusТаксите дискриминират автомобилния транспорт, защото от преминаващите влакове не се събират такси и ако се приеме основанието 'поддръжка Мост', то не е ясно защо преминаващите влакове са освободени от "такса мост" ....
angelboy8008
Рейтинг: 785 НеутралноВ Англия на два моста съм плащал такса. На влизане от Кент в Лондон на моста кралица Елизабет £2 в посока и на моста на "границата" с Уелс £10 само в посока Уелс се плаща.
Не е проблема в €3 дето се плащат на русенския мост, проблема е, че надниците в региона там са €10 на ден.
slan777
Рейтинг: 426 Неутрално[quote#8:"angelboy8008"]... проблема е, че надниците в региона там са €10 на ден. [/quote]
Es muß Geld fließen!Аз съм на заплата 12€/час. Не се хваля, има по-добре платени.
Вигнетката е достатъчна, ако трябва, да я повишат с два лева на година, да покрива двата моста. Има хора от България, които работят в Румъния и искат да печелят.
angelboy8008
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#9] от "slan":
Ти хубаво си на €12 на час, но фабриката дето работи за нас в Мартен са на 450-500лв на месец. И повечето са като тях, а не като теб.
Проблема не е в скъпия мост (една кутия цигари), проблема е в ниските заплати (4 кутии цигари).
slan777
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#10] от "angelboy8008":
Es muß Geld fließen!Това е вярно донякъде, Трябва да се използва всяка възпожност за спестяване.
Относно завода, наистина нямам думи за ниските заплати. Нямам и решение, как да повишите заплатите си, дори и всичките да стачкувате. В Германия има защита на стачкуващите, не могат само заради това, че стачкуват, да бъдат уволнени. В България или Румъния не съм запознат с Законодателството
Nikoi
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#9] от "slan":
какво да покриват по мостовете бе ,какви такси , моста и пътя по него е дупка до дупка ,за 5 години три пъти правиха асфалта и дупките ,а румънците понеже събират 2 пъти повече пари от край време ,даже не си асфалтират дупките ,толкова много крадат ,десетки пъти ми издават касови бележки ,на които пише 0.00 леи ,след като чинно са ми прибирали 12 лв в леи или евро ,а нашите тарикати ми издават бележка като ми вземат парите ,само ,че бележката останала от преди 3 или 4 минути ,когато е минал чужденец ,на който не са дали бележката ,забравили са ,същото е и със тировете ,това место е отдавна място за рекет на пътуващите и особено на русенци ,чудя се как не се намериха 10 мъже да блокират моста с колите си и камионите си поне за 24 часа ,когато е някакъв голям празник ,румънците да са блокирани и да не могат да пътуват през моста ,за да видите какво ще се случи и какви сопи ще се сипят по местните власти в Гюргево ,които крадат тези пари на 100%.
Nikoi
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#10] от "angelboy8008":
проблема е ,че всички се съгласявате да работите за 450-500 лв заплати ,а и ,че ви лющят безпроблемно по 12 лв такси на моста най незаконно ,щото групи държавни рекетьори са си сложили техни хора на моста да им събират пари ,няма да забравя как години наред на будките за събиране на пари през почивните дни идваха някакви мутри с черни дрехи ,без униформи и златни ланци и бръснати глави и ни събираха парите при преминаване на моста ,нещо да кажете
Tademan
Рейтинг: 964 Неутрално"Бизнесът" трябва да предложи, защото "държавниците" дори нямат мозък как да взимат това, което искат, а нямат и мозък да попитат, защото не знаят, че не знаят.
traveler1
Рейтинг: 887 Неутрално"Вместо да почиват в България, каквато беше целта на сливането на дни по празниците, българите предпочитат да отидат в съседните държави за 4-5 дни", каза Даниела Бобева.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОЗащо бе Бобева, ЗАЩО? Защо българите предпочитат да се лангъркат до близката чужбина вместо в България?
Макар, че аз лично два дни обикаляхме югозападна България, там спахме, но не пропуснахме да идем и до Серес, за по жирос дет се вика. Част от групата не беше излизала от страната и много им хареса там, колкото и гърците да се гърчат в кризата си.
Вчера приятел ми каза, че отива на 14 дневна екскурзия в Румъния където се радва на ниски цени, добро качество на обслужване, и най-вече по-добро отношение на румънците към нас българите, от колкото на нашенци към нашенци в България.
Явно на България най-големия и проблем е това, че хората са свободни и имат възможността да избират за какво и къде да си похарчат парите. Това явно ви дразни най-много.
angelboy8008
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#13] от "tur671":
Нещо не си разбрал. Аз не работя за 450лв и никога не бих работил за такива пари. Първата заплата 2000г. ми беше 650лв когато викторито беше 0.86лв.
Не бих се отвил от юргана сутрин за надница, която е равна както казах на 4 кутии цигари.
Хората там обаче нямат много избор и ако не работят за мутра Х , ще работят за мутра У пак за същите пари.
Европеец
Рейтинг: 681 ВеселоДо коментар [#8] от "angelboy8008":
"Освен това мисля, че Картаген(Русия) трябва да се разруши." Marcus Porcius Cato CensoriusМного е забавно да чете човек, как много българи търсят логика в държавно покровителствани грабежи ставащи на двата моста - при Видин и при Русе.
Даваш примери за Англия, но пропускаш да ни кажеш как се финансират пътните мрежи в Обединеното кралство - в България е прието да се подържат със средства от винетни стикери. Защо примерно на Аспаруховия мост във Варна или на виадукт "Бебреш" при Витиня не се събират такси, а такива има само за двата моста над Дунав ? Няма логично обяснение, защо ЖП влаковете не заплащат такси, а такива се събират само от автомобилния транспорт. И да се върнем на Англия - да ни кажеш там дали таксите важат за всички или се прилагат избирателно, както е на двата моста на Дунав.