За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Michel
Рейтинг: 838 Неутрално#ОСТАВКА!
Станахме съвсем полицейска държава под контрола на г-н Заден Изход и министър Овчев...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
subaru
Рейтинг: 364 НеутралноБраво на МВР!
Канасубиги
Рейтинг: 241 НеутралноЧе БХК се оглежда във всички други освен в Българите е факт, но да не ги допускат .. ами притеснително е.
I don't debate. Too much Word, not enough Excel.А относно истинноста на въпросния доклад - няма нищо по-лесно от оборване на лъжа. Да го направят, а не да се държат като Министерство на истината!
ironhorse
Рейтинг: 785 ГневноСтанишев освободи от страха бандитите и чиновниците деребеи.
ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата, но ПП/ДБ ги надминаха само за няколко месеца!Този отказ показва, че ние в момента живеем в диктатура !!!
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 668 РазстроеноНяма страх, прозрачност, възстановихме държавността. Овчев... ти си знаеш...
Няма шики-мики.Imeto mi
Рейтинг: 165 Разстроенолелее до къде стигнахме.
МВР - срам ме е от вас
ironhorse
Рейтинг: 785 НеутралноВ България самият съд не прилага Конституцията, камо ли чиновници/хрантутници !
ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата, но ПП/ДБ ги надминаха само за няколко месеца!Конституция на Република България
Чл. 38. Никой не може да бъде преследван или ограничаван в правата си поради своите убеждения, нито да бъде задължаван или принуждаван да дава сведения за свои или чужди убеждения.
Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово - писмено или устно, чрез звук, изображение или по друг начин
Ей ,
гласуващите за БСП/ДПС/Атака/Бюреков, до къде ще докарате Бъл;гария бе ?!!!!
mtmvb1111
Рейтинг: 112 НеутралноБРАВО БРАВО БРАВО
Руското влияние убива България! "Дневник" също....Мерда Грозев!!!
galio
Рейтинг: 890 ЛюбопитноЕми те от БХК доста се постараха, за да си го заслужат.
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
balona
Рейтинг: 324 НеутралноВсяко действие срещу инсинуациите на БХК е действие в правилната посока.
paf
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#8] от "ironhorse":
"Ей ,
гласуващите за БСП/ДПС/Атака/Бюреков, до къде ще докарате Бъл;гария бе ?!!!!"
... Тук бих добавил и ГЕРБ. Забрави ли повсеместната полицейщина?!
blaueaugen
Рейтинг: 426 НеутралноХайде още едно загубено от България дело. Тези управляващи върнаха администрацията с десетилетия назад. Пак ще трябва да я цивилизоваме.
Александр Г. Дугин (№55)
Рейтинг: 112 ВеселоЧудесно! Сега да ги депортират и от страната. „Комитета", имам предвид...
Кончита (с) Вурст - Президент на Европейския съюз. ;)xm...
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#4:"Канасубиги"]А относно истинноста на въпросния доклад - няма нищо по-лесно от оборване на лъжа. Да го направят, а не да се държат като Министерство на истината! [/quote]
Ммм ... Вие от Луната ли падате?
БХК си има нейната международна мрежа, твърдо е вътрешна за местните медии, а опровержението на МВР ще се влачи по институциите тепърва след като изяде България тоягата!
Да не говорим, че в родните медии най-много да се докопат до пет минути в някой сутрешен блок, а прихълцващите белопери журналистки ще повтарят "доклада" на БХК във всяка емисия.
Като са некоректни - няма да им подиграват и толкоз!
БХК да престанат да се правят на богоизбрани и да си въртят спуснатата им отвън политика, която само "прокарват".
При това с безобразни методи! Миналата година Цацаров ги плесна през ръцете за безпрецедентното ровене из делата на малолетните в досъдебна фаза, което им бяха позволили Велчев, Попова, Дианка ...
Е, сега наред е това. И с право!
tamplierr
Рейтинг: 165 НеутралноНаправо ги забранете и изгонете и БХК и другите НПО ...Няма място за такива организацики в БГ.Проверете ,кой ги финансира и издържа.Дайте им по един здрав бурум в задника и да поемат навън...Доколкото знам тези хора са защитавали радикалните ислямисти "цигани" от Пазарджик.
Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТОironhorse
Рейтинг: 785 ВеселоДо коментар [#17] от "diablo3":
ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата, но ПП/ДБ ги надминаха само за няколко месеца!По Путински викаш ...
Има НПО, има проблем.
Няма НПО, няма проблем.
Колко загладени мозъци има на този Свят Божеей.
tamplierr
Рейтинг: 165 Неутралнодали е загладен синко или не , ще се разбере , когато сложиш фес , мъжете станат жени и обратното -може и с бради .Пък може да те сюрпризират с конфети и скорострелни бонбонки я в мол, реис, или е така ходещ си по плажа
Да ти кажа и разликата между Русия и Америка е , че такава липсва .И 2 са империй на злото.
Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТОvinetu
Рейтинг: 157 НеутралноПак ще питам защо т.нар. "правозащитници" още мълчат за скорошния слуачай когато пияни цигани биха лекар, майка и бебето и в Панагюрище
https://sites.google.com/site/demokraturailidictatura/voxy
Рейтинг: 724 Неутралноченгесарска логика - не харесвал мнението им затова нямало да ги пусне
twitter.com/voxybgImeto mi
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#10] от "galio":
То според теб сигурно и този, който примерно бива изнасилен, си го е заслужил сам.
Imeto mi
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#20] от "vinetu":
Защото правозащитниците защитават правата на хората, а не спазването на закона.
SSmart
Рейтинг: 636 НеутралноБХК какво и да ги направиш все ще им е малко! Отродници!
42
Рейтинг: 112 НеутралноБХК незабавно трябва да организира хуманитарен авиационен коридор за бежанците, които стъпили на българска земя трябва веднага да се товарят на самолетите и да излитат за Германия, Холандия, Дания, Швеция, Норвегия, Франция и Англия.
След комунистите най-много мразя антикомунистите!райничка цветкова
Рейтинг: 838 НеутралноХелзинкският комитет се грижи само за циганите, гейовете и чужденците. Не виждам какво българско има в него.
galio
Рейтинг: 890 НеутралноДо коментар [#22] от "buzzjn":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMНе знам дали знаеш, но обвинението за изнасилване понякога се оказва чист шантаж.
Както и в случая.
m_todorov
Рейтинг: 681 НеутралноДо коментар [#5] от "ironhorse":
Станишев ли ги освободил беее...Леле, Боко какви изроди докара и постави в администрацията бедна ти е фантазията, явно си някъде на заплатка и нямаш контакт с институциите. Некадърни, тъпи и нагли и недосегаеми. Правят ти сечено, напук, бавят те, тъпи са, нахални са, виждал съм инвеститори, които стигат до ръба и само намеса на охраната предотвратява физическа саморазправа с наглия чиновник.
Imeto mi
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#27] от "galio":
Не знам ти дали знаеш, но давах пример за това колко безумно е твърдението ти.
Не знам дали знаеш, но виновен да е този, който пострадва, е типично българско изказване и типично примиренческо поведение.
И защо този полицейски произвол, за който става дума в статията да е "шантаж" от страна на БХК?
vinetu
Рейтинг: 157 НеутралноДо коментар [#23] от "buzzjn":
https://sites.google.com/site/demokraturailidictatura/Надявам се Дневник да обърне внимание на коментара ти и да го направи цитат на деня
Imeto mi
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#30] от "vinetu":
и аз
volrath
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#8] от "ironhorse":
Не знам дали си даваш сметка, че тези, към които е отправен последният ти въпрос, може и да не могат да четат..
Лимонетко
Рейтинг: 785 ВеселоБРАВО МВР !!!
historama
Рейтинг: 635 Неутрално[quote#25:"42"]трябва веднага да се товарят на самолетите и да излитат за Германия, Холандия, Дания, Швеция, Норвегия, Франция и Англия. [/quote]
А защо не за Русия?
Rage Against
Рейтинг: 902 Неутралнокомунизъм в действие!
РЕФОРМИ !пишеш срещу нас? съгласен си с чуждестранните критики срещу нашата дейност?
тогава няма да ти позволим да отидеш да видиш истинското състояние на бежанците!
ей, тези хора ни върнаха отново в 70-те. сега съм повече от убеден, че дори закъснял, закон за лустрацията е задължителен при ново правителство!
задължителен! и дори трябва да се помисли всички агенти на ДС и комунистическо-доносническо-предателска измет да не може да заема никакви длъжности в държавната администрация до 2050 г.
kamenpavlov
Рейтинг: 681 НеутралноКои точно са БХК и защо трябва да получават достъп до центровете за настаняване? Нека някой, вместо да цвъка минуси, да обясни, но с текстове от закони, в които пише, че НПО задължително получават достъп, защото текст за преценка на МВР за ограничаване на достъп има в закона.
galio
Рейтинг: 890 НеутралноДо коментар [#29] от "buzzjn":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMНер става дума за произвол. Прочети другите по-стари публикации по темата, за да се влезнеш в час.
Твърде неграмотен си, за да ти обръщам повече внимание.
Лимонетко
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#35] от "Rage Against":
Ти що мислиш, че новото правителство ще има по-различно МВР?
tromokrat
Рейтинг: 112 НеутралноКои са БХК за да им се дава достъп? Една шайка родоотстъпници.
Gott mit uns! Meine Ehre heißt Treue! Православие или смърт!Tracia
Рейтинг: 1316 НеутралноАбсолютно правилно! АнтиБХК трябва да бъде закрит изобщо, единственото, което прави е да плюе по България и да защитава всякакви паразити.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mannelena bal
Рейтинг: 217 НеутралноНа МВР мисленето няма да се промени - няма Европа, няма цивилизованост, няма граждански права, прозрачност, комуникативност...такива концепции не са за тях.
Цивилизоваността ги мъчи, не им достига...
galio
Рейтинг: 890 ВеселоДо коментар [#38] от "Чор":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMЗащото като победи демократичната революция и всички ще се хванем за ръце и ще закрачим към светлото си бъдеще ... пред нас са блесна-, блесна-, блеснали жита-а-ата.
tromokrat
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#20] от "vinetu":
Gott mit uns! Meine Ehre heißt Treue! Православие или смърт!Защото циганите са недосегаеми. Ако бяха го направили българи поне 2 седмици щеше да се дискутира скритият "фашизъм" в българското общество...
areta
Рейтинг: 966 НеутралноТака разбират поддържането на политика на откритост и прозрачност от МВР. Ако ги харесват и хвалят - има достъп, ако не ги харесват и критикуват - няма достъп.
Не че тия от БХК са цвете за мирисане, но поведението на МВР е тотално сбъркано!
tromokrat
Рейтинг: 112 ЛюбопитноДо коментар [#42] от "galio":
Gott mit uns! Meine Ehre heißt Treue! Православие или смърт!Тази демократична революция все повече започва да ми прилича на една друга "работническа" такава от преди почти 100 години. Още и сърбаме попарата.
Rage Against
Рейтинг: 902 НеутралноДо коментар [#38] от "Чор":
РЕФОРМИ !аз мисля, че ние сме хората, които трябва да поискаме цялостни реформи в държавната администрация. и вътрешни работи, и правосъдие, и отбрана, и здравеопазване, и държавни финанси, и енергетика, и образование. всичко това трябва да се реформира из основи и да получим най-накрая стабилни и ефективно работещи институции.
cat_empress
Рейтинг: 132 НеутралноАко нямат какво да крият защо не ги допускат???????
«El mundo era tan reciente que muchas cosas carecían de nombre, y para nombrarlas había que señalarlas con el dedo»townboy
Рейтинг: 479 Неутрално[quote#3:"subaru"]
Too much цензура Баце.Браво на МВР![/quote]
А бе тия от БХК за какви се мислят. Неква гражданска организация с "неясна цел" ще търси сметка на държавните органи.
Imeto mi
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#37] от "galio":
с този си коментар:
1. изказваш мнение по статията;
2. опитваш се да ме засегнеш.
Лимонетко
Рейтинг: 785 ВеселоДо коментар [#42] от "galio":
Сърцераздирателно!
Като помисля, че сме на една ръчичка разстоянийце - само Боко да се върне от Америка с американските дупчалки за шистов газ ... И Радан Кънев да докара чичо си от Израел ....
И Йонко Грозев веднага ще осъди България от името на бежанците и Хелсинкския комитет и ще им плати, нали Куневицата не се сърди и ще е в правителството ...
Лимонетко
Рейтинг: 785 РазстроеноДо коментар [#48] от "townboy":
Имат голямо самочувствие, говорят и действат от позиция на силата спрямо българската държава. Която е разчекната и разкрачена пред тях и пред кучезащитниците ... (забележка: не включвам Зелените в тая групичка, ако те сами не се включат)
st_kilda
Рейтинг: 165 РазстроеноДо коментар [#4] от "Канасубиги":
Съвсем правилно! Освен това, "лъжите" се оборват с факти, а не с приказки. Ако нямаха кирливи ризи, нямаше да се правят на ощипани моми с БХК и щяха да дадат достъп до лагерите не само на тях, но на всяка подобна организация.
Лимонетко
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#49] от "buzzjn":
https://www.youtube.com/watch?v=2nXGPZaTKik
st_kilda
Рейтинг: 165 ВеселоДо коментар [#3] от "subaru":
Черно чувство за хумор, може би?
Лимонетко
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#46] от "Rage Against":
И какво трябва да направи МВР спрямо ХК при новия министър?
Извинявай, ти в България ли живееш (питам за да се ориентирам)
Imeto mi
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#53] от "Чор":
Лимонетко
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#47] от "cat_empress":
Защото ХК разпространяваха лъжи за МВР (според МВР), а МВР има право да го направи - да реши кого да пусне и кого да не.
st_kilda
Рейтинг: 165 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "buzzjn":
Интересно, дотук половината читатели се срамуват от МВР, а другата половина: не. Как така?
st_kilda
Рейтинг: 165 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "galio":
Те се вършат работата. А МВР: не.
Лимонетко
Рейтинг: 785 ВеселоДо коментар [#58] от "st_kilda":
Не забравяй, че мнозина толкова ги е срам от МВР, че дори не пишат!
StanDim
Рейтинг: 112 Неутрално[quote#10:"galio"]Еми те от БХК доста се постараха, за да си го заслужат.[/quote]
"пооср@ха" е правилното за БХК и за още 20-на организации орбитиращи около донора им.
bludniq_sin
Рейтинг: 744 Неутрално"От Хелзинския комитет припомнят, че извършват мониторинг" ... къв мониторинг бе? Аз мога ли да отида да си правя мониторинг в германия или франция на нещо си. Като какви правят те мониторинг? Я марш!
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlkamenpavlov
Рейтинг: 681 НеутралноДо коментар [#41] от "elibal":
А за БХК няма права на българи, само на малцинствени групи...
st_kilda
Рейтинг: 165 РазстроеноДо коментар [#26] от "neznaiko_2011":
"Хелзинкският комитет се грижи само за циганите, гейовете и чужденците. Не виждам какво българско има в него." Ами Незнайко, циганите в България са българи, гейовете по тия ширини също. И лесбийките, и травестите. И очилатите, синеоките, луничавите и къдрокосите. А към чужденците сме гостоприемни. И всички сме хора. БХК иска да проумеем това.
Лимонетко
Рейтинг: 785 ВеселоАз си мисля, че щом ние сме тук троловете ще се махнат - те не обичат да разговарят с нас ...
Лимонетко
Рейтинг: 785 ВеселоДо коментар [#64] от "st_kilda":
Абе не беше ли на маникюр ти от 18 ч ?
st_kilda
Рейтинг: 165 РазстроеноДо коментар [#63] от "kamenpavlov":
И тебе да те питам, Камене, какво са за тебе "малцинствените групи"? Извънземни?
st_kilda
Рейтинг: 165 ВеселоДо коментар [#60] от "Чор":
Това трябва да е!
st_kilda
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#66] от "Чор":
Не, на масаж от 20,00
anonymousx
Рейтинг: 61 НеутралноКрайно време е да се приложат мерки към такива организации като БХК най-вероятно по руски модел. Това, че някой получава финансиране регламентирано и не може да бъде съден за корупция, не прави действието по-полезно за обществото от това при корупция.
Лимонетко
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#70] от "anonymousx":
Нека бъдат оставени да лаят, за да поддържат съзнанието ни будно, но да не хапят - тоест, да бъдат държани далеч от местата, в които могат да вредят. Ако спрат да лаят ще се разглезим и някои по-умни сили ще могат да ни си действат необезпокоявано
Лимонетко
Рейтинг: 785 ЛюбопитноДо коментар [#59] от "st_kilda":
А защо тези да, а онези не?
kamenpavlov
Рейтинг: 681 НеутралноДо коментар [#67] от "st_kilda":
Леля Айше отсреща се чувства малцинствена, когато й го набиват подобни на БХК. Оркан, точно до нея, ходи на джамия, но яде свинско с мен, като стане време за обща трапеза. Гинчето, циганка, която работи за мои близки, винаги ми помага, като имам нужда. В семейството ми вече има арменка, Мариам, чийто предци, идвайки в България като бежанци са питали какво да работим и как бързо да научим български език. Хората, които приютхме, колкото можем сме се погрижили, не искат да работят, малко от тях искат да учат български език и само повтарят Германия, Дания, Холандия - отговорът защо ще оставя на вас - едва ли е да работят...Когато няма разделение, няма конфликт. БХК би следвало да се интересува от правата на всички, пребиваващи в България. Кражби, изнасилвания и тормоз няма да търпим, защото иначе ще заиграем друга игра...доста по-сурова.
st_kilda
Рейтинг: 165 Неутрално[quote#35:"Rage Against"]
комунизъм в действие!
пишеш срещу нас? съгласен си с чуждестранните критики срещу нашата дейност?
тогава няма да ти позволим да отидеш да видиш истинското състояние на бежанците! [/quote]
Напълно си прав. В този дух болшинството от съкоментаторите ни виждат БХК като "враг на народа" (звучен комунистически термин), защото казва нелицеприятни неща и защитава неудобни каузи. Като тази на малцинствата или бежанците. Следователно е спонсориран от тъмен западен субект и заслужава шут или да го обесят. Боже, в жилите ни още бушува септемврийската кръв!
st_kilda
Рейтинг: 165 НеутралноА МВР не може арбитрарно да решава "тоя ще го пусна, тоя не ми отърва", защото създава недоврие, поне у мен. Защо трябва да има скрито-покрито? Един БХК ли изплаши цялото МВР на България? Ами то тогава наистина е за да плаши гаргите само.
anonymousx
Рейтинг: 61 НеутралноДо коментар [#71] от "Чор":
Да си лаят, но да се финансират така, както се финансира гражданското общество - с джобни средства. Иначе има неравноопоставеност в лаенията от различните страни.
kamenpavlov
Рейтинг: 681 НеутралноДо коментар [#74] от "st_kilda":
И досега никой не отговори кои са БХК и за какъв...да им се дава достъп до центъра за бежанци?! Правят мониторинг? А какво ги вълнува МВР мониторинга?! Не съм живял в комунизма, защото съм прекалено млад, съжалявам. Просто не намирам естествената логическа връзка между БХК като структура и неограничения им достъп до центъра. Наистина не я виждам, а са ме учили у дома да чета закона и ако нещо го пише там, да надам глас, ако не го пише, да пия една студена и да кажа на спонсора, че не са ме пуснали със страх, че ще спре кранчето.
galio
Рейтинг: 890 НеутралноДо коментар [#45] от "tromokrat":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMТя революцията е една. Започва далеч на Запад с едни гилотини.
И понеже все не минава, търпи изменения и въвлича нови тълпи.
galio
Рейтинг: 890 НеутралноДо коментар [#73] от "kamenpavlov":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMЕвалата!
+++
kamenpavlov
Рейтинг: 681 НеутралноДо коментар [#69] от "st_kilda":
И приятен масаж!
galio
Рейтинг: 890 Неутрално[quote#50:"Чор"]само Боко да се върне от Америка с американските дупчалки за шистов газ[/quote]
mp;rub=742&id=291
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMВсъщност сега идва друго, доста по-ужасно:
Проект на Овергаз Инк за подземна въглищна газификация
По тази грантова схема през изминалата година българската газова компания Овергаз Инк в консорциум с партньори от 5 европейски страни подписа споразумение за финансова подкрепа на изследователски проект за подземна въглищна газификация и съхранение на СО2. Това е първият български проект, финансиран по програмата на “Изследователския фонд за въглища и стомана” (RFCS) към Европейската Комисия.
http://energy-review.bg/energy-statii.aspx?br=72&a
Tracia
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#20:"vinetu"]защо т.нар. "правозащитници" още мълчат за скорошния слуачай когато пияни цигани биха лекар, майка и бебето и в Панагюрище [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann[quote#23:"buzzjn"]Защото правозащитниците защитават правата на хората, а не спазването на закона. [/quote]
Тоест, в правата на циганите влиза и правото безнаказано да бият лекари?
Valya Doncheva
Рейтинг: 165 НеутралноНе знам дали е хелзинкски, ама не е български.
Valya Doncheva
Рейтинг: 165 НеутралноЕй един от последните им подвизи: tanec-osydi-bylgariia-v-strasburg.227816
http://www.dnes.bg/obshtestvo/2014/06/04/turkmenis
Valya Doncheva
Рейтинг: 165 Неутрално[quote#29:"buzzjn"]Не знам дали знаеш, но виновен да е този, който пострадва, е типично българско изказване и типично примиренческо поведение. [/quote]
Грешиш. Такова изказване се среща често в коментарите на англичаните към статии за насилие над жени, включително малолетни.
Valya Doncheva
Рейтинг: 165 Неутрално[quote#34:"historama"]А защо не за Русия? [/quote]
Щот там наритаха НПО-тата.
Valya Doncheva
Рейтинг: 165 Неутрално[quote#47:"cat_empress"]Ако нямат какво да крият защо не ги допускат???????[/quote]
Щот не мой всеки да се обявява за инстанция. Аз за тез не съм гласувал.
Лимонетко
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#76] от "anonymousx":
Сред спонсорите им е и Отворено общество.
Лимонетко
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#84] от "oakleaf":
-28.html
s-yonko-grozev--advokat-na-dps.aspx
obshtestvo-ima-latenten-rasizam_MzY5NjszOQ==.html
f_heading&m=readDoc&p_id=9&p_inst=4367 99
32&aid=12844
До коментар [#82] от "Viva "La Roja"":
До коментар [#77] от "kamenpavlov":
Йонко Грозев
http://www.cls-sofia.org/bg/our-staff/yonko-grozev
Интервю с Йонко Грозев, адвокат на ДПС
http://www.dps.bg/news/media-reviews/171/intervyu-
Йонко Грозев: В българското общество има латентен расизъм
http://novinar.bg/news/jonko-grozev-v-balgarskoto-
Ще се окаже ли партията на Кунева сборище от национални предатели и безродници?
http://www.extremecentrepoint.com/archives/13287
Забраната на етнически партии - сблъсък на два светогледа (Й. Грозев)
http://politiki.bg/?mod=osf&lang=1&c=cc_os
Кой и защо търси справедливост в Страсбург? (частта за мюсюлманското вероизповедание, както и частта "ТЕ ОСЪДИХА БЪЛГАРИЯ"
http://www.temanews.com/index.php?p=tema&iid=5
Като Йонко Грозев, зам.-председател на Меглена Кунева по международната политика, който повече от 10 години води непримирима битка за признаването на "македонско малцинство". Благодарение на него през 2005 г. ОМО "Илинден"-ПИРИН спечели две дела и осъди България.
http://www.duma.bg/node/69395
ОМО пак кисне България
http://www.focus-news.net/scandal/0000/00/00/1264/
Лимонетко
Рейтинг: 785 НеутралноДПС срещу България (адвокат Йонко Грозев) .html
4-02-08-09-51-06 85%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0-2013-%D1%82%D0%BE%D1%82 %D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%81% D1%8A%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%B5/
http://ntotkov.blogspot.com/2010/09/blog-post_2337
http://www.lubamanolova.info/komentari/2006/69-201
http://anonybulgaria.wordpress.com/2013/07/01/%D1%
Valya Doncheva
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#90] от "Чор":
Благодаря за сведенията. Събрани са и систематизирани по начин, за който аз нямам време.
st_kilda
Рейтинг: 165 Неутрално[quote#77:"kamenpavlov"]И досега никой не отговори кои са БХК[/quote]
Ето кои са и списък с донорите:
http://www.bghelsinki.org/bg/za-nas/
http://www.bghelsinki.org/bg/za-nas/donori/
"Българският хелзинкски комитет (БХК) е независима неправителствена организация за защита правата на човека: политически, граждански, културни, социални. Акцент в работата ни е отстояването на правата на най-уязвимите групи: малцинства, хора в неравностойно положение, лишени от свобода, деца, жени.
Целите на БХК са да насърчава уважение и защита правата на човека, да лобира за законодателни промени за привеждане на българското законодателство в съответствие с международните стандарти, да поощрява обществен дебат по правозащитни проблеми и да популяризира правозащитната идея сред широката общественост."
st_kilda
Рейтинг: 165 Любопитно[quote#88:"Чор"]Сред спонсорите им е и Отворено общество[/quote]
Това лошо ли е? Да не са издирвани за престъпления срещу човечеството?
st_kilda
Рейтинг: 165 Неутрално[quote#87:"oakleaf"]Щот не мой всеки да се обявява за инстанция. Аз за тез не съм гласувал. [/quote]
Мога да си представя за кого сте гласувал!!!
st_kilda
Рейтинг: 165 Неутрално[quote#86:"oakleaf"]Щот там наритаха НПО-тата.[/quote]
Да, там "наритаха" НПО-та, журналисти, граждани, и всякакви хора с различно от офицалното путино мнение. Ако ви харесва, там ще ви вземат с радост за агитатор.
st_kilda
Рейтинг: 165 Любопитно[quote#3:"subaru"]Браво на МВР[/quote]
Везните се накланят към одобрение на решението на МВР! Сега 80 одобряват "Браво" и 71-не. Нека, одобрявайте, после само да не се оплаквате пак от полицейщината! Всичко трябва с четири очи да се следи от обществеността и да няма скрити неща. Или изпозабравихте лагерите около Ловеч. Под ръководството на поделение 1248 „ВИ“ МВР гр. София, а от лятото на 1961 г. на поделение 10 001 МВР гр. София! Същото това МВР. Тогава бяха в пълна тайна и секрет. Тогава нямаше НПО-та. Въпросът е принципен, ало! Тези органи на властта, оставени без контрол, се превръщат в чудовища. Какво сте се хванали с БХК? Не само БХК, ами всяка гражданска организация трябва да има достъп, ако го поиска.
st_kilda
Рейтинг: 165 Весело[quote#72:"Чор"]А защо тези да, а онези не?[/quote]
Защото МВР, вместо като цивилизована институция да покажат как са си решили организацията с бежанците, се крият. А БХК си настояват и си пишат доклади, както се очаква от едно НПО.
sophia_gr
Рейтинг: 165 НеутралноДобра новина!
Соросоиден Соросоидофоб
Рейтинг: 426 ГневноТия от антибългарския Хелзинкски Комитет трябва да ги експулсират от държавата, ако не и да ги натикат всички по затворите за антидържавна дейност, антибългарски расизъм и дискриминация на етническите българи!
Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!yanev_1961
Рейтинг: 681 ГневноЗащо не отидат в Гуантанамо (Куба) за да видят как са настаненитам затворниците?