Колегите на загиналия машинист подозират проблем с трасето

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Много спекулации ще се появят и то с основание защото се крие информация. Когато има дерайлиране върху стрелка, един специалист може да разбере причината веднага.

  2. 2 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Странно... Пътническите влакове са в пъти по-малко от товарните, при това са много по-малки, по-къси, по-леки... Но пък катастрофата стана с пътнически. Дали наистина това е съвсем случайно!?

  3. 3 Профил на dimitrov_ok
    dimitrov_ok
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Каква причина може да е трасето, след като катастрофата става при навлизане в района на гарата.
    Явно стрелката нещо

  4. 4 Профил на dimitrov_ok
    dimitrov_ok
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#2] от "Митев":

    Колега къде видя толкова товарни влакове

  5. 5 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 168 Неутрално

    До коментар [#2] от "Митев":

    Вероятно не живееш в България. Отдавна вече товарните влакове са по-малко от пътническите. Нито има какво да се превозва, нито инфраструктурата и персонала са читави. Всичко се качва вече на гуми.

  6. 6 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 805 Неутрално

    ,,Колегите на загиналия машинист подозират проблем с трасето,,

    Проблемът е в стрелката. Един от езиците е застанал в междинно положение по някаква причина като автоматиката на стрелката дава на р-л движевие сигнал, че всичко е наред. Защото р-л движение още при тръгването на влака от гара Михайлово оправя входното трасе на влака, чрез автоматичната система на стрелките.

  7. 7 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    За трети път се включвам в обсъждането на информация по темата, пак ще повторя - причината трябва да се търси не вътре във влака, а извън него. Думите на железничарите само потвърждават това, което вече бях написал.

  8. 8 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2186 Неутрално

    Гадното е,че не казват КОГА ще разберат какво се е случило и съответно КОГА ще ни кажат!
    Преди години германци пътуват с авиокомпания "Балкан" от Германия за България,когато им казват,че не може да кацнат в София,поради мъгла. Без нищо повече да им обясняват! След около час кацат в Бургас на Сарафово. Зима е! Отново никой нищо не им разяснява! Чакат няколко часа автобуси,които ги натоварват и откарват в единственият работещ хотел в Слънчев бряг-"Кубан"! Там от това "преживяване" се побългаряват,т.е. се напиват! И едва след два дена изпращат самолет,който ги откарва обратно в София. А стюардесата ни в клин,ни в ръкав ги агитира да пътуват пак с "Балкан"! А те се смеят подигравателно!

  9. 9 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Причината за катастрофата е превишена скорост... станало ясно, след като били извадени лентите с данните за скоростта ...... Влакът се е движел със 100 км в час при ограничение 40, съобщил за “24 часа” шефът на НКЖИ Милчо Ламбрев. Информацията била потвърдена и от зам.-министъра на транспорта Антон Гинев.

  10. 10 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 168 Неутрално

    До коментар [#9] от "ytrewq":

    Ако това е вярно което пише 24 часа, най-вероятно машиниста не е видял сигнализацията на входния светофар, че ще мине в отклонение, а не по главния коловоз. Тогава има ограничение на скоростта. Стрелката на показаните снимки е такава, че може и със 100 да се мине, но само в ”право” разположение.

  11. 11 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    [quote#6:"сидер"]Проблемът е в стрелката. Един от езиците е застанал в междинно положение по някаква причина като автоматиката на стрелката дава на р-л движевие сигнал, че всичко е наред. Защото р-л движение още при тръгването на влака от гара Михайлово оправя входното трасе на влака, чрез автоматичната система на стрелките. [/quote]
    Много малко вероятно. Стрелките имат датчици за положение (контакти), които са дублирани и при междинно положение на стрелката централизацията (т.е. автоматичната система за нареждане и управление на маршрутите) не може да нареди маршрут.
    Причината е превишената скорост. В района на гарата ако входът е в отклонение обикновено е с ограничение 40 км/ч.

  12. 12 Профил на turnika50
    turnika50
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Помощник машиниста е жив и вероятно той ще може да каже какво точно се е случило преди удара.Дано поне той да е добре човека!

  13. 13 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Дано с разчистването на релсовия път,
    върви и стриктна Следствена експертиза...
    Никой не се нуждае от догадки и предположения...

  14. 14 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Тъмните събратя са си набрали джилезо, естествено безнаказано, и ето го резултата.

  15. 15 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#11] от "pamela":

    ,,Много малко вероятно. Стрелките имат датчици за положение (контакти), които са дублирани и при междинно положение на стрелката централизацията ,,

    До някъде съм съгласен с вас, но превишена скорост?
    Работил съм като конструктор в железниците и ще ви кажа следното има един коефициент на сигурност се казва. Та за една стрелка ако се каже че отклонява с позволена скорост от 60 км/ч. както е при всички наши стрелки, като и сложим коефициент на сигурност 2 обикновено толкова се слага. Значи тази стрелка може да издържи и на 120 км/ч.
    Дори мога да ви дам пример с лични наблюдения.
    Преди 1990 та година имаше един експрес ,,Чайка,, му викахме. Та той се движеше по подбалканската линия, през гара Тулово. Там често ставаха остри срещи на този експрес с друг идващ от Бургас. Та по тогавашният правилник транзитиращият експрес се приемаше на първи коловоз, а там, в гара Тулово първи коловоз е отбивка. Колко пъти съм бил свидетел как поне с най малко 100 км./ч профучаваше експреса.
    Теглеха го Австрийските ,,симеринги,, а те вдигаха до 140км/ч.
    Та тогава имаше едно машинистче, Софиянче, луд Колю му викаха. Той още с отклонението надуваше свирката на локомотива и така докато излезне от перона.
    .

  16. 16 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Крият информация със сигурност.

  17. 17 Профил на ralita68
    ralita68
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Това е диверсия!!! Но ромите нямат нищо общо!!!Байдъуей,резултатът от предходната катастофа???????

  18. 18 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 168 Неутрално

    До коментар [#15] от "сидер":

    Ако имаш разрешена скорост от 40 км в отклонение, а влезеш със 100, то риска от дерайлиране е много, много голям.
    Миналата година в Испания имаше тежка катастрофа - при ограничение от 80 км, влака беше минал със 153 км. Май жертвите бяха над 70.

  19. 19 Профил на €arthquak€
    €arthquak€
    Рейтинг: 854 Неутрално

    До коментар [#15] от "сидер":
    Смешко, нормалните жп линии позволяват влизане в отклонение с 40 км/ч. Скоростните, отскоро въведени, разрешават 100 км/ч.
    На така наречените от теб "симеринги" името им е локомотиви серия 04, които не са в експлоатация поне от 12-13 години, и тяхната максимална конструктивна скорост беше 120 км/ч.
    Ти май си работил като кондуктор, а не конструктор!

    ☭= ☠
  20. 20 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 488 Неутрално

    абе кво сте се заспорили ,кои и какво , ще се изясни от следствието и ще е ясен виновника ,явно е небрежност или от загиналия ,или от негов колега на пътя

  21. 21 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#19] от "€arthquak€":

    Извинявай, не съм се уточвил.Работил съм сато конструктор през периода 1072-78 година. Мое дело са вагоните отоплярки на пътническите влакове. Понеже дизелите 06 серия нямаха котли за отоплението на влаковете. За нези вагони отоплярки съм се карал с инж. Ковачев на времето.

  22. 22 Профил на Владимир  Йосифов
    Владимир Йосифов
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    Благодаря на циганите, които са помагали на ранени пътници !
    Благодаря ВИ !

    Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти
  23. 23 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Наблизо има циганско гето, имайте едно наум

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #