Главният архитект на София защити трамвайно трасе през Борисовата градина

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на A.K
    A.K
    Рейтинг: 958 Любопитно

    Диков е голям ид.иот. Някой много му мъти пияната глава с пари за да държи все още на този грозен проект. Как изобщо си представят че ще пльоснат през цялата Борисова трамвай и хората ще му се радват ?! Дебилизъм в действие.

  2. 2 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 789 Неутрално

    "Псевдо гражданите" не протестират заради дърветата, а заради паркоместата по Габровски, които трамвая ще премахне!!!

  3. 3 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 782 Весело

    Идеята е добра, но няма да мине, защото идват избори и всички трябва да са доволни, т.е. да няма никакви протести

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  4. 4 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Считам, че трамваят, като превозно средство, каквото го има в София, трябва остане в историята...неефективно, шумно, опасно, пречещо на другите участници в движението...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  5. 5 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2827 Неутрално

    До коментар [#2] от "chevyvolt":

    Toчно това е голата истина. Протестират, защото трамвайната линия ще изреже безплатния им паркинг по "Габровски", който, непростимо направо, се използва основно от собствениците на сергии, смоделни бараки и ръждясали павилиони по продължение на цялата улица.

    Да видим, дали искрицата гражданска култура ще надвие над циганийката и дребните сметки.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  6. 6 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Не! Не й трябва трамвай на Борисовата градина.
    Но със сигурност е наложителна грижа за прореждане на изгнилите дървета в гористите участъци.

  7. 7 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2827 Неутрално

    [quote#4:"Γαλλα"]като превозно средство, каквото го има в София,[/quote]

    Само в София ли? Във Виена няма ли трамвай и то теснорелсов?

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  8. 8 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Кои са тези граждани, къде живеят, защо протестират. Заради такива безимени граждани тротоарите на новото кръстовище /до Семинарията/ са по 15 мм. Общественият интерес трябва да е над 10 дървета /които ще бъдат присадени другаде/ и да е в интерес на всички.

  9. 9 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Така нареченият главен архитект на София да се разкара от заеманото място, защото е марионетка назначена и ръководена от бизнес интересчии и лобисти.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  10. 10 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 120 Весело

    До коментар [#8] от "daam":

    Има тротоар и той е навътре в горичката. Стига ревахте за тоя тротоар, ами отидете и си го виждте!

  11. 11 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Ако разшири парка с толкова площ, колкото бива отнета от трамвайната линия, аз съм "За!". Ама ми писна да отхапват непрекъснато парчета от парка. То не беше "Софияленд", то не бяха "Токуда", "Майкрософт" и прочие... А кога ще правите паркове, Диков? Кога ще разширите белите дробове на София???

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  12. 12 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    [quote#7:"cinik"]Във Виена няма ли трамвай и то теснорелсов?[/quote]

    Браточка, за това написах, какъвто е в София...знам чудесно на други места, как са ситуирани железниците в градската среда...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  13. 13 Профил на drake
    drake
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Това едва ли е новина. Ако го питат главният архитект на София ще защити и магистрала през Рилския Манастир, и казино на Царевец.

  14. 14 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1322 Гневно

    Всяко дърво е ценно ,всяко едно.Трябва да се реже само в краен случай.И съм недоволен ,не гневен по начина по който се ИЗКЪРТИ брутално зеленината по протежение на релсовия път/"съвременно "реконструиран/.Недоумявам и защо перилата около релсите бяха подменени с по-грозни и изглеждащи по евтино.Какво наложи подмяната а не само освежаването на старите .
    Реконструкцията протече по БЪЛГАРСКИ -мръсно ,необмислено,с естетически последствия към лошо.
    Обещанието на арх.Диков за озеленени релси - май отива в графа политически коректна лъжа!

  15. 15 Профил на bushmaster
    bushmaster
    Рейтинг: 120 Неутрално

    на всеки е ясно какво ще стане с имотите около гара пионер

  16. 16 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 120 Неутрално

    То и горите бяха полезни ама ги изсякоха та какво е един парк на сто и нещо години и при това не направен от комунистическа личност а от един монарх който през целия си живот е ненавиждал комунистите.

  17. 17 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#7] от "cinik":

    Прибави и Лисабон.

  18. 18 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    До коментар [#17] от "ahorra":

    Прибави и Амстердам, Берлин, Прага, Атина, Милано, Рим, Варшава, Цюрих, Букурещ, Будапеща и бог знае още колко градове в Европа. Изброявам само тези, за които се сещам и съм виждал.

    Цензуриран от "Икономедиа"
  19. 19 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 469 Неутрално

    За някои е по-добре да се спре всичко и да си стоим и мрънкаме в блатото. Заобиколени от подивяла растителност.

  20. 20 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 609 Неутрално

    До коментар [#1] от "A.K":
    По-добре ли е 100 автомобила с "горди и преуспяли" собственици да минават през Борисовата градина. Мое мнение е че е в пъти по-добре да се прекара трамвая по шосето и да се затвори за автомобили. Ама сега ще ме напълнат с минуси "гордите собственици на таратйки".

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  21. 21 Профил на kilmer
    kilmer
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Ami da go praviat togava. Kvo dai vinagi kato ima 20 nesaglasni da im se nadviva na kapriza. Te I ivan asen 2 ostaviha s paveta I sega prodaljavame da se razbivame kolite. Triabva zdrava raka tochka!!!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  22. 22 Профил на Ирина Марудина СУПЕР
    Ирина Марудина
    Рейтинг: 798 Неутрално

    Имаше алтернативно предложение, което не минава през Борисовата, а в този участък минава по пътя на 18ката. Защо да се унищожат 47 дървета???

  23. 23 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Глупости!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  24. 24 Профил на Tademan СУПЕР
    Tademan
    Рейтинг: 1035 Любопитно

    До коментар [#5] от "cinik":

    Вие нормални ли сте?
    Диков се изказа, че щял да спре незаконно паркиращите и вие повтаряте мантрата. Да "командироват" един от КАТ за 3 дни да пише актове там и ще спрат да паркират - хем ще има пари за държавата (недомислиците в тази схема са друга тема).
    Кой разреши на Манджуков да застрои там? А другата ..ротресина до реката и парка защо не я направиха само на на 4-5 етажа или с подземен паркинг.
    А за трамвая -обсъжданията са проформа, те вече са си го решили и са разпределили дори средствата, които ще се усвоят. За справка - кръстовището до семинарията. Капиш?

  25. 25 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2827 Неутрално

    До коментар [#24] от "tademan":

    Практиката показва, че наличие и неналичие на подземен гараж нямат отношение от паркирането в нарушение. Празни паркинги и гаражи - частни и обществени - колкото искаш. Около тях - всичко по тротоарите...

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  26. 26 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 771 Неутрално

    До коментар [#4] от "Γαλλα":

    Ползвали ли сте новите полски мотриси?
    Предпочитам ги дори пред метрото.

    I Want To Believe
  27. 27 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    Защо не прокарат едно околовръстно с мол, какво се пипкат с трамвай и релси.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  28. 28 Профил на Tademan СУПЕР
    Tademan
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    До коментар [#25] от "cinik":

    Тук се разминаваме с вижданията - в София повечето (от малкото) обществени станаха частна собственост, а инфраструктурата е проектирана за определен брой хора с още по-малко автомобили...

  29. 29 Профил на Tademan СУПЕР
    Tademan
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    До коментар [#27] от "СДС":

    Това ще стане, когато свържат Г.М. Димитров с Т. Каблешков, но пак няма да е решение... Днес Плевнелиев е направил първа копка на проекта си за Технопарк на 4 км. Цариградско съвсем ще се задръсти, а след това сигурно ще решат да го направят двуетажно (с пари по европейски програми и НЕслучайни фирми изпълнители) и ще ми обясняват как ни решават проблемите със трафика...

  30. 30 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2827 Неутрално

    До коментар [#28] от "tademan":

    Паркингът на Цариградско - празен. На Булбанк - празен. На МС "Баучер" - той пък най-празен, а попада в центъра на района с най-болни проблеми с паркирането.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  31. 31 Профил на Tademan СУПЕР
    Tademan
    Рейтинг: 1035 Любопитно

    До коментар [#30] от "cinik":

    За този на МС Ломско шосе знам, че е така. А какви са условията? Под НДК на кой е собственост?
    При повече от 1 лв. на час е по-изгодно за хората да използват таксита.
    "Паркинги и гаражи", която уж е общинска, ама приходите май не отивали точно по предназначение...Защо не пуснат àстни паяци?
    Някакви лични интереси съсипват организацията на нормална държава и нормален живот.

  32. 32 Профил на synthy
    synthy
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Всичките паркинзи по-горе изброени (освен Ц. шосе и Ломско) са в центъра. Кой е казал, че трябва да е евтино да паркиарш или да отидеш в центъра? Ползвай метро, точно затова е направено, за да не се мъкне всякаква паплач с таралясниците си в центъра и там да не може да се диша. Обаче на хората им е под достойнството да ползват обществен транспорт. Та нали си е купил КОЛА, ще си я кара... и ще мрънка колко е гадно да паркираш и да се придвижваш в центъра на София... Гадно е, кат' си прос.

  33. 33 Профил на Tademan СУПЕР
    Tademan
    Рейтинг: 1035 Разстроено

    Днес решението е взето.
    Защо защитниците наблягат на изсечените дървета, а не на безсмислената идея?
    Честито на собствениците на гара "Пионер".

  34. 34 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2827 Неутрално

    [quote#31:"tademan"]Някакви лични интереси съсипват организацията на нормална държава и нормален живот.[/quote]

    Aко имаше достатъчно обществен натиск, при личните интереси сметката щеше да излезне на минус, при положение че изхвърчиш от властта. Общият проблем е в изостаналото население. Какво да му говориш, че от Калотина на Запад тротоарите са си тротоари и стоят свободни за пешеходците, след като ще си "реши" проблема с 3 бутики "Девин" от 11 литра, които ще напълни с чешмяна вода и ще си ги сложи пред къщата, за да пази мястото за колата на зетя.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  35. 35 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#18] от "1951":

    Добавих само Лисабон че е най близо като нашата столица,по мърсотия и просяци.

  36. 36 Профил на mrslv
    mrslv
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Много се усложняват нещата. Покрай трамвая в устройствения план са уредили и гара Пионер. Това е далечната цел - гара Пионер. По близките цели са изпълнението на проекта, усвоявайки 20 милиона. Типично по нашенски се заяждате с това дали някой искал да паркира или не на Габровски. Един полицай и за три дена пробемът е решен. Проблемът с дърветата също не е кой знае колко голям. Просеката така или иначе не би трябвало да е залесена. Оттам минават комуникации, над които трябва да е свободно. Най-точното наименование на този трамвай е "Безумие". Нищо не променя. Единствено и само заради корупционни намерения се прави този проект. Толкова време имаше, през което можеха да пренасочат парите към друг проект. Но...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #