За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
A.K
Рейтинг: 958 ЛюбопитноДиков е голям ид.иот. Някой много му мъти пияната глава с пари за да държи все още на този грозен проект. Как изобщо си представят че ще пльоснат през цялата Борисова трамвай и хората ще му се радват ?! Дебилизъм в действие.
chevyvolt
Рейтинг: 789 Неутрално"Псевдо гражданите" не протестират заради дърветата, а заради паркоместата по Габровски, които трамвая ще премахне!!!
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 782 ВеселоИдеята е добра, но няма да мине, защото идват избори и всички трябва да са доволни, т.е. да няма никакви протести
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Γαλλα
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноСчитам, че трамваят, като превозно средство, каквото го има в София, трябва остане в историята...неефективно, шумно, опасно, пречещо на другите участници в движението...
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...cinik
Рейтинг: 2827 НеутралноДо коментар [#2] от "chevyvolt":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Toчно това е голата истина. Протестират, защото трамвайната линия ще изреже безплатния им паркинг по "Габровски", който, непростимо направо, се използва основно от собствениците на сергии, смоделни бараки и ръждясали павилиони по продължение на цялата улица.
Да видим, дали искрицата гражданска култура ще надвие над циганийката и дребните сметки.
znaya
Рейтинг: 120 НеутралноНе! Не й трябва трамвай на Борисовата градина.
Но със сигурност е наложителна грижа за прореждане на изгнилите дървета в гористите участъци.
cinik
Рейтинг: 2827 Неутрално[quote#4:"Γαλλα"]като превозно средство, каквото го има в София,[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Само в София ли? Във Виена няма ли трамвай и то теснорелсов?
daam
Рейтинг: 684 НеутралноКои са тези граждани, къде живеят, защо протестират. Заради такива безимени граждани тротоарите на новото кръстовище /до Семинарията/ са по 15 мм. Общественият интерес трябва да е над 10 дървета /които ще бъдат присадени другаде/ и да е в интерес на всички.
Храбър
Рейтинг: 1416 НеутралноТака нареченият главен архитект на София да се разкара от заеманото място, защото е марионетка назначена и ръководена от бизнес интересчии и лобисти.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"carpe_diem_
Рейтинг: 120 ВеселоДо коментар [#8] от "daam":
Има тротоар и той е навътре в горичката. Стига ревахте за тоя тротоар, ами отидете и си го виждте!
moriarti
Рейтинг: 515 НеутралноАко разшири парка с толкова площ, колкото бива отнета от трамвайната линия, аз съм "За!". Ама ми писна да отхапват непрекъснато парчета от парка. То не беше "Софияленд", то не бяха "Токуда", "Майкрософт" и прочие... А кога ще правите паркове, Диков? Кога ще разширите белите дробове на София???
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#7:"cinik"]Във Виена няма ли трамвай и то теснорелсов?[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Браточка, за това написах, какъвто е в София...знам чудесно на други места, как са ситуирани железниците в градската среда...
drake
Рейтинг: 1014 НеутралноТова едва ли е новина. Ако го питат главният архитект на София ще защити и магистрала през Рилския Манастир, и казино на Царевец.
Виктор Флоров
Рейтинг: 1322 ГневноВсяко дърво е ценно ,всяко едно.Трябва да се реже само в краен случай.И съм недоволен ,не гневен по начина по който се ИЗКЪРТИ брутално зеленината по протежение на релсовия път/"съвременно "реконструиран/.Недоумявам и защо перилата около релсите бяха подменени с по-грозни и изглеждащи по евтино.Какво наложи подмяната а не само освежаването на старите .
Реконструкцията протече по БЪЛГАРСКИ -мръсно ,необмислено,с естетически последствия към лошо.
Обещанието на арх.Диков за озеленени релси - май отива в графа политически коректна лъжа!
bushmaster
Рейтинг: 120 Неутралнона всеки е ясно какво ще стане с имотите около гара пионер
jza49480915
Рейтинг: 120 НеутралноТо и горите бяха полезни ама ги изсякоха та какво е един парк на сто и нещо години и при това не направен от комунистическа личност а от един монарх който през целия си живот е ненавиждал комунистите.
jza49480915
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#7] от "cinik":
Прибави и Лисабон.
1951
Рейтинг: 1127 НеутралноДо коментар [#17] от "ahorra":
Цензуриран от "Икономедиа"Прибави и Амстердам, Берлин, Прага, Атина, Милано, Рим, Варшава, Цюрих, Букурещ, Будапеща и бог знае още колко градове в Европа. Изброявам само тези, за които се сещам и съм виждал.
stedim
Рейтинг: 469 НеутралноЗа някои е по-добре да се спре всичко и да си стоим и мрънкаме в блатото. Заобиколени от подивяла растителност.
vladek
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#1] от "A.K":
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.По-добре ли е 100 автомобила с "горди и преуспяли" собственици да минават през Борисовата градина. Мое мнение е че е в пъти по-добре да се прекара трамвая по шосето и да се затвори за автомобили. Ама сега ще ме напълнат с минуси "гордите собственици на таратйки".
kilmer
Рейтинг: 120 НеутралноAmi da go praviat togava. Kvo dai vinagi kato ima 20 nesaglasni da im se nadviva na kapriza. Te I ivan asen 2 ostaviha s paveta I sega prodaljavame da se razbivame kolite. Triabva zdrava raka tochka!!!
Публикувано през m.dnevnik.bg
Ирина Марудина
Рейтинг: 798 НеутралноИмаше алтернативно предложение, което не минава през Борисовата, а в този участък минава по пътя на 18ката. Защо да се унищожат 47 дървета???
Нефертити
Рейтинг: 1421 НеутралноГлупости!
Предразсъдъците са за ограничените.Tademan
Рейтинг: 1035 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "cinik":
Вие нормални ли сте?
Диков се изказа, че щял да спре незаконно паркиращите и вие повтаряте мантрата. Да "командироват" един от КАТ за 3 дни да пише актове там и ще спрат да паркират - хем ще има пари за държавата (недомислиците в тази схема са друга тема).
Кой разреши на Манджуков да застрои там? А другата ..ротресина до реката и парка защо не я направиха само на на 4-5 етажа или с подземен паркинг.
А за трамвая -обсъжданията са проформа, те вече са си го решили и са разпределили дори средствата, които ще се усвоят. За справка - кръстовището до семинарията. Капиш?
cinik
Рейтинг: 2827 НеутралноДо коментар [#24] от "tademan":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Практиката показва, че наличие и неналичие на подземен гараж нямат отношение от паркирането в нарушение. Празни паркинги и гаражи - частни и обществени - колкото искаш. Около тях - всичко по тротоарите...
2.5
Рейтинг: 771 НеутралноДо коментар [#4] от "Γαλλα":
I Want To BelieveПолзвали ли сте новите полски мотриси?
Предпочитам ги дори пред метрото.
СДС
Рейтинг: 1423 НеутралноЗащо не прокарат едно околовръстно с мол, какво се пипкат с трамвай и релси.
nemo malus felix, minime corruptor.Tademan
Рейтинг: 1035 НеутралноДо коментар [#25] от "cinik":
Тук се разминаваме с вижданията - в София повечето (от малкото) обществени станаха частна собственост, а инфраструктурата е проектирана за определен брой хора с още по-малко автомобили...
Tademan
Рейтинг: 1035 НеутралноДо коментар [#27] от "СДС":
Това ще стане, когато свържат Г.М. Димитров с Т. Каблешков, но пак няма да е решение... Днес Плевнелиев е направил първа копка на проекта си за Технопарк на 4 км. Цариградско съвсем ще се задръсти, а след това сигурно ще решат да го направят двуетажно (с пари по европейски програми и НЕслучайни фирми изпълнители) и ще ми обясняват как ни решават проблемите със трафика...
cinik
Рейтинг: 2827 НеутралноДо коментар [#28] от "tademan":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Паркингът на Цариградско - празен. На Булбанк - празен. На МС "Баучер" - той пък най-празен, а попада в центъра на района с най-болни проблеми с паркирането.
Tademan
Рейтинг: 1035 ЛюбопитноДо коментар [#30] от "cinik":
За този на МС Ломско шосе знам, че е така. А какви са условията? Под НДК на кой е собственост?
При повече от 1 лв. на час е по-изгодно за хората да използват таксита.
"Паркинги и гаражи", която уж е общинска, ама приходите май не отивали точно по предназначение...Защо не пуснат àстни паяци?
Някакви лични интереси съсипват организацията на нормална държава и нормален живот.
synthy
Рейтинг: 233 НеутралноВсичките паркинзи по-горе изброени (освен Ц. шосе и Ломско) са в центъра. Кой е казал, че трябва да е евтино да паркиарш или да отидеш в центъра? Ползвай метро, точно затова е направено, за да не се мъкне всякаква паплач с таралясниците си в центъра и там да не може да се диша. Обаче на хората им е под достойнството да ползват обществен транспорт. Та нали си е купил КОЛА, ще си я кара... и ще мрънка колко е гадно да паркираш и да се придвижваш в центъра на София... Гадно е, кат' си прос.
Tademan
Рейтинг: 1035 РазстроеноДнес решението е взето.
Защо защитниците наблягат на изсечените дървета, а не на безсмислената идея?
Честито на собствениците на гара "Пионер".
cinik
Рейтинг: 2827 Неутрално[quote#31:"tademan"]Някакви лични интереси съсипват организацията на нормална държава и нормален живот.[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Aко имаше достатъчно обществен натиск, при личните интереси сметката щеше да излезне на минус, при положение че изхвърчиш от властта. Общият проблем е в изостаналото население. Какво да му говориш, че от Калотина на Запад тротоарите са си тротоари и стоят свободни за пешеходците, след като ще си "реши" проблема с 3 бутики "Девин" от 11 литра, които ще напълни с чешмяна вода и ще си ги сложи пред къщата, за да пази мястото за колата на зетя.
jza49480915
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#18] от "1951":
Добавих само Лисабон че е най близо като нашата столица,по мърсотия и просяци.
mrslv
Рейтинг: 233 НеутралноМного се усложняват нещата. Покрай трамвая в устройствения план са уредили и гара Пионер. Това е далечната цел - гара Пионер. По близките цели са изпълнението на проекта, усвоявайки 20 милиона. Типично по нашенски се заяждате с това дали някой искал да паркира или не на Габровски. Един полицай и за три дена пробемът е решен. Проблемът с дърветата също не е кой знае колко голям. Просеката така или иначе не би трябвало да е залесена. Оттам минават комуникации, над които трябва да е свободно. Най-точното наименование на този трамвай е "Безумие". Нищо не променя. Единствено и само заради корупционни намерения се прави този проект. Толкова време имаше, през което можеха да пренасочат парите към друг проект. Но...