"Луфтханза техник София": Няма опасност за ебола от пристигащия от Африка самолет

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 214 Неутрално

    С тия термични камери...колкото повече говорите за тях, толкова повече става ясно, че не вършат абсолютно никаква работа...

    А самолета...по-добре техниците на "Луфтханза" да идат в Нигерия да си го отремонтират. Щом пък чак толкоз полети има до и от Нигерия...по-скоро там трябва да е създаден център за ремонт и поддръжка...

  2. 2 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Няма невъзможни неща.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  3. 3 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Очевидно в Луфтханза се чувстват виновни и се опитват да успокоят топката.
    Въпросът е - защо се чувстват виновни? Нали нямало проблем.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  4. 4 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 668 Неутрално

    На най-важния въпрос не е отговорено: защо, след като няма опасност, на същия този самолет му е отказан прием в Малта и Финландия?

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  6. 6 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 802 Неутрално
  7. 7 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 925 Неутрално

    До коментар [#4] от "murttle":
    Не ми се вярва да е толкова опасен тоя самолет.
    По неприятното е,че няма никакви инструкции от министерството относно заболяването. Каква е клиничната картина,какви мерки да се вземат при съмнение за пациент с ебола,какво да се прави след това.Такъв пациент може да се появи и на летище София и в Дълбок Дол Врачанско.Спомням си хаоса и неведението какво да се прави с един пациент със СПИН в една малка болница.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  8. 8 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 524 Весело

    Добре че е Луфтханза, тя няма да си остави магарето в калта, даже в ремонтната база в София....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  9. 9 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 918 Неутрално

    'По-важно според него е да се наблюдават пътниците и екипажите. Съоръжения за това на софийското летище също има - т.нар. термични камери, показващи повишена температура у хората. Тези камери се следят при качването и слизането на пътниците при всички полети.'

    Вероятността ебола да влезе през летището е малка, но контролират ли се бежанците които влизат нелегално в страната? Голяма част от тях са от заразени страни, а някои влизат без да бъдат хванати и регистрирани. В тази посока въобще мисли ли някой?

  10. 10 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Не е достатъчно да се каже.

  11. 11 Профил на SeoKungFu
    SeoKungFu
    Рейтинг: 984 Весело

    ние сме мутанти, имунизирани с рикийъ бе !

    ╠╩╦═╬♥∩♥{(::○::SeoKungFu::○:::)}♥∩♥╬═╦╩∞
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на ба'Йван
    ба'Йван
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#5] от "bibian":

    Биби шо... искаш да наЕболиш Джипситата от факолтето бря ???

    The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
  14. 14 Профил на ба'Йван
    ба'Йван
    Рейтинг: 237 Любопитно

    Шъ му сменът некоя гума, Брендо ке го натовари с "ХУМАНИТАРНА-помощт" и на къде щъ отпраши сал ТИМаджите са на светло?

    The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Термо камерите са за бързо сканиране на голям пътникопоток. За екипажа е достатъчно едно фелшерче и 5 минути за мерене на температурата.

    chavo64
  18. 18 Профил на ба'Йван
    ба'Йван
    Рейтинг: 237 Любопитно

    До коментар [#16] от "boby1945":

    Връзката на ТИМ с Германия
    Групировката има силен интерес във въздухоплаването и притежава акции на Хемус Еър, Виаджо Еър и България Еър. През 2006 година българският министър на транспорта подписва договор, с който германският концерн "Фрапорт" получава субсидия за модернизацията на летищата във Варна и Бургас. В интервю за БНР министърът дори не отрича, че "Фрапорт" работи с ТИМ. На въпроса на журналистката дали не смята, че групировката е с твърде съмнителна репутация, той отговаря: "Щом една реномирана германска фирма е избрала ТИМ за свой партньор, не е работа на българското правителство да й обяснява с кого да работи и с кого не. Това, че в публичното пространство се изразяват съмнения около репутацията на ТИМ, е съвсем друг въпрос."

    The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
  19. 19 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Като няма риск да си го закарат в Германия за ремонт. И като е толкова безопасно защо Малта и Финландия са го отказали?

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  21. 21 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1290 Неутрално

    Ако самолетът не е ползван от 3 месеца, не само ебола, но и почти никакво вирусно заболяване не може да е преживяло в интериора.
    Преди да се паникьосвате и да виждате КОНСПИРАЦИЯТА в сенките си, прочетете нещо.

    E PLVRIBVS VNVM
  22. 22 Профил на hashtag
    hashtag
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#18] от "Бай Иван":

    Е, с кого избират да работят си е изцяло тяхна работа. На немците никой не може да им казва кво да правят и как да си вършат поддръжката, дори да имат някакво партньорство с други фирми, български или чужди. Луфтханза са най-големият превозвач в Европа, имат огромно количество самолети и са изключително сериозни щом става въпрос за работа. Ако според тях няма риск, значи наистина няма риск.

    Стига сте се паникьосвали с Ебола, кемтрейлс и подобни глупости.

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на nikitovanch
    nikitovanch
    Рейтинг: 868 Неутрално

    При положение, че са взети всички необходими мерки за безопастност няма място за каквото и да е притеснение. По интересно е кой има интерес от това да се говорят всичките тези глупости. Акцийте на Луфтханза техник АД (собственик на Луфтханза техник София) се търдуват на много добра цена на световните пазари. Тук по-скоро ми се вижда именно като атака към тях, а различните медии в България и Европа са инстумента чрез който се постига желания ефект...

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #