Протест блокира пътя Е-79 заради депутата от ДПС Александър Методиев - Сали (видео)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Раданкъневците какво мислят за Бат Сали не става ясно....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  2. 2 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 624 Неутрално

    ДПС е партия на мафията, наглостта и издевателството над българския народ

  3. 3 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2091 Неутрално

    Днес пред парламента щяло да има 5 протеста.Явно БСП и ДПС искат пак да има ограда пред парламента.Надявам се Бакалов да не се поддаде на провокацията.

  4. 4 Профил на bettber
    bettber
    Рейтинг: 60 Неутрално

    Боли` го, че протестират

  5. 5 Профил на Р. Дражев
    Р. Дражев
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#1] от "mtmvb":

    Мислят за теб!
    Много ясно, какво ти става...достатъчно си привлекателен, според бат' ти Сали!
    И не само...

    Happy face says, adios !
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2091 Неутрално

    До коментар [#1] от "mtmvb":

    Герберче, още при гласуването на фидосивския изборен кодекс казахме ,че ако не се изравнят изрирателните райони ,ще има такива аномалии.Тогава в София имаше депутат от ДПС избран с 1000 гласа.

  8. 8 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#7] от "Трябва съдебна реформа":

    Да си от ГЕРБ престъпление ли е....... 50 % от българите са герберчета.....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  9. 9 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 699 Неутрално

    По принцип би трябвало сам да се оттегли, но щом искат да започнат и това Народно Събрание с протести...ОК.

  10. 10 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 721 Весело

    "Депутатът от ДПС Александър Методиев - Бат' Сали дойде днес рано-рано в Народното събрание - още към 10.30 ч. за заседанието, което започва в 14 ч.
    В парламента за първия работен ден дойде и Делян Пеевски от ДПС. "
    Страх лозе пази....така ви искам, първи в парламента за заветното "Заклех се".

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на radan_lostov
    radan_lostov
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Защо не блокират Сараите тези дупничани!?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 873 Весело

    До коментар [#8] от "mtmvb":

    Добре, че не гласуват тия 50% значи

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  15. 15 Профил на М.Георгиева
    М.Георгиева
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Мафията е една. Лицата-много. Само, докато сте захапали единия образ, да не пропуснете останалите. Че бат'Салитата са навсякъде и един по-малко няма да ви реши нито един въпрос. За мен най безцеремонната мафия са поповете. На всичкото отгоре и меки....

  16. 16 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#15] от "М.Георгиева":

    Ти си патологичен случай! Как може християнството да ти е виновно за всичко ?! И друг път съм чел твои мнения - всички проблеми свеждаш до религията! Как може да има толкова отчаян човек на тая земя?

  17. 17 Профил на Gavril
    Gavril
    Рейтинг: 635 Неутрално

    До коментар [#1] от "mtmvb":

    Трол. Игнор.

    България, къде е нашия change we can believe in?
  18. 18 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "Трябва съдебна реформа":


    [quote#7:"Трябва съдебна реформа"]Герберче, още при гласуването на фидосивския изборен кодекс казахме ,че ако не се изравнят изрирателните райони ,ще има такива аномалии.[/quote]Единствения друг вариант е да се отдели отделен избирателен район за гласовете от чужбина.Сега възникват два въпроса-от кой сегашен район да отнемат депутати и друго-колко точно депутата да бъдат избирани от българите в Чужбина,защото тяхната бройка на всички избори е доста различна.

  19. 19 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Не че подкрепям но преди беше по зле, например гласовете от Турция се отчитаха в Добрич, в резултат от 7, 4 от мандатите бяха за ДПС

  20. 20 Профил на Ivo Ivanov
    Ivo Ivanov
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Искам да напомня на местните хора в Кюстендил, че първо трябва да се оттарват от червения си кмет -Паунов, после от червената си пачавра Мая Манолова, която му беше любовница, а след това няма да имат депутати като Бат' Сали. Мая Манолова ви изработи Избирателния закон. Сами виждате резултата от некадърното и социалистическо законотворчество ! Мислете два пъти като гласувате!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  21. 21 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 264 Весело

    До коментар [#1] от "mtmvb":А ти мурзилке какво мислиш за Бат Сали ?

  22. 22 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#9] от "Соколов":


    [quote#9:"Соколов"]По принцип би трябвало сам да се оттегли, но щом искат да започнат и това Народно Събрание с протести...ОК. [/quote]Сега остава да се замислиш,защо тези протести са инспирирани от местната власт в Кюстендил и Дупница,където БСП/ДПС имат изключително силни позиции(кмета на Кюстендил е от ЛИДЕР-дъщерна партия на ДПС) ,а за Манолова да не казвам изобщо!та се замислете защо подчинен на ДПС(Паунов) вдига протести срещу ДПС.

  23. 23 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Честно да ви кажа,не мога да разбера хора които протестират срещу следствието,а не срещу причината.Мая и Сашо са в парламента защото това е причинно-следствена връзка между БСП и ДПС.Хората които сега протестират,пак си избраха Мая и си получиха Салито.

  24. 24 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#20] от "Ivo Ivanov":


    [quote#20:"Ivo Ivanov"]Искам да напомня на местните хора в Кюстендил, че първо трябва да се оттарват от червения си кмет -Паунов, после от червената си пачавра Мая Манолова, която му беше любовница, а след това няма да имат депутати като Бат' Сали. [/quote]И най-вече да се замислят защо Паунов в голям протестър срещу Бат Сали.И да се замислят какво поравят футболни агитки в цялата работа.

  25. 25 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#21] от "elevation04":

    Не съм Мурзилка....

    Не Бат Сали, а ДПС трябва да се натика в ъгъла и 5 % макс на избори... Тогава такива като бат Сали просто ще изчезнат и ще се върнат от там от където са дошли...

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  26. 26 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 699 Неутрално

    До коментар [#22] от "yanne":

    Единствения срещу който протестират е този красавец в цяла България, тоест явно нещо бая е преляло чашата.

  27. 27 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    За да няма такива аномалии, просто трябва да се премахнат избирателните райони.

  28. 28 Профил на yanne
    *****
    Неутрално




    До коментар [#19] от "1001":


    [quote#19:"1001"]Не че подкрепям но преди беше по зле, например гласовете от Турция се отчитаха в Добрич, в резултат от 7, 4 от мандатите бяха за ДПС [/quote]Да-по същото правило.Защото това е пропорционална система.И се гледат за коя партия колко процента има като цяло и се разпределят по избирателните райони.Ако беше мажоритарна системата наистина от Кюстендил нямаше да има депутат от ДПС.Щеше да има само от ГЕРБ и от БСП.Но пък ако имаше мажоритарна система то ГЕРБ щеше да има над 160 депутата,БСП и ДПС останалите.Може би РБ щеше да се добере до 1-2-ма в София(но е съмнително) .Просто е такава избирателната система.На следващите избори остатъкът от чужбина ще е в друг район.

  29. 29 Профил на М.Георгиева
    М.Георгиева
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#16] от "sam_vimes":

    Че какво общо имат поповете агенти, измамници, нарциси, крадци, хомота, търговци и пр. с християнството. Да не би ти да си олицетворение на християнството. Долнопробна шайка, опитваща да се облагодетелства по всякакъв начин. А бе ти наистина ли си мислиш, че никой не вижда истинските ви физиономии. Не набърквай християнството. Говоря за теб и останалите от бандата.

  30. 30 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#27] от "Yotce":

    За
    И национална листа със задължителна преференция и които съберат най много те влизат

  31. 31 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#26] от "Соколов":


    [quote#26:"Соколов"]Единствения срещу който протестират е този красавец в цяла България, тоест явно нещо бая е преляло чашата. [/quote]Смятам,че ДПС съзнателно си инспирира и организира тези протести(те не губят от такива протести-само печелят) ,но само ДПС има интерес от нестабилен парламент,защото се страхува,че ще остане извън властта.Да ви напомня,че футболните агитки(сега пак са използвани) винаги са били под контрола на службите.И да ви напомня,че Паунов е от ЛИДЕР(дъщерната партия на ДПС) .Ако сте от Кюстендил,би трябвало да познавате Паунов-той не е самодеец.Без одобрение от Бояна няма да прави тези неща.Нито Батков..

  32. 32 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#24:"yanne"]И най-вече да се замислят защо Паунов в голям протестър срещу Бат Сали.И да се замислят какво поравят футболни агитки в цялата работа. [/quote]
    ... ми, частта от ИК за преФърляне на гласовете от чужбина е на Фидосова... там нЕма промени. Проблема бе малък, щот' системата до сЯ прецакваше БСП-то...(Видин, Монтана, Добрич)... сЯ системата определи Габрово и Кюстендил и математиката станА политическа наука...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  33. 33 Профил на М.Георгиева
    М.Георгиева
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#16] от "sam_vimes":

    Отишъл Николай да съсипва фрески от 13 век в комплекса Свети Кирик. Целият съюз на Архитектите е на крак заради поредното безумие. Я се гръмни.

  34. 34 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#27] от "Yotce":


    [quote#27:"Yotce"]За да няма такива аномалии, просто трябва да се премахнат избирателните райони. [/quote]Мдаа-а хрумвало ли ти е как ще изглежда една бюлетина със преференция за 240 души кандидат депутати (минимум).Или колко голяма ще трябва да е тъмната стаичка,защото целите и стени ще трябва да са облепени с тапети-защото ще трябва да са написани имената на всичките 240 кандидата на всичките партии,които участват в изборите.Защото това,което предлагаш е да има само един избирателен район и той да включва цяла България

  35. 35 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#31:"yanne"]Смятам,че ДПС съзнателно си инспирира и организира тези протести[/quote]
    ... тук "имаме сближаване"... С перспектива за нови изборЕ до една година, ДПС печели, ако дрЪжи избирателЕте си у "бойна готовноС" и ката ден медиите информират колкУ ги мразАт българите. Не изключвам и нЕкое решение на парламент и правителство, да бъде причина за активизиране на негласувалите сега "симпатизанти".

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  36. 36 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#32] от "ДЗВЕР":


    [quote#32:"ДЗВЕР"]. ми, частта от ИК за преФърляне на гласовете от чужбина е на Фидосова..[/quote]Такива прехвърлния имаше и през 2009-та(когато Фидосова стана депутат) .До колкото знам това е от 2005-та.

  37. 37 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#34:"yanne"]До коментар [#27] от "Yotce":

    За да няма такива аномалии, просто трябва да се премахнат избирателните райони. - цитат на коментар #27 от “Yotce”

    Мдаа-а хрумвало ли ти е как ще изглежда една бюлетина със преференция за 240 души кандидат депутати (минимум).[/quote]
    ... е, мо'е да върнем цветните бюлетини... ник'ви преференции. Ама с толкУ партии пА шА има бюлетини, шарени кат' черга... обрЪкване пА шА има

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  38. 38 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#35] от "ДЗВЕР":


    [quote#35:"ДЗВЕР"].. тук "имаме сближаване"... С перспектива за нови изборЕ до една година, ДПС печели, ако дрЪжи избирателЕте си у "бойна готовноС" и ката ден медиите информират колкУ ги мразАт българите. [/quote]Топло-топло!ДПС(за разлика от другите партии) не губи а печели от протести срещу нея.И друго има-ДПС май се притеснява,че ще остане извън властта и се подготвя да саботира този парламент.

  39. 39 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#36:"yanne"]Такива прехвърлния имаше и през 2009-та(когато Фидосова стана депутат) .До колкото знам това е от 2005-та. [/quote]
    ... и язе си спонмям, че НДСВ май въведе системата Д'онт... не че и друга система нЕма да пра'и такова преФърляне. Обаче мА притесня'а, че при МИР-чужбина, ДПС-то шА взима 2/3 от местата там... ако сЯ вкарва двама, с такъв МИР, при 4 или 6 места, шА има 3-5 избрани дУпетата.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  40. 40 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#38:"yanne"]И друго има-ДПС май се притеснява,че ще остане извън властта и се подготвя да саботира този парламент[/quote]
    ... е, та т'ва е видно... най-малкото, вътрешните дразги по места и служби, пълни с тЕхни кадри... шА престанат. На такъв отпор бЕхме свидетелЕ цЕла гОдин.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  41. 41 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#39] от "ДЗВЕР":


    [quote#39:"ДЗВЕР"]Обаче мА притесня'а, че при МИР-чужбина, ДПС-то шА взима 2/3 от местата там... ако сЯ вкарва двама, с такъв МИР, при 4 или 6 места, шА има 3-5 избрани дУпетата. [/quote]Точно затова сегашната система е по-добрия вариант.Смятам,че трябва да има поне по един мажоритарен депутат от всеки сегашен МИР и нещата ще си дойдат на мястото.Точно затова не си го и представям да стане,де...

  42. 42 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#41] от "yanne":

    ... хм, мажоритарен, ама издигнат от партия... 'сяква "мажоритарноС" отива у рЯката... За кмет- бива... за президент- да... ама за парламент, не сАм сАгласен. Преференцията нека да изучим и приложим. Тя има потенциял.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  43. 43 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 919 Неутрално

    Неописуема наглост на ДПС и лично на лидерите им.....

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  44. 44 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2091 Весело

    До коментар [#8] от "mtmvb":

    Ти го каза

  45. 45 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2091 Неутрално

    До коментар [#12] от "radan_lostov":

    Не сараите ,а „Позитано“ Там измътиха изборния закон.

  46. 46 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2091 Неутрално

    До коментар [#18] от "yanne":

    Имай предвид ,че повечето райони не са равностойни. Някъде се избира депутат с 4000 гласа ,а в София с 10 000. Трябва да станат по-големи и равностойни.

  47. 47 Профил на Question Mark
    Question Mark
    Рейтинг: 367 Любопитно

    Тазгодишната награда "Пеефски" отива за ... Бат Сали.

    или..

    Протестите тази година, съпровождащи работата на народното събрание ще са породени от влизането на бат Сали в парламента...

  48. 48 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    [quote#34:"yanne"]Мдаа-а хрумвало ли ти е как ще изглежда една бюлетина със преференция за 240 души кандидат депутати (минимум).[/quote]
    Как ще се организира е отделен въпрос. И 240 спокойно може да се намали на 120.
    Но има твърде много предимства, и заслужава да се разглежда като вариант.
    Дори ако не обръщаме внимание на Бат'Сали, има огромна неравнопоставеност между гласовете, с които се избират депутатите.
    Освен това няма да имат оправдание за непрекъснатото хвърчене с мерцедеси и отсъствие от заседания заради така наречените "срещи с избиратели".

  49. 49 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2091 Весело

    До коментар [#8] от "mtmvb":

    И математиката ти куца! 30% от 50% гласували са 15 % от всички .Искат ти се 50% ,но си далече...

  50. 50 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 986 Любопитно

    До коментар [#15] от "М.Георгиева":
    Страшна глупост, сама ли я измисли или някой ти помогна? Какви попове и то меки те бъркат

  51. 51 Профил на _imi_
    _imi_
    Рейтинг: 110 Весело

    До коментар [#8] от "mtmvb":
    [quote#8:"mtmvb"]Да си от ГЕРБ престъпление ли е[/quote]

    То и да си тъп и глупав, също не е престъпление.

  52. 52 Профил на Р. Дражев
    Р. Дражев
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#6] от "mtmvb":

    Ако обратни значи реформи, да обратни сме, ако обратни значи да се преборим със статуквото, да обратни сме, ако това значи да се защитават и твоите права, да обратни сме на модела наложен от батко ти и кака ти, да обратни сме за всички и за тези които са за модела КОЙ!

    Happy face says, adios !
  53. 53 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#52] от "Р. Дражев":

    Кои сте вие????
    Реформи и то ДЪЛБОКИ реформи се правят с национално съгласие..
    Към днешна дата за добро или зло, национално съгласие за ДЪЛБОКИ реформи НЯМА!!! Причините са много, но една от основните е паралелните светове, в които живее българското общество - доста богати, немалко "средна класа", но твърде много бедни, които хич не ги интересува съд, прокуратура и избори - искат просто да утолят глада.... В такова общество ДЪЛБОКИ реформи не стават, не се правят.....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  54. 54 Профил на Р. Дражев
    Р. Дражев
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#53] от "mtmvb":

    За добро или зло, ....
    Отговори си сам, ако трябва аз да ти отговарям....
    В коя от двете реалности предполагаш, че ще живее синът ти, дъщеря ти и кой ли не още...
    Отговори...)
    пп. Слагам ти даже и усмивка да не колабираш! )

    Happy face says, adios !




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #