Управленската програма на следващото правителство

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (142)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Oven
    Oven
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Като го чета, след не повече от 800 дни ще цъфне ме!
    Вервайте ми!

    "Българската работа е работа не обмислена, или зле обмислена, лошо ръководена, или оставена без ръководство и като правило завършва със скандал"
  2. 2 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 1354 Весело

    Кво става бе ?

    Тя и на Меркел не и е толкова хубава и подробна управленската програма !!!

    Ама е Германска и работи , демек Арбайт,арбайт,арбайт !

  3. 3 Профил на julesta СУПЕР
    julesta
    Рейтинг: 171 Неутрално
  4. 4 Профил на ptr_sofia
    ptr_sofia
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Никога нямаше да видим половината от точките без Реформаторския блок! Кой каквото ще да говори...

  5. 5 Профил на asparuhkanchov
    asparuhkanchov
    Рейтинг: 587 Неутрално

    По външната политика - американски порни точки.
    България е страна, която граничи едновременно със Запада, с Русия и с Ориента. Ние се нуждаем от балансирана и умерена външна политика, всичко различно е потъпкване на българските интереси и слугинаж към САЩ.

  6. 6 Профил на asparuhkanchov
    asparuhkanchov
    Рейтинг: 587 Неутрално

    До коментар [#4] от "ptr_sofia":

    Именно. Затова и никой не ги искаше за коалиционен партньор.

  7. 7 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Уррррааааа, референдум за задължителното гласуване!!!
    Не виждам публичен регистър на обществените поръчки???

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  8. 8 Профил на NicK
    NicK
    Рейтинг: 168 Гневно

    Нови възможности за финансиране на инвестиционни проекти и стартиращи предприятия чрез ББР или инвестиционен фонд. - само след пълен одит на ББР и разчистване на политическите назначения, иначе Горанов може активно да подпомага Пеевски чрез ББР и през следващите 4 години....

    Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!
  9. 9 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    Изглежда добре,ама остава да се изпълни......поне 70%....

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  10. 10 Профил на NicK
    NicK
    Рейтинг: 168 Неутрално

    ЗАКОНОДАТЕЛНИ ПРОМЕНИ В СФЕРАТА НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ - всички обществени поръчки над 10 хил лева според мен трбва да са по европейските правила!

    Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!
  11. 11 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 854 Неутрално

    Има доста добри “оферти“, но и грубички „капанчета“ - законодателни промени, които биха навлекли неприятности, че и беди, ако минат по такива формулировки и с неясните си цели/ползи!
    Ще гледаме ... зорко!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  12. 12 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Ами, дет' се вика: да видим...

  13. 13 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Конкретика искам, КОНКРЕТИКА: точка по точка с какви мерки, в какъв срок и кой / поименно/ ,носи отговорност за реализирането и!!!

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  14. 14 Профил на drunk
    drunk
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Трябваше да сложат и една комисия да измерва процентно колко от тези неща ще се свършат и ако няма нормативно покритие, яко санкции, оставки или нещо.
    Ако трябва да съм откровен, не вярвам че ще се работи по тази програма.
    Тепърва ще почват оправдания от рода не "още не сме пораснали като общество за еди кво си, това не е приоритетно, онова е еди що си" и накрая пак ще си пишем под статиите.

  15. 15 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Хубава програма, но всичко ще остане в сферата на добрите пожелания.

  16. 16 Профил на Медунчо
    Медунчо
    Рейтинг: 155 Неутрално

    Запазете си този списък - ще видим накрая какво са изпълнили! Полжелавам им успех!

  17. 17 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    Всичко е много хубаво,но искрено се надявам да бъде изпълнено.Много сме слушали,но само слушали ...Време е за дела.

  18. 18 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 754 Неутрално

    "Продължаване строителството на проекта "Южен поток" само при пълно съответствие с европейското законодателство, при диалог с ЕК и при доказани икономически ползи."

    Ако това се спази, ЮП няма да има.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  19. 19 Профил на ivan_lozev СУПЕР
    ivan_lozev
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Къде е приоритетът за насърчаване на преки чуждестранни инвестиции???

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  20. 20 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#5] от "asparuhkanchov":
    България трябва да е в Запада, а не да граничи с Запада. Но русофилите никога няма да го разберът.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  21. 21 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Добре звучат, галят ухото, повечето точки от програмата. Има и доста непопулярни мерки, но ако се изпълнат на 60 - 70% ще се счита за успех. Желая го на всички!

  22. 22 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Само не ми харесва че запазват монопола на НЗОК.
    Там са бандити от класа, също и в НОИ.
    А за пенсионните фондове ..., думи нямам.
    Те законно загубиха 30 % от капитала.
    Законно, защото от КФН им подписаха отчетите - Марводиеффффффффф

    ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата, но ПП/ДБ ги надминаха само за няколко месеца!
  23. 23 Профил на lynyrdS
    lynyrdS
    Рейтинг: 694 Неутрално

    [quote#4:"ptr_sofia"]Никога нямаше да видим половината от точките без Реформаторския блок![/quote]

    .. Абсолютно..ГЕРБ да кажат едно голяма благодаря на Реформаторите за компетентноста..
    .. тук таме има и по нещо за ПФ.. глупости ама хайде..

  24. 24 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2687 Неутрално

    Във финансовата политика трябваше да стои на първо място запазване на плоския данък. Какво значи това "дебат за цялостната данъчна политика" ? Дебатът беше на изборите. Враговете на плоския данък БСП–ББЦ–АБВ-Атака бяха разкостени от избирателите. Кой кандиса на "компромиси" с идеи, поддържани от единични секти в обществото като АБВ и още 2-3 партии, дето в следващия парламент няма да ги има????

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  25. 25 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 437 Весело

    Ми тази програма - за няколко петилетки бре!

    Силно ме впечатли, че МВР-то май си остава същото

  26. 26 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 800 Неутрално

    До коментар [#7] от "qwertqwert":

    То и сега го има публичния регистър:
    http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,1&_dad=portal&_schema=PORTAL

    ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата, но ПП/ДБ ги надминаха само за няколко месеца!
  27. 27 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Ключови моменти за мен:

    "16. Продължаване строителството на проекта "Южен поток" само при пълно съответствие с европейското законодателство, при диалог с ЕК и при доказани икономически ползи."

    "засилено администриране от българската държава на изборния процес в чуждестранните изборни райони."

    Програмната декларация изглежда толкова хубава, че чак не е за вярване. Остава само да си плюем в пазвата и да си кажем: "дано този път и да се получи."

    Ама нещо не ми се вярва.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  28. 28 Профил на NicK
    NicK
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Като цяло програмата е добра, следващата стъпка е да речем в рамките на един месец да са готови с конкретните мерки и детайлен график за изпълнение.

    Малко ме притесняват няколко точки:
    1. Ролята на министерството на икономиката - доста пари ще разпределят по няколко планувани програми+ вече съществуващите - прозрачността и равния достъп трябва задължително да се защитят възможно най-добре. Оценките за икономическите ползи от енергийните проекти - много ме притеснява колко обективни ще бъдат, още повече с удобния Лукарски начело....
    2. Трябва да има единна електронна платформа за обществените поръчки, включваща регистър, система за подаване на оферти, оценка и обратна комуникация, и те да се изпълняват по правилата на ЕС.
    3. Министерство на финансите - много работа трябва да се свърши в БНБ, КФН и ББР, а го поверяват на компроментирана личност, да не стане така че и без да е в управлението Пеевски да продължи да гради империя/кочина..

    Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!
  29. 30 Профил на propeller
    propeller
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Приятно съм изненадан от засиления интерес към реинтеграция на българите зад граница. Има-няма 2 милиона сънародници 'изтекоха' на запад. Далеч съм от митологемата, че това са само най-най умните и кадърните, но е безспорен факт, че огромната част от тях са в икономически и демографски най-активната възраст.

    Не смятам, че целта следва да е 'да ги върнем всичките', но безспорно тези хора следва да участват по-активно в обществения и политически живот, след като, така или иначе, те активно участват икономическия живот, чрез парите които наливат в БГ.

  30. 31 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Орешарски, Станишко, Местан - ей тва е програма, вадете калемите и почвайте да преписвате поне 25 пъти, белким научите нещо. Макар че се съмнявам, вие знаете само да крадете.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  31. 32 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 221 Весело

    Верно, че не са 500 страници ситен шрифт, ма като за първи път бива...

  32. 33 Профил на NicK
    NicK
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Забравих да спомена според мен НЗОК би трябвало да бъде разделена на две - едната част да отговаря за финансирането, а другата за контрола (най-вече над финансиращата част, но и над болници и тн.)

    Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!
  33. 34 Профил на Massive atack
    Massive atack
    Рейтинг: 61 Неутрално

    До коментар [#4] от "ptr_sofia":

    [quote#4:"ptr_sofia"]Никога нямаше да видим половината от точките без Реформаторския блок! Кой каквото ще да говори...[/quote]

    Изобщо не е заради реформаторите! Те не знаят къде се намират още.

    Да живее България и българският народ.
  34. 35 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 800 Весело

    Патриотите са вмъкнали точките за мораториум за изсичане на горите и държавни помощи до трето дете.
    Няма лошо ...

    В друга статия го написах
    Гуце, понеже беше изместен от Серголета от всички подкупи предлагани от Москва, сега може да си позволи про-западна позиция!
    А БСП е пред фактически фалит.
    ДПС има финансов ресурс, но ако бъде оставена без власт за 8 години, утече в канала.
    На следващите местни избори през 2015, ББЦ и Атака ще са в небитието.

    Дано изпълнят програмата за 4 години, след което още едно управление (ако са успешни) и току виж сме станали нормална държава.

    ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата, но ПП/ДБ ги надминаха само за няколко месеца!
  35. 36 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 541 Неутрално

    С изключение на правосъдието, където нещата са назовани конкретно ( по настояване на РБ, предполагам), и на транспорта, останалото са общи обтекаеми конструкции.

    1. Нищо конкретно в образованието - какво точно ще се промени в законите, касаещи средното и висше образование, а именно - закона за училищното образование, закона за развитие на академичния състав и закона за висшето образование?

    2.Нито думичка какви законодателни промени се предлагат за проблемите на затъналия в корупция български спорт.

    3. Във външната политика - предимно общи приказки, и нито думичка за работа по отпадане на визовия режим с Канада и САЩ в контекста на ратифициране на търговските споразумения между ЕС и двете северноамерикански страни.

    4. Прие се тезата на Бирисов и Цветанов за връщане на ГДБОП като отделна структура, подчинена на премиера и вътрешния министър ( демек на ГЕРБ) - пределно ясно е защо е необходимо на ГЕРБ това. Чрез ГДБОП се упражнява контрола върху наркотрафика и контрабандата. Когато ГДБОП са част от ДАНС, по закон надзора над цялата агенция ( а следователно и над звеното свързано с ГДБОП) се извършва от премиер и парламент, а поглед върху работата му пряко получава и президента. Изкарвайки го извън ДАНС, върху ГДБОП контрол ще имат само премиерът и министъра на вътрешните работи, което го връща с една две стъпки назад по отношение на прозрачността. Как РБ въобще допуснаха това?

  36. 37 Профил на ptr_sofia
    ptr_sofia
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#30:"propeller"]Приятно съм изненадан от засиления интерес към реинтеграция на българите зад граница. [/quote]

    Освен че от текста в програмата личи крещящо участието на РБ, проличава и това на ВМРО. Забелязах поне три точки, които могат да се отнасят пряко за българите в Македония. И не само, разбира се

  37. 38 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2687 Неутрално

    Пак са написали дежурните 20 точки как ще помагат на малкия бизнес и нито дума за отмяната на наказателната ставка 15% за едноличните търговци.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  38. 39 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Много интересна и актуална програма!
    С много предлагани и от мен точки, като подпомагането до три деца, мораториум /при необходимост/ върху дърводобива, въвеждането на електронна здравна карта, промени в социалната сфера, както и в образователната сфера.
    Много и актуални промени. Дано да не останат само на хартия!
    Това, което липсва е "Закон за защита на Работодателя"!

  39. 40 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2687 Неутрално

    Българите в чужбина - големи приказки и нито дума за електронно гласуване.

    Мораториум върху проучванията за шистов газ - защо и върху проучванията, при положение че до проучвателния сондаж минават 2-3 години, през които се правят геофизични изследвания. Защо да се губи това време? За да пълним гушата на Газпром 3 години по-дълго и утре като поевтинеят безвредните химикали за крекинг (защото вече бяха създадени такива) ние тепърва да губим 3 години???

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  40. 41 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Явно България се кани набързо да ратифицира търговските споразумения между ЕС и Канада ( вече сключено) и предстоящоти търговско споразумение между ЕС и САЩ. Без да продума думичка за отпадане на визовия режим с тези страни, щом няма нищо в общата програма за външната политика. Ще гледаме явно втори епизод на филма "Мадам Йес" ( или Куна Съгласната)....

  41. 42 Профил на kki
    kki
    Рейтинг: 168 Неутрално

    точка 4.15 леко ме притеснява, но да видим...

  42. 43 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Красиво четиво. Сега да се приложи и поне малко да стигнем стандартите на Малта и Словения.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  43. 44 Профил на Жупел
    Жупел
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Най-проблемните сектори: образование, здравеопазване и пенсионно дело само абра-кадабра. Добре поне, че в правораздаването има някакви по-ясни идеи. Във вътрешното министерство отново нищо. Но пък ще се изготвят анализи. Това за ББР също е много намирисва.

    Господ изля върху Содом и Гомора като дъжд жупел и огън от небето, и съсипа тия градове и цялата околност и всички жители на тия градове, и растения земни
  44. 45 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Това е като новогодишна картичка. Увеличаване на заетостта, доходите, иновации, справедливост, здраве, живот, берекет. Единствената конкретика идва от точките на "модерния патриотизъм" (фашизъм). Айде ЕС най-накрая да развързва кесията, че да свършва пиесата "Ще правим реформи" и да почва лапачката. Да живей!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  45. 46 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 914 Неутрално

    "Задължаване на НЗОК да закупува лекарства през прозрачна и конкурентна процедура."-Някой знае ли какво значи това?

  46. 47 Профил на propeller
    propeller
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#37:"ptr_sofia"] Освен че от текста в програмата личи крещящо участието на РБ, проличава и това на ВМРО. Забелязах поне три точки, които могат да се отнасят пряко за българите в Македония. И не само, разбира се [/quote]

    даам, начинът по който е засегната темата за 'Западните Балкани' определено намирисва на ВМРО.... То баш най-западните балкани са си вече в ЕС, та намеците към сърбите и наследниците на Александър са явни.

    Като цяло от тая програма излиза, че Боце все повече ще играе ролята на добрия Дядо Коледа, който ще е отговорен само за 'добрата воля' и раздаването на подаръците (рязането на лентите), а работните джуджета ще вадят горещите картофи. Ако се оакат - те са виновни, но не и добрият старец. Ако пък се справят - то ще е заради заради пътеводната светлина осигурена от Слънцето

  47. 48 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1657 Неутрално

    Хубаво е само да не е пожелание, и е до 2018 г. може и да стане такъв скоростен път София-Видин. И социалните ми харесват горе долу.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  48. 49 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 1354 Весело

    До коментар [#13] от "Не губя надежда за СВЯСТНО ДЯСНО!":

    Нещо конкретно - м/у км. 127 и км. 214 за Великден догодина ще има нов асфалт и Боко ще реже лентичка !

    Пряк отговорни мин.рег.разв. - Лилито !!!

  49. 50 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2700 Неутрално

    И НИЩО КОНКРЕТНО

    БЛАГОСЛОВИИ И ПОЖЕЛАНИЯ

    И НИЩО ЗА СПИРАНЕ ИЗТОЧВАНЕТО НА БЪЛГАРСКИЯ БЮДЖЕТ ПО ПОВОД ЮЖЕН ПОТОК И БЕЛЕНЕ

    Ако това са ви "РЕФОРМИТЕ" АЙДЕ НЕМА НУЖДА

  50. 51 Профил на Стажанта
    Стажанта
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Ех звучи страхотно! Дано се работи по нея! Ако изпълнят и 50% от нея пак ще им дам гласа си! Хайде дано доживеем положителен ръст и картинка в БГ

    В минутата в която ДПС имат министър председател си късам паспорта!
  51. 52 Профил на Жупел
    Жупел
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#24] от "cinik":

    [quote#24:"cinik"]Какво значи това "дебат за цялостната данъчна политика" ? [/quote]

    Прочети последното интервю на Горанов като зам. финансов министър в Дневник и ще разбереш за какво става дума. Не му харесва поският данък и това си е. Ето защо номинирането му за минфин не е добра новина. Подготвят се за вдигане на данъци, няма как да стане по друг начин, като гледам какви разходи са заложени (тунел под Шипка!?), а ще се върви към "финансова консолидация" и ниски нива на публичен дълг.

    След като въведоха данък лихва, сега ще има и данък върху операциите на капиталовите пазари.

    Господ изля върху Содом и Гомора като дъжд жупел и огън от небето, и съсипа тия градове и цялата околност и всички жители на тия градове, и растения земни
  52. 53 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Добре е програмата, остава да се приеме като правила и закони и да се изпълни...

  53. 54 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 800 Неутрално

    До коментар [#34] от "Massive atack":

    Остави ги да се порадват , кажи им че лично Той е слезнал от Драгалевци да им я напише програмата .

    Лично според мен почеркът е на Томислав Дончев.
    Все тая, успехът винаги има много бащи .

    Пожелавам успех на всички ни.

    Ако успеят, ще излезем най накрая от прегрътката на Москва и КГБ.

  54. 55 Профил на bahurat
    bahurat
    Рейтинг: 114 Неутрално

    не е лоша програмата, но предимно се състои от добри пожелания. само времето ще покаже дали има връзка с практиката на новото правителство и парламент.

  55. 56 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 153 Неутрално

    Аз искам мораториум върху дърводобива, това си е основна хранилка на депесету!!!!

  56. 57 Профил на kempes
    kempes
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Има не лоши попадения, но наистина липсва конкретика как ще бъдат постигати повечето от целите, както споделиха колегите по-горе. Все пак това е цялостна управленска програма, но ми се иска да видя подробности в отделни 20 приоритетни програми. Тогава ще е по-ясно не какво, а как да го постигнем.

  57. 58 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2687 Неутрално

    До коментар [#52] от "Жупел":

    При 3 десни партии в управлението да осъмнем с по-високи данъци - това е позор невиждан. Орешарски не си го позволи!

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  58. 59 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 914 Весело

    [quote#24:"cinik"]Във финансовата политика трябваше да стои на първо място запазване на плоския данък. Какво значи това "дебат за цялостната данъчна политика" ? Дебатът беше на изборите. Враговете на плоския данък БСП–ББЦ–АБВ-Атака бяха разкостени от избирателите.[/quote]
    Не знам дали сте гледали,но онзи ден Коритаров положи неимоверни усилия да накара Цветан Цветанов да каже че правителството ще бъде "Дясно-центристко",но не успя. На телефона стоеше е строго чакаше Росица Янакиева от АБВ-а казал,а шут отзад! Така че,не са ги много разкостили.

  59. 60 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2687 Неутрално

    До коментар [#28] от "NicK":

    И нищо не се споменава за друго обществено очакване - одит на пенсионните фондове заради предполагаеми схеми тип КТБ. Това вече граничи и с управленска тъпотия. Като нищо ще им гръмне някой баш когато не трявба, и ще ги свали от власт. Както стана февруари 2013 с тока от ВЕИ, въпреки милионите предупреждения

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  60. 61 Профил на Жупел
    Жупел
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#58] от "cinik":

    [quote#58:"cinik"]При 3 десни партии в управлението да осъмнем с по-високи данъци - това е позор невиждан. Орешарски не си го позволи![/quote]

    3 десни партии? Ти се шегуваш, нали? Единствената що-годе дясна партия е получила икономиката от смислените министерства и е номинирала Лукарски, който някога там преди 10 години е бил юрист в Агенцията за приватизация!

    А за Орешарски не си прав, защото имено на него дължим плоския данък. Но тези неща вече се забравят.

    Господ изля върху Содом и Гомора като дъжд жупел и огън от небето, и съсипа тия градове и цялата околност и всички жители на тия градове, и растения земни
  61. 62 Профил на NicK
    NicK
    Рейтинг: 168 Неутрално

    До коментар [#60] от "cinik":

    Много добра точка от ваша страна, дано и се обърне внимание!!!

    Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!
  62. 63 Профил на 4ove4encence СУПЕР
    4ove4encence
    Рейтинг: 175 Неутрално

    Само да не подменят плоския данък с прогресивен. А идеята за "Финансова децентрализация на местните власти; въвеждане на механизми за провеждане на собствена икономическа политика от общините." е голяма тъпня. Е, с тях и т.7 и т.8 от финансите разбира се. За здравеопазването не виждам да е заложена някаква голяма реформа.

  63. 64 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Личи си,всеки е правил компромиси.Една от най важните точки обаче е изпълнена-БСП и ДПС не са в изпълнителната власт.

  64. 65 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 861 Неутрално

    [quote#52:"Жупел"]като гледам какви разходи са заложени (тунел под Шипка!?)[/quote]

    Тунел под Шипка не е никакъв проблем да се финансира с приватизацията на Напоителни системи или 51% от БДЖ или нещо друго. Заобикалянето на Сребърният фонд не е голяма философия, но няма кой да го направи.

    До коментар [#58] от "cinik":

    8% данък лихва, 2% ДОД, 2% осигуровки... май това ще е финалната сметка.

  65. 66 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 854 Неутрално

    Програмата на ГЕРБ за управление след изборите 2009 г. също беше оценявана като добра, дясна, смела. Вместо изпълнение на онази така смела и дясна програма получихме: магистрали, Цвъко и похода му срещу независима съдебна система, "Мишо Бирата", "Вучката от летището", "Ало, Ваньо", грубо кадруване в съдебната власт, нито един осъден за корупция по високите етажи, иди ми-дойди ми за енергийните проекти, яко свирки на Прасевски и Доган срещу медийна възхвала от "Прас-прес", разговора с Кокинов, Миро Мършата, Калинка Илиева, Емо Фаса, Фидоошу, тефтерчето на оня кавал от комисията за конфликт на интереси, никаква реформа в образованието и здравеопазването, админстративно задържане на цената на електроенергията за да ни харесва Материала, помпане на балона КТБ, Бистришките тигри на правителствения самолет и т.н.
    Та, сега пак си имаме програма, мноо е яка. Обаче без график и конкретно разписани мерки по тоя график и отчетност как се изпълнява не виждам как точно може да се разчита да стане нещо хубаво.
    Най-после Боко го шубе изключително и само от протести и обществено неодобрение. Само при натиск от обществото за всяко отклонение в нежелана посока, или отказ от реформи, има шанс нещата да се случат. Иначе е ясно какво ще стане: имитация на реформи, Прас прес ще възхвалява властта, а лапачката на заден план ще си продължава. И сал един Капитал/Дневник ще дуднат критично. А Материала ще гледа тъпо, както обикновено.

  66. 67 Профил на Андрей Ралев
    Андрей Ралев
    Рейтинг: 686 Неутрално

    Част Околна среда е под всякаква критика. Това заслуга на ГЕРБ или на РБ е?

    www.balkani.org www.bulgariangreens.org
  67. 68 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 861 Неутрално

    [quote#66:"nick_wolf1"]имаме програма, мноо е яка. Обаче без график и конкретно разписани мерки по тоя график и отчетност как се изпълнява не виждам как точно може да се разчита да стане нещо хубаво. [/quote]

    +++++

  68. 69 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 861 Неутрално

    [quote#35:"ironhorse"] държавни помощи до трето дете [/quote]

    Само за работещи, образовани семейства, добри, постоянни доходи, хигиеничен дом с достатъчна квадратура на жилището по европейските стандарти.....Не можем да си позволим да поощряваме "професията" многодетна сигаанска майка!....

  69. 70 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 861 Неутрално

    "Приемане на национална програма за противодействие на демографската катастрофа." - Чакаме конкретни мерки. Щото до тука - само приказки и успокоения, че страната не се циганизирала....

  70. 71 Профил на Katerina Rakovska
    Katerina Rakovska
    Рейтинг: 694 Неутрално

    "Промени в процедурите за оценка на състоянието на околната среда. Въвеждане на принципа за икономическа целесъобразност." - не сте познали!

  71. 72 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 289 Неутрално

    В по-голямата си част общи приказки и пожелания. Цифри почти липсват.
    ... И като гледам как неграмотно са номерирали точките - страх ме хваща за реализацията им.

  72. 73 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1210 Разстроено

    Общи приказки, които слушаме от 25 г.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  73. 74 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 980 Неутрално

    [quote#7:"qwertqwert"]Уррррааааа, референдум за задължителното гласуване!![/quote]Не виждам повод за радост. Ако искаха да направят гласуването задължително щяха да го направят и сега - те имат мнозинство в НС. В случая от референдум има смисъл само ако целта е работата да се забатачи и отложи.

  74. 75 Профил на my_self
    my_self
    Рейтинг: 168 Любопитно

    Дори и само една трета от тая програма да бъде изпълнено, пак ще бъде неимоверен успех за това правителство...

  75. 76 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    От един път ме БЛЪСВА това че от референдума е останало само задължителното гласуване, а са отпаднали точките за мажоритарно и електронно гласуване. Референдум само за задължително гласуване можеше да бъде свикан още от предишния парламент, но ГЕРБ тогава се заядоха за другите 2 точки. След като те сега отпадат то тогава питам защо ги ядохме жабетата в миналия парламент?

    Освен това забелязвам че изрично заявяват облекчение за свикването на местни референдуми, но нищо не се споменава за облекчаване на изискванията за национални референдуми. Ако запазят изискването за 500 хиляди подписа и задължителния праг на активност за да бъде валиден референдума то значи с нищо не са по различни от БСП/ДПС в това отношение.

    Явно каквато и да е властта тя най-много пази себе си. Кога ще го разкъсаме този омагьосан кръг питам аз? Ще трябва да ги понатиснем за истински промени в това законодателство и за връщане на всички точки за които 500 хиляди души се подписахме.

    ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМА
  76. 77 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#36] от "kirsner":

    А досега да сме видяли някакъв резултат от "работата" на ДАНС, освен дето едни флашки "изтичаха" до Галерия/Патрашкова и ценните им доклади, се губеха от бюрото на Сергей

  77. 78 Профил на terorio
    terorio
    Рейтинг: 168 Разстроено

    И аз мога да напиша: България ще бъде свята и чиста република и всички ще се обичат и ще бъдат добри.
    Като не знам и няма написано КАК ще стане и гъза си да скъсам, не става.

  78. 79 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    До коментар [#78] от "terorio":

    Програмата не е бюджет. Може да бъде разтягана с локуми и сладки приказки колкото им се иска. И аз съм малко разочарован от липсата на конкретика. Ако това са намеренията то можеха поне да дадат една дата на която да представят конкретиката и датите по отделните точки, а то така кой и как ще отчита напредъка по пожелателни точки не е ясно. Това си е нож с две остриета, така както ти дава възможност безпроблемно да се "отчиташ" така и дава възможност на всеки когато поиска да си оттегли подкрепата.

    ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМА
  79. 80 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Негово министерско високопарие Лапкарски дали разбира нещичко от така обявената икономическа част?

  80. 81 Профил на Григор Лилов
    Григор Лилов
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    Коментиращите и "Дневник" бъркат - това не е програма за управление! И не случайно е наречен от авторите му "Програмна декларация" - т.е. нещо като меморандум за намерения и затова е толкова обтекаем и неконкретен. Всъщност с редки изключения е изпълнен с предизборни лозунги, послания от типа дайте, другари, да дадем и твърде често идиотски тези.
    Ето ви например една такава:
    1.7. Подготовка на България за председателството на ЕС през 2018 г.
    Това си е рутиннна задача, макар и много отговорна на Министерството на външните работи. В нея депутатите няма какво да си пъхат носа освен евентуално специализираната комисия в парламента и то само по отделни въпроси на някаква нужда от допълнително финансиране. Задачата е организационна работа на самото МВнР. Но е пъхната в документа, за да стане "сериозен".
    Или тази точка:
    "Възстановяване на доверието в БНБ чрез законодателни и кадрови промени, при спазване на европейското законодателство."
    Ала-бала, бля-бля. Какви промени в законите, в каква посока, повече или по-малко самостоятелност, повече наблюдаващи или регулативни финкуции - ни вопъл, ни стон.
    При това основният проблем с БНБ не е лошият закон - той е добър, а отказът на БНБ или заобикалянето от нейна страна на законите и собствените й Наредби, без да й се търси отговорност. То това е и основен проблем пред всички останали сфери.
    Разбира се, има и няколко конкретни неща - за парлама, свързани с разпределение на кинти, относно геополитиката - забрана за шистовия газ, нови пътища, развитие на мирния атом...
    И въобще, тук няма какво да се коментира - партиите са декларирали гола пропаганда - като за прост народ, а как, доколко и в каква форма ще свършат нещо, тепърва ще разбираме.

  81. 82 Профил на blame
    blame
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Четох, четох, този съгласен, онзи против, един иска едно, друг - друго... Как пък нито един не каза аз ще направя това и това, за да помогна на България!?! Аз например обещавам, че новата администрация няма да получи и стотинка от мен, независимо колко ще ми струва решаването на някакъв проблем.

    "Дневник", учудвате ме! Обикновено не допускате елементарни грешки. Не сте ли виждали управленска програма? Това е само програмна декларация. Хората си казаха, че месец след това ще публикуват програмата.

  82. 83 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#77] от "tsvetko_51":

    Ако няма резултат от работата на ДАНС, то е защото не се управлява добре и не се ръководи от правилните хора, а не защото работата и по закон се контролира от повече хора. Сега в момента от една структура (ДАНС) се създават две- ДАНС и ГДБОП. Отгоре на всичко има и НРС ( национална разузнавателна служба), както и НСО ( национална служба за охрана). Въобще - служби, агенции, незнам си какво си, за да се установи контрол над едно или друго нещо от едни или други хора. Необходимо е да има една единствена агенция, която се управлява прозрачно и шефа на която се избира с конкурс и има мандат. Много са няколко такива структури, които се припокриват в дейността си, за една малка България.

  83. 84 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#76] от "emil":

    Аз пък не искам мажоритарни избори. Детайлно се запознах със системата first-past-the-post на англичаните, както и с мажоритарната на французите и не ми харесва!

    Най-големият компромис между двете системи е смесена система 120/120 (като тази за ВНС). Всичко друго ще подари властта в ръцете на олигархията! Ето малко за англосаксонската система first-past-the-post https://www.youtube.com/watch?v=s7tWHJfhiyo

  84. 85 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Пълен мандат на това Правителство, е решаващия фактор за "летящ старт" на налагащата се на обществото ни, дълбока Реформа на политическия модел ...
    Иначе, още от днес може да считаме, че ново управление всякак не се е състояло...

  85. 86 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3581 Неутрално

    Азийски,

    България е в Европа.
    България е в Запада.

    От всичките й страни България граничи с територии Европейски.
    От всичките й страни България граничи с територии Западни -
    за азийски източняци.

    Урал представлява граница между Европа и Азия.

    Задурално ли тролираш?

    Отвори книжка. Разтвори Интернет.
    Увери се: Всичко отвъд Урал е Запад.

    До коментар [#5] от "asparuhkanchov":

    По външната политика - американски порни точки.
    България е страна, която граничи едновременно със Запада, с Русия и с Ориента...

  86. 87 Профил на Forest
    Forest
    Рейтинг: 534 Неутрално

    не ме разбирайте погрешно, надявах се да се сформира такова правителство и им пожелавам успех, но според мен това не е програма, а просто изброяване на цели. в не повече от 10% от точките има някаква конкретика:
    "Осигуряване на ускорен икономически растеж" декларация, това го пише сигурно и в програмите на БСП и ДПС,
    "Изработване на стратегия за българското село" - и какво като се изработи стратеги - има сигурно 100 добри стратегии за какво ли не, които събират прах.
    в раздела за здравеопазването не става въпрос за нито една истинска реформа, примерно отмяна на монопола на НЗОК.
    в раздела за МВР много обща формулировка: 'Изготвяне на функционален анализ на Министерството на вътрешните работи с цел оптимизиране на дейността на министерството.' анализът е ясен (примерно най-много полицаи на глава от населението в ЕС) .
    в не повече от 10% от точките има измерима цел - с числа. срокове също не се споменават, изглежда се подразбира, че срокът е пълен мандат, което е хитро, но много неща могат да се свършат и за месеци, не за години.

    Истината ни прави свободни.
  87. 88 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3581 Весело

    ВИЗИЯ 2018

    без прецедент

    ЕВРОПЕЙСКА СВЕТОВНА ОЛИМПИАДА 2018

    "рутинна задача"?

    Имало ли е досега друга такава олимпиада през 2018!?

    Настрана 2018...
    Имало ли е изобщо някога такава Олимпиада!?

    Нима Олимпиадите в Пекин, Атина, Лондон и Сочи бяха "рутинни" мероприятия?

    Всички министерства трябва да бъдат впрегнати,
    така че да бъде засенчена Олимпиадата в Сочи.

    ГЕРБ нам пътя ни посочи!

    България - Ненадминат председател на ЕС през 2018.

    До коментар [#81] от "pogled":

    1.7. Подготовка на България за председателството на ЕС през 2018 г.

    Това си е рутиннна задача, макар и много отговорна на Министерството на външните работи.

  88. 89 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    До коментар [#84] от "Finland":

    [quote#84:"Finland"]Аз пък не искам мажоритарни избори. [/quote]

    Няма лошо. Затова нека да питаме хората ама явно че новите управляващи не искат. Защо си мисля така. Защото АБВ вече заявиха че предлагат смесена 120/120 както ти също предлагаш. Фактът че липсва в програмата означава че е било активно филтрирано по време на преговорите. Т.е. не е било просто пропуснато, а е било елиминирано.

    Не виждам как ще подарим държавата на олигарсите при едни мажоритарни избори. Обратно, имаме да си я връщаме. Хората не са нито толкова глупави, нито толкова продажни че да си напазаруваш 50% от тях в някой район. Така най-много да вкараш 1-2 депутата в по-специфичните райони, но какво могат да направят 1-2 купени депутати? Виж в национален мащаб винаги ще се намерят 4% подкупни или достатъчно глупави за да вкараш цяла парламентарна група. Атака и Бареков вече ни показаха как се прави.

    ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМА
  89. 90 Профил на philologist
    philologist
    Рейтинг: 434 Любопитно

    [quote#5:"asparuhkanchov"]България е страна, която граничи едновременно със Запада, с Русия и с Ориента. [/quote]

    Аз лично се считам за принадлежащ към западната култура и цивилизация. Ако ти се позиционираш в Нищото между Запада, Русия и Ориента, си е твой проблем...

    Защо не е забранена, за престъпленията си срещу българския народ, регистрираната на 5.IX.1945г. комунистическа партия, преименувана на БСП на 3.IV.1990г.?!
  90. 91 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 114 Неутрално

    "Определяне на стратегическите приоритети в развитието на икономиката. Бюджетно и икономическо планиране, което съвпада със 7-годишните периоди на финансовата рамка."

    Приоритетите трябва да са ясни. А не тепърва да се мислят.

    Тази програма е списък от неща, които я станат, я не.

    Не е ясно как ще станат.

    Изречения някакви. Жалко, че реформаторите участват в тази боза.



  91. 92 Профил на georgigv
    georgigv
    Рейтинг: 627 Неутрално

    "Устойчиво нарастване на..."
    "Разкриване на нови..."
    "Ефективно управление на..."

    Има и 15-тина конкретни точки, ама ако стигнат до тях...

  92. 93 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Не вярвам някой да е мислил,че след като 2 седмици нагаждат програмата към четири програми,още първия ден ще я публикуват със срокове,а може би и отговорници.

  93. 94 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#7] от "qwertqwert":

    И сега регистъра е публичен.
    Проблема с обществените поръчки е морален. Проблем е смесване на технически условия с критерии за оценка.
    Избиране на количествено неизмерими, субективни критерии, нагласени търгове...

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  94. 95 Профил на abee
    abee
    Рейтинг: 114 Любопитно

    Вярвате, че дори един единствен пункт от тази Програмна декларация ще бъде осъществен ли? Дори и при пълен мандат на това правителство. Да ви имам розовите очила и юношески оптимизъм.

  95. 96 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#90] от "philologist":

    "Аз лично се считам за принадлежащ към западната култура и цивилизация. Ако ти се позиционираш в Нищото между Запада, Русия и Ориента, си е твой проблем... "

    Ти колкото и да се "позиционираш" на Запад, като дойде един западняк и види какво представляват българските градове и села ( с вид, много по-свързан с Близкия Изток, отколкото със Запада) и какви хора среща из улиците, и позиционирането ти отива в рЯката....

  96. 97 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Не видях ангажимент закон или изменения и допълнения да бъдат задължително обвързани с анализ...

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  97. 98 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#5:"asparuhkanchov"]Ние се нуждаем от балансирана и умерена външна политика[/quote]
    Хайде сега поясни какво разбираш под "балансирана и умерена външна политика"? В нея влиза ли тоталната енергийна зависимост на родината ни от Русия или пълната оръжейна зависимост пак от същата страна или…...

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  98. 99 Профил на Todor Tchervenkov
    Todor Tchervenkov
    Рейтинг: 694 Неутрално

    До коментар [#1] от "Oven":

    Първо се научи да пишеш, драги ("цъфне ме".

  99. 100 Профил на Todor Tchervenkov
    Todor Tchervenkov
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Боже, благослови България!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #