ВАС разреши да започне строителство на високоскоростно автобусно трасе във Варна

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Варна постепенно ще си върне блясъка.

  2. 2 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 683 Весело

    Малко повече инфо какво значи "Високоскоростно трасе", ако може... Няма да е зле.
    Писта за Формула 1 ли е, улица, по която може да се движи само автобуса ли е, автобуси Макларън, вдигащи 300 ли е...?

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  3. 3 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 785 Любопитно

    "Върховният административен съд е отхвърлил решението на Комисията за защита на конкуренцията и е допусна предварително изпълнение за подписване на договор за изграждането на високоскоростното автобусно трасе (т нар. BRT коридор) във Варна."
    .............................................
    Аз ли съм разбрал погрешно, или КЗК е забранила лента, само за автобуси и лента само за велосипедисти?
    Ако е такъв случая - очевидно представителите на КЗК не са ходили из Европа, където лентите за автобуси и велосипедисти са ПРИОРИТЕТ на всяка община, а в държави като Дания - и на национално ниво (указано е законодателно, че нов път или рехабилитация на стар, трябва задължително да има тези две ленти).
    Аз бих бил изненадан, ако не са ходили из европейските столици, предвид тлъстите няколкохилядни заплати в КЗК.
    Или ходят служебно, за да обикалят на шопинг?

  4. 4 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    доста странна новина, целяща единствено да покаже кой е собственикът и от коя партия е.

    има ли нещо незаконно, неморално или скандално при самата обществена поръчка?

    има ли нарушение при спечелването на обществената поръчка?

    има ли неща незаконно при изграждане на трасето?

    така поднесена новината повече прилича на прас-прес.

  5. 5 Профил на mdaa
    mdaa
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Ъъъъ... ко?
    На 15км. 60 спирки? Висока скорост за 250 метра? Това могат само драгстери или влак на ужасите.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  6. 6 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Това високоскоростно трасе ще има съдбата на бус лентите, който не е пожелал, той не ги ползва за каквото реши, каране, спиране, паркиране. Във Варна проблемът с манталитета на населението е много тежък, това включва и контролните органи, които произлизат от същото население.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  7. 7 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2065 Неутрално

    Две фирми от холдинга "Химимпорт"/по-скоро ТИМ импорт/ трябва да си разделят едни пари. Какво неясно има?

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  8. 8 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Толкова струва построяването на магистрала на терен без мостове и тунели, на равен терен.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  9. 9 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    До коментар [#5] от "mdaa":
    На 15км. 60 спирки? Висока скорост за 250 метра? Това могат само драгстери или влак на ужасите.
    --------
    В двете посоки, по 30 на линия т.е. по средно 2 спирки на километър или на всеки 500 м по една.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  10. 10 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#8] от "Россприматрезил надзор":

    2 млн. лева на километър за магистрала? Доста си далеч от истината. Поне по две трябва да умножиш и то без ДДС за построяване на равнинен участък от автомагистрала.
    А и габаритите на трасето, тоест ширината му е подобна на на магистралната.
    Според мен най-притеснителното е как ще се извършат тези мащабни строително-монтажни работи, изгребване на асфалт, поставяне на нови основи в дълбочина, преасфалтиране, изграждане на велоалея, нови спирки, само за 4-5 месеца, тоест до началото на новия туристически сезон във Варна.

  11. 11 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dr. G.":
    До коментар [#5] от "mdaa":

    Става дума за разстояния от по 500 метра между спирките (автобусите са нови и бързо набират) и евентуално "умни" светофари, които да пропускат автобусите с предимство. Така скоростта спрямо задръстванията ще е като на обикновен автомобил в междублоково пространство и същия на магистрала...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  12. 12 Профил на есе
    есе
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#7] от "mitko11":

    Фирмите са на Янко Станев и се казват Хидрострой и Инжстрой и нямат нищо общо с Химимпорт, освен буквата "х" в началото на името на едната.

  13. 13 Профил на ladymerilin
    ladymerilin
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Абе, къде е Спас?

  14. 14 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 635 Неутрално

    [quote#6:"shinjuku"]Във Варна проблемът с манталитета на населението е много тежък, това включва и контролните органи, които произлизат от същото население. [/quote]
    Защо мислиш, че манталитетът на софиянци, пловдивчани или врачани е по-различен? Винаги ме е дразнело някой тарикат да мине пред мен, докато чакам чинно до светофара. Или ползването на тротоарите за паркиране и придвижването по тротоарите, за намиране на по-добро място до светофарите. Има и един град, където клаксоните се ползват по-често от мигачите (Варна).
    Във Варна не съм видял някой да е санкциониран, за това че ползва бус лентата. И обратно - често автобусите се движат извън бус лентата. Е къде са народните милиционери? Само в храстите ли ще ги виждаме? Кой да обясни на КАТ, че тяхната задача е най-вече да подпомагат трафика, и след това да санкционират?

  15. 15 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Отново грандиозна далавера, и грандиозно крадене!
    30 млн за 15 км! Нови пътища, или нови улици? Нито едното, нито другото, а по-точно някаква мижава рехабилитация на асфалтовото покритие (преди поредното разкопаване я от Овъргаз, я от ВиК), очертаване на бус ленти, боядисване в червено на велоалеи, и няколко спирки. Със сигурност пропускаемостта ще се подобри, но само на дебил би му хрумнало да го прави през центъра на Варна, където на 200 м има светофари. Все едно за София скоростни автобуси по бул. Ал. Стамболийски, площад Св. Неделя, Президенството, площад Батенберг, Орлово мост, Цариградско шосе.

  16. 16 Профил на the next K
    the next K
    Рейтинг: 165 Неутрално

    До коментар [#14] от "historama":

    Така е обаче Варна има проблем цивилизоване на селяндурите, както и че на самите варненци не им пука за града им.
    Иначе Варна като град си беше като перла, докато София си е едно бетониращо се гето, което добре че е столица, да прибира парите от държавата... централизация демек.

    "Who controls the Past controls the Future; who controls the Present controls the Past"
  17. 17 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 635 Неутрално

    [quote#16:"the next K"]както и че на самите варненци не им пука за града им. [/quote]
    Може и да си прав, но живеем в държава, в която простащината е модел на поведение, и тази простащина започва от върха, главата на рибата.
    Примерно що е то НСО? Служба поемаща 40 млн от данъците ни за да охранява 5-6 души официално. И как ги охранява? Като блъскат другите коли, периодически пращат някого в болницата, тормозят обикновените хора. И неминуемо се появява категория, които искат да са изключение от правилата, а това е много котирано от селяндурите.
    Защото почти 70% в НС са селяндури - не в смисъла на хора от селата, а селските простаци.

  18. 18 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Така и не разбирам, какво точно ще представлява този коридор, нещо като тези от линка ли?

    http://www.chinabrt.org/defaulten.aspx

    забавление и приключение
  19. 19 Профил на Daniboy СУПЕР
    Daniboy
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Всъщност в инфото има грешка. Коридора ще свързва кв."Вл.Варненчик" с "Бриз", но не това е най-важното.

    Търга спечелен от ЕТ и ДЗЗД, реално няма да се построи нищо ново. Ще има някаква оптимизация, транспорта определено се подобрява, но няма да се реши нито един сериозен проблем.
    Ще се усвоят едни пари и ще се свърши работа за 1/5 от тях.

    „Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #