За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
chicago514
Рейтинг: 696 НеутралноВарна постепенно ще си върне блясъка.
pariah
Рейтинг: 683 ВеселоМалко повече инфо какво значи "Високоскоростно трасе", ако може... Няма да е зле.
- A witty saying proves nothing. VoltaireПиста за Формула 1 ли е, улица, по която може да се движи само автобуса ли е, автобуси Макларън, вдигащи 300 ли е...?
manu_chao
Рейтинг: 785 Любопитно"Върховният административен съд е отхвърлил решението на Комисията за защита на конкуренцията и е допусна предварително изпълнение за подписване на договор за изграждането на високоскоростното автобусно трасе (т нар. BRT коридор) във Варна."
.............................................
Аз ли съм разбрал погрешно, или КЗК е забранила лента, само за автобуси и лента само за велосипедисти?
Ако е такъв случая - очевидно представителите на КЗК не са ходили из Европа, където лентите за автобуси и велосипедисти са ПРИОРИТЕТ на всяка община, а в държави като Дания - и на национално ниво (указано е законодателно, че нов път или рехабилитация на стар, трябва задължително да има тези две ленти).
Аз бих бил изненадан, ако не са ходили из европейските столици, предвид тлъстите няколкохилядни заплати в КЗК.
Или ходят служебно, за да обикалят на шопинг?
хм
Рейтинг: 1301 Неутралнодоста странна новина, целяща единствено да покаже кой е собственикът и от коя партия е.
има ли нещо незаконно, неморално или скандално при самата обществена поръчка?
има ли нарушение при спечелването на обществената поръчка?
има ли неща незаконно при изграждане на трасето?
така поднесена новината повече прилича на прас-прес.
mdaa
Рейтинг: 785 НеутралноЪъъъ... ко?
На 15км. 60 спирки? Висока скорост за 250 метра? Това могат само драгстери или влак на ужасите.
Публикувано през m.dnevnik.bg
z.123.c.976.9
Рейтинг: 269 НеутралноТова високоскоростно трасе ще има съдбата на бус лентите, който не е пожелал, той не ги ползва за каквото реши, каране, спиране, паркиране. Във Варна проблемът с манталитета на населението е много тежък, това включва и контролните органи, които произлизат от същото население.
Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснениеmitko11
Рейтинг: 2065 НеутралноДве фирми от холдинга "Химимпорт"/по-скоро ТИМ импорт/ трябва да си разделят едни пари. Какво неясно има?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовРоссприматрезил
Рейтинг: 531 НеутралноТолкова струва построяването на магистрала на терен без мостове и тунели, на равен терен.
WWW . ДЕНьГИ .ru.netСДС
Рейтинг: 1322 НеутралноДо коментар [#5] от "mdaa":
nemo malus felix, minime corruptor.На 15км. 60 спирки? Висока скорост за 250 метра? Това могат само драгстери или влак на ужасите.
--------
В двете посоки, по 30 на линия т.е. по средно 2 спирки на километър или на всеки 500 м по една.
simo87
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#8] от "Россприматрезил надзор":
2 млн. лева на километър за магистрала? Доста си далеч от истината. Поне по две трябва да умножиш и то без ДДС за построяване на равнинен участък от автомагистрала.
А и габаритите на трасето, тоест ширината му е подобна на на магистралната.
Според мен най-притеснителното е как ще се извършат тези мащабни строително-монтажни работи, изгребване на асфалт, поставяне на нови основи в дълбочина, преасфалтиране, изграждане на велоалея, нови спирки, само за 4-5 месеца, тоест до началото на новия туристически сезон във Варна.
gost22
Рейтинг: 793 НеутралноДо коментар [#2] от "Dr. G.":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...До коментар [#5] от "mdaa":
Става дума за разстояния от по 500 метра между спирките (автобусите са нови и бързо набират) и евентуално "умни" светофари, които да пропускат автобусите с предимство. Така скоростта спрямо задръстванията ще е като на обикновен автомобил в междублоково пространство и същия на магистрала...
есе
Рейтинг: 735 НеутралноДо коментар [#7] от "mitko11":
Фирмите са на Янко Станев и се казват Хидрострой и Инжстрой и нямат нищо общо с Химимпорт, освен буквата "х" в началото на името на едната.
ladymerilin
Рейтинг: 217 НеутралноАбе, къде е Спас?
historama
Рейтинг: 635 Неутрално[quote#6:"shinjuku"]Във Варна проблемът с манталитета на населението е много тежък, това включва и контролните органи, които произлизат от същото население. [/quote]
Защо мислиш, че манталитетът на софиянци, пловдивчани или врачани е по-различен? Винаги ме е дразнело някой тарикат да мине пред мен, докато чакам чинно до светофара. Или ползването на тротоарите за паркиране и придвижването по тротоарите, за намиране на по-добро място до светофарите. Има и един град, където клаксоните се ползват по-често от мигачите (Варна).
Във Варна не съм видял някой да е санкциониран, за това че ползва бус лентата. И обратно - често автобусите се движат извън бус лентата. Е къде са народните милиционери? Само в храстите ли ще ги виждаме? Кой да обясни на КАТ, че тяхната задача е най-вече да подпомагат трафика, и след това да санкционират?
historama
Рейтинг: 635 НеутралноОтново грандиозна далавера, и грандиозно крадене!
30 млн за 15 км! Нови пътища, или нови улици? Нито едното, нито другото, а по-точно някаква мижава рехабилитация на асфалтовото покритие (преди поредното разкопаване я от Овъргаз, я от ВиК), очертаване на бус ленти, боядисване в червено на велоалеи, и няколко спирки. Със сигурност пропускаемостта ще се подобри, но само на дебил би му хрумнало да го прави през центъра на Варна, където на 200 м има светофари. Все едно за София скоростни автобуси по бул. Ал. Стамболийски, площад Св. Неделя, Президенството, площад Батенберг, Орлово мост, Цариградско шосе.
the next K
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#14] от "historama":
"Who controls the Past controls the Future; who controls the Present controls the Past"Така е обаче Варна има проблем цивилизоване на селяндурите, както и че на самите варненци не им пука за града им.
Иначе Варна като град си беше като перла, докато София си е едно бетониращо се гето, което добре че е столица, да прибира парите от държавата... централизация демек.
historama
Рейтинг: 635 Неутрално[quote#16:"the next K"]както и че на самите варненци не им пука за града им. [/quote]
Може и да си прав, но живеем в държава, в която простащината е модел на поведение, и тази простащина започва от върха, главата на рибата.
Примерно що е то НСО? Служба поемаща 40 млн от данъците ни за да охранява 5-6 души официално. И как ги охранява? Като блъскат другите коли, периодически пращат някого в болницата, тормозят обикновените хора. И неминуемо се появява категория, които искат да са изключение от правилата, а това е много котирано от селяндурите.
Защото почти 70% в НС са селяндури - не в смисъла на хора от селата, а селските простаци.
troi
Рейтинг: 710 НеутралноТака и не разбирам, какво точно ще представлява този коридор, нещо като тези от линка ли?
забавление и приключениеhttp://www.chinabrt.org/defaulten.aspx
Daniboy
Рейтинг: 932 НеутралноВсъщност в инфото има грешка. Коридора ще свързва кв."Вл.Варненчик" с "Бриз", но не това е най-важното.
„Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”Търга спечелен от ЕТ и ДЗЗД, реално няма да се построи нищо ново. Ще има някаква оптимизация, транспорта определено се подобрява, но няма да се реши нито един сериозен проблем.
Ще се усвоят едни пари и ще се свърши работа за 1/5 от тях.