За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация


The Power
Рейтинг: 229 НеутралноОчакваме нови бисери за кочове, крави и бикове от Лентореза. Как предишните само крадяли, а Той всичко е измислил и построил. Как България (за Него София е България) има нова придобивка, която ще се използува (нарочно изписано така) от целокупния народ. Да живей!
Около него ще припкат и влажно мигат освен ресорните Талпи, но и министрите на Здравеопазването, МВР и Земеделието. Зер, софра не се изпуща!
karen_walker
Рейтинг: 395 НеутралноОт това което се вижда по репортажите на телевизиите, новите метростанции (още незаработили) вече плачат за ремонт. Българска работа! Но едни пари (тези на европейците) ТРЯБВА да бъдат "усвоени"/присвоени!!!
Публикувано през m.dnevnik.bg
442
Рейтинг: 554 НеутралноДнес ще има ЯКО кърмене, с двете гърди. Иначе е хубаво, че човек може и да не се "възползва" от "услугите" на таксиметърджиските фирми окупирали района на летището.
Nazlim S
Рейтинг: 571 НеутралноТова ще значи ли, че няма повече да мръзнеме и плащаме екстравагантно на таксиметровите шофьори? Да бъде.
ПАВЛА
Рейтинг: 1391 ВеселоЧудесно. Улесненият достъп винаги е предимство ...
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Rosen Dimitrov
Рейтинг: 672 НеутралноНе разбирам какъв е проблема с такситата? Хората си работят нормално като всички нас (говоря за нормалните таксита) и аз смятам да продължа да ги ползвам. Хубаво е да има и метро, хубаво е да има и автобус... Толкова е прост...
fpyyh
Рейтинг: 118 Неутралноа ще има ли връзка до Терминал 1? бих предположил, че метрото ще е доста важно и удобно и за хората, които пътуват с нискотарифни авиолинии, а май няма да алтернативен транспорт за тях.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеizabell
Рейтинг: 1266 НеутралноКрайно време е да има пряка връзка- летището с центъра на София.Чудесна придобивка
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноСлед 15 години строеж се вижда светлина в дъното на тунела.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgоstavime
Рейтинг: 775 Неутралнобраво
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!а връзка между терминал 1 и 2?
или тия от първия терминал 1 не са хора?
струва ми се наполовина свършена работата. да пуснат едно бусче на 15 мин.
Дедо Либен
Рейтинг: 1384 НеутралноЧестито на софиянци и гостите на София!!!!!
Най-хубавото нещо в София е МЕТРОТО!!!!
Най-недоволни са "бакшишите", защото няма да могат да возят за 50 лева до центъра и за 70 лева до гарата!
emil
Рейтинг: 1128 ВеселоУмря един рахат-бизнес. Сега ще трябва да копАт.
ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМАХорошо там где нас нет
Рейтинг: 1348 Неутрално[quote#6:"bosev.asen"]Не разбирам какъв е проблема с такситата? [/quote]
Хотели как лучше, получилось как всегда1.Че всеки , който не пътува често до чужбина може да изгори - забраниха им на тия дето карат за по 10лв на километър да стоят там и сега те непрекъснато обикалят около изхода, като пред портала минават мнооогоооо бавно.
2.Има хора , които пътуват със служебни самолетни билети или и за някои от тях е голям проблем да дадат 20 кинта за прибиране до дома.
3.По-бързо е.
aralambi
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#10] от "оstavime":
Отдавна има връзка между терминали 1 и 2 - автобус 84 спира пред Т2 и след това отива до Т1, след което си тръгва по маршрута. Интервалът между автобусите е около 15 Мин. Има и бусче на летището между терминалите, но е по нарядко, май през половин час.
Anonymous
Рейтинг: 63 НеутралноНе мисля, че ще се лиша от удобството на таксито, което ме взима и докарва до вратата с багажа - дали ще е с метро или с автобус разликата не е толкова голяма - когато човек е натоварен или иска да си пести силите, 10 минути повече седене на седалка не са от значение, важното е броя на прекачванията и, че дори и с метро, накрая пак опираш до автобуса и ходенето пеша.
EU defender
Рейтинг: 887 НеутралноЧерен ден за бакшишите
The best way to predict the future is to invent it.роджър
Рейтинг: 838 НеутралноМного добра линия, освен аерогара-жп/авто/гара, върза се и Дружба най-после ... а тия от първите постове ... жал ми е за вас !
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgБатков-вън
Рейтинг: 720 НеутралноСупер е, че вече метрото стига до летището. Но дизайнът на станциите пак е в стил късен соц. Кога най-накрая ще помръднем напред?
Публикувано през m.dnevnik.bg
Yard
Рейтинг: 1391 ВеселоДори и за такава новина се намират оплаквачи и плювачи по кмета и премиера.
Коле Гурлеф
Рейтинг: 523 ВеселоТежък удар по бакшишите.
Великата Тексаска правда сочи верният път,на младата българска демокрация.chicago514
Рейтинг: 737 НеутралноБраво.Хубавото си е хубаво.Евтин и бърз транспорт.
Emergen-C
Рейтинг: 222 Неутрално[quote#6:"bosev.asen"]Хората си работят нормално като всички нас (говоря за нормалните таксита) и аз смятам да продължа да ги ползвам[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Аз 9 от 10 случаи очевидно попадам на "ненормални" таксита в София и откакто има Юбер ги бойкотирам тотално. Сега с метрото - още повече (освен ако не съм с много багаж, тогава пак Юбер)
simval
Рейтинг: 641 НеутралноКато чета изказванията по-горе, оставам с чувството, че софианци вместо да се радват на собственото им удобство, обръщат повече внимание на евентуалното намаление търсенето на таксиметровата услуга.
Аз не зареждам в Лукойл.Emergen-C
Рейтинг: 222 Неутрално[quote#18:"Батков-вън"]Но дизайнът на станциите пак е в стил късен соц. Кога най-накрая ще помръднем напред? [/quote]
#KOЙ номинира бокова!Станциите на софийското метро са прекрасни. Отиди в Ню-Йорк, Париж, Лондон, Милано и т.н., да видиш какво е гадна подземна дупка. Единствено Виена има сравнително чисти (безлични) метростанции. В Берлин метрото е облепено с жълти плочки за баня. Смея да твърдя, че софийското метро като дизайн на станциите е едно от най-красивите в Европа, ако не и в света (нямам наблюдения от Азия, с изключение на Токио)
aralambi
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#19] от "Yard":
Има винаги плювачи, изкарват си хляба. А метрото е огромно удобство, и не само до летището, забравяме, че най-после живеещите в Дружба 1 и 2 ще имат бръз транспорт до центъра.
daam
Рейтинг: 672 НеутралноМетрото е супер удобен транспорт
Emergen-C
Рейтинг: 222 Неутрално[quote#23:"simval"]софианци вместо да се радват на собственото им удобство, обръщат повече внимание на евентуалното намаление търсенето на таксиметровата услуга.[/quote]
#KOЙ номинира бокова!След години на рекет и изнудване от страна на бакшишите няма как човек да не се зарадва поне малко. Защото до сега градски транспорт до летището имаше само на хартия. Аз на автобус 84 не съм се качвал от 20 години.
aralambi
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#27] от "Emergen-C":
Чудя се за какво изнудване от такситата говорите. Преди време пътувах често до летището, поръчвах си такси по телефона от някоя от фирмите, обслужващи летището, идваше до 5 Мин., и плащах по нормалната тарифа, около 12-14 лв до там. От летището - има гишета на такси фирмите, отиваш и си поръчваш от него кола, качват те и те карат до вас по нормални тарифи. За всеки случай им гледах апаратите, веднага се вижда дали са включили "помпата", но не ми се е случвало.
gdobranov
Рейтинг: 595 НеутралноЧудесно, да им е честито на софиянци. Хайде сега да си извадим носовете от сещате се къде и да направим нещичко и за България, не само за София...
dimid
Рейтинг: 117 НеутралноОт позитано-атако путлеровите тролчета човек не може да сподели и една хубава новина. Бива простотия, бива продажност, ама чак толкова. Засрамете се бе уроди, усмихнете се, светът не започва, но може да свърши с любимият ви Хуйло.
Хубав ден на всички. Дано не ни наложат да го ползваме еднократно.
Emergen-C
Рейтинг: 222 Неутрално[quote#28:"aralambi"]Чудя се за какво изнудване от такситата говорите. [/quote]
#KOЙ номинира бокова!Започва още от момента, в който излезете през двойната врата на 'Пристигащи'. Некъпани смугли типове подвикват "Хелоу, таксИ?", отвън има в безспирен кръговрат три-четири копърки, които създават излишен трафик и не позволяват нормалните хора да слизат и да се качват на и без това твърде малкото места, незаети от големи джипове с еднакви номера. Освен това табелите около багажните ленти, обясняващи на няколко езика как трябва да се взема само оторизираната фирма, защото другите са измамници лично за мен като българин са унизителни и обидни.
Друг е въпросът дали българската услуга "такси" е на стандарта, който трябва да бъде. За мен Юбер предлага по-добър продукт на съпоставими цени, затова, когато съм с багаж ще ги ползвам тях. Метрото пък е безспорно най-добрия продукт, защото там няма задръствания и ще бъде моя избор, когато пътувам с малко багаж.
БМЗ
Рейтинг: 834 НеутралноТова хубаво, но кой ще влачи куфари по метрото? Така или иначе хората, които пътуват със самолет, или ги карат с коли, или си хващат такси именно заради багажа. Хората, които ходят само с едно сакче в чужбина са много малко.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Чичкото
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#29] от "gdobranov":
Когато един смешник забавлява народа, това е комедия. Когато същият този смешни води народа - трагедия.Метрото не се строи с парите на държавата, а на Столична община.
Докато другите общини не се научат как се пишат европроекти... нищо няма да се промени там. Също така, хората живеещи там трябва да започнат да плащат данъци като в София или най-малкото да започнат да ги плащат редовно и може и другите градове да се развият. От само себе си само водата от планините тече и подухва вятър.
Чичкото
Рейтинг: 830 Весело[quote#32:"Bulgarische Motoren Werke"]Това хубаво, но кой ще влачи куфари по метрото? [/quote]
Когато един смешник забавлява народа, това е комедия. Когато същият този смешни води народа - трагедия.Отиди на спирка Сердика сега преди Великден и наблюдавай хората на втората линия посока гарата.
МНОГО хора се качват с огромни куфари в метрото.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Emergen-C
Рейтинг: 222 Неутрално[quote#32:"Bulgarische Motoren Werke"]Хората, които ходят само с едно сакче в чужбина са много малко.[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Слава богу са в пъти по-малко от хората, които се прибират натоварени с дисаги и натъпкани до пръсване найлонови торби. Няма никакъв проблем да се вози човек в метро с един куфар и ръчен багаж. Метрото/регионален влак е масовият транспорт до летищата по света. Много малко хора пътуват с такси, защото е в пъти по-скъпо. От Милано-Малпенса таксито до центъра е около 80 евро. С влака е 12. Във Виена таксито е 45 евро, с метрото/С-Бан е 4. В Ню Йорк с такси е 70 долара до Манхатан, с влак/метро е 7.
eli.quinn
Рейтинг: 229 НеутралноЕе супер, крайно време беше да свържем летището със всичко останало!
Метрото е е дно от наистина хубавите неща в София.
eli.quinn
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#32] от "Bulgarische Motoren Werke":
Хората с по едно куфарче не са никак малко, пък даже и с голям куфар на колелца не е проблем да се ползва метрото. Редовна практика е навсякъде, линиите от и за летища са пълни с големи и малки багажи.
Graf
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#33] от "Чичкото":
Ecrasez l’infâme[quote#33:"Чичкото"]Метрото не се строи с парите на държавата, а на Столична община. [/quote]
Верно?
Да бе.
Ако беше верно, още щяхте да се тъпчете из вонливи маршрутки, икаруси и други подобни "превозни средства" на столичния адски транспорт.
Метрото е дар от Европа, поне 2/3 от него, а останалата една трета беше строена със средствата на държавата около 25 години.
Общината има заслуга само за отсечката СУ - Сердика, която бе изградена със заем от Японците. Толкова е заслугата, ама е на Софиянски.
qwertqwert
Рейтинг: 645 НеутралноНе ползвам метро ( засега) , но много се радвам за разширението до летището и още повече за другото до бизнеспарка....
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Очаквам съществено намаление на трафика по цариградско....
Чичкото
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#39] от "Graf":
Когато един смешник забавлява народа, това е комедия. Когато същият този смешни води народа - трагедия.Ъ. Не.
Самоучастието са пари от бюджета на Столична община.
Виж в финансовия отчет на СО какво пише.
Нинов
Рейтинг: 1612 Неутралнозначи аз днес кацам в София, но за съжаление там където отивам няма метро станция и няма как да мъкна куфара.
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Иначе софийското метро е голяма работа - без него щеше да е някакъв ад. Голям град без метро е слаба ракия.
Yomega
Рейтинг: 893 НеутралноДо коментар [#9] от "socialen":
Да, Терминал 2!
Храбър
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноДнес ще може ли от центъра да се стигне до летището само с един билет в метрото?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"И защо не е преставена карта по която да може да се ориентира човек?
БМЗ
Рейтинг: 834 Неутрално[quote#34:"Чичкото"]Отиди на спирка Сердика сега преди Великден и наблюдавай хората на втората линия посока гарата. [/quote]
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Точно там е заровено кучето. Едно е да се качиш в автобуса/влака с голям куфар и друго е в самолета. По принцип по самолетите не се возят бедни хора, нали? Е, поне така беше до преди скоро.
Но да, ако си мъж, вероятно няма да е проблем да помъкнеш 20 кг куфар в метрото. А ако куфара има колелца, сигурно и жена би се наела.
qwertqwert
Рейтинг: 645 НеутралноДо коментар [#39] от "Graf":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?още щяхТЕ да се тъпчете
-----------------------------------
Мдам, още един "столичанин в повече" излезе на светло...
А това как Европата безлично дарила на София 2/3 от метрото, пъ заема бил заслуга лично на Софиянски не се нуждае и от коментар дори...
БМЗ
Рейтинг: 834 Неутрално[quote#39:"Graf"]столичния адски транспорт. [/quote]
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)++++
a4kataaa
Рейтинг: 8 НеутралноПонеже все се сравняваме с германците, ето карта и малко статистика за метрото в Мюнхен. Град със същия брой население като София http://www.mvv-muenchen.de/fileadmin/media/Dateien /plaene/pdf/Netz_2015_Version_EFA.PDF в делничен ден, превозва по 800 000 души, а дължината на линиите е 442 км http://www.s-bahn-muenchen.de/s_muenchen/view/wir/ unternehmen.shtml
Ликующий
Рейтинг: 374 ВеселоЧестито на хората от Дружба. Честито на идващите от провинцията - ще спират на новата гарица и ще стигат лесно до Младост, Дружба и Плиска без да спират на Подуене или Централна гара и да пресичат цяла София в задръстените булеварди!
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...Yomega
Рейтинг: 893 НеутралноПридобивката е страхотна, изобщо цялото метро в София е страхотно преимущество за хилядите, които го ползват ежедневно.
Дали е крадено с надути цени - едва ли някой се съмнява.
Дали е качествено - амиии, не съвсем.
Като теглиш чертата получаваш онзи баланс, който продължава да крепи ББ на власт - хем 'усвояваме' едни пари, хем наистина правим неща - виждаш я метростанцията, магистралата, детската площадка, смееш ли да кажеш на черното бяло, аджеба?...
Гарван
Рейтинг: 790 НеутралноДа ни е честито новото метро. Дано е построено и се подържа както трябва. Дано не е като паркинга на Т2 например.
Anonymous
Рейтинг: 63 НеутралноМисля, че много по-евтино щеше да излезе да се направи един много голям паркинг на летището, който да е безплатен - така пътуващите щяха да ходят със собствените си коли дотам и да ги оставят докато са в чужбина - така нямаше да плащат на скъпите таксита и нямаше да се дават пари за стреж на метро. А който няма кола и не иска да ползва такси, може и с автобуса да стигне за 10-15 минути повече.
nv
Рейтинг: 1252 ЛюбопитноДо коментар [#48] от "a4kataaa":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxКолко данъци плащаме ние и колко - те?
petranica
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#1] от "The Power":
Любов и светлина!Пикаеш ли газ?
a4kataaa
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#53] от "nv":
Ами въпреки че няма връзка с метрото, например минималната здравна вноска във здравната каса в която съм аз е почти 160 евро.
Лилипутин
Рейтинг: 455 ВеселоСега се очаква протест на бакшишите срещу метрото, както имаше срещу юбер. Като се има предвид и малцинственото естество на профила на средния 'бакшиш', като нищо метрото може да се окаже поредната дискриманация и социална несправедливост.
Иначе от сега ми е мъка как ще пътувам до летището и няма да съм се накиснал в миризмата на нечистоплътност, катран, никотин и мазната коса на таксиджията
qwertqwert
Рейтинг: 645 НеутралноДо коментар [#44] от "Храбър":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?преставена карта
---------------------
пишеш в гуглето метро софия мап и ти излизат 1500 карти....
rainbou1
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#36] от "Emergen-C":
Потвърждавам за Виена. Даже там може да излезе 2.20, защото картата за градския транспорт покрива Швехат, а билета между Швехат и спирката на гарата е 2.20.
Anonymous
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#50] от "Yomega":
[quote#50:"Yomega"]Като теглиш чертата получаваш онзи баланс, който продължава да крепи ББ на власт[/quote]
Наистина е много тънък този баланс и на пръв поглед се вижда, а на втори се вижда, че нищо полезно не е направено точно като теглиш чертата.
Едни детски градини строят, а други катерушки крадат и не ги разследват или ги рушат, защото били опасни, но не строят на тяхно място нови.
Три квартала на столицата останаха откъснати от центъра - Иван Вазов, Стрелбище, Гоце Делчев - няма метро за тях, спряха и трамваите по Витоша, и им удължиха маршрута покрай Южния парк с едно безсмислено отклонение. Уж нещо построено, а накрая - по-зле. Цялата работа на ГЕРБ е такава!
Ликующий
Рейтинг: 374 ВеселоДо коментар [#54] от "petranica":
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...+++++++++++
Не само пикае газ, но и ака пирони!
a4kataaa
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#53] от "nv":
il/kurzfassung.htm Който е правил този анализ за 1,2 милиона пътници с 80км линии в София, явно очаква хората да са навряни по нагъсто и от копърка в консерва.
Сега прочетох в саита на Метрополитен, че крайните планове на компанията, били за 80 км метро линии и превоз на 1,2 милиона пътници. Това е просто невъзможно. Берлинското метро и то само S-Bahn без U-Bahn превозва 1,3 милиона пътници с 327,4 км линии и общо 15 линии и 166 станции http://www.s-bahn-berlin.de/unternehmen/firmenprof
Anonymous
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#45] от "Bulgarische Motoren Werke":
В чужбина времето е скъпо - ще си пазя силите и времето за там и няма да тръгна да мъкна куфари по метрото на отиване, а на връщане ще бързам с нетърпение да се прибера вкъщи и да си почина и пак няма да тръгна с метрото.
Graf
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#46] от "qwertqwert":
Ecrasez l’infâme[quote#46:"qwertqwert"]Мдам, още един "столичанин в повече" излезе на светло... [/quote]
За разлика от вас, с дисагите и "мазните влакове", съм си от София, но не говоря из талигите на центъра за селска мобилност на висок глас за провинцията напълнила големото село.
Пак като вас.
casinoto
Рейтинг: 118 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "fpyyh":
Ще има бусчета до другия терминал.
jig
Рейтинг: 229 НеутралноТова че имаме нормален транспорт до летището безспорно е добра новина.
Скандалното е, че това се случва през 2015 г. и то под натиск от ЕС, който дава парите.
Ако не беше този натиск, може би още нямаше да имаме нормален транспорт до летището. Както още нямаме нормален транспорт Студентски град-Централна гара и нощен градски транспорт.
Anonymous
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#36] от "Emergen-C":
Вероятно летищата са доста по-далеч от центъра на градовете там.
Момчил Карабулев
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#36] от "Emergen-C":
И в Барселона е така - във влака Renfe от и до летището може да се ползва и картата за 10 пътувания с метрото, която струва малко под 10 евро. Там един билет важи час и 15 минути и може да се сменят няколко метода на транспорт.
Emergen-C
Рейтинг: 222 НеутралноДо коментар [#66] от "Anonymous":
#KOЙ номинира бокова!Не е само заради разстоянията. Такситата навсякъде са скъпи, за да се стимулира ползването на масов транспорт. Огромна част от колите в софийските задръствания са таксита. С развитието на масовия транспорт се надявам и броят на такситата да намалее!
dasho
Рейтинг: 742 НеутралноЧе много беше трудно да се свърже влаковата линия на гара Искър с летището и да има електричка за 3 спирки до Централна гара: Искър, Подуене, Гарата (София-Север, Захарна). Минимална инвестиция и много бърз превоз и еко ако щете.
markblog
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#32] от "Bulgarische Motoren Werke":
падаш от гората брат.
Emergen-C
Рейтинг: 222 НеутралноДо коментар [#58] от "rainbou1":
#KOЙ номинира бокова!Швехат е една спирка преди летището, при рафинерията на ОМВ. Летището е извън зона 100 и трябва или билет за две зони (90 мин) или доплащане за една зона ако имаш дневен билет за 100 или някаква месечна/годишна карта. Берлин-Тегел е единственото летище в европейска столица, което е в рамките на вътрешната градска зона. Сега вече и София
lekapoleka
Рейтинг: 229 ВеселоМетрото е хубаво нещо. Но все си мисля, че имената на станциите трябва да имат нещо общо с това, което се намира отгоре. "Софийска Света Гора" сред калищата и бараките, мухахаха.
markblog
Рейтинг: 8 ВеселоКато гледам коментарите пак се почна с делението на София и провинция. абе хора стига сте се деляли нали сте все българи каква е тая мания на живущите в софия да се имат за нещо повече от останалите. ами нали софиянци като отидат за пръв път в ню йорк, лондон, париж и др по големи градове и те гледат като изтървани в началото като пристигнат. защо ехидно се присмивате на хората от провинцията които пристигали на централната гарица? Вие като кацнахте за първи път на джей еф кей да не сте били по-ралични?
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноЗначи в сравнение с 500 лв. билет за самолет 15 лв. за софийско такси е евтино, а 1 лв за метро си е направо безпари.
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Много хора (особено жени) имат пробелми с поведението на таксиджиите каращи за л-щето.
В отношението е заровено куччето.
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#71] от "Emergen-C":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.В Лондон има тузарско л-ще, дет кацаш в центъра на града... и после може буквално пеш да ходиш
Welcome to London City Airport,
the ONLY airport actually located in London....
http://www.londoncityairport.com/
a4kataaa
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#73] от "markblog":
+++++++++++
Emergen-C
Рейтинг: 222 Неутрално[quote#75:"Ф.Нинов"]В Лондон има тузарско л-ще, дет кацаш в центъра на града... и после може буквално пеш да ходиш [/quote]
#KOЙ номинира бокова!Да, последните полети от Берлин-Темпелхоф бяха точно до Лондон-Сити. Сега има полет Бритиш Еруейз 1, който е от Лондон Сити до Ню Йорк Ла Гуардия... Но, както ти казваш, това е за тузари, които нямат време да седят в трафик до Хийтроу или ДжФК
Emergen-C
Рейтинг: 222 Неутрално[quote#69:"dasho"]Че много беше трудно да се свърже влаковата линия на гара Искър с летището и да има електричка за 3 спирки до Централна гара[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Първо беше по-важно да се свърже летището със съществуващата мрежа на метрото. С метрото пак има връзка до Централна Гара.
Има ли статистика какъв брой пътници до летище София се прекачват след това на влак? Защото все пак такава инвестиция трябва да се оправдае. За пет човека не може да се строи нова ЖП линия.
Nikolay Spasov
Рейтинг: 646 НеутралноДо коментар [#73] от "markblog":
Голяма истина каза, браво за коментара!
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#77] от "Emergen-C":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Преди 15 год. в разгара на доткомбалона и аз летях ежемесечно с малко самолетче от Франкфурт до Лондон-сити да показвам пауърпоинт на един от британските телекоми... тогава парите не играеха роля... за разлика от днес, затънали сме до уши в мизерия
nv
Рейтинг: 1252 НеутралноДо коментар [#61] от "a4kataaa":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxS-Bahn-ът е по-скоро крайградска железница (берлинският например стига и до Потсдам); в такъв случай в София трябва да броим и електричката до Банкя.
И още веднъж: нещата опират не до население, а до бюджет.
Soldier of Fortune
Рейтинг: 675 НеутралноКогато и където стане дума за ЕС и НАТО и позитивите от членството ни , винаги срещу оптимистите и реалистите се нахвърлят взводове от атакисти , бивши комунисти , доносници и друга такава паплач , която по default е и путиноЛюбяща и изобщо русоФилстваща. Използват какви ли не цифри за вноските ни като членове , пропагандират как това(членството ни) ни носи загуби от друга страна , как гаднярите капиталисти , съвременни колониалисти крадат парите и златото на българина и т.н. и т.н. Днес отново са се активирали да игнорират ползите ни от МЕТРОТО в СТОЛИЦАТА с абсолютно тъпунгерски манипулации , че видите ли "експерти разбили мита" , че метрото е бързо , удобно и че носи множество ползи и за софиянци и за гостуващите. Разбирате защо , нали - опитват се да ОМАЛОВАЖАТ онова което европейците правят за нас сега и в стратегически план , защото тези носталгици по миналото ни мрачно са наясно , че населението вече разбира , че ЕС и НАТО са бъдещето , просперитета и сигурността , а ТЕ са миналото.
a4kataaa
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#81] от "nv":
S-Bahn си е баш градска железница, това че стига до Потсдам, Хенигсдорф или Кьонигсвустерхаузен е по коро изключение. Междуградските влакове са Регионалите, които пък от своя страна са различни от бързите влакове за които знаем в България. Регионалите спрират на всяка керемидка и свързват малките градчета и села с най - близкия голям град, от където да хванеш експреса за друг голям град. Така например ако живея във Франкфурт на Одери искам да стигна до Дюселдорф, първо се качвам на регионала RE до Берлин, където правя прекачване на бързият влак ICE до Дюселдорф.
Рим
Рейтинг: 1325 НеутралноДо коментар [#20] от "Соломон Бандаранайке":
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ„...Тежък удар по бакшишите...”
Май повече се радвате за „ударът по такситата”, отколкото на новата линия! Съмнителна радост... Същите писания се ширеха и когато метрото тръгна за Люлин! За всеки влак си има пътници! Едва ли един пътник, с два големи куфара ще се юрне с ведра усмивка към метрото... Такситата ще продължават да си работят както и до сега! Трябва само да се увеличи контролът към тях...
shileto
Рейтинг: 1063 НеутралноДа ни е честито, мрънкала винаги ще има, но те най много ще я ползват и то с "неудоволствие"
Рим
Рейтинг: 1325 ВеселоДо коментар [#82] от "Soldier of Fortune":
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ„ ...Днес отново са се активирали да игнорират ползите ни от МЕТРОТО в СТОЛИЦАТА с абсолютно тъпунгерски манипулации...”
Ами да! Метрото е капиталистическа и империалистическа прищявка! Напълно излишен лукс за отрудената работническа класа... Такситата ни са си добри, а и автобусите не са лоши! Имаме си и маршрутки! Какво метро, какви пет лева...
dasho
Рейтинг: 742 Неутрално[quote#78:"Emergen-C"]прекачват след това на влак? [/quote]
Тя и автогарата е там, а летището е едно за цялата страна извън летния сезон
Bulgerman
Рейтинг: 727 НеутралноДо коментар [#39] от "Graf":
XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.До коментар [#63] от "Graf":
Софиянски е симпатичен човек, лош кмет и негоден политик. Именно липсата на качества у претенциозни всезнайковци с географска представа за мисловния си провинциализъм, дава шанс на не толкова блестящи, но работливи хора да свършат нужното.
Затова хленченето и високпарните "бележки" са изхвърлени зад борда.
qwertqwert
Рейтинг: 645 НеутралноДо коментар [#63] от "Graf":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?съм си от София,
----------
Ъхъм, ясно де, знаем .
Както казва Камен Донев - Питам един де е гарата, той си чопли в носа и ми вика като те блъсне влака ще разбереш.
Що така бе , кажи човешки - аааа, не, аз дойдох миналата година, кореняк съм...........
Jessika
Рейтинг: 1225 НеутралноДа ни е честито.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Дано само е направено качествено.
didko8
Рейтинг: 720 НеутралноХайде да ни е честито! Чаках с нетърпение.
Emergen-C
Рейтинг: 222 Неутрално[quote#71:"Emergen-C"]Швехат е една спирка преди летището, при рафинерията на ОМВ. [/quote]
#KOЙ номинира бокова!Сори, Швехат е 2 спирки преди летището, рафинерията на OMV e Mannswoerth.
Ликующий
Рейтинг: 374 ВеселоДо коментар [#86] от "Rim":
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...+++++++++++++
Ами да, империалистическа измислица е метрото! В Лондон метрото е пуснато през 1863 и как Карл Маркс не е намерил време да го заклейми! Бил е зает да разговаря с призрака на комунизма ... В Хамбург метрото е строено през 1901 - отново като средство за експлоатация на пролетариата ....
Капитализъмът бавно и подмолно ни превзема с метра, молове и други подривни действия ....
Ликующий
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#69] от "dasho":
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...Не става! Електричките винаги се движат по отделна линия и с отделно разписание, за да се избегнат катастрофи с големите пътнически и товарни влакове. И винаги двата вида транспорт имат отделно ръководство, сигнализация и управление.
Ако беше толкова лесно метрото щеше лесно да достига и Перник по железопътната линия ...
Georgi Ivanov
Рейтинг: 147 НеутралноПървата линия на московското метро е пусната 1935.
Да ходят тролчетата отцепродавници там да протестират.
Emergen-C
Рейтинг: 222 Неутрално[quote#87:"dasho"]Тя и автогарата е там, а летището е едно за цялата страна извън летния сезон[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Хубаво де, нали метрото ходи и до гарата? Има едно прекачване.
Аз не мога да се съглася, че вместо метрото да стига до летището, трябва първо да се направи връзка между летището и гара Искър, за да се задоволят първо тези, които ще се прекачват на влак или автобус. В крайна сметка летището е в София и е редно първо да бъдат задоволени нуждите на тези, които живеят в София.
А това, че летището е едно за цялата страна е факт, макар, че за хората живеещи в Бургас и югоизточна България може би Истанбул е по-добрата алтернатива от София.
Todor Tchervenkov
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#4] от "Nazlim S":
На български се казва "мръзнем".
Pandipool
Рейтинг: 118 НеутралноЧудесна новина!
Метрото е най-бързия и удобен градски транспорт. Най-накрая да може да се стига до летището без кола или такси. Черен ден за "бакшишите", както се изразиха някои по-горе...
MyTwoCents
Рейтинг: 204 Неутрално[quote#6:"bosev.asen"]Не разбирам какъв е проблема с такситата? Хората си работят нормално като всички нас (говоря за нормалните таксита) и аз смятам да продължа да ги ползвам. [/quote]
@)----,--'--Абсолютно съм съгласен. Таксита на софийското летище са сред най-евтините в света (само в Китай съм срещал по-евтини), масово вече са минивани (демек удобни за много багаж). Копърки трудно могат да се вредят и трябва да си абсолютен идиот за да се излъжеш.
shakez
Рейтинг: 118 ВеселоДа, а с метрото дойдоха да поставят плочки към началото на жк Дружба /2-та част/. Ама плочките преди да ги поставят изкъртиха асфалтирания тротоар. Радвам се, че поставиха плочки ЧАСТИЧНО, а останалата част от тротоара и то тази, която реално трябва да се ползва от пешеходците, за да стигнат до входа на метростанцията, остана РАЗБИТА. Е, ще почакаме малко, за да можем да стигнем пеш до входа на метрото /ден, седмица, месец, може и повече/.