За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
chicago514
Рейтинг: 683 ВеселоБяха умни,вече са и интелигентни.Браво.
xmm
Рейтинг: 718 НеутралноИнтелигентността трябва първо да влезе в СОСа,после е лесно.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноМного добра вест. Всекидневно изпитвам на гърба си, как светофарът светва червено под носа на рейса, а пътниците изхвърчат напред от внезапната спирачка. После тромавият рейс не може да се изтегли еднакво бързо с колите и унищожава пропускателната способност за една фаза. Това нещо германският ум го е прозрял преди 40 години и на някои от внесените 3-та ръка автобуси мерцедес на таблото се вижда едно копче "Signal anfordern", с което рейсът си поисква зелен сигнал чрез най-проста УКВ-връзка със светофара, без никакви трафик центрове, телематични услуги и джи пи ес. За 40-годишна техника говорим.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Gai Jin
Рейтинг: 700 НеутралноУмните и интелигентни (!!!) светофари ще се ръководят пряко от екип от духовно извисени милиционери.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
princess_x
Рейтинг: 868 НеутралноНужни са интелигентни шофьори, не толкова сфетофари.
deymus
Рейтинг: 234 НеутралноДано го направят както трябва!
Petleshev
Рейтинг: 2870 НеутралноМа без майтап?! Това чудо на 20-ти век вече е стигнало до София...?
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Относно велоалеите! Истински велоалеи или малко боя по пътя и тротоарите! А, и знаци! Че все пак да се разбере, че това е велоалея!
ju.li
Рейтинг: 420 ГневноЪъъъъ често ходя пеш и забелязвам, че на все по малко светофари успявам да пресеча без да се налага да тичам. Не знам колко "интелигентно" е това.
Free person
Рейтинг: 367 НеутралноНякои светофари са умни,стига да са реулирани от умни хора.Минете напр. в отсечката по ул.Опълченска в участъка бул.Сливница - бул.Мария Луиза.Толкова е ""умно"".
TonyFree person
Рейтинг: 367 НеутралноНякои светофари са умни,стига да са реулирани от умни хора.Минете напр. в отсечката по ул.Опълченска в участъка бул.Сливница - бул.Мария Луиза.Толкова е ""умно"".
TonySlick
Рейтинг: 162 НеутралноКакво точно значи това? Липсата на детайли е притеснителна. Както е притеснителна и липсата на временна пътна маркировка, но хайде холан, Столична община много ни е занижила критериите.
V.Iliev
Рейтинг: 367 Весело[quote#2:"xmm"]Интелигентността трябва първо да влезе в СОСа,после е лесно. [/quote]
+++
Ама да влезе в КАТ ще е по-трудно
SSS
Рейтинг: 873 Неутрално"Със заработването на системата разходът на гориво на колите в София ще намалее с до 9%"
Първо да оправят колосалните дупки, че 21 век отново София е осеяна от кратери. И да престанат да пълнят с тия машини, първо от ден до пладне траят и второ, такава мръсотия бълват, че не знам дали някога може да се почисти. Никъде не се пълнят така дупки в Европа.
Да махнат и милиционерите по светофарите - само това е достатъчно те да станат умни.
Bulgerman
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#5] от "1024":
XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.Давате ми повод да обсъдим съдбата на кино и хотел Сердика, собственост на Златев, загрозяваща паметника на Левски вече десетилетие.
Общината трябва да може да изисква принудително благоустроство на знакови имоти с голямо архитектурно значение. Или го строи/ремонтира в определен срок, или глоби, солени глоби, водещи до конфискация и продажба на търг. Новият, ако не спази срока - процедурата отначало.
Като не стават за градски собственици - да си купуват ливади из предбалкана.
majorman
Рейтинг: 724 ЛюбопитноЕдни от най-големите задръствания стават там, където управлението на светофара е ръчно - на Орлов мост, при Военния клуб и Ларгото. Там ще се инсталират ли интелигентни светофари, или пак ще чакаме на неинтелигентните фуражки да им скимне да натиснат бутона за смяна?
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manбабачко
Рейтинг: 110 Неутрално"Умни светофари и цялостна интелигентна транспортна система, обхващаща около 130 кръстовища, ще улеснят трафика в София"
искаш нов монитор? изтрий тук: ###############Кога?
reddragon
Рейтинг: 110 НеутралноКакъв ремонт на Цариграско шосе? Улиците по кварталите са като след американските бомбардировки. Живея в Гео Милев и всеки път когато се прибирам влизам в огромни кратери.
tribiri
Рейтинг: 572 НеутралноТе напоследък много изтъпяха ама имат чувство за хумор! Така са настроени, че през нито един не можеш да минеш без да спреш!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Камен
Рейтинг: 844 Неутрално[quote#3:"cinik"]на таблото се вижда едно копче "Signal anfordern", с което рейсът си поисква зелен сигнал чрез най-проста УКВ-връзка със светофара[/quote]
Добре, че няма тука такава комуникация със светофарите, защото първи с нея щяха да се оборудват колите, които возят някои отговорни другари, успели млади хора, бизнесмени, и други големци.
m17
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#8] от "tww09306483":
Последните 5 години софийска община прави САМО истински велоалей. Като под истински се разбира пррясна асфалтирана ивица от поне метър, ремонтирани капаци на шахти, скосени бордюри, означения и табелки навсякъде.
Справка - цар Борис 3, бул.България от двете страни, борис-южен парк и т.н.
ppopov_67
Рейтинг: 770 НеутралноДано са малко по-интелигентни от шапкаджиите.
Които използват главите си, освен да се чешат, да си държат шапките.
m17
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#16] от "majorman - Чао, Гоце!":
Никъде управлението не е ръчно и никаква фуражка не натиска нищо. Но има маршрути по които минават всякакви привилигировани - президент, премиер, делегации,. .... за които се осигурява трасе т.е светофара се управлява ръчно за 10'тина минути.
m17
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#15] от "Bulgerman":
Ето това ако някои държавник/кмет го направи се заричам да гласувам за него до гроб.
shileto
Рейтинг: 986 НеутралноАко и водачите станат интелигентни ще е супер
blurred
Рейтинг: 110 Неутрално[quote#3:"cinik"]Това нещо германският ум го е прозрял преди 40 години и на някои от внесените 3-та ръка автобуси мерцедес на таблото се вижда едно копче "Signal anfordern", с което рейсът си поисква зелен сигнал чрез най-проста УКВ-връзка със светофара, без никакви трафик центрове, телематични услуги и джи пи ес. За 40-годишна техника говорим. [/quote]
Целта е да бъдат накарани хората да си оставят колите и да изберат обществен транспорт или например колело.
Така си е. Друг е въпроса, че за въпросните германци подобни трафик центрове където се регулират светофарите са нещо съвсем нормално от над 20 години. Но ми прави впечатление, от наблюдения, че превозните средства на обществения транспорт въпреки централизираното управление продължават да имат някакъв "override modus" и могат да си поискват сигнал. Разликата с преди 40 години е, че най-вероятно тези заявки за сигнал минават през централизирания трафик център откъдето трябва да бъдат разрешени, може би дори и чрез някаква автоматична логика.
А иначе в развитите страни (например Германия) тенденцията е друга - извън часовете пик, когато няма задръствания, централизираната система работи СРЕЩУ автомобилите. Т.е. светва ти нарочно червено, вместо да ти даде зелена вълна
gost22
Рейтинг: 778 Весело[quote#9:"ju.li"]Ъъъъъ често ходя пеш и забелязвам, че на все по малко светофари успявам да пресеча без да се налага да тичам.[/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Памплона по нашенски vbox7.com/play:b6fb1508
Mark Twain
Рейтинг: 110 Неутрално[quote#5:"1024"]А питахте ли Вальо Златев?[/quote]
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри ФордКакво да го питат, СОС му ходят в хотела достатъчно често, ще компенсира
rainbou1
Рейтинг: 686 ЛюбопитноНай-лесния начин да се улесни трафика е да се свали народа от колите и да се качи на градски транспорт или колелета. Ама за това трябва всякаква бълвоч като цигани и т.н. да бъде свалена оттам, само дето няма да стане, щото г-н Златев ще си изгуби паричките.
trifo_pl
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#21] от "m17":
ЦацаRatУрааааааааа!Абе тази новата велоалея по Бъкстон отначало беше хубава ама ходи да я видиш сега- покритието се изрони и е по-опасно да се кара по нея отколкото по тротоара. А е на има няма година и половина. Иначе като проект е добре, ама изпълнение - нула.
Royal Ranger
Рейтинг: 162 ЛюбопитноОсигуряването на "Зелена вълна" в големите градове е важно, но чрез сравнително лесните за монтаж под асфалта индукционни датчици може да се елиминира безсмисленото чакане на десетки хиляди малки светофари по цялата страна. Защо не се работи в тази посока не ми е ясно.
http://rodenivbg.comelevation04
Рейтинг: 264 ВеселоА бе пак ще. ще. ще .....едно е сигурно ще се "усвоят" едни пари, иначе ще е някаква кьорава работа, като велоалеите, като ремонта по улиците ден до пладне...
dutch
Рейтинг: 668 Неутралнохайде, хайде знаем кое е най-тъпото устройство дето даже .... Може да го замени.
snower
Рейтинг: 452 НеутралноТърсят се и интелигентни катаджии. Засега не са се явили кандидати.
роджър
Рейтинг: 778 НеутралноИ никакво РУ, направо даго забранят !!!
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgBIG AL
Рейтинг: 1291 ВеселоАйде , бе ...
))
BIG ALИнтелигентност в КАТ ?? И в "управлението на движението" в общината !!??
Това ще някакво чудо !!!
Чакаме появата на ЧУДОТО !!! :
Petko Popov
Рейтинг: 213 НеутралноМного хора след като незнаят си дават мнението, на тях казвам да се въздържат от нелепи забележки! В Прага светлофарите могат да се командват и от водачите на превозните средства на градския транспорт ДИСТАНЦИОЗНО. Там стриктно се спазва разписанията, които са на всяка спирка. По трамваите можеш да си свериш часовника. Така, че господа по-добре тишина!!!
BIG AL
Рейтинг: 1291 ВеселоДо коментар [#9] от "ju.li":
)
))
BIG ALче на все по малко светофари успявам да пресеча без да се налага да тичам. :
..............
Е , сега пък и ти ..
Заемаш нисък старт , като мен , вперил поглед в светофара , ама и внимаваш , че 10 -те секунди все някой ги "открадва" - минавайки на червено :
паламарка
Рейтинг: 213 НеутралноСофия
Светофара на бул. Хр. Ботев и ул. Симеон. Трафика по булеварда се спира за 25 сек и се пуска за 15. Симеон от едната страна е еднопосочен. Така е от (десетки) години.
Любимия ми светофар под моста на Цариградско и Копенхаген (Горубляне). Завиващите наляво от Цариградско по Копенхаген понякога чакат на опашка чак до Метро.
Днес минах и на светофара в Младост при Марко Семов и Андрей Сахаров. Случайно нямаше задръстване в никаква посока... защото светофара беше "мигащо жълто". Същото явление съм наблюдавал и в работен ден на колелото на Сточна гара. Странно...
С изкуствен интелект би трябвало да се занимават само хора, притежаващи естествен такъв.
m17
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#30] от "trifo_pl":
Всеки ден минавам по нея и НИКЪДЕ покритието не се изронило. Има няколко участъка където покритието е бетон БОЯДИСАН с червена боя и на тези участъци БОЯТА се е оронила. Което определено е грозно но не пречи на карането на колело.
extrasho
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#30] от "trifo_pl":
истина е, много е зле тая велоалея. некъв ад. по бъкстон по-добре се кара направо с колите, уви.