За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
nye
Рейтинг: 114 Неутралновсъщност контрольорите в метрото на практика само за това обикалят, въртят се като лешояди евентуално да глобят някого с куфар. наскоро една жена (българка) се разправяше с тях за куфара си. аз лично не мисля, че нямат право да те глобят, особено като няма ясно обозначено каква е процедурата по превоз на багаж (в т.ч. няма никакви обяснения на английски) и не носят ролетки за да мерят багажа (както е по наредба). чудното е, че СКГТ е сметнала за необходимо да постави извадка от наредбата за превоз на пътници във практически всеки автобус и тролей, но категорично отказва да го направи в метрото, за сметка на това е залепена точно над гишето за билети и написана с неприлично дребен шрифт.
http://postclamores.blogspot.comnye
Рейтинг: 114 Неутрално[quote#1:"nye"]нямат[/quote]
http://postclamores.blogspot.comимат*
дедо Андро
Рейтинг: 660 НеутралноАбе, скъпо-евтино, човек трябва да е информиран преди да се качи в метрото, а не пост фактум и то - от санкциониращ служител.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Аз бих се възпротивил много сериозно на нечие желание да ми наложи глоба. Бих изпратил този човек да глоби организаторите на дейността на метрото.
mapto
Рейтинг: 1339 НеутралноИма разлика между високоплатените летищни транспорти и алтернативните маршрути до летищата с градски транспорт. Така например в Лондон сравнението няма да е с ХийтроуЕкспрес или ХийтроуКонект, ами просто с линията Пикадили на метрото. Там цената е под £3.
Включете се в свободния интернет, без цензура на корпорации, партии, олигарси,... https://feddit.bg/c/fediverseИначе авторката е абсолютно права и това не е единствената откровено престъпна схема на софийския център за градска мобилност. Такива са и автобусните концесии, които да на изминат километър, а не на превозен пътник, които видят до това, че концесионерите смаляват автобусите точно на най-натоварените линии, за да могат да оправдаят повече коли. Такава схема е и фактът, че въпреки множественото целеви грантове, София още няма интегрирана система за електронно таксуване. Такава схема е дори манипулацията, която приложиха с нощния транспорт. Тогава нарочно провалиха експеримента, за да могат да кажат сега, че нямало интерес към такава услуга (въпреки, че моделът е работещ и доказан в абсолютно всички европейски милионни градове). Те нарочно направиха маршрутите и графиците непосилни за шофьорите, така че да бъдат пропускани спирки на които чакат пътници. Нарочно отказаха да въведат нощен контрол, за да кажат, че моделът е нерентабилен. Не разпространиха никаква информация, така че повечето софиянци и до днес не знаят, че е имало такъв експеримент.
Най-лошото: няколко от тези хора са доказано компрометирани, но Фандъкова им е опънала чадър и те се мислят за ненаказуеми.
Публикувано през m.dnevnik.bg
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 Неутралнов сайта на метрото НЯМА изискване за таксуване на какъвто и да е багаж. освен това изискване е да се пише на ВСИЧКИ официални езици за ЕС !!! Калинките от СО и медалиста Братоев да се ограмотят (ако могат) !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 ГневноДо коментар [#4] от "mapto":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!не се УСВОЯВАТ лесно 1 500 000 000 НАШИ лева всяка година от ТЕХНИТЕ кръгове !!!
z.123.c.976.9
Рейтинг: 274 НеутралноСофия е недружелюбен град, България недружелюбна страна, а българите като цяло недружелюбни хора, оттам произтичат тези практики.
Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснениеchicago514
Рейтинг: 711 ВеселоА се оказва, че табели и ясни указания на касите за метрото за допустимия безплатен багаж всъщност няма."Тука е номера я,да могат да те глобят.
Кум Вълчан
Рейтинг: 1014 НеутралноЛиний се пише без й...Дневник. Автора е стажант, но това се учив трети клас.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.ируканджи
Рейтинг: 722 НеутралноМи да сложат на касите или където се купуват билети за метрото рисунка на куфар с тегло и размери, и билет до него със знак на равенство между двете, че дори и неграмотен да разбере за какво става въпрос!
Цецо
Рейтинг: 1341 ВеселоДо коментар [#10] от "Гадьо":
Covid live matter. Stop the genocide.Бе тия продължават с "ол песинджър мъст екзит дъ трейн" вие картинки... Аз след това съобщение очаквам да пускат запис на калашников в действие, че да сфанат пътниците кво значи мъст. И едно "мув-мув".
mtsvetanov
Рейтинг: 648 НеутралноНали са много умни, тези на запад, по-висша раса едва ли не, поне така ни ги изкарват през цялото време (на мен ми е ясно, че не е вярно).
Аз лично съм купувал билет за метрото за куфара си в Милано. Вярно е, че си пишеше и имаше гише с продавач, който да ти обясни.
В нашето метро също има гишета, интересно какво ще се случи ако някой ги заговори на английски или немски обаче...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
cases
Рейтинг: 221 Неутрално"За сравнение, в чужбина цените са много по високи"
Добре, авторът е стажант, ама коректори има ли?!
irons
Рейтинг: 800 Неутрално"влакови линий", Авторе, Авторееее?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Nazlim S
Рейтинг: 549 НеутралноЕдинствената делегация, която трябва да се проведе на чужденците е, че тоалетните се плащат и нямат тоалетна хартия и под слабо налягане течаща вода без сапуна.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 РазстроеноДо коментар [#17] от "Nazlim S":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!то и тоалетните са кът а за хигиената вътре може да се напише ОДА !!!
Nazlim S
Рейтинг: 549 НеутралноДо коментар [#19] от "КМЕТ В СЯНКА": Напълно, дай да напишем Одата (тъй като ти излезе от сянката). Кво викаш, да почваме ли.
И без това много ми харесва ода.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 ВеселоДо коментар [#20] от "Nazlim S":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ето ти началото-
ОДА за тоалетни без ВОДА !!!
Nazlim S
Рейтинг: 549 НеутралноДо коментар [#21] от "КМЕТ В СЯНКА": Благодаря.
Момчил
Рейтинг: 1334 Неутралноможе спокойно да го изгоните този стажат или поне да го пратите да прочета сайта на СКГТ на английски и на български и да си оправи статията.
http://www.momchil.eusimo87
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ти добре ли си? Къде в Европа има надписи на всички официални езици на ЕС?
Иначе нека метрото бъдат така добри преди да глобяват да сложат информационни табели на видни места, че пренасянето на багаж над определени размери се таксува. И да го преведат на 2-3 западни езика.
Free person
Рейтинг: 381 НеутралноTaкива уkaзания има само на български език.Така че чужденците надали могат да знаят за тях.
TonyА българите не ги спазват - товари се багаж ,понякога 3 пъти по-голям и тежък от пътника.В метрото,в бусовете или в трамваите само кон не съм виждала.Виждала съм питбул със собственик,който не слага намордник на кучето си.
Free person
Рейтинг: 381 НеутралноTaкива уkaзания има само на български език.Така че чужденците надали могат да знаят за тях.
TonyА българите не ги спазват - товари се багаж ,понякога 3 пъти по-голям и тежък от пътника.В метрото,в бусовете или в трамваите само кон не съм виждала.Виждала съм питбул със собственик,който не слага намордник на кучето си.
Веселин Дечев
Рейтинг: 226 НеутралноХора,всеки отговорен човек е длъжен да се информира за правилата и законите на страната и/или мястото където ходи.
Миний аав адуучин хүнТова,че някъде си било еди си как не значи,че и ори нас трябва автоматично да става същото.Поне не и ако имаме грам самоуважение.
Аз в друг град се интересувам откъде се купуват билетите-в автобуса или другаде.Интересувам се и от особени разпоредби в хотела,ресторанта и т.н.
Аз като млад курсант като бях на практика в Барселона не можах да си купя плик за писмо,защото никой не говореше в пощите английски или френски.Нито можаха да ми обяснят хората каква е системата за таксуване в градския транспорт.Граничат и с Великобритания и с Франция,но никой не го интересува! Дошъл си в Испания и ти говорят на испански! Ако щеш!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#24] от "simo87":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!забравяш руски и китайски. иначе виж новите Евро и прочети внимателно. Проучи и как се води официалната документация на ЕС.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 ЛюбопитноДо коментар [#27] от "Веселин Дечев (десидент)":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!това коя година е било?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 ЛюбопитноДо коментар [#27] от "Веселин Дечев (десидент)":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ти за нашето метро откъде препоръчваш да се информират чужденците а и българите ?
ceci_
Рейтинг: 800 НеутралноПодвеждащо е, съвсем спокойно може да си минеш с куфара през бариерите с едно билетче, а после е оказва че си нарушител...
Александър
Рейтинг: 480 НеутралноГорките чужденци.Близо е до акъла, че за 50 цента няма как да се возиш ти и куфара ти, който е колкото теб.
buba_mara
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#9] от "dragozow":
а в кой клас правилата за пълен член ?
bonton
Рейтинг: 114 НеутралноОнзи ден се върнах от Брюксел. Един чичо качи на довеждащия автобус до летището четирите си куфара - сложи ги на специални стелажи за куфари в автобуса - купи си от шофьора билет за 6 евро, толкова би му струвал билета и без куфарите - и се вози 12 км. от Европейската комисия до летището. Никакви допълнителни билети за багаж.
Александър
Рейтинг: 480 НеутралноЕ това какво общо има с нашето метро? И тук ако имаше подобни довеждащи автобуси, ситуацията би била подобна.Те са специално предвидени за пътници с багаж.
ivker
Рейтинг: 221 НеутралноТъй като знам, че контрольорите само това чакат, като се наложи да пътувам с метрото до летището, изрично питах касиерката дали трябва билет за багажа и тя ми отговори, че е необходим. След моя коментар, че само в България е необходим, тя много убедено ми каза, че във всички страни било така... Купих билет за себе си и за куфара. И тогава настана най-забавното. Няма как да чекираш двата билета на апарата... Чекираш единия, вратата се отваря, минаваш с куфара на бегом от другата страна и няма как да чекираш другия /а това го прави невалидиран/. Търсиш някой друг пътник да му дадеш билета да го чекира - въобще абсурд някакъв
Кум Вълчан
Рейтинг: 1014 НеутралноДо коментар [#33] от "buba_mara":
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.Да, прав си. За журналист, било и стажант си е смешно. Още повече че се очаква да има някакви редактори, коректори и други, които да гледат преди да публикуват.
sa6
Рейтинг: 335 Неутрално[quote#27:"Веселин Дечев (десидент)"] Дошъл си в Испания и ти говорят на испански! Ако щеш! [/quote]
ЕвроатлантидаТочно в Испания на входа на метрото до летището едно симпатично момиче, служителка на оператора ме инструктира на английски откъде мога да си купя билет и колко ще ми струва. Обиколил съм половин Европа с куфари в транспорта, никъде не съм ги таксувал, само в някои таксита, но там си имаше написана тарифа. Не е това. Просто България е една циганска държава с цигански тарикатлъци- този е чужденец, има пари, дай да го "минем" щото те западняците са балъци...
Skydiver
Рейтинг: 195 НеутралноУважение за подробното и добре направено проучване. Рядко е да видиш журналист в Бг който проучва детайлите, а не само папагалства.
Но за сведение, City Airport Train във Виена е капан за шарани. По същите релси върви редовният С7, който е на цена 3-4 евро (наполовина ако имаш карта за града Виена) Разликата е 3-4 минути чакане по междинни спирки и това че ти взимат багажа в багажното а не го мъкнеш с теб. И двата обаче не таксуват багажа отделно.
nenad
Рейтинг: 114 ЛюбопитноВ България, в автобусния транспорт, обслужващ летище "София", трябва да се купи допълнително билетче за всеки куфар, който се пренася.
**********************************
Не съм ползвал летището с помощта на автобус, ама в главата ми се е загнездило някакво право на пътник в градския трнспорт да превози с билета си безплатно и багаж до определени дименсии, по спомени някъде около 150 см сбор от трите страни, това е горе-долу куфар среден размер. Допълнителен билет се купува за багажите над тези размери
Нима това не важи за транспортните средства, обслужващи летището?
dissident
Рейтинг: 383 НеутралноДобре написана статия от стажант.
Само дето "EasyBus" не е редовна автобусна линия и не може да се дава като пример.
Цитираните цени също не са вярни и се набляга на максимални цени. Има алтернатива.
nenad
Рейтинг: 114 Неутрално[quote#37:"dragozow"]Да, прав си. За журналист, било и стажант си е смешно. [/quote]
Пиле, иронията беше към теб. Правилно си отбелязал, че момата е малограмотна, но сам си допуснал излагаща грешка в членуването:
[quote#9:"dragozow"]Линий се пише без й...Дневник. Автора е стажант, но това се учив трети клас.[/quote]
sa6
Рейтинг: 335 Неутрално[quote#40:"nenad"]В България, в автобусния транспорт, обслужващ летище "София", трябва да се купи допълнително билетче за всеки куфар, който се пренася.
Евроатлантида**********************************
Не съм ползвал летището с помощта на автобус, [/quote]
Гледах следната ситуация. Качиха се двама японци и някакви поляци в 84. Японците имаха билети но никой не им каза че трябва да го продупчат. Намесих се и ги инструктирах на английски (щяха да ги глобят). Поляците се опитаха да си купят от шофьора, питаха на английски, той вика "нЕмам!". На следващата сипрка се качи контрола, двама дебели цигани, които веднага се нахвърлиха на поляците като вълци на агне... Съвпадение?
dissident
Рейтинг: 383 НеутралноДа се цитират и сравняват цени е напълно безсмислено. Винаги цените са съобразени с местните цени и никога с цени в друг град. От Центъра на София до летището са 9км. От центъра на Лондон до летище Хийтроу са над 30км. И да не отваряме дума за доходи.
Yard
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#43:"sa6"]шофьора, питаха на английски, той вика "нЕмам!"[/quote]
Защо за тая линия не намерят (колко ще е лесно не знам) шофьори с английски, като съответно им плащат 10% по-големи заплати, да речем? Последният път на някакви чужденци започна да им вика (защото явно ако викаш те ще разберат по-добре езика) че нямал да им върне от големи банкноти. Разбира се, от радиото му звучеше и някаква мазна чалга. Класика.
sa6
Рейтинг: 335 Неутрално[quote#44:"dissident"]Да се цитират и сравняват цени е напълно безсмислено. Винаги цените са съобразени с местните цени и никога с цени в друг град. [/quote]
Евроатлантида[quote#44:"dissident"]И да не отваряме дума за доходи.[/quote]
Тук не става дума да си мерим заплатите, а начина на заплащане на услугата. Там знаеш защо и кога да плащаш. Ако разгледаш билетчето за метрото тук, никъде не пише че не включва превоз на багаж. Не пише и какво включва, някой може да е с чадър и да го глобят? При нас глобата си е чиста печалба и начин за някой лев рушвет върху "малката" заплатата. Затова никога няма да надскочим себе си. Така е с КАТ, така е с транспорта. Ориент експрес...
sa6
Рейтинг: 335 Неутрално[quote#45:"Yard"]Защо за тая линия не намерят (колко ще е лесно не знам) шофьори с английски, като съответно им плащат 10% по-големи заплати[/quote]
Евроатлантидахахаха, същите Карат-С, за които по-рано имаше статия за пълната пародия по линия 204?
boson
Рейтинг: 114 НеутралноА на някои летища даже има автомат за безплатен билет за градския транспорт, който важи в рамките на примерно 40 минути. Билетът е валиден заедно е бордната карта.
Хриси
Рейтинг: 1341 ВеселоАз
До коментар [#43] от "sa6":
Хаха! Т'ва нищо не е. Една приятелка (българка) отиде да си купи билет от шофьора на 84 - отивахме на летището да посрещаме. Шофьорът се опита да й продаде ПЕРФОРИРАН билет.
komemineec
Рейтинг: 8 ЛюбопитноОстави ги чужденците. Селяните, които минаваме един път в месеца през метрото, също не знаехме, че за багаж се плаща.Научих това от предната статия в Дневник.
Миналата седмица се прибирам и искам да си купя два билета, за мен и за раницата, но въпреки че го казах високо и ясно, получих само един билет.
Позачудих се , но реших че е загубена кауза да отстоявам задълженията си с насилие и се шмугнах в тунела с ясното съзнание, че нарушавам закона.
vadrigar
Рейтинг: 168 ГневноДо коментар [#14] от "cases":
Какви коректори искаш. Няма пари, журналистиката умря. Авторката сигурно е дъщеря на някой "мениджър", току що завършила гимназия с 4 по БЕЛ...
laveol
Рейтинг: 640 НеутралноПонеже напоследък доста се обсъжда, ми се иска пак да повдигна темата защо аджеба въобще има контрольори и в самото метро? Нали влизането може да стане само с билет или карта? Ако някой е успял да прескочи или да се промъкне, значи контролата на входа не работи добре, а не, че има нужда от толкова много хора на щат.
Ясно е, че към момента просто някакви хора са се уредили с работа, в която няма смисъл и е на топло (зимата) и съответно на хладно (лятото). Тези в самото метро глобяват единствено хора, които не знаят къде са дянали билетчето след качването или чужденци, които не знаят, че за багаж се доплаща.
Въобще хайде малко да се стегнат, чсно метрото е хубаво нещо, ама нужно ли е и там да цари връзкарство, корупция и типчината българска простотия.
smehur_co
Рейтинг: 221 Гневно[quote#34:"bonton"]Онзи ден се върнах от Брюксел. Един чичо... [/quote]
Вяра. Надежда. Любов.Ма марш обратно в Брюксел при чичо ти, мааа...
Тука си е нашят гьол! Че се търкалям у ньего како си я очем!
Гиди чифути, с чифути.... европейски макар!
Peter Stoychev
Рейтинг: 640 НеутралноНа всички пристигащи в самолета да се съобщава за правилата на обществения транспорт!
Нефертити
Рейтинг: 1346 НеутралноЦялата тая простотия се прави нарочно за да се глобяват пътниците. Трябва да се накажат шефовете на градския транспорт.
Предразсъдъците са за ограничените.malart
Рейтинг: 854 НеутралноТова е много грозно и щетите за родния туризъм са огромни в сравнение с глобите. Една такава неприятна случка е в състояние да отврати човек и той никога повече да не стъпи в България. Това е истинската реклама на страната - доброто поведение и културните обноски, а не да те глобяват, защото си чужденец и имаш един голям куфар. После от туристическия бранш реват държавата да давала повече пари за реклама. Да вземат те да извадят десетина хиляди и да направят информационни табели и така ще има повече полза
malart.blog.bgmuad
Рейтинг: 645 НеутралноТова е същото като подхода на КАТ, да се скатават зад някое ъгълче с нелогично ограничение на скоростта и да спират иначе изрядни шофьори. Някак си се губи идеята на проверките въобще. А някъде четох, че билетите в градския транспорт горе долу покриват разходите по печатането им, поддържането на системата и заплатите на продавачите и контрольорите. Останалото се субсудира така или иначе...
ALL IS WELLjakodim
Рейтинг: 221 Неутрално[quote#36:"ivker"]Няма как да чекираш двата билета на апарата[/quote]
Има - чекираш едното, превърташ турникета, после чекираш второто и минаваш. Друг е въпроса, че през турникета трудно минава големия куфар. На някои метра в чужбина има отделно обсобен турникет за по-големите куфари.
Максо
Рейтинг: 854 НеутралноИнтересна статия, поздравявам стажант-репортера, има бъдеще в журналистиката.
Sic transit gloria mundi...Denitsa Mircheva
Рейтинг: 352 НеутралноПричината е, че никой не обяснява нищо на новопристигащите (чужденци или не)... Не само за билетчетата в градския транспорт, ами и например, че било задължително да караш кола със светнати фарове целогодишно. Това води само до неправомерно изискване да се заплащат правомерни глоби...
areta
Рейтинг: 987 НеутралноВ статията са смесени частен транспорт с градски транспорт.
City Airport Train във Виена НЕ Е част от градската транспортна мрежа, а влак обслужващ САМО летището и изисква да заявиш бройките на багажа, защото се ЧЕКИРАШ още при качването във влака, не поради друга причина. Само туристите и командированите ползват CAT, щото е скъп. Обикновените граждани пътуват с С-бан, който е част от градския транспорт, за него важат картите и само доплащаш за извънградска зона.
Обобщено, до летищата има 2 начина да се стигне: с градски транспорт или с частен транспорт. В частния транспорт влизат специални автобуси, влакове, такси, личен автомобил. В първото не се таксува багаж, за вторите всеки превозвач може да има свои собствени изисквания, които обаче са ясно и недвусмислено обозначени.
0tempora0mores
Рейтинг: 549 ВеселоДо коментар [#60] от "4e4a":
Еми затова в САЩ колите са само с вклю4ени фарове (без опция да ги спреш)
Batezuzi
Рейтинг: 168 НеутралноНезнанието на закона не оправдава и определено ми е странно как българите в чужбина винаги се ориентираме кое е забранено и кое е задължено нищо че никъде не пише на български, но глобите в София за допълнително багаж са по-скоро инстумент за допълните приходи от възпитани чужденци и липсата на указателни табели е най-малкото израз на некомпетентност и безхаберие.
Публикувано през m.dnevnik.bg