Кампанията "С тениска на бала" е събрала двойно повече приходи от миналата година

Кампанията "С тениска на бала" е събрала двойно повече приходи от миналата година

Част от младежите получиха на официална церемония днес своите "чекове.
Част от младежите получиха на официална церемония днес своите "чекове.
Второто издание на кампанията "С тениска на бала", която осигурява стипендии за социално слаби младежи, продължаващи обучението си във висши учебни заведения, е събрала двойно повече средства от миналата година, съобщиха организаторите от "Мото Пфое". Акумулираните 90 000 лева ще бъдат разпределени между 45 момчета и момичета от 29 градове и села. Те ще получат по 2000 лева, с които да подпомогнат образованието си.
През миналата година помощ са получили 19 деца. Според данните на организаторите, ако през 2014 г. 551 абитуриенти са избрали да отидат на бала със закупена дизайнерска тениска от кампанията вместо с традиционните костюм и рокля, през тази те са били над 1200.
Популярността на кампанията е нараснала сериозно, като интерес към нея е предизвикал специален минисайт, посетителите на който е трябвало да познаят дали дадена снимка е от порнофилм или от абитуриентски бал.