За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
niakoi_si
Рейтинг: 616 НеутралноКоментар на Цацата ще има ли?
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2243 ГневноЗа обществото извършителите са известни, но за прокуратурата не. Що за безобразие?
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
chicago514
Рейтинг: 737 НеутралноРазследването срещу неизвестен извършител.... Извършителите само на прокуратурата не са известни и КТБ е така.
SSmart
Рейтинг: 672 ЛюбопитноЗАщо това през цялото време е тефтер, а не бележник?!?!?!?!?
дедо Андро
Рейтинг: 684 Неутрално[quote#0:"Статията"]Отговорът на въпроса... вероятно ще остане без отговор.[/quote]
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Не звучи много добре, какво ще кажете, "Дневник"?
--------------
А всичко това е илюстрация за безсилието на българското правосъдие.
gbj06554106
Рейтинг: 284 НеутралноЕ, има ли некакво съмнение чии ччòвек е Цацаров?
Дека са ПМ?
m_todorov
Рейтинг: 720 ВеселоНе очаквам протест. Все пак не е като манолова да е станала омбдусман, нали.
oporna_to4ka
Рейтинг: 137 Неутрално[quote#1:"niakoi_si"]Коментар на Цацата ще има ли?[/quote]
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаРедно е една ТВ пресконференция да изнесат със Сарафа - да покажат нагледно как ДП става на 10.
boby1945
Рейтинг: 506 ВеселоКакто обикновено цялата пара в свирката!!!
отнесе го фидоската .....
а тя има капацитет да носи.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Големи яйца:)
Рейтинг: 720 НеутралноТози е брат близнак на прасчо, единия с бухалка в частни структури, другия в държавни. От ГЕРБ през ДПС до БСП - всички са им длъжни.
ppopov_67
Рейтинг: 830 Неутрално"Подсъдимият не идентифицира никой от инициалите с действителни имена. . . ."
ЦЕЛИЯТ БЪЛГАРСКИ НАРОД, ОБАЧЕ, ГИ ИДЕНТИФИЦИРА.
И тебе те идентифицира като най-долнопробна маша, Цацо.
oporna_to4ka
Рейтинг: 137 Неутрално[quote#10:"boby1945"]отнесе го фидоската [/quote]
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаДа, това е положителното за нас от ГЕРБ - разбрахме че фидоска не трябва да е с нас ... Магистрат му кажи!
442
Рейтинг: 554 НеутралноСМЯЯЯЯХ смях, за наше съжаление през сълзи. Дали има някой на който не му е ясен отговора на въпроса кой стои зад инцициалите ББ, ЦЦ, ИФ ???
majorman
Рейтинг: 780 Весело10.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manДесет е добро число,
за свинята с потекло.
only4thinkers
Рейтинг: 1391 НеутралноНищо.
Поне "Столичани в повече" си направиха сценария по този случай.
Иначе е ясно, че по това тефтерче свястно обвинение не можеше да се повдигне. Освен, ако Златанов сам не поискаше да си признае ...
oporna_to4ka
Рейтинг: 137 Неутрално[quote#2:"today"]За обществото извършителите са известни, но за прокуратурата не. Що за безобразие?[/quote]
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаКоЙ кОй коЙ открадна веществените доказателства от следователя???
stenli1
Рейтинг: 1218 ЛюбопитноЕстествено.
Двамата БАЩИ на Пеевски са там - ББ и ЦЦ. Освен №10 и ИФ
stenli1
Рейтинг: 1218 Любопитно"Мериноса" пак ще гласува са ГЕРБ и ДПС. Коалицията БОСТАН и БТ
seth
Рейтинг: 8 НеутралноЩо ли никой не е изненадан?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
save_knforest
Рейтинг: 174 ВеселоИма тефтер /бележник/, има проблем за ДП.
Следователно Цацаров си тежи там където е поставен, като вече е безспорно, че не му е там мястото.
Ерго-реформа ще има на куково лято.
Поздрави на Парл. група "Исторически компромис", загубихте моя глас завинаги.
stenli1
Рейтинг: 1218 ЛюбопитноВисш прокурор към Боко от СИК:
"ШЕФЕ, не се подсмихвай, ТИ си го ИЗБИРАШЕ"
Алф
Рейтинг: 990 НеутралноМда, типично....
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.Мърмор
Рейтинг: 775 НеутралноПореден български парадокс - държава без държавно обвинение.
stenli1
Рейтинг: 1218 НеутралноДо коментар [#26] от "Мърмор":
Това означава, Мафията да обвини себе си
doroteus
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#2] от "today":
За кое общество са известни извършителите,че нещо не е съвсем ясно?????
oex13531876
Рейтинг: 118 НеутралноКато се сетя само, колко журналистически напъни костваха тези хвърчащи листчета...
Иван Арнаудов
Рейтинг: 777 НеутралноКато деца много се смеехме на един виц.
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.Вървят си двама милиционери по улицата и минават под едно дърво. На клона на дървото едно пиле казва "цвък" и отлита, а върху пагона на единия милиционер пада пилешка курешка. Другият му казва:
- Избърши го, де!
Първият отговаря:
- Е къде да го гоня сега...
Та с тоя осран тефтер в тази осрана държава сега същото, ама нещо нямам сърце да се засмея.
galapagas
Рейтинг: 94 НеутралноЦелта на цацаратурата не е разкриването, а потулването на всичко, свързано с върхушката. Адвокат Екимджиев го предвиди много отдавна
bor-e-krai-na-ilyuziyata-za-pravova-darzhava-news2 01009.html
http://www.mediapool.bg/advokat-ekimdzhiev-tozi-iz
ivanalex2
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#1] от "niakoi_si":
По принцип Главнияти прокурор не е длъжен да коментира каквото и да е, поне според законите ни.
marsena
Рейтинг: 1391 ВеселоИнициалите от тефтера спряха прокуратурата.
ivanalex2
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#6] от "дедо Андро":
По-скоро нежелание в конкретния случай, а не безсилие. Ако искат, могат и да не са безсилни.
xm...
Рейтинг: 1391 Весело[quote#5:"SSmart"]ЗАщо това през цялото време е тефтер, а не бележник?!?!?!?!? [/quote]
Ми ... щото е мнооо мазна и бакалска работата ...
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноАбе, какви инициали, какви тефтери...?! Даже и тефтер няма вече...! Изчезнал, докато ченге от ДС се облекчавало край пътя! Ама понеже нямало ред за вземане и съхранение на веществени доказателства, ченгето се подсмихва доволно и прокуратурата гледа безучастно...!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...По-важното е, че ГЕРБ нямал алтернатива и представлявал дясното! ГЕРБ нямал нищо общо с ДС, само дето половината им депутати са щатни служители, другата половина нещатни! ГЕРБ нямал и нищо общо с ДПС, само дето ключови министри пиели кафе с Пеевски и едни инициали ДП, били в оня тефтер, дето вече го няма...!
Предполагам, че едни сладури, възхваляващи ГЕРБ и бате Бойко, с регистрация от преди няколко седмици, няма да кажат нищо, че още не са си изпили кафето...!
naiden_pravdev
Рейтинг: 664 ВеселоСлучаят: лъч светлина за малко осветил родната мафия и заслепил тези, които уж трябва да се борят с нея.
Булаир
Рейтинг: 299 НеутралноЕ, крайно време беше - тя, новата власт от тефтерчето, е вече повече от година, а Цацаров се ослушва.
doroteus
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#38] от "Булаир":
Орешарски чака ,както и вездесъщият Цветлин Йовчев !Ако ви е мъчно за тях,никота не е късно да ги върнете във властта!
stenli1
Рейтинг: 1218 ЛюбопитноНАЙ-БЕДНАТА, по "африкански" бедна и корумпирана държава Тик..стан.
В Румъния няма Боко и Цецо, Сараи и Банкя, няма СИК и МИК.
Румъния е на светлинни години пред нас. а допреди 6-7, ние се обиждахме като ни сравняваха с Румъния
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
navy
Рейтинг: 1085 ЛюбопитноКънев?
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядКунева?
Лукарски?
...............?
Умните?
Красивите?
Успелите?
Ранобудните?
...........
.............
...........
.........
marsena
Рейтинг: 1391 Весело[quote#40:"stenli1"]В Румъния няма Боко и Цецо, Сараи и Банкя, няма СИК и МИК. [/quote]
ааа, не пропускай да кажеш, че там няма Гоцета, Съсели, Миковци, Моники и Маи...и Олигарски няма.
Няма и " Или избираме Делянчо мамин, или падаме от власт".
stenli1
Рейтинг: 1218 ЛюбопитноДо коментар [#43] от "marsena":
Всички са виновни, че ги търпят тези.
Какво стана с това:
Изявление от името на ПГ на ДСБ по повод доклад в американското издание “Конгрешънъл куотърли” относно дейността на Бойко Борисов (08-03-2007)
Дата: Четвъртък 08 Март, 2007 01:16:06
Свидетели сме на огромен скандал, свързан с образа на страната ни като правова държава и съюзник в международната борба с тероризма и корупцията.
Информация от авторитетното американстко издание “Конгрешънъл куотърли”, което осигурява с новини и анализи дейността на Американския конгрес, публикува материал за столичния кмет Бойко Борисов като бизнеспартньор на лица от подземния свят, използвал служебното си положение, за да управлява официалната корупция.
За пореден път истината за престъпността и корупцията в България излиза от чужди институции.
Този сканадал накърнява образа на България като достоен съюзник. Този скандал е надпартиен и е свързан с международния имидж на страната ни, като поставя под въпрос демократичните устои и правовия ред в България.
Ето защо, ПГ на Демократи за силна България настояваме за:
1. Незабавна реакция на Президента.
2. Изслушване на Министър-председателя и на министрите на външните и на вътрешните работи, които са запознати с документите по този скандал.
3. Коминията по вътрешен ред и сигурност да изсрлуша съоттветтните заместник-министри, както и ръководителите на специалните служби на страната.
4. Очакваме незабавна реакция на Главния прокурор на страната.
София, 8 март 2007 г.
Pandipool
Рейтинг: 118 НеутралноОчаквано..
xm...
Рейтинг: 1391 ВеселоА дали сега да не очакваме и Фидоска обратно на бял слон?
marsena
Рейтинг: 1391 Весело[quote#44:"stenli1"]Всички са виновни[/quote]
Е да де, ама ти пропускаш половината от виновните, и то все една и съща половина.
Stewie
Рейтинг: 564 Неутралнодържавата е герберска а прокуратурата е фарсова
stenli1
Рейтинг: 1218 НеутралноДо коментар [#47] от "marsena":
Всички са виновни, тези които смятам за най-големите виновни, съм изброил в поста. Другите са виновни, че съглашателстват с тях и ги търпят
Виж, прегледай, откога Румъния избяга със светлинни години от нас
marsena
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#49] от "stenli1":
Вие, левите, не разбрахте ли, че колкото повече плюете по баце, ефектът е обратен? Що клетви, що истерични закани изграчи Съсела -" Борисов никога, никога, никога вече на власт", и какво стана- баце пак ни управлява. А причините са две- първо- защото и левите сте също толкова оплескани, като Бойко, но не виждате лекетата по себе си, а само чуждите. Втората- нищо градивно и полезно за държавата не предлагате- нищо! Затова пък озлоблението ви, че не сте на власт, е феноменално отвращаващо. Карайте я все така и ще продължавате да се сривате.
stenli1
Рейтинг: 1218 ВеселоДо коментар [#50] от "marsena":
Много рядко се обяснявам. Бях тактичен, отговарям за последно в тази тема:
1. "Ние" не сме леви
2. Ти доскоро защитаваше Баце ти
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 Неутрално... ти си го избра...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАло, герберастията, некакъв срам за назначението на Цацата няма ли?
Ей затова е назначен, за да скрие инициалите ЦЦ, ББ, и ИФ и връзката им с 10.
джендър NATO generals
Рейтинг: 629 НеутралноДо коментар [#2] от "today": [quote#2:"today"]Що за безобразие? [/quote] По конституция прокуратурата е"демократично независима", колко удобно, нали? А честните частни медии не ни напомянт за:"ама шефе, нали ТИ си го избра"-казано от Борисов за Цацаров!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токАнализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
Рейтинг: 886 Неутрално[quote#16:"theanalyser"]Иначе е ясно, че по това тефтерче свястно обвинение не можеше да се повдигне.[/quote]
Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човекаА как иначе? Всеки нормален човек, чието име е замесено в "това" тефтерче, първо би поискал експертиза за автентичността му. И ще се установи, че "то" е изфабрикувано и подхвърлено. Само по тази причина това тефтерче изчезна със същата мистериозност, с която се появи. По-важно е, че си изпълни ролята - вдигна пушилка в мозъците на лековерните... Може би един ден Златанов, вероятно на смъртния си одър( и ако има страх от Бога), ще ни разкаже с какво точно са го изнудили мутрите от ДС...
Николай Колев
Рейтинг: 2939 НеутралноДо коментар [#1] от "niakoi_si":
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Коментарът ще бъде L'istruttoria è chiusa: dimentichi!
За съжаление няма да имаме прокурори като Паоло Борселино и Джовани Фалконе.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 Неутрално[quote#55:"Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!"]то" е изфабрикувано и подхвърлено.[/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКБахахахахах, и Златанов за толкова време не каза нищо по темата?
stenli1
Рейтинг: 1218 НеутралноДо коментар [#55] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":
Златанов потвърди присъствието на Пеевски в тефтерите му с политически поръчки
От бележниците липсват страници, след като разследващите ги иззеха, обяви адвокатът му
Медиапул
21:04 | 08 февруари 2015 |
skrita_sila_m
Рейтинг: 118 НеутралноЕдва ли има изненадани.
Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
Рейтинг: 886 Неутрално[quote#54:"ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн"]"ама шефе, нали ТИ си го избра"-казано от Борисов за Цацаров![/quote]
Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човекаЗамислял ли се, че ако действително Борисов беше избрал Цацаров, никога нямаше да има изкуствено фабрикувания скандал Цветановгейт и последвалата съдебна разправа над Цветанов, никога нямаше да има Костинброд, никога нямаше да има мерзкото назначаване на Пеевски за шеф на ДАНС, никога нямаше да има банкрута на КТБ?... Мислил ли си по този въпрос? Ако въобще можеш да мислиш... Какво стана с този запис? Каква е съдбата му? Не е ли подобна на тази с фамозното, но мистериозно тефтерче? Фабриката за слухове произвежда продукция за лековерните. А лековерните по правило са най-бедни - като българинът сред останалите европейци...
Lisanova Lisanova
Рейтинг: 1273 НеутралноМАФИЯ!
Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
Рейтинг: 886 Неутрално[quote#57:"Darth Plagueis"]Бахахахахах, и Златанов за толкова време не каза нищо по темата?[/quote]
Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човекаЩе каже истината, ама... Мъртвите спират да говорят... Остава празното дърдорене на платените клакьори...
xm...
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#57] от "Darth Plagueis":
Златанов за толкова време не каза нищо по темата?
-----------------
Че той Филипчо дори две думи смислени и свързани може ли да каже?
Тоя тефтер що си го е водил? Щото си е явно недомаслено!
Което си личи и от "стила" му, с който е водил "записките".
Бих го определил като "нечленоразделен" ...
Много по-важна е темата как такива като Филипчо се поставят на такива места. И с това никой, ама никой не се занимава!
Не прави никому впечатление! Ни на опозиция, ни на журналя ... Че и мат'рялът, общо взето, не усеща нищо дисхармонично, меко казано, между личността Филипчова и позициите, по които се е вихрил ...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#62] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТъй де, тъй... значи има завера против Герб, които към тоя момент имат МВР, техен прокурор и власт върху всички служби.
И не могат да се справят с това?
Т.е., или си е тяхна работа и тефтерчето е истинско, или са пълни нефелници. Ти си избирай...
stenli1
Рейтинг: 1218 НеутралноДо коментар [#60] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":
Премиерът: Цацаров е най-добрият съдия, когото познавам
в-к Сега
20 ноември 2012
ВАСИЛ ДИМИТРОВ
Пловдивският окръжен съдия Сотир Цацаров, който в момента е единственият кандидат за главен прокурор, събира все повече подкрепа от силните на деня преди избора. След като вътрешният министър Цветан Цветанов го нарече "най-стабилния съдия", вчера същото направи и премиерът Бойко Борисов. "Сотир Цацаров е може би най-добрият окръжен съдия, когото аз познавам в кариерата си като главен секретар", обяви той. За пореден път Борисов изказва подкрепа за пловдивския магистрат, за чиято кандидатура се заговори преди месеци, когато бившият американски посланик Джеймс Уорлик го посети в Пловдив и похвали работата му. Малко след това премиерът заяви, че не е лошо следващият главен обвинител да е съдия.
Министър-председателят допълни, че изборът за членове на Висшия съдебен съвет (ВСС) е бил прозрачен. Според него приетите процедури за вот за обвинител номер 1 също били такива. Правилата бяха гласувани от ВСС преди десетина дни. Приемането им обаче остави съмнения за нагласен избор в полза на Цацаров.
Булаир
Рейтинг: 299 Неутрално[quote#39:"doroteus"]Орешарски чака ,както и вездесъщият Цветлин Йовчев !Ако ви е мъчно за тях,никота не е късно да ги върнете във властта! [/quote]
До коментар [#39] от "doroteus":
И какво общо има Златанов, тефтерчето МУ, " ... Ало, Ваньо" с Орешарски ??? ... Типичен отговор в стил "... А вие защо биете негрите".
... А ако има нещо общо, това е БКП и ДКМС - да ти припомня ли в коя партия са се клели Борисов, Цачева и Плевнелиев ???
abygale
Рейтинг: 775 НеутралноКакво друго може да очакваме от Цацаров, напоследък известен като "компромисния избор" на двата лагера - ДПС и ГЕРБ, освен да защитава тия от тях, които фигурират в прословутото "тефтерче"? Слуга на много господари, това е Цацаров! Хич не му е леко, направо да го ожалиш...
полувишис
Рейтинг: 229 ВеселоДо коментар [#15] от "majorman":
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes"ново 10"
Сава Мутафов
Рейтинг: 830 НеутралноИ това ако е новина... Сякаш някой е очаквал нещо друго.
abygale
Рейтинг: 775 НеутралноДо коментар [#60] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":
[quote#60:"Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!"]Замислял ли се, че ако действително Борисов беше избрал Цацаров, никога нямаше да има изкуствено фабрикувания скандал [/quote]
Замисли се по кое време бяха изфабрикувани тия сканадали? Когато Баце бе изметен от власт и "компромисния избор"-Цацаров служеше вярно на ДПС с тайната надежда, че ще се отърве от другия си "господар", ББ? След това направи толкова рязък завой по посока ББ, на който му съперничат единствено медиите на Прас прес... днес хулят, утре венцеславят.
Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
Рейтинг: 886 Неутрално[quote#58:"stenli1"]Златанов потвърди присъствието на Пеевски в тефтерите му с политически поръчки[/quote]
Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човекаИ аз мога да потвърдя присъствието на папата в моите тефтери, описващи оргии в един хотел на Акапулко, ако за това ми платят добре в една банка на Каймановите острови. Е, и?... Толкова ли сте лековерни или ви плащат да се правите на такива?
Всяка официална западна служба и съответните лаборатории за експертиза към нея първо биха установили с точност до ден датата на нанасянето на данните в този тефтер. И ако се окаже, че са описвани събития относно дата Х, но е написано на дата Y, която е с няколко години по късно? Науката вече установява с точност до ден за събития, станали от времето на древния Египет, а какво остава за едно подправено тефтерче... Просто процеси на остаряване. Ето защо тефтерчето изчезна. Никой сериозен съдия не би му обърнал внимание преди експертиза за автентичност. Но поръчковите прокурори раздухаха поредната истерия...
stenli1
Рейтинг: 1218 НеутралноДо коментар [#71] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":
Вашите началници затова ги откраднаха.
Саом не си се сетил да намериш оправдание, защо си отиде Фидоса
Самият Златанов потвърждава наличиета на тефтерите, и в съда и пред БТВ:
"Вчера (юли 2013) стана ясно, че Филип Златанов обжалва решението на СГС.
Той обясни съдържанието на тефтерчето си с думите, че това са негови „бележки", „драсканици" и каза, че е забравил какво означават инициалите, записани вътре. На въпрос какво означава някой да бъде „ударен", Златанов обясни: „Да бъде установен конфликт на интереси, може би"."
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#53] от "Darth Plagueis":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Ама и вие... Комунисти и срам?! Такова нещо няма, не е имало и никога няма да има! Не случайно примерите за подражание на бате Бойко са, Тодор Живков и Ахмед Доган! От редовите ГЕРБ-ери, какво очаквате...?
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#71] от "Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Е добре де, ама защо все пак Фидосова изчезна от хоризонта със скоростта на светлината и потъна окончателно и безвъзвратно в дълбоката провинция? Изритана от всички партийни и обществени постове! Официалната версия беше, че бате Бойко я помолил да се оттегли, след като свалил доверието от нея... И, защо го свали това пусто доверие от въпросната дама, през която минаваха всички назначения в ГЕРБ, включително и злощастния Златанов...!
Хитрата Сврака
Рейтинг: 2348 Гневно"преди близо година тефтерите, на които трябваше да се направи графологична експертиза изчезнаха от колата на вещото лице Стефан Бенчев. Малко след това стана известно, че инициалите Д.П в тефтерите са били преправени на 10, а частите, в които има ДПеевски дори не са били показани."
СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!Я ми припомнете, как точно изникнаха тези тефтери?!!
Ако аз подхвърлех тефтери на прокуратурата, първо щях да сканирам/ксерокопирам всяка страничка, и да ги кача на няколко места в интернет. И да ги пратя на Balkanleaks разбира се!
Хитрата Сврака
Рейтинг: 2348 Гневно"Следва да се посочи, че няма законово изискване и специални правила за приемането и предаването на писмени доказателства", заявиха тогава от Софийска градска прокуратура.
СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!ЕВАЛА!!! Значи ТОВА НЕ Е ДЪРЖАВА!!!
tisho_one
Рейтинг: 174 НеутралноГледай ти, изненада!
Chavo64
Рейтинг: 118 ЛюбопитноА дело срещу виновният от прокуратурата и/или полицията за "загубването" на вещественото доказателство?!
chavo64doroteus
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#66] от "Булаир":
На колко си години ???Явно когато сме се клели в ДКМС ти си ходил "прав под масата" или още не си бил "в проект" ????
За моето,а по - късно за тяхното поколение беше ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да си КОМСОМОЛЕЦ , а за някои и член на БКП!
Жалко за родителите ти,които няма как да не са били поне, КОМСОМОЛЦИ ако не са те "светнали по тези въпроси "!
Хитрата Сврака
Рейтинг: 2348 ГневноМАФИЯ!!!
СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноКуче влачи,диря няма.В България целия град да знае ,кой е престъпника,за прокуратурата той все е неизвестен.Сега,няма човек в държавата да не знае,кой е ЦЦ,ББ,ИФ,само Цацаров не знае.Ченгесарски постановки,съмнителни вещи лица,дето губят най-важните доказателства,това е българското правосъдие.Много зависи,за кого става въпрос.Някой съд не ги лови.
Булаир
Рейтинг: 299 ВеселоДо коментар [#79] от "doroteus":
Абе, симпатяго, тези "задължителни" лакърдии ги разправяй на някой пъпчив десетокласник ... Това, герберите, сте комунисти докрай - от десет дерета вода ще докарате, за да замажете "светлото" минало на светата ви Троица.
... Задължителен комсомолец - да, ама задължителен председател на ВУЗ-овско ДКМС нямаше как да стане - конкуренцията там беше жестока. ... Същото беше и за БКП-то - нищо задължително нямаше, но борбата и ритането по кокалчетата беше най-вече между чедата на партийните функционери и започваше още с "кандидат член" ... а за да станеш "член" на БКП трябваше МНОГОКРАТНО да си доказал верността към партията плюс няколко препоръки от верни и изпитани другари.
Jessika
Рейтинг: 1225 НеутралноМного добре е известно, кой стои зад посочените инициали, друг въпрос е, дали прокуратурата има волята и желанието да разследва и да представи доказателства за пред съда. Май и никой от властимащите не е заинтересован, а отново ни вземат за идиоти.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”info111
Рейтинг: 1123 НеутралноВ България реално прокуратура няма. Т.н. прокуратура е всъщност адвокатура, най-добрите адвокати на престъпниците и престъпленията, особено едрите, начин на бизнес, който притежава изцяло мафията и организираната престъпност.
И така в България най-голямите престъпници се очаква да обвиняват и де факто учавстяат в првораздаването, и после всички се чудят защо нямало никакво правосъдие в България!?!?!
Престъпленията на т.н. български прокурори вече са редица, клоняща към безкрайността...
info111
Рейтинг: 1123 НеутралноИ Доган и Местан - лидерите на ДПС, и Борисов и Цветанов - лидерите на ГЕРБ отгледаха Делянчо Пеевски, # 10, те си и назначиха Цацаров, който коли и беси в прокуратурата, позволи си да атакува банковата система и даже по едно време се изживяваше и като ръководител в държавата - и на това му казвали НЕЗАВИСОМОСТ! Да, незаивисимост е - ОТ ПРАВОТО, КОНСТИТУЦИЯТА И ПРАВОСЪДИЕТО, ОТ ЗАКОНА И МОРАЛА, ОТ БЪЛГАРСКИЯ НАРОД, както всички ежедневно се убеждаваме!
А Цацаров и прокураурата дотам са се уплели в лъжите и измамите си, че първоначално обявиха това прословуто тефтерче, и по-точно подбрани и преправени странички за ОСНОВНО ДОКАЗАТЕЛСТВО, а след като уредиха с един от ДПС, правещ се на следовател да изчезнат, лично Цацаров обяви, че така или иначе това нямало значение, защото тефтерчетаТА нямали никаква доказателствена стойност и не били никакви доказателства!?!?!?
info111
Рейтинг: 1123 НеутралноДо коментар [#31] от "galapagas":
Да, прав си, адвокат Екимджиев много точно предвиди всичко, което става. Сотир Цацаров никога не е бил всъщност истински, а да не говорим за добър магистрат, и като съдия, и особено като главен прокурор!
Още когато Борисов и Цветанов му спретнаха голяма компания за лансирането му излязоха куп съмнителни и нелицеприятни факти и обстоятелства около него, от които личеше, че вероятно е тежко зависим.
И точно това явно го направи най-подходящият за мафията!
info111
Рейтинг: 1123 НеутралноДо коментар [#32] от "ivanalex2":
, даваше акъл и на депутати и водеше битки с министри (Христо Иванов), даже и на посещение в Турция отиде...
"До коментар [#1] от "niakoi_si":
По принцип Главнияти прокурор не е длъжен да коментира каквото и да е, поне според законите ни."
Да, но се скъса да коментира, че даже и опита да управлява държавата - неговите хора даваха указания как да се управлява енергетиката, обясни набързо и положението с медиите - кои били истински, и кои - не, както и журналистите, и сетете се от три пъти кои са предпочитаните му, и кои - нивергнати
Абе тя работата е пределно ясна за всички, и всички хора и в и извън България го заявяват в прав текст вече.
ГНИЛИ ЯБЪЛКИ!
info111
Рейтинг: 1123 НеутралноОткъде се вмирисвала рибата, и как реформата "отдлу-нагоре" ще успее да отстрани "гнилостта"?
ivanalex2
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#87] от "info111":
По повод на ябълките има 1 БГ поговорка: Не е луд, който яде зелника, а който му го дава.
не на безразличието
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#89] от "ivanalex2":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимправ си но в 'държава' в която 80-90% от хората не виждат по далече от носа си няма как да е по различно положението от сегашното.....
2.5
Рейтинг: 758 НеутралноТе това е прозрачно управление гарантирано от ГЕРБ!
I Want To BelieveИ Златанов, и Цацата, и онези с инициалите са от селекцията на Боко. Няма да е зле избирателят да си го припомни в тъмната стаичка, ама надали...
ivanalex2
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#90] от "не на безразличието":
Безспорно - затова възниква въпроса дали за нас е подходяща демокрацията, където мнението на 80-90% надделява над мнението на другите 10-20% - или ни трябва по-авторитарно управление, където най-важно е мнението на 1 или няколко човека измежду 10-20%.