"Спаси София": Световни експерти със сериозни съмнения за качеството на зелените релси на Руски паметник

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (47)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1171 Неутрално

    Ние пък нямаме никакви съмнения,че наш човек е усвоил добри пари и е върнал ресто на който трябва....

    [email protected]
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Весело

    хвала на дикоф и фандъкова - вечна им слава за стореното и усвоеното !!! най добрите от герб за цяла София . още 4 години произвол и между 6 000 000 000 и 10 000 000 000 за нашите обръчи и нашТа партия - много сме недосегаеми сме !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 711 Весело

    Тюх,то единственото хубаво нещо май е останало,че някои са усвоили едни пари.

  4. 4 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Що не извикахте Greenpeace за съвет как се рекетира общинска и/или държавна и/или фирмена администрация, ами се излагате като кифладжии.
    Що не поискахте оферта от въпросните фирми.
    Изобщо, що ни занимавате с редовното си месечно, архитектурно неразположение.

    Navigare Necesse Est
  5. 5 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 133 Неутрално

    "Спаси София"?? От какво спасявате София многоуважаеми господа плахо да попитам?

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  6. 6 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Фиксирането на скарата е изключително некачествено. Това дори строители дилетанти не биха го направили. Първо се полага основата и след това релсите. Изчислява се ниво, ос и т.н.
    Проблемът на заварката не е шлайфането защото предполагам е направено такова(вероятно снимката е преди този процес), а шуплите които се виждат. Това означава, че със сигурност ще се скъса. Не може фирма да си позволи такова нещо, адски непрофесионално е. Сигурно се успокояват, че там скоростта е ниска и няма до доведе до сериозен инцидент.
    Интересно ми е колко релси са заварени като дължина защото ако са много би трябвало да е извършена и топлинна неутрализация.
    Фракцията на баластта и дебелината на тревната настилка също изглеждат неприемливи.

  7. 7 Профил на Logicbg
    Logicbg
    Рейтинг: 114 Неутрално

    На мен пък много ми харесва новото кръстовище на "Руски паметник". С преместването на релсите става по-широко и удобно за минаване и е равно, беше станало на вълни, в които пропадсш и се издигаш, раздрусвайки се по паветата -преди ремонта. Разбира се, ще е чудесно да издържи дълго.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  8. 8 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Стига с тези релси бе, за 100 метра релси изписахте страшно много глупости. Лобирайте всички да станат зелени вместо да се за компаса е с вече направените.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  9. 9 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Това е отвратително! Фирми с вековен опит в изграждане на градска инфраструктура ни казват в прав текст, че един проект, струвал милиони левове на софийския данъкоплатец, е боклук и е правен сякаш от дресирани маймуни, а не от квалифицирани строители.

    Преди време легендарният британски актьор Джон Клийз (Монти Пайтън, Фолти Тауърс, Животът на Брайън) беше на снимки в софия и писал в блога си: "Разходих се из града. Мисля, че би било най-добре зда започнат отначало."

    Както са казали учтивите холандци от Edilon Sedra: No comment.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  10. 10 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 133 Неутрално

    [quote#8:"dragozow"]Стига с тези релси бе, за 100 метра релси изписахте страшно много глупости[/quote]
    Драгозов, ти знаеш ли тези загрижени за София хора че ще направят нощен обществен транспорт, и още една бус лента? Това са хора злато - зла - то!

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#5] от "oporna_to4ka":

    от крадливи и некадърни, самозабравили се богоподобни , недосегаеми и ненаказуеми чадъросани администратори !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на red.mary
    red.mary
    Рейтинг: 694 Гневно

    И после въпреки всички очевидни кражби, КОЙ спечели от първи тур изоборите в София? Ами това е положението. Като една усмивка им е достатъчна, ала Софиански. И той 3 мандата усмивки и кражби. И сега така.

  14. 14 Профил на miho45
    *****
    Неутрално

    До коментар [#8] от "dragozow":

    Да,и световните експерти ги намесиха в нормални строителни дейности.....

  15. 15 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    До коментар [#5] от "oporna_to4ka":

    От фъндъци ,архитекти и котараци

  16. 16 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 168 Неутрално

    ....."Финалният вид изглежда добре, чисто визуално, но земната основа изглежда твърде тънка".....
    При герб всичко е така - калинки тип "блондинки"

    А, ако тръгнете да питате как са строени пътищата и другите еврогерберски "проекти"..... Ужас герберски е налазил БГ....

  17. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#16:"calc"]А, ако тръгнете да питате как са строени пътищата и другите еврогерберски "проекти"[/quote]

    Преди около месец минах с колата си* по новата отсечка на Тракия край Стара Загора. Колата се люлееше като лодка в море - ту левите, ту десните й колела бяха по-високо. Отгоре на виадуктите гордо пишеше ТРЕЙС...
    _________________
    *Citroen C5 Exclusive, с може би най-доброто окачване в света.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  18. 19 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Милиционерите скочиха на амбразурата. Явно мнението на споменатите фирми няма значение за тях. Спаси София са лоши ☺

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  19. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  20. 21 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    У нас така се строи - пет за четири. Питам се, дали има ЕДНО нещо построено по стандартите на света от последното десетилетие. Хората гледат, изумяват се и пращат снимки! На управляващите въобще не им пука! Примерът с постоянния ремонт на варненския площад пред Операта? Гърбавите тротоари на София, винаги правени с плочки, в които цимента е недостигащ, та колите ги чупели? Все липсващите паркинги в столицата? Цялото управление на градската среда си е за съд!
    Да, но остават пари и за строителя, за възложителя и за СЪДИЯТА!

  21. 22 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Весело

    До коментар [#19] от "Darth Plagueis":

    по-точно ще е милионционери !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 23 Профил на rdf16318709
    rdf16318709
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    Абсолютно сте прав. Отсечката на Трейс от магистрала Тракия е в плачевно състояние! А е само на няколко години. Разбойници...

  23. 24 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#21:"Alexander97"]Гърбавите тротоари на София, винаги правени с плочки, в които цимента е недостигащ, та колите ги чупели? [/quote]

    Тротоарните плочки в София съдържат всичко друго, но не и цимент. Като състав, текстура и здравина напомнят едни бисквити BelVita, дето ги препоръчват за регулиране на червата...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  24. 25 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#23:"rdf16318709"]А е само на няколко години. [/quote]

    На две и половина. Помня с какви тъпани и фойерверки й преряза лентата ... знаем кой.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  25. 26 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 381 Неутрално

    То затова се застигат мотрисите,а и коли минават през тревата и я вкарват в релсите.

    Tony
  26. 27 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 756 Неутрално

    е то беше ясно, че това е бутафорна зеленина.
    да не бяха я рекламирали толкова и нямаше
    да се набива така на хората в очите.
    а тези от спаси софия да вземат и да
    се борят за важните каузи, като
    ларгото, паркирането или безумните конкурси
    за центъра, а не да ми симулират дейност със
    мейли тип вижте колко е зле. гледайте как до го оправим,
    а не как да мрънкаме най-професионално.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnk
  27. 28 Профил на apollo
    apollo
    Рейтинг: 183 Неутрално

    Най лесно се привлича внимание с критики.
    Интересно тези младежи спасители една тухла през живота си дали са сложили някъде.

  28. 29 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 114 Неутрално

    [quote#24:"Norman Granz"]Тротоарните плочки в София съдържат всичко друго, но не и цимент.[/quote]
    Нищо не разбираш и от производството на тротоарни плочки. Липсва не циментът, а спазената технология по производството. А технологията не се спазва, защото липсва търсене на отговорност от фирмите, които монтират плочки, скапващи се за 2-3- зими. Поради което те не търсят отговорност на доставчиците си. Така е по веригата на безотговорността!
    Едно само е абсолютно сигурно - плащаме ние! Ако има гражданско общество у нас - всички трябва да се стоварят под прозорците на общината и с тояги в ръце да поискат обяснение за очевидно некачественото обществено строителство в столицата, извършвано на съвсем европейки цени!

  29. 30 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 114 Любопитно

    [quote#28:"apollo"]Интересно тези младежи спасители една тухла през живота си дали са сложили някъде.[/quote]
    Интересно, ако тези младежи наистина не са сложили дори една тухла през живота си, дали констатациите на чуждите експерти стават невалидни от това?

  30. 31 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Идеята за "зелени релси" у нас е точно на гол за..ик чифте пищови. За да се направи като хората трябват доста повече пари от нормално трасе. А ако не се направи като хората резултата е плачевен. Някой да е видял нещо направено като хората в столицата или в страната?
    Дано не реализират малоумната идея цялото трасе по Борис да го правят така.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  31. 32 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#27] от "mihail_p":

    Както правилно споменават младежите крайно време е важните решения да се взимат след продължително и истинско обществено обсъждане. А не псевдото дет се отчита сега. С вечното оправдание нема време. Ми да бяхте предвидили овреме.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  32. 33 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 114 Неутрално

    По добре СПАСЕТЕ София от МОЧА!!!

    chavo64
  33. 34 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 114 Неутрално

    [quote#32:"Цецо"]Както правилно споменават младежите крайно време е важните решения да се взимат след продължително и истинско обществено обсъждане. [/quote]
    Предлагаш конкретни технологически решения да се взимат след "продължително и истинско обществено обсъждане"? Нещо не си наясно - този тип решения трябва да се взимат САМО от експерти. Трябва да се обсъждат основно идейните проекти, конкретиката е поле за специалистите!
    Така е и в този случай - едва ли някой ще възрази на идейния проект за реконструкцията на кръговото около Руски паметник, тя е напълно смислена, сега се преминава много по-леко и безопасно / софиянците знаят за какво говоря, понеже познават старото положение, което беше истински врух на идиотизма!/. Иде реч за изпълнението на прословутите стотина метра "зелена линия", за които общината опищя света, а експертният анализ показва, че построеното е с отрицателно качество!

  34. 35 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#34] от "nenad":

    Цъ. Предлагам конкретните градоустройствени решения да се взимат след допитване до матрияло. Например дали е разумно да направим скъпо трасе или да направим 2 (или нещо друго). Или например откъде да минава метрото и каква да бъде приоритетността на участъците.
    Та и в конкретния случай. След като е добре известно че зелено трасе струва много скъпо за чий го правим? Колко по-скъпо ще излезне трасето по целия Борис? Разумно ли е да се дадат тези пари?

    Covid live matter. Stop the genocide.
  35. 36 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3581 Неутрално

    Сюрия кмет...
    Борисова Фандъкова...
    занемариха Руски паметник.

    За окупатора МОЧАв солдат:
    безспирни грижи.

    Му косъм не изпада - в Борисова ливада.

    Сериозни са съмненията:
    за зле приоритетизирани изпълнения.

    ""Спаси София": Световни експерти със сериозни съмнения
    за качеството на зелените релси на "Руски паметник""

  36. 37 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3581 Любопитно

    така си е

    Западът не беше питан.

    С недопитване до Банкя:

    кривна Метрополитен потокът
    Северно или на Юг от към Обеля

    и Вокруг.

    До коментар [#35] от "Цецо":
    До коментар [#34] от "nenad":

    Предлагам конкретните градоустройствени решения да се взимат след допитване до матрияло.

    Например дали е разумно да направим скъпо трасе или да направим 2 (или нещо друго).

    Или например откъде да минава метрото и каква да бъде приоритетността на участъците.

  37. 38 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 597 Неутрално

    За това в западна Европа за асфалтиране се наемат баварски фирми, за озеленяване холандски, за площади италиански и т.н. Нашите строители разбират от всичко

  38. 39 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 114 Неутрално

    [quote#35:"Цецо"] Предлагам конкретните градоустройствени решения да се взимат след допитване до матрияло. Например дали е разумно да направим скъпо трасе или да направим 2 (или нещо друго). Или например откъде да минава метрото и каква да бъде приоритетността на участъците. [/quote]
    Това са все решения на ниво "идеен проект". А в конкретният случай се коментира качеството на един вече изпълнен проект. Заблудил си се, следователно, когато съветваш проблемите с калпавата технология да бъдат решени посредством всенародни обсъждания...

  39. 40 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 328 Гневно

    Докато има ненаказуемост и нетърсене на сметка ще има и тази безхаберна, разхитителна политика на Фандъкова.
    Нищо не е направено трайно, отговарящо на изискванията.
    Велоалеите са асфалт, боядисан и рамкиран с бързоизносващи се бои, шахтите по тротоарите ту стърчат, ту пропадат, фонтанчето на "Витоша" продължава да краси селското стъргало, поредното безхаберие се загатва в НДК.
    Обследване, разследване и съд за скъпите и некачествени проекти.

  40. 41 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 221 Неутрално

    др.Диков разбира от всичко.

  41. 42 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 708 Разстроено

    Срам, срам... И безумие след безумие... А съд за никой прегрешил не се предвижда, така и ще си я карат още години наред - и софийската община, и останалите...

    GM
  42. 43 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Защо занимавате такива сериозни фирми с упражненията на нашите хора в стил- направи си сам?Усвоени са едни пари,начесаха си самолюбието-ние сме най-най-по еко в света и това е!Репортажите от последните дни с безумните задръствания около това творение показаха ,че е напълно не на място!При толкова възможности за озеленяване на София домораслите пишман -еко общински бюрократи "озелениха" едни релси!

  43. 44 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 587 Неутрално

    [quote#4:"Schopenberg"]що ни занимавате[/quote]


    Щото утре като минеш от там и ще видиш как всичко е за ремонт, ама може и да не ти направи впечатление - твърде ще си зает да псуваш някой, койтосе оптва да си върши работата качествено, а това на теб явно ти пречи.

  44. 45 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 587 Неутрално

    [quote#38:"stanislavdi"]Нашите строители разбират от всичко [/quote]

    Главболгар и биене в гърдите на откриването, а после оправдание при проблемите след ден-два още.

  45. 46 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#10] от "oporna_to4ka":

    Чудесно, ще се возят пияниците нощем да оповръщат и счупят всичко.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  46. 47 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Така се строят трамвайни релси у нас още от байТошово време. По-евтинко да е, за да има за почерпка





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #