За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
karabastun
Рейтинг: 1171 НеутралноНие пък нямаме никакви съмнения,че наш човек е усвоил добри пари и е върнал ресто на който трябва....
[email protected]КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 Веселохвала на дикоф и фандъкова - вечна им слава за стореното и усвоеното !!! най добрите от герб за цяла София . още 4 години произвол и между 6 000 000 000 и 10 000 000 000 за нашите обръчи и нашТа партия - много сме недосегаеми сме !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!chicago514
Рейтинг: 711 ВеселоТюх,то единственото хубаво нещо май е останало,че някои са усвоили едни пари.
Schopenberg
Рейтинг: 808 НеутралноЩо не извикахте Greenpeace за съвет как се рекетира общинска и/или държавна и/или фирмена администрация, ами се излагате като кифладжии.
Navigare Necesse EstЩо не поискахте оферта от въпросните фирми.
Изобщо, що ни занимавате с редовното си месечно, архитектурно неразположение.
oporna_to4ka
Рейтинг: 133 Неутрално"Спаси София"?? От какво спасявате София многоуважаеми господа плахо да попитам?
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаГолеми яйца:)
Рейтинг: 694 НеутралноФиксирането на скарата е изключително некачествено. Това дори строители дилетанти не биха го направили. Първо се полага основата и след това релсите. Изчислява се ниво, ос и т.н.
Проблемът на заварката не е шлайфането защото предполагам е направено такова(вероятно снимката е преди този процес), а шуплите които се виждат. Това означава, че със сигурност ще се скъса. Не може фирма да си позволи такова нещо, адски непрофесионално е. Сигурно се успокояват, че там скоростта е ниска и няма до доведе до сериозен инцидент.
Интересно ми е колко релси са заварени като дължина защото ако са много би трябвало да е извършена и топлинна неутрализация.
Фракцията на баластта и дебелината на тревната настилка също изглеждат неприемливи.
Logicbg
Рейтинг: 114 НеутралноНа мен пък много ми харесва новото кръстовище на "Руски паметник". С преместването на релсите става по-широко и удобно за минаване и е равно, беше станало на вълни, в които пропадсш и се издигаш, раздрусвайки се по паветата -преди ремонта. Разбира се, ще е чудесно да издържи дълго.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Кум Вълчан
Рейтинг: 1014 НеутралноСтига с тези релси бе, за 100 метра релси изписахте страшно много глупости. Лобирайте всички да станат зелени вместо да се за компаса е с вече направените.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.Публикувано през m.dnevnik.bg
Norman Granz
Рейтинг: 1341 НеутралноТова е отвратително! Фирми с вековен опит в изграждане на градска инфраструктура ни казват в прав текст, че един проект, струвал милиони левове на софийския данъкоплатец, е боклук и е правен сякаш от дресирани маймуни, а не от квалифицирани строители.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Преди време легендарният британски актьор Джон Клийз (Монти Пайтън, Фолти Тауърс, Животът на Брайън) беше на снимки в софия и писал в блога си: "Разходих се из града. Мисля, че би било най-добре зда започнат отначало."
Както са казали учтивите холандци от Edilon Sedra: No comment.
oporna_to4ka
Рейтинг: 133 Неутрално[quote#8:"dragozow"]Стига с тези релси бе, за 100 метра релси изписахте страшно много глупости[/quote]
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаДрагозов, ти знаеш ли тези загрижени за София хора че ще направят нощен обществен транспорт, и още една бус лента? Това са хора злато - зла - то!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#5] от "oporna_to4ka":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!от крадливи и некадърни, самозабравили се богоподобни , недосегаеми и ненаказуеми чадъросани администратори !!!
red.mary
Рейтинг: 694 ГневноИ после въпреки всички очевидни кражби, КОЙ спечели от първи тур изоборите в София? Ами това е положението. Като една усмивка им е достатъчна, ала Софиански. И той 3 мандата усмивки и кражби. И сега така.
*****
НеутралноДо коментар [#8] от "dragozow":
Да,и световните експерти ги намесиха в нормални строителни дейности.....
hodounski
Рейтинг: 2176 НеутралноДо коментар [#5] от "oporna_to4ka":
От фъндъци ,архитекти и котараци
calc
Рейтинг: 168 Неутрално....."Финалният вид изглежда добре, чисто визуално, но земната основа изглежда твърде тънка".....
При герб всичко е така - калинки тип "блондинки"
А, ако тръгнете да питате как са строени пътищата и другите еврогерберски "проекти"..... Ужас герберски е налазил БГ....
Големи яйца:)
Рейтинг: 694 НеутралноТова е скара с "би-блокове" за които става въпрос в статията.
o&client=ms-android-sonymobile&prmd=nimv&a mp;source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ _AUoAmoVChMIgKSXu_ORyQIVAg4aCh0HDgx1#tbm=isch& q=tranvia+firenze+costruzione+foto&imgrc=Xcy5z C3NIwHrzM%3A
https://www.google.bg/search?q=tranvia+firenze+fot
Norman Granz
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#16:"calc"]А, ако тръгнете да питате как са строени пътищата и другите еврогерберски "проекти"[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Преди около месец минах с колата си* по новата отсечка на Тракия край Стара Загора. Колата се люлееше като лодка в море - ту левите, ту десните й колела бяха по-високо. Отгоре на виадуктите гордо пишеше ТРЕЙС...
_________________
*Citroen C5 Exclusive, с може би най-доброто окачване в света.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1341 НеутралноМилиционерите скочиха на амбразурата. Явно мнението на споменатите фирми няма значение за тях. Спаси София са лоши ☺
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПубликувано през m.dnevnik.bg
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Alexander97
Рейтинг: 907 НеутралноДо коментар [#18] от "Norman Granz":
У нас така се строи - пет за четири. Питам се, дали има ЕДНО нещо построено по стандартите на света от последното десетилетие. Хората гледат, изумяват се и пращат снимки! На управляващите въобще не им пука! Примерът с постоянния ремонт на варненския площад пред Операта? Гърбавите тротоари на София, винаги правени с плочки, в които цимента е недостигащ, та колите ги чупели? Все липсващите паркинги в столицата? Цялото управление на градската среда си е за съд!
Да, но остават пари и за строителя, за възложителя и за СЪДИЯТА!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 ВеселоДо коментар [#19] от "Darth Plagueis":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!по-точно ще е милионционери !
rdf16318709
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#18] от "Norman Granz":
Абсолютно сте прав. Отсечката на Трейс от магистрала Тракия е в плачевно състояние! А е само на няколко години. Разбойници...
Norman Granz
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#21:"Alexander97"]Гърбавите тротоари на София, винаги правени с плочки, в които цимента е недостигащ, та колите ги чупели? [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Тротоарните плочки в София съдържат всичко друго, но не и цимент. Като състав, текстура и здравина напомнят едни бисквити BelVita, дето ги препоръчват за регулиране на червата...
Norman Granz
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#23:"rdf16318709"]А е само на няколко години. [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.На две и половина. Помня с какви тъпани и фойерверки й преряза лентата ... знаем кой.
Free person
Рейтинг: 381 НеутралноТо затова се застигат мотрисите,а и коли минават през тревата и я вкарват в релсите.
Tonymihail_p
Рейтинг: 756 Неутралное то беше ясно, че това е бутафорна зеленина.
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkда не бяха я рекламирали толкова и нямаше
да се набива така на хората в очите.
а тези от спаси софия да вземат и да
се борят за важните каузи, като
ларгото, паркирането или безумните конкурси
за центъра, а не да ми симулират дейност със
мейли тип вижте колко е зле. гледайте как до го оправим,
а не как да мрънкаме най-професионално.
apollo
Рейтинг: 183 НеутралноНай лесно се привлича внимание с критики.
Интересно тези младежи спасители една тухла през живота си дали са сложили някъде.
nenad
Рейтинг: 114 Неутрално[quote#24:"Norman Granz"]Тротоарните плочки в София съдържат всичко друго, но не и цимент.[/quote]
Нищо не разбираш и от производството на тротоарни плочки. Липсва не циментът, а спазената технология по производството. А технологията не се спазва, защото липсва търсене на отговорност от фирмите, които монтират плочки, скапващи се за 2-3- зими. Поради което те не търсят отговорност на доставчиците си. Така е по веригата на безотговорността!
Едно само е абсолютно сигурно - плащаме ние! Ако има гражданско общество у нас - всички трябва да се стоварят под прозорците на общината и с тояги в ръце да поискат обяснение за очевидно некачественото обществено строителство в столицата, извършвано на съвсем европейки цени!
nenad
Рейтинг: 114 Любопитно[quote#28:"apollo"]Интересно тези младежи спасители една тухла през живота си дали са сложили някъде.[/quote]
Интересно, ако тези младежи наистина не са сложили дори една тухла през живота си, дали констатациите на чуждите експерти стават невалидни от това?
Цецо
Рейтинг: 1341 НеутралноИдеята за "зелени релси" у нас е точно на гол за..ик чифте пищови. За да се направи като хората трябват доста повече пари от нормално трасе. А ако не се направи като хората резултата е плачевен. Някой да е видял нещо направено като хората в столицата или в страната?
Covid live matter. Stop the genocide.Дано не реализират малоумната идея цялото трасе по Борис да го правят така.
Цецо
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#27] от "mihail_p":
Covid live matter. Stop the genocide.Както правилно споменават младежите крайно време е важните решения да се взимат след продължително и истинско обществено обсъждане. А не псевдото дет се отчита сега. С вечното оправдание нема време. Ми да бяхте предвидили овреме.
Chavo64
Рейтинг: 114 НеутралноПо добре СПАСЕТЕ София от МОЧА!!!
chavo64nenad
Рейтинг: 114 Неутрално[quote#32:"Цецо"]Както правилно споменават младежите крайно време е важните решения да се взимат след продължително и истинско обществено обсъждане. [/quote]
Предлагаш конкретни технологически решения да се взимат след "продължително и истинско обществено обсъждане"? Нещо не си наясно - този тип решения трябва да се взимат САМО от експерти. Трябва да се обсъждат основно идейните проекти, конкретиката е поле за специалистите!
Така е и в този случай - едва ли някой ще възрази на идейния проект за реконструкцията на кръговото около Руски паметник, тя е напълно смислена, сега се преминава много по-леко и безопасно / софиянците знаят за какво говоря, понеже познават старото положение, което беше истински врух на идиотизма!/. Иде реч за изпълнението на прословутите стотина метра "зелена линия", за които общината опищя света, а експертният анализ показва, че построеното е с отрицателно качество!
Цецо
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#34] от "nenad":
Covid live matter. Stop the genocide.Цъ. Предлагам конкретните градоустройствени решения да се взимат след допитване до матрияло. Например дали е разумно да направим скъпо трасе или да направим 2 (или нещо друго). Или например откъде да минава метрото и каква да бъде приоритетността на участъците.
Та и в конкретния случай. След като е добре известно че зелено трасе струва много скъпо за чий го правим? Колко по-скъпо ще излезне трасето по целия Борис? Разумно ли е да се дадат тези пари?
dnevnikar
Рейтинг: 3581 НеутралноСюрия кмет...
Борисова Фандъкова...
занемариха Руски паметник.
За окупатора МОЧАв солдат:
безспирни грижи.
Му косъм не изпада - в Борисова ливада.
Сериозни са съмненията:
за зле приоритетизирани изпълнения.
""Спаси София": Световни експерти със сериозни съмнения
за качеството на зелените релси на "Руски паметник""
dnevnikar
Рейтинг: 3581 Любопитнотака си е
Западът не беше питан.
С недопитване до Банкя:
кривна Метрополитен потокът
Северно или на Юг от към Обеля
и Вокруг.
До коментар [#35] от "Цецо":
До коментар [#34] от "nenad":
Предлагам конкретните градоустройствени решения да се взимат след допитване до матрияло.
Например дали е разумно да направим скъпо трасе или да направим 2 (или нещо друго).
Или например откъде да минава метрото и каква да бъде приоритетността на участъците.
stanislavdi
Рейтинг: 597 НеутралноЗа това в западна Европа за асфалтиране се наемат баварски фирми, за озеленяване холандски, за площади италиански и т.н. Нашите строители разбират от всичко
nenad
Рейтинг: 114 Неутрално[quote#35:"Цецо"] Предлагам конкретните градоустройствени решения да се взимат след допитване до матрияло. Например дали е разумно да направим скъпо трасе или да направим 2 (или нещо друго). Или например откъде да минава метрото и каква да бъде приоритетността на участъците. [/quote]
Това са все решения на ниво "идеен проект". А в конкретният случай се коментира качеството на един вече изпълнен проект. Заблудил си се, следователно, когато съветваш проблемите с калпавата технология да бъдат решени посредством всенародни обсъждания...
azmatahari
Рейтинг: 328 ГневноДокато има ненаказуемост и нетърсене на сметка ще има и тази безхаберна, разхитителна политика на Фандъкова.
Нищо не е направено трайно, отговарящо на изискванията.
Велоалеите са асфалт, боядисан и рамкиран с бързоизносващи се бои, шахтите по тротоарите ту стърчат, ту пропадат, фонтанчето на "Витоша" продължава да краси селското стъргало, поредното безхаберие се загатва в НДК.
Обследване, разследване и съд за скъпите и некачествени проекти.
mesambria
Рейтинг: 221 Неутралнодр.Диков разбира от всичко.
gmalinov
Рейтинг: 708 РазстроеноСрам, срам... И безумие след безумие... А съд за никой прегрешил не се предвижда, така и ще си я карат още години наред - и софийската община, и останалите...
GMrurade
Рейтинг: 221 НеутралноЗащо занимавате такива сериозни фирми с упражненията на нашите хора в стил- направи си сам?Усвоени са едни пари,начесаха си самолюбието-ние сме най-най-по еко в света и това е!Репортажите от последните дни с безумните задръствания около това творение показаха ,че е напълно не на място!При толкова възможности за озеленяване на София домораслите пишман -еко общински бюрократи "озелениха" едни релси!
chinaski
Рейтинг: 587 Неутрално[quote#4:"Schopenberg"]що ни занимавате[/quote]
Щото утре като минеш от там и ще видиш как всичко е за ремонт, ама може и да не ти направи впечатление - твърде ще си зает да псуваш някой, койтосе оптва да си върши работата качествено, а това на теб явно ти пречи.
chinaski
Рейтинг: 587 Неутрално[quote#38:"stanislavdi"]Нашите строители разбират от всичко [/quote]
Главболгар и биене в гърдите на откриването, а после оправдание при проблемите след ден-два още.
Кум Вълчан
Рейтинг: 1014 НеутралноДо коментар [#10] от "oporna_to4ka":
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.Чудесно, ще се возят пияниците нощем да оповръщат и счупят всичко.
volarok
Рейтинг: 907 НеутралноТака се строят трамвайни релси у нас още от байТошово време. По-евтинко да е, за да има за почерпка