Не са решени проблемите на повечето жалби до Европейския потребителски център

На живо
На живо: Протестът на "Боец" пред МВР

Не са решени проблемите на повечето жалби до Европейския потребителски център

Не са решени проблемите на повечето жалби до Европейския потребителски център
Повечето жалби, подадени тази година до Европейския потребителски център в София, не са довели до решаване на проблемите, съобщи БНР.
Близо една трета от сигналите (общо 990 до края на миналата седмица) са били за проблеми при пътуване със самолет, като най-честите оплаквания са за загубен багаж или забавени полети.
По правило авиокомпаниите по цял свят трудно се съгласяват да изпращат обезщетения, обясни Игнат Арсенов от Европейския потребителски център България, а Константин Арабаджиев от Комисията на потребителите подчерта, че е важно хората да знаят правата си и да ги отстояват.
През миналата година в мрежата на Европейските потребителски центрове са получени 6852 жалби, свързани с въздушния транспорт, като 777 са били за загубен или повреден багаж.
На летище "София" днес работеше "Гише на пътника", на което всеки можеше да получи информация за правата са при пътуване. Подобни гишета ще бъдат отворени в планинските курорти за зимния сезон.