За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1956 Любопитно"всеки можеше да получи информация за правата са при пътуване" - даа, важно е да знаят правата си и да ги отстояват. Иначе каква дейност ще развиват подобни центрове с гръмки имена, нали трябва да има входирани жалби, нЕкоя и друга командировка за решаване на проблемите! А, това че са довели до кривата круша също ще се отчете, зер статистиката е важна за отчет на финансовата и "друга" година.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.abdelhaqq
Рейтинг: 503 Неутралноа тези пък от Комисията на потребителите са ми любими. обикновено сценарият е такъв: регистрирам оплакване от някаква невероятна българска бананово-републична простотия. записват го. "тече проверка по Вашия случай". минават много месеци. между временно съответният "провинил се доставчик" променя конюктурата си, понякога спира дейност, понякога оправя пропуските в собствените си процедури. минават още месеци. "комисията" накрая излиза със становище, че всичко си е ок. ами да, скоростта с която се променя фирменият и бизнес климат спрямо тяхната скорост на реакция е като разликата между пернишки голф и циганска каруца по цариградско.
בני אתה אני היום ילדתיךКалибър
Рейтинг: 826 ВеселоНе се оплаках, но забравих да си заключа куфара и ми изчесна стек с цигари. Майната им на крадците. Няма да обеднея, но те няма да забогатеят.
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.