За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
palav_nik
Рейтинг: 229 ВеселоЕлектрическите автобуси са компромисно решение...
tanomano
Рейтинг: 229 НеутралноЗабранете вноса на автомобили над 5 години, нещата ще си дойдат на мястото.
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 706 НеутралноНещо не разбирам. Трамвай 1 и 7 не се ли закриват? Няма как да се затвори само трасето на трамвай 6, щото са по едни релси. Или само се вдига поредния шум и важното е да се врещи.
Няма шики-мики.И между другото другарите от снимката са с еднакви плакати. Като видя еднакви плакати и веднага ми замирисва на поредната постановка...
spiegel
Рейтинг: 941 НеутралноОбщината смяташе, че ликвидирането на Шестицата ще мине незабелязано, а сега ментят, че нямали такова намерение. Докато се позабрави, та да продължат с тунела по Скобелев. Трябва да се приеме закон, че по време на мандата си кметът и общинските съветници ползват САМО обществен транспорт. Тогава ще престанат да закриват трамвайни линии, ще спрат да мъчат старците с мотрисите с високи стъпала и ще се погрижат за проходимостта на тротоарите.
spiegel
Рейтинг: 941 НеутралноДо коментар [#3] от "Олд Шетърхенд":
Проектът е тунелът под НДК да стане само за автомобили. Тоест премахват релсите до Лозенец.
tokkay
Рейтинг: 533 НеутралноДо коментар [#3] от "Олд Шетърхенд":
No Pain No GainКогато пак ти замирише, погледни си в гащите.
Браво, съжалявам, че не успях да отида и аз на този протест.
Танас
Рейтинг: 708 Весело[quote#3:"Олд Шетърхенд"]Нещо не разбирам. Трамвай 1 и 7 не се ли закриват? Няма как да се затвори само трасето на трамвай 6, щото са по едни релси[/quote]
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.Бегай малко на 'лад, че те е напекъл огино.
Къде Трамвай 1 и 7 са по едни релси след подлеза на НДК ?
rainbou1
Рейтинг: 740 ЛюбопитноБе не съм много сигурен, че броя на ползващите градски транспорт е намалял, особено с 2-те линии на метрото.
Цецо
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#3] от "Олд Шетърхенд":
Covid live matter. Stop the genocide.Всъщност основния им рев е за участъка в Лозенец. От Хемус до колелото на Спартак са си стотина метра. Как зелените ще ги минат пеша? А това че трамвая там е редовно празен на кого му пука?
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#9] от "Цецо":
Няма шики-мики.[quote#9:"Цецо"]Всъщност основния им рев е за участъка в Лозенец. [/quote]
Нали било заради "достъпа на автомобили до новата сграда на Софийския районен съд."
Цецо
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#7] от "mamuncho":
Covid live matter. Stop the genocide.Ами в статията услужливо пишат за новата сграда на районния съд. А тя е до петте кьошета. И няма нищо общо със снимката.
Цецо
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#10] от "Олд Шетърхенд":
Covid live matter. Stop the genocide.Дневник пише... Дори снимката е до мола на Хемус.
wwwtoчkacom
Рейтинг: 206 НеутралноАз пък си искам Трамвай №5.
kashpirovska
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#9:"Цецо"]А това че трамвая там е редовно празен на кого му пука[/quote]
Дневник-токсичният сайтНапример на възрастната ни съседка,която едва докретва до спирката на шестицата! И не е в състояние да мине пеша и метър повече!
daam
Рейтинг: 672 Неутрално"Въпреки това, за последните 10 години бяха закрити 9.88 км трамвайни трасета, а общият брой пътници в градския транспорт постоянно намалява за сметка на хората, използващи автомобили"
Или по-вероятно за сметка на хората използващи метрото. Трамвайният транспорт в София, според мен съвсем не е толкова екологичен, особено като се има предвид шума му. Да ни говорим за безумно остарелите мотриси, които се движат. По линия 22 има от преди 30-40 г.При всички случаи общината не може така, без обсъждане да закрива трамвайни линии.
Цецо
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#14] от "kashpirovska":
Covid live matter. Stop the genocide.Как ли щеше да се оправя ако живееше край 122 у-ще да речем?
cinik
Рейтинг: 2772 НеутралноОт НДК нататък травмваят е почти празен. От "Спартак" до метрото никога не вземам 6-ца, защото тя е много нарядко, а разстоянието е за 3 минути ходене пеша при сравнително приятни условия. Дори 102 е по-начесто, а ако се пусне и тролей, всеки ще се нареди на спирката на булеварда, където ще има рейс и тролеи наедно, т.е. в рамките на минути ще си намери каквото му трябва.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Ако този трамвай не може да се удължи, тогава по-добре да се закрие, а трасето му - принадено към парка.
Цецо
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#15] от "daam":
Covid live matter. Stop the genocide.За обсъждането си прав. В случая линията е точно една спирка. От там нататък е метрото. И заради тази една спирка се поддържа няколко километра трасе, в т.ч. и в подлеза на НДК.
А по Арсеналски и без друго минава автобус. Само ако се решава да се направи допълнителна спирка все пак да се преценят и минусите от това. И без друго на много места спирките са твърде на често, което само забавя транспорта.
cinik
Рейтинг: 2772 Неутрално[quote#15:"daam"]При всички случаи общината не може така, без обсъждане да закрива трамвайни линии.[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“И най-вече, след като говорят, че функциите ще се поемат от тролей, тогава де го тролеят? Трябваше със закриването на трамвая вече да опъват жиците. Или даже аз бих пуснал тролея да работи 3 месеца, тогава трамваят ще се опразни и наяве. Няма как да не се опразни, защото на спирката на асфалта през 3 минути ще имаш я 102, я тролей и веднъж като стигнеш метромрежата, докъдето те води трамвай 6, дотам можеш да стигнеш и с метрото много по-бързо, изключвам някакви единични случаи точка до точка, от типа "от Спартак за 5-те кьошета".
Общината се паникьосва от всякакви протести и прави грешен ход след грешен ход, за да угоди на малки, недо
Боб
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#9] от "Цецо":
От Хемус до колелото на басейна са 650м по гугъл мапс. Което може би не е проблем за "зелените", но може да е доста сериозен проблем за "сивите" - възрастни хора, трудноподвижни...
Единствения работещ начин за ограничаване на автомобилите в града е да има СМИСЛЕНА и РАБОТЕЩА алтернатива. В момента градския траспорт просто не е такава - нито разписанията, нито тарифната политика - ако не се придвижваш от една до друга станция на метрото.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноЕй богу, понеже събитието било при басейна Спартак и това е страхотен проблем и оправдава малоумието на общината. А общината закрива трамваи и провокира автомобилен транспорт. Напук на цяла Европа.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККой идиот би могъл да защити това?
ПП Бабата, ако живееше до 122ро, щеше да се е гръмнала отдавна, когато закриха линията там.
qwertqwert
Рейтинг: 645 НеутралноДо коментар [#3] от "Олд Шетърхенд":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Като видя еднакви плакати и веднага ми замирисва на поредната постановка...
-------------------------------------
Това е положението. Докато ББ се опъва да плати 600-те милиона на АЕС Гълъбъво- така ще е. Америка за България ще плати за всеки възможен протест, а Дневник, бТВ и Нова надлежно ще го отразяват.
Цецо
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#21] от "Darth Plagueis":
Covid live matter. Stop the genocide.Даже по отдавна. Защото никога не е имало спирка там.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#23] от "Цецо":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКГоворехме за линия, спирките ги ползвах около 30 години, сметам знам къде бяха.
Цецо
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#20] от "Боб":
Covid live matter. Stop the genocide.Та както лесно може да се убедиш точно там минава и автобус 102. Та по-леко с рева точно там. В София има много места които са поне толкова отдалечени от спирки. В т.ч. и в Лозенец.
Consumer
Рейтинг: 1388 ВеселоНаземния обществен транспорт затормозява страшно трафика. Ето разшириха Малинов, но заради гадните 113 и 200 и не знам какво си се задръства в долната му част.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantЦецо
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#24] от "Darth Plagueis":
Covid live matter. Stop the genocide.Хората все пак ползват спирките, нали?
Боб
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#25] от "Цецо":
Някаква забрана ли има да минава повече от един транспорт?
И може ли човек със 102 да направи връзка с автобусите по булевард "България" например?
Отново казвам - ЕДИНСТВЕНИЯ начин да намалее автомобилния трафик е да има БЪРЗ, УДОБЕН и безопасен обществен транспорт. Защо ли си мисля, че ликвидиране на трамвайна линия НЕ е стъпка в тази посока?
Не живея в Лозенец, не съм се качвал от години на ТМ 6. По принцип винаги, когато е възможно избягвам градския транспорт. Защо - виж по-горе.
cinik
Рейтинг: 2772 НеутралноАпропо, този протест въпреки че не е от най-големите, ме притеснява само поради една причина - общината изпада в паника да не плати данък "обществено мнение" и редовно кандисва на заблужденията на невежите, но многолюдни маси, сакън да не загуби 5 гласа на кръст на изборите.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Така ще бъде бастисана и добрата идея за трамвай по бул. "Габорвски". Наскоро минах оттам с 88 в пиков час. Рейсът едвам проби от целодневно паркиралите в абсолютна забрана автоталибани, зареждащи баничарки и бусове на аварийки насред платното, коли, които или са опитват да правят успоредно паркиране, или са си подали муцуните да излизат, плюс още правещи обратен завой на никое място. Накрая за капак, 88 прави бавно като охлюв ляв завой по "Г.М. Димитров" за което време запречва движението по всички други платна надлъжно и напречно.
Въпреки това, достатъчно е да излезнат да протестират трима батки (един с анцуг на ПФК Левски и 2 - на Ман Юнайтед), които няма къде да паркират ако стане трамваят и общинарите ще почнат веднага: "Ето, вижте, българският народ протестира! Ние сме само слуги на този свят народ, изнесъл на плещите си 500 години турско робство. Да се вслушаме в гласа на народа е наш дълг...На колене, на колене пред тези святи хора (3-мата батки на заден фон)"...
И така добрата идея ще приключи, а за раширяването на синята зона не ми се говори какви циркове ще бъдат. ГЕРБ отсега гласи, как ще се търкаля по терена и ще пада за дузпа. Само да излезнат 3-4 батьовци и идеята ще се отложи с 10 години.
Читател
Рейтинг: 1391 НеутралноПодкрепям идеята да се съхрани ТМ 6. Общината трябва да мисли как да разширява обществения транспорт и да го направи по-удобен, бърз и комфортен, така че да обезцени личния. Наместо това, тя прави обратното и логично е все повече хора да ползват лични автомобили или таксита.
milenmihailov
Рейтинг: 654 НеутралноЕми направено е, голяма част от линията е чисто нова (от НДК до мола),има и подлези със спирки, що трябва да се руши. Представете си тунела пълен до горе с коли, ми то и сега няма въздух вътре... А и при такъв вариант, отпада и спирката на тролея в подлеза... Метрото е за дълги разтояния, докато влезеш в него и докато излезеш се губи време. В големите градове навън се пътува по час, два в метрото в едната посока - просто става дума за други разтояния...
weneedrevolution
Рейтинг: 118 ГневноКойто не познава трасето на трамвай номер, да си мълчи. Проблемът е на няколко участъка. Шестицата отива чак до квартал "Свобода" и там хората също ли трябва да прескачат на 2-3 транспорта, за да стигнат до центъра?
А за невежите, няма нужда от обяснения, защо дублирането в някои участъци на различни линии е по-скоро в улеснение на гражданите да не се чувстват като сардини целогодишно.
cinik
Рейтинг: 2772 Неутрално[quote#31:"milenmihailov"]Представете си тунела пълен до горе с коли, ми то и сега няма въздух вътре... А и при такъв вариант, отпада и спирката на тролея в подлеза... [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Това вече са сериозните въпроси. Как ще бъде опъната контактната мрежа през кръстовището на моста на НДК? Ще има ли изобщо такава мрежа или там тролеите ще минават на авариен двигател? После като влезнат в тунела, къде ще е спирката в посока Петте кьошета?
gost22
Рейтинг: 838 Любопитно[quote#29:"cinik"]Въпреки това, достатъчно е да излезнат да протестират трима батки (един с анцуг на ПФК Левски и 2 - на Ман Юнайтед), които няма къде да паркират ако стане трамваят и общинарите ще почнат веднага:[/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Нормално — печели по-голямата енергия (инициатива, файда, мерак, агитка)... На стадото като му е кеф да си стои в задръстванията, да си стои по къщите и да слуша какво му "пее шарената кутия"... Всъщност, ако е толкова лесно с малко хора да се стопират нещата, то също ще е толкова лесно (пак с малко хора) да тръгват нещата...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 Неутрално[quote#29:"cinik"]Така ще бъде бастисана и добрата идея за трамвай по бул. "Габорвски". [/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТова не е добра идея, а просто ПР вариант за оправдание на идиотското кръстовище, което построиха на Семинарията.
А да, и няма как да се осъществи.
Софиянец
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#29] от "cinik":
Напълно вярно, но както добре знаеш Спаси София е напълно ЗА трамвая до Дървеница. Освен това не бих нарекъл над 4300 събрани подписа...малка групичка..
cinik
Рейтинг: 2772 НеутралноДо коментар [#36] от "Софиянец":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Сега намерих една информация от 2010 г., че тролеят ще тръгва от Стрелбище и в посока Петте кьошета ще минава не през тунела, а по маршрута на 94 и пред кино Одеон ще прави обратен завой по "П.Евтимий", от където можеда продължи вече за всякъде.
Това според мен не е лош вариант, защото първо ще върже един квартал като Стрелбище и още един като Гоце Делчев за метрото, ще обиколи двата основни входа на Южния парк, трето - ще могат да се пуснат не една тролейбусна линия, а повече. Шестицата умря и заради това, че не е редовна. Сега представи си спирка със 102 и още 1-2 тролея, всичките карат или на метро, или на Канала с многото рейсове, или към историческия център (Попа), където пък е 3. метродиаметъ. Кой ще чака тогава от другата страна само заа шестицата, която е на 15 минути, при положение, че има спирка с редовност през 3 минути и каквото хванеш от нея, все те отвежда до централните автобусни трасета и метродиаметрите?
Софиянец
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#37] от "cinik":
Има варианти, които хем запазват 6-цата, хем осигуряват достъп до съда, хем премахват едноколовозното, незаконно трасе на Скобелев, хем запазват 1 и 7, хем прокарват тролейбус.. Проблемът е , че Общината не иска да чуе нищо от това, а се е заинатила!!
cinik
Рейтинг: 2772 Неутрално[quote#36:"Софиянец"]Освен това не бих нарекъл над 4300 събрани подписа...малка групичка..[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Аз в крайна сметка не подписах, но се чудех до последно дали да го направя по тактически съображения. Има силен дисбаланс в ущърб на градския транспорт и в полза на автоталибаните. От една страна виждам, че 6-цата едвам вегетира (не на последно място заради силно разреденото разписание), от друга страна - ако 6-цата падне жертва без особена съпортива, ще наберат куража да зачеркнат трамвая по бул. Габровски към Малинова долина.
zheravna
Рейтинг: 664 НеутралноНе разбирате ли, че някои общинари са хвърлили око на зелената площ намираща се между мола и басейна Спартак ! Трамвая им пречи да я " усвоят!
Освен това е необходима Наредба , която забранява за членове на СОС да бъдат избирани граждани, които не са трето поколение софиянци !
Хи-хи
Рейтинг: 1659 НеутралноСпоко бе. У наше село отдавна прибра'а жиците на тролеите. Автобуси още по-отдавна нема, чат-пат некоя мръшрутка. Виж обаче, у центрото не мо'йш и с колело да припариш. Кола връз кола. И като дойдат милиционерчета да викат "тука спирането забранено, там забранено" става весело... Ма гърбавите никога не са по мисълта за общественото...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 Неутрално[quote#39:"cinik"]От една страна виждам, че 6-цата едвам вегетира [/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНяма трамвайна линия, която не вегетира. Изключения донякъде са 5 и 7. Донякъде.
Consumer
Рейтинг: 1388 ЛюбопитноАко метрото става алтернатива на някои трамвайни/тролейбусни линии, какво пречи последните да се закрият?
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantСофиянец
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#39] от "cinik":
Факт е, че 6-цата не е най-натоварената линия, но след като дни наред събирах подписи на -10 градуса смея да твърдя, че се ползва немалко. Много повече отколкото ние самите очаквахме. Освен това дори да предположим, че линия 6 сега не е оптимална, битката е за трасето. Защото ако закрият трасето и най-оптималната линия да се измисли, пак няма как да мине от там, където няма релси...
Geoimg
Рейтинг: 395 Любопитно[quote#15:"daam"]Трамвайният транспорт в София, според мен съвсем не е толкова екологичен, особено като се има предвид шума му. Да ни говорим за безумно остарелите мотриси, които се движат. По линия 22 има от преди 30-40 г[/quote]
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Да демонтират релси вместо да купуват мотриси!?
pivoley
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#9] от "Цецо":
PivoleyИ защо трябва да ги махат тези 100 или 200 метра? На кого пречат изобщо?
ppopov_67
Рейтинг: 830 НеутралноПо цял свят строят нови или разширяват стари линии на метро.
Но никъде не тероризират гражданите си като блокират градовете десетилетия наред.
Но ние сме уникални. Особено в пълнене на гушки и прибиране на комисионни.
А че тая г-жа лъже на поразия може да ви каже всеки живущ на Скобелев. Преди няколко години, когато премахнаха трамвая от Витошка (за да освободят терена за всички софийски мутри и про--утки) тя обяви, че №1 и №7 ще минават по Скобелев само ВРЕМЕННО. А сега им прокарва и трамвай №6 на два метра под прозорците.
marij57
Рейтинг: 229 НеутралноАко живеете по Богатица ще видите колко е важен трамвая номер 6. Там няма никакъв обществен транспорт, а освен това и няма никаква възможност за прокарване на такъв, заради алчността на общинарите за комисионни.
ДО 47 Ако си от София ще знаеш,че шестицата винаги е минавала по Скобелев и не е нещо ново.
Във всеки добре стопанисван град в света, за облекчаване на пътниците се дават така наречените билети за прехвърляне от едно на друго превозно средство. За размерите на София това може да е за 1 час. Фъндъкова неможе да го осмисли, защото тя краде училищните дворове, за да ги дава на мутрите за частни паркинги.
cinik
Рейтинг: 2772 Неутрално[quote#44:"Софиянец"]Факт е, че 6-цата не е най-натоварената линия, но след като дни наред събирах подписи на -10 градуса смея да твърдя, че се ползва немалко. Много повече отколкото ние самите очаквахме. [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Това не ме изненадва. Ако аз си имам под ръка един трамвай през квартала, бих си го запазил за всеки случай, дори да го ползвам по веднъж годишно.
lol
Рейтинг: 1375 Неутралнона час по лъжичка....черни връх, дианабад, витошка... селяните с постоянствена злост унищожават трамваите в София продължвайки традицията на комунистите да затрият всичко градско в България. срам за фандъкова.
Хриси
Рейтинг: 1391 Любопитно[quote#17:"cinik"]Ако този трамвай не може да се удължи[/quote]
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Този трамвай върви до Обеля. Накъде повече да се удължава?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 Неутрално[quote#48:"marij57"] Ако си от София ще знаеш,че шестицата винаги е минавала по Скобелев и не е нещо ново. [/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКГоворите за различни неща...
cinik
Рейтинг: 2772 Неутрално[quote#51:"Хриси"]Този трамвай върви до Обеля. Накъде повече да се удължава?[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Допреди 10 години се разглеждаха някакви идеи, да мине зад басейн Спартак и да стигне колелото на трамвай 1
Todor Plamenov
Рейтинг: 475 НеутралноЩом Паргов беше на протеста,значи ясно.
gmalinov
Рейтинг: 734 Любопитно"6"- цата трябва да се модернизира и краят на линията в Лозенец да се удължи през Южния парк до бившата "Сребърна", та да стане още по-атрактивна за живущите в района на парка - що пък не?! Варианти има много, ама мисъл и желание няма... След някой друг месец ще я закрият линията и много им здраве на всички, които са я ползвали досега...
GMwhitemare
Рейтинг: 923 НеутралноДо коментар [#13] от "napitbratmu":
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациА аз Мелодия на годината
cinik
Рейтинг: 2772 Неутрално[quote#42:"Darth Plagueis"]Няма трамвайна линия, която не вегетира. Изключения донякъде са 5 и 7. Донякъде.[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Това не е вярно. 20 и 22 се пълнят, 11 е пълен, 10 и 18 са пълни. Тези поне съм ги ползвал напоследък.
2.5
Рейтинг: 758 Неутрално[quote#37:"cinik"]Сега намерих една информация от 2010 г., че тролеят ще тръгва от Стрелбище и в посока Петте кьошета ще минава не през тунела, а по маршрута на 94 и пред кино Одеон ще прави обратен завой по "П.Евтимий", от където можеда продължи вече за всякъде. [/quote]
I Want To BelieveПоне докато копаят за трети метродиаметър това едва ли ще се случи...
elevation04
Рейтинг: 284 ВеселоНай - големият проблем на София е , че на населението е селяндурски тип ( не искам да обиждам селяните , те се трудят )
. Градът се управлява от селяндури, селяндури са тези които ходят по улиците.
Селяндурът мрази градския транспорт, мрази велосипедите, мрази зеленината.
Селяндурът обича колата - да му стоварва трибуквието пред службата, пред мола, пред кръчмата. Колата може да е лъскаво SUV, може да гоуф зависи от материалните възможности
Mike Power
Рейтинг: 720 НеутралноНяма какво да се лъжем. През 2010 г. без обществено обсъждане беше изградено незаконното "временно" трасе по бул. Скобелев, което беше оправдано с изграждането на втория метродиаметър. Само децата повярваха, че е временно при положение, че Витоша от Патриарха към Съдебната палата целеше да се превърне в пешеходен булевард. Сега докато се баламосват хората с проекти за трамвай по Патриарха, се изгради АМ Витоша (отсечката НДК - Патриарха), макар, че на магистралите в средата можеш да видиш трева, а на тази няма! Изваждането на Трамвай 6 от подлеза категорично не е временно, справка АОП. Да обявиш обществена поръчка за възлагане на строителството, показва, че обществено обсъждане отново няма да има! Решаването на проблема с незаконното едноколовозово трасе, вече 6 г. не се решава, а ако се стигне до решение, то ще е в полза не на живущите, а в полза на някой административен орган - в случая съда. Защо не се обсъди възможността, в тунела да се пренасочи и трамвай 1 и 7, като трамвай 7 на кръстовището с бул. България ще си продължи по трасето, а трамвай 1 да се движи до басейна Спартак, в последствие да се свърже с колелото на Иван Вазов? Вероятно решения много, но желание за реално обсъждане няма. Няма значение, че вчера бяха протестите на живущите на Скобелев, днес са тези на Арсеналски, а утре ще бъдете всички Вие, важното е, че едни хора надменно и безпардонно унищожават градската ни среда с безумни проекти, с решения гласувани под масата.
Не се доверявай на написаното. Мисли, провери и тогава коментирай!mihail_p
Рейтинг: 803 Неутралностига с тея пиар акции
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkза да ни видят колко сме активни.
6цата отдавна е безмислен трамвай.
102 го покрива. от другата страна
1цата ходи до началото на южния.
така че, малко да не се правят на
големи активисти, а да натискат
по важните теми-околвръстното,
надлеза гешов-българия и т.н.
mihail_p
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#60] от "Mike Power":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkкакво ревеш за градската среда.
тя е с нарушен звуков фон отдавна.
а какво да кажат хората на 5те кьошета,
или на пл. възраждане. аз съм за да се спре
6цата. фоновия шум ше намалее.
Mike Power
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#61] от "mihail_p":
Не се доверявай на написаното. Мисли, провери и тогава коментирай!За мен лично проблемът не е в това да се реализира едно или друго решение, а в начинът по който то се осъществява. Обиден е цинизмът, с който по националната телевизия държавни служители си позволяват да лъжат, че решенията са временни! А защо истината е неудобно, оставам на теб да прецениш!
mihail_p
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#63] от "Mike Power":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkтова е така, но за други неща.
примерно плановете за развитие на
отделните квартали не се обявяват
надлежно. диков прави(еше) поразия
след поразия. там е проблемът.
на сердика 5. питай борисов за диков.
Mike Power
Рейтинг: 720 НеутралноВъв Виена, Женева и много други подобни европейски градове, трамваите не определят "звуковия фон", това тук не са трамваи, а желязо за скрап! И да определено за мен градската среда не включва пренасянето на селското "стъргало" на бул. Витоша и безумното бетониране, асфалтиране на бившите релси, на мястото на които определено можеше да се остави малка зелена площ. Не се радвам и от некачествените ремонти на НДК, южен парк, бул. България и много други такива!
Не се доверявай на написаното. Мисли, провери и тогава коментирай!реалист
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "Олд Шетърхенд":
В тунела на НДК се движи само трамвай №6. Трамваите № 1 и № 7 си движат над тунела по бул. Скобелев по една линия. Ще махнат само № 6 и неговото трасе ще стане автомобилно и вероятно подземно ще влиза във Съда ("военното ндк" ). Между другото, това решение е единствено възможно за спокоен и безконфликтен достъп до Съда и би осигурило по-голяма безопасност . Не виждам, как би се върнала "шестицата"
по старото трасе, освен ако не се пусне от към басейна Спартак,
но ще трябва да пресича Витошка при Южния парк , което не е разумно. Може да се движи между б. Спартак и бул. България, като събирателна линия за метрото и рейсовете по Евл. Георгиев, има такива решения по света.