Най-вероятно билетът за градския транспорт в София ще поскъпне

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (104)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1130 Весело

    "...билетът, купен от шофьора, да бъде 1.10 лева..."

    И как на практика ще става това? С десетте стотинки? Трябва да се мисли в конкретиката! Направо 2 лева - от новите монети!

  2. 2 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Нека първо да видим финансовият резултат на дружеството.Ако продължава да е на печалба от какъв зор ще вдига цените на билетите?

  3. 3 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Тъй, тъй, защото горивата поевтиняха значително и тенденцията е към още поевтиняване...

    Да спасим София от "Спаси София"!!!
  4. 4 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 773 Любопитно

    Честито!При падащи цени на петрола,
    цената на услугата скача?Като почне
    да се повишава,билетчето трябва да
    литне в небесата.Как ще стане да накараш
    гражданина по административен път да
    слезе от автомобила,ами никак!Иначе
    тръбим за екология и здравословни
    показатели на живот.

    Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
  5. 5 Профил на harvard
    harvard
    Рейтинг: 323 Неутрално

    "Най-вероятно билетът за градския транспорт в София ще поскъпне"

    Сигурно заради поевтиняването на горивата с 60%. Логика от ГЕРБ.

    статия - платена мисирка/джурналист - Дневник/Икономедия - грант/"спонсорство" - НПО/агенти на влияние - чуждестранни "фондации" и/или преки чуждестрани правителствени институции
  6. 6 Профил на Гогич
    Гогич
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Абсурдно решение при ниските цени на горивата. Ще има още отлив от градския транспорт, който и без това не е достатъчно редовен.

    Зелена столица на Европа?

  7. 7 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 694 Весело

    Абе казвайте ги тия неща преди местните избори!

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Blaster _
    Blaster _
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Тези хора не са в час. Автомобилът ми е на природен газ и включително всички разходи за амортизации, данъци и такси ми излиза горе-долу на цената на билетчето. После не се чудете защо движим из София сами в автомобил - ми по-евтино е.

  10. 10 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 877 Неутрално

    ако вместо проверяващи лелчета има стюардеси - аз ще давам по 2 лв.

  11. 11 Профил на Вовка Вурдалак
    Вовка Вурдалак
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Те ше ви го дигнат, ама Боко ше го намали

    Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!
  12. 12 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    "Тя посочи, че европейската практика е единичният билет да бъде по-скъп, а картите за многократни пътувания да са по-изгодни."

    Аха, само дето в почти всички градове не трябва ново билетче като се сменя автобус или като си с багаж. Как пък това не забелязаха?

    Не ме търсете преди обяд
  13. 13 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1181 Гневно

    На какво основание, ще поскъпва билета?
    По-комфортен ли е станал транспорта, по-удобен, горивото ли е повишило цените си драстично или какво?!???

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  14. 14 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Ако, всички перфорират билети /или имат карти/ няма да има нужда от увеличение. За целта просто във всяко превозно средство трябва да има кондуктор. Заплатата му със сигурност ще бъде покрита от закупените билети

  15. 15 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    [quote#9:"Blaster _"]Тези хора не са в час. Автомобилът ми е на природен газ и включително всички разходи за амортизации, данъци и такси ми излиза горе-долу на цената на билетчето.[/quote]
    Ако започнеш да си плащаш за паркинг, вместо да газиш тротоари и градинки, друга песен ще запееш.

  16. 16 Профил на vladixp
    vladixp
    Рейтинг: 8 Любопитно

    [quote#4:"Амброзия(аман от профани)"]Честито!При падащи цени на петрола,
    цената на услугата скача?[/quote]
    А цената на човешкия труд?

  17. 17 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    [quote#8:"ПАВЛА"]А мангустите ще си плащат ли или ние ще продължаваме да го правим вместо тях?[/quote]
    Разбира се, че няма да плащат, вероятно това е една от основните причини за поскъпване - мангустите са станали повече.

  18. 18 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 684 Гневно

    Алоууу Общината и Центъра за Гратис Мобилност, колко трябва да ми платите Вие за тормоза да се возя в такива автобуси а на всичкото от горе и си плащам всеки месец по 50.00 лева за карта а някои се возят гратис и въобще не ги закачате ?

    https://vimeo.com/155934165

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  19. 19 Профил на Бенефициенто Корупционе
    Бенефициенто Корупционе
    Рейтинг: 114 Любопитно

    Горивата поевтиняват, при добро управление е нормално и билетите да поевтиняват, илни поне да не поскъпват!
    КОЙ има нужда от "112 нови автобуси", при положение, че толкова много се строи метро?

  20. 20 Профил на Пльок
    Пльок
    Рейтинг: 640 Гневно

    До коментар [#12] от "nikidimi":

    Да не говорим пък и колко е билетчето в тези градове в сравнение със средната заплата... Ама то една мисъл тече в тия гладки мозъци...

  21. 21 Профил на Чоко и Боко
    Чоко и Боко
    Рейтинг: 234 Разстроено

    До коментар [#9] от "Blaster _":

    Потвърждавам 6 цилиндъра бензин/газ, като сам се возя и ми излиза колкото с градския транспорт, ако е без карта. Краде се яко, няма какво да ми обяснявате.

    Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
  22. 22 Профил на laundromat
    laundromat
    Рейтинг: 114 Весело

    От бачо ви Бойко, с любов!

  23. 23 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 168 Весело

    Може.

    Обаче в комбо с орязване на служебните автомобили за всеки под министър.

    И да няма безплатни карти за транспорт, а поименни ваучъри за градски транспорт като част от заплатата, без право да бъдат сменяни за кинти.

    Deal?

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  24. 24 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Не е важно колко поевтиняват горивата, а колко пари им трябват на управляващите. Непрекъснато ръсят идеи кое как да поскъпне и откъде да вземат още пари, а същевременно взимат заеми неизвестно с каква цел.

  25. 25 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Бедните в България трябва да бъдат ДРАНИ - и да стават още по- бедни ..По-скъпо и от бензина на колата - с 1,50 лв ще минеш 8-10 километра ...С един билет - -ще трябва и за ДВЕ спирки- 800 метра !!??- да дадеш 1.50 лв..
    А после , колите били много в града !!??
    Изобщо, другарката фандъкова и герба ЗАБРАВЯТ , че тези пари , които харчат ВСЕКИ ден - са от нашите такси и данъци в София ..пари от Европа , - и още искат !!??
    Изобщо в ГЕРБ-а и другаркара фандъкова, ИЗОБЩО и не си представят - че някои ОБЩИНСКИ дейности - могат и да НЕ бъдат на печалба , просто защото са ОБЩИНСКИ дружества , а не частни !!???
    Но трябва да се наливат десетки милиони- вече май 15 - за площада пред НДК , например ...
    И колко бяха надписаните посадени дръвчета- цяла гора трябваше да има пред НДК -...)
    И да не се забравя; синчето на едно червено генералче- ви е финасовия кмет на София ..А афинитетът на шумкарите - от едно време , е особено голям - към мангизте ..
    Като на истински комунисти !!!

    BIG AL
  26. 26 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1474 Весело

    [quote#25:"BIG AL"]С един билет - -ще трябва и за ДВЕ спирки- 800 метра !!??- да дадеш 1.50 лв.. [/quote]
    Айде стига предозиране, 800 метра са нормална 10 минутна разходка.

  27. 27 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 923 Любопитно

    До коментар [#9] от "Blaster _":

    Искаш да кажеш че всичко изброено от теб, като разходи по колата ти излиза по-малко от 50 лв на месец, колкото е картата за целия градски транспорт ?
    По колко километра на ден минаваш, градско?
    Няма начин да е така, дори и да минаваш по 5 км дневно...

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  28. 28 Профил на Blaster _
    Blaster _
    Рейтинг: 168 Неутрално

    До коментар [#15] от "Yotce":

    За щастие в района на блока имаме достатъчно парко места и няма нужда "да газим тротоари и градинки". А ако с парите, които събира "Градска мобилност" (вместо да потъват някъде из общия бюджет) вземе да строи обществени паркинги из София на всякъде положението с паркирането ще си е ОК.

  29. 29 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Средният софианец има кола, , но от време на време ползва и общ. танспорт,
    т.е НЯМА интерес да си купува КАРТА - защото не пътува всеки ден с метро или трамвай ..И след като няма да дава по 1.5 лв- поевтино му е с КОЛАТА - за какви 'дълбоки" мисли става дума ???
    За поредния обир на гражданите - за това става дума - с мазната усмивка на фандъкова и мутрите криещи се зад нея...

    BIG AL
  30. 30 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    Пак глупости пак.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  31. 31 Профил на Kotarak СУПЕР
    Kotarak
    Рейтинг: 360 Неутрално

    Аз съм на газ, колата ми харчи 7 на 100 градско. Излиза, че ще ми е по-евтино и комфортно в колата. Милата и без това скучае откакто се движа с метрото.

  32. 32 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Весело

    петък общинското дружество Център за градска мобилност, което контролира транспорта в столицата, ще обяви икономическата рамка за 2016 г.
    __________
    Ако се краде по-малко в Градска Мобилност даже може икономически да се докаже и 0,50лв за билетче ще носи печалби!
    Даже и ще има много свободни места за паркиране!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  33. 33 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    След като и С паркингите , покрай Метрото - с пари от ЕС - бяха решили да ПЕЧЕЛЯТ - няколо пъти им намаляват цената престой-
    не разбраха , че общинският интерес- на ГРАЖДАНИТЕ е по- важен от интереса на фирмата , която печели с построено с ЧУЖДИ пари !!??? Вместо да са по 5 -10 стотинки - колкото за тока и охраната - на час паркиране- за да има екология и т.н. , гербаджийте и сега си имат полупразни паркинги и ..коли в града - много ..
    Изобщо, дай на МУТРА власт и гледай какво става ..)
    Получил си дарени пари - за метро и т.н...ЗАЩО трябва и да печелиш много - от ТОВА ???
    Какъв е твоят принос И т.н. , и т.н...

    BIG AL
  34. 34 Профил на azyty
    azyty
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Това е авторитарния монопол на общината. Повишава тогава когато трябва да намалява. Най-възмутително е това че по рейсове и трамваи масово са закупени и безмислено стоят т.н. жълтите автомати за "регистриране" на абонаментните карти. За сведение на овчия народ те нищо не регистрират а само показват дали е изтекла картата - пълен нонсенс! Всъщност апаратите са за обслужване на т.н. предварително платени карти - с да кажем 20 импулса в тях. Като се регистрираш автоматът отнема един. Познайте дали се продават такива електронни карти. И защо не - г-жо Фандъкова?

  35. 35 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    [quote#31:"Kotarak"]

    Аз съм на газ, колата ми харчи 7 на 100 градско. Излиза, че ще ми е по-евтино и комфортно в колата. [/quote]
    А представи си автобус който харчи 20 на 100 на газ и извозва между 300 и 1000 пътници на 100 километра! Кражбите са между 60 и 90% в над 100 общински дружества към столична община която отделно бюджета не и пада под милиард!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  36. 36 Профил на hiv31i
    hiv31i
    Рейтинг: 0 Неутрално

    [quote#23:"evlampi"] Deal? [/quote]

    сас страхофкити ко жта прайм?

    https://soundcloud.com/wayne-robson/desender-thrash-bastard/
  37. 37 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#26] от "Yotce":

    Да , особено днес - следобяд - в София :)
    Иначе и аз ходя пеш , обичам ...Но и нямам интерес от карта - защото на момента решавам -с кола или гр. транспорт и като ми е по- евтино с колата - качвам се и ..така ..)
    А и карта - 50 лева , да не би да е малко , за човек със заплата - 400-500 лева ...Че такива ЗАПЛАТИ - даже фандъчка обявява- за специалисти - с конкурс - за да работят в нейните общини :)))

    BIG AL
  38. 38 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2134 Весело

    САЩ предупреждават за заплаха срещу градския транспорт в София - най-вероятно билетът ще поскъпне...

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  39. 39 Профил на Blaster _
    Blaster _
    Рейтинг: 168 Неутрално

    До коментар [#27] от "Кирето":

    Карам по около 20 км на ден - по път оставям детето на детска, жената на работа и вечер обратно. Общите разходи се делят на пробега за годината, в който влиза и извънградско пътуване (естествено) и лятна и зимна почивка, а не само на градско. Общо 15-18 хил км/год. Колата естествено е втора ръка, но си я поддържаме добре. Разходите са около 23-24 ст. на км. Смятай... Пестим 2 карти за градския транспорт, многократно по-удобно е за детето и т.н.. Дори сумарно да излезе малко отгоре комфорта е несравним.
    Между другото ще ми е много интересно някой да представи същата разбивка за единият лев на билета. Странно ми е как се получава, защото като студент в един от предметите смятахме цената на билета при отчитане на всичко...та дори и нови автобуси, нередовни пътници и др. Получихме 43ст при цена на билета тогава 50 ст., а пак казваха, че са на загуба... а и автобусите бяха гробници.

  40. 40 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#39] от "Blaster _":

    Пак ти излиза около 140 - 150 лв на месец...
    Надявам се, че в тия 24 ст си включил и застраховка, данък, винетка, обслужване, амортизация....ако не си ги включил отиваш на 200-250 лв месечно.
    Казвам ти защото аз ползвам градския, а жената ползва колата / и тя е на газ/.
    При всички положения с карта е по-евтино, отколкото с кола.
    Естествено ако работата ти не е на Симеоновско шосе, както е на жена ми. Моята беше в центъра....

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  41. 41 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 960 Неутрално

    Значи ще ни се увеличат ИКОНОМИИТЕ !

  42. 42 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1120 Весело

    [quote#14:"daam"]Ако, всички перфорират билети /или имат карти/ няма да има нужда от увеличение. За целта просто във всяко превозно средство трябва да има кондуктор. Заплатата му със сигурност ще бъде покрита от закупените билети [/quote]
    Прав си 100%

    П.С. Има и други чалъми де, като например в гаднния ционистически Израел: Кондуктори НЯМА! В градския транспорт ВСИЧКИ (освен мами с детски колички и немощни баби в четвъртата възраст) се качват от предната врата на автобуса и си плащат на шофьора/дават му карта за перфориране. Тролеи нямаме, нещо като трамвай има от скоро в Ерусалим-там не познавам нещата Нещата функционират не зле Ама бием арабите де (не 20те+ процента израелски граждани, другите-шашкъните)
    До коментар [#14] от "daam":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  43. 43 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#19] от "Бенефициенто Корупционе":

    Има нужда от нови автобуси. В някаква статия май ставаше дума, че средната възраст на автобусите е около 14 години, но след доставките на вече закупените сигурно ще падне до към 10, а с новите поръчки, до 2 години, ще стане около 7 години средната възраст, което ще е доста прилично.
    Не всички се возят в метрото, а трябва и довеждащ транспорт.
    За щастие смениха почти всички тролейбуси с нови.
    При трамваите обаче възрастта и състоянието им е много лошо.
    Лошото е, че нямат адекватна техническа поддръжка колите на градския транспорт и не се мият и почистват почти никога. Само метровлаковете се поддържат що годе добре.
    Автобусите са с изпотрошено окачване, стоят "вирнати" и друсат като каруци.
    Другото лошо е, че почти всички нови влакове, автобуси, трамваи и тролеи се купуват с еврофондове, тоест не се очаква да се избиват, защото не са платени от СО и ЦГМ. Билетите и картите трябва да събират толкова пари, колкото са разходите по техническа поддръжка, почистване и разходи за заплати. И при спада на цената на нафтата и метана и задържане на цената на тока, та дори и падането й с оглед либерализацията и по-ниските цени, на които го купува Столичния електротранспорт, трябва да не скачат цените на билетите.
    С кола действително излиза по-евтино или поне не по-скъпо. Там лошото е липсата на паркоместа и оформянето на големи задръствания.

  44. 44 Профил на Вера Су
    Вера Су
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Стара и изтъркана стратегия на ГЕРБ. Горивата падат, логичното е и всякакви услуги да тръгнат надолу. Но не би, Дързост и красота 26952 епизод:
    Появява се лошото ченге Х да вдига билетчетата. След извесен шум по медиите се появява доброто ченге мадам Ф и казва, че ще направи всичко възможно цената да се запази.
    И цялата в бяло....

  45. 45 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1120 Весело

    До коментар [#43] от "Симеон":

    Впечатляващо смислен коментар, респект Дай боже повече новорегистрирани като теб

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  46. 46 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    Никой не му се занимава с половинчати неща.Ако поскъпне билета ще е двойно.

  47. 47 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#29] от "BIG AL":

    Среден софиянец съм май, макар че съм софиянец от десетина години.
    Имам кола, карам си я основно извън града - работа, почивки, екскурзийки.
    В града с колата ходя по супермаркетите, вечер като излизам и не искам да се спъвам по дупките и тъмното и събота и неделя. Иначе, всеки ден с метрото - или с електронни билети или с карта само за метрото, долу-горе все по 35 лева месечно ми излиза.
    А пробега с колата наистина е евтин при сегашните цени на горивата. Но поддръжката й не е никак евтина - 180-200 лв. - ГО, 40 лв. - преглед, 100 лв. - "свинетка", 120 лв. - данък (някои плащат и по 10-15 лв., но пък други и по 500), гуми, акумулатор, спирачни дискове и накладки, ремъци, масла, филтри са си консуматив, изправяне на джанти, нещо по токовете, изгорели фарове...
    Отделно с тия пътища окачването също става консуматив. Като платиш и за чистене на колата, малко паркинг, ако те и глобят 1-2 пъти в годината (аз имам само един акт за 20 лева за 11 години шофиране)...
    Колко мислите, че ви излиза карането на колите? Никак не е евтино.

  48. 48 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#31] от "Kotarak":

    Като вземи да връща гориво, да се похвалиш, котьо. Шегувам се. Явно караш някоя нова малолитражка, иначе 7 на 100 в София...
    Под 10 е нереално просто, и то с леко и кротко каране. Вчера направих 1 час от Токуда до Надежда, колко мислиш, че ще гори в такива задръствания? Ако пътуваш нощем или уикендите, може по-малко.

  49. 49 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#33] от "BIG AL":

    С паркингите наистина постъпиха тъпо. Но паркинга на станция Джеймс Баучер е пълен. На Ломско шосе има места, защото в квартала има места, около блоковете до метростанцията. На Цариградско не знам как е, но той е огромен паркинга там.

  50. 50 Профил на Жълти павета СУПЕР
    Жълти павета
    Рейтинг: 661 Неутрално

    От много години общината говори за нови форми на таксуване, но нищо не се прави. Защо за една спирка, и за 20 километра цената е една и съща? Липсва комбиниран билет, ако трябва да сменя три превозни средства за по една-две спирки, три лева. А ако ти е удобен маршрута, пътуваш от край до край за левче. Доста примитивно. Когато билетът беше евтин, добре. Но при все по-високи цени тази система е тотално несправедлива.

    "Че съм умен - умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека." "Карлсон, който живее на покрива"
  51. 51 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#35] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Че се краде, краде се, но няма такъв автобус дето да ти харчи 20 на 100 градско газ.

    http://www2.mercedes-benz.co.uk/content/unitedkingdom/mpc/mpc_unitedkingdom_website/en/home_mpc/bus/home/buses_world/record_run/result/Promise_redeemed.html

    https://media.daimler.com/dcmedia/0-921-1544733-1-1544907-1-0-0-0-0-0-0-1549054-0-1-0-0-0-0-0.html

    http://www.busandcoachbuyer.com/bus-euro-test-2014/

    Това са големи машини, особено съчленените са по 30 тона с пътниците. В градски условия, тръгни-спри, спирки, светофари, горят си едно минимум 40 литра на 100 км., че и нагоре. Ако пуснат и климатик лятото, още разход.

  52. 52 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#39] от "Blaster _":

    Имаш късмет, че ви се връзват местата на работа и училището, както и часа на отиване/започване и прибиране/свършване.

  53. 53 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 854 Неутрално

    "Най-вероятно билетът за градския транспорт в София ще поскъпне"

    Айде бе !!! А на бас , че ще поевтинее. Най- вероятно.

  54. 54 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#45] от "Мойше! Толкоз!!!":

    Мерси, Мойше, малко "оцапах" темата с много си коментари, но ми е интересна и държа да взема отношение, пък и да става смислена дискусия със съфорумците.

  55. 55 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Защо точно сега при евтините горива да се вдига цената на транспорта? А когато цената тръгне нагоре, тогава какво ще става?

    Мърфи е оптимист!
  56. 56 Профил на Бенефициенто Корупционе
    Бенефициенто Корупционе
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#43] от "Симеон": Плановете на СО бяха за довеждащ транспорт до метрото, а не за продължаващото му дублиране, което би трябвало да спести доста автобуси!
    Метро, трамвайния и тролейбусния транспорт са по-евтини от автобусния.

  57. 57 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 854 Неутрално

    "Тя посочи, че европейската практика е единичният билет да бъде по-скъп, а картите за многократни пътувания да са по-изгодни."

    А бе тая Калинка , що не се напъне да докара Европа на наш терен , ами се е научила да срича десетина клишета , едно от които е за "европейските директиви" и практики. Да ти писне от директиви и европейски ценности , дето никой не ги е виждал , ни чувал , но всеки набеден за политик се опитва да жонглира с тях. Ами така е - преди време се говореше , че и магаре да вържеш пред университета ,след време професор ще отвържеш. И сага е същото , само че вместо професор , политик ще отвържеш. Ако си го вързал пред НС. А , и в СОС.

  58. 58 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#56] от "Бенефициенто Корупционе":

    Според мен не са по-евтини. Прокопаването на метрото е адски скъпо. Поддръжката му също не е евтина - тунели, станции, асансьори, ескалатори, доста ток, повече персонал за охрана. А влакчетата са много скъпи. Най-евтините на пазара, нашите, руските Русич на Метровагонмаш са по 8 млн. лева май едната мотриса. Предполагам, че двигателите и генераторите за регенериране на кинетичната енергия при спиране са много скъпи. Те са японски при руските влакчета и са много здрави и икономични. Но метрото пести много време на хората, тоест социалния и косвения икономически ефект са огромни. Нов трамвай струва по към 3-4 млн. лева. Тролеите са по-евтини, по към 1 млн. май е бройката. Но са екологични де. И експлоатационните им разходи са доста по-ниски от тези на автобусите. Живота на метровлаковете и трамваите е доста дълъг.

  59. 59 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 887 Неутрално

    Защо не се публикува един финансов анализ какви са приходите от карти и билети, какъв е разхода за тяхното производство и продажба, заплатите на контрольорите, продавачките по будките за билети и поддръжката на тези будки. Колко струват апаратите за електронно таксуване? Защото може би ще лъсне, че разходите по производство и продажба на билети и карти и контрол по транспорта са по-големи от прихода от продажби на същите билети и карти. Градския транспорт в София се издържа основно от общинска и държавна субсидия. Само че, нямаме разследващи журналисти, които да навлязат в тези далавери.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  60. 60 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Весело

    [quote#43:"Симеон"]Другото лошо е, че почти всички нови влакове, автобуси, трамваи и тролеи се купуват с еврофондове, тоест не се очаква да се избиват[/quote]
    [quote#45:"Мойше! Толкоз!!!"]Впечатляващо смислен коментар[/quote]
    Брей па да беше Баце Боко изтеглил еврофонд да възстанови трамвайния завод пак после пак от там да купува с еврофондове нови трамвай за 33,5 млн. евро!
    Ама даже и начинаещите либерални ентусиасти вече знаят ,че правилата на тази игра са други!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  61. 61 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Че то в по-малки градове,с къси разстояния, билета е 1 лв.

  62. 62 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 8 Неутрално

    15.03.1984 г. Ще вдигат май цената на сиренето...
    Една седмица тишина.

    Трудовите колективи в съспенс.
    Още ден тишина.

    24.03.1984 г. Сиренето вероятно ще поскъпне. Съспенса продължава.

    26.03.1984 г. Сиренето поскъпва с 50%.

    Трудовите колективи въздъхват облекчено: Еее, най после!

  63. 63 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    [quote#59:"Darcas"]Защо не се публикува един финансов анализ какви са приходите от карти и билети[/quote]
    Ми така и така дават милиони за камери , да знаеш има ли някъде видео как в будка край кв.Факултета продават месечни карти?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  64. 64 Профил на don_horhe
    don_horhe
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Да си повишат събираемостта от авантаджийте - как може в градове като Бургас, Пловдив и Варна да има контрольор във всяко едно превозно средство и на практика да не може да се ползва без билет, а в София, столицата, да не може? При по-голяма събираемост и предвид ниските цени на горивата, увеличението е необосновано.

  65. 65 Профил на Бенефициенто Корупционе
    Бенефициенто Корупционе
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#58] от "Симеон": Всеки релсов транспорт е с по-високо КПД от автомобилен, защото триенето е по-малко. (Триенето е най-малко при воден, но в София няма воден транспорт ) . Всеки ел транспорт е с по-високо КПД от бензин/дизел. Както отбелязва-
    [quote#60:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]да възстанови трамвайния завод пак после пак от там да купува с еврофондове нови трамвай[/quote]
    Дори само да се сглобяват тук, ще излизат с 30% по-евтини.

  66. 66 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#65] от "Бенефициенто Корупционе":

    Така е, прав си.
    Но Трамкар си произвеждаха боклуци - допотопна технология, грозни, тежки, бавни, шумни, некомфортни трамваи. Не могат по нищо да се сравнят с дори по-старите чешки трамваи на Шкода. Можеха да се договарят с Шкода или друг голям производител за офсетна сделка и да сглобяваме чужди модели у нас, но уви. Нищо не стана и с многото планове за офсет на автобуси и тролеи, не само в София.

  67. 67 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 708 Любопитно

    С тая политика СОС зорлен ще натикат още хора в колите по улиците, задръстванията ще са още по-големи, прахът и мръсотията - също! Добре, че съм с електрифициран велотранспорт, та засега не ме касае този проблем... ама за останалите ми е кофти...

    GM
  68. 68 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1657 Неутрално

    Когато увеличаваха горивата, добре, но сега при по евтини - защо.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  69. 69 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Когато си некадърен и нямаш дори бегла идея как да управляваш, тогава става така.
    Гарантирано от Герб.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  70. 70 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Вижте сега ..с две думи ..за лека нощ ::
    Обръщам внимание на следния ФАКТ...:
    С ПАРИ от нашите данъци и такси , и с безвъзмездни от ЕС - се купуват тролеи, автобуси, метро ..ВЕДНЪЖ..!!
    ВТОРИ път - искат от НАС- на взетите ни вече мангизи ,да си ПЛАТИМ- втори път-още веднъж - високи цени -за да бъдат на ПЕЧАЛБА !!??
    Това са общински дружества - а целта на едно ОБЩИНСКО - ДРУЖЕСТВО , не МОЖЕ да бъде - печалбата ..
    То е съдадено за да бъде в УСЛУГА - най- добра - на гражданите ..) И това не е комунизъм, както ще каже някой :)
    Получава се на практика- че ИМ купуваме тролеите и СЛЕД ТОВА - още веднъж ни ВЗИМАТ по- скъпо- отколкото е поддръжката им - за да бъдели на ПЕЧАЛБА !!??
    ТЕ- някакво си дружество , а не гражданите да получим услугата , за която НИЕ сме им дали мангизите ...))
    Нещо , като ЛИХВА върху ЛИХВА се получава ..
    Но това , не може да бъде ЦЕЛ на едно общинско дружество- защото ТО не е частно или дори държавно .
    Веднъж ни взимат парите и от ЕС - за да купят , а после ни казват - дайте и още - повече отколкото е издръжката им - за да сме НИЕ , дружеството , на печалба :)
    Нещо , като да си дадеш колата на приятел ,а той да ти иска , когато те вози - повече пари, отколкото е бензина и амортизацията , на собствената ти кола / нашата - общинската / ..
    Същото е и с паркингите ..
    С пари от ЕС - са построени - около метрото ..и след като са почти БЕЗплатно излезли на общината - почти нищо не им струват , ти казват:
    Сега давай по 1 лев на час - за да бъдем И на печалба !!??Вместо да кажат - с дарените от ЕС мангизи построихме този паркинг и понеже е ТАКА - ще плащате САМО толкова, колкото е поддръжката на паркинга - ток и охрана и дребни ремонти - поне за 20 години напред ..или според мен - по 10- 20стотинки на час ! : ЗАЩОТО НИЕ сме ОБЩИНСКА фирма , а и искаме ЕКОЛОГИЯТА в София да е добра ...)
    Тези, такива мисли не стигат до ума на наглите мафиотчета, на власт ...гербаджийчетата на Боко ..До ума на мутрите ..
    И Софиянски глупака , навремето се похвали за паркинга до Булбанк ..Като направих сметка - излезе , че към 400 лева на месец - щеше да ми струва "удоволствието" да си държа тогава , там , колата ..))!!??
    А заплатите тогава бяха още по- ниски от днес :)



    Това е хитра , обирническа философия, която барболовци , фандъчка и вълчетата на ГЕРБ зад нея - ни пробутват :)
    И то за нещо, което всеки ден ползваме и е важно - транспорта на гражданите ...)

    BIG AL
  71. 71 Профил на Todor Plamenov
    Todor Plamenov
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Ако 95% от столичаните си плащаха транспорта както е в белите държави...ех мечти...и качване само от първата врата...

  72. 72 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    Каква придобивка в чест на поевтиняването на тока и бензина. Честито!

    Judjuk
  73. 73 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#71] от "tosho_toto":

    Хайде ако искаш качване само през резервоара, че да е по-яко?
    Това кой си плаща е отговорност на общината, а тя е некадърна.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  74. 74 Профил на mapto СУПЕР
    mapto
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    ... и ще интегрират картите за метро и електротраспорт. Не само това, ами и тези карти ще работят и в автобусите... шегувам се...

    Включете се в свободния интернет, без цензура на корпорации, партии, олигарси,... https://feddit.bg/c/fediverse
  75. 75 Профил на mapto СУПЕР
    mapto
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    Може пък и най-после да пуснат нощен транспорт... имало нагласи за това...

    Включете се в свободния интернет, без цензура на корпорации, партии, олигарси,... https://feddit.bg/c/fediverse
  76. 76 Профил на Бенефициенто Корупционе
    Бенефициенто Корупционе
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#70] от "BIG AL":
    Както дневник писа преди може би година, столицата на една от прибалтийските републики отделила 300 млн € за да направи градския транспорт НАПЪЛНО безплатен за всички! Така се намалявало задръстването и замърсяването.

  77. 77 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Проблемът не е с цените, а събираемостта. При 20 лева глоба в София и честотата на проверките е по-евтино човек да се вози без билет. Иначе определено цената от шофьора трябва да е в пъти по-висока от картата.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  78. 78 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 854 Гневно

    Вижте какво, уважаеми управляващи на София! Гола вода сте! Няма да отварям тема за помярите по улиците, дупките по улиците, това, че елитните квартали като Лозенец и Манастирски ливади, например, изглеждат като села без тротоари и идея за градоустройство, че окрадохте парите от бул. България и ремонта на НДК, не разкарахте тъпия грозен фундамент пред НДК....да ви кажа нещо по тази ви мутренска "идея": всички да плащат за транспорт, а не да вкарвате много контрольори в метрото, където от 200 човека 1 е без билет, а в 108, 83 и 85 да речем, един вид крайните линии, от 10 пътници, един е с превозен документ! Ама там ви бият контролите, нали!
    Никога няма да се оправим, докато правилата не станат задължителни за всички!!!! Имам и други неща да напиша, но за пореден път съм отвратен от бездарието ви!!!!
    Гласувайте си още за даскалицата на мутрата, не че от другите става нещо де...как не попаднахме на един нормален, можещ, работещ и съвестен политик?!? Това се питам аз!

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  79. 79 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#1] от "Един препатил":

    с безконтактни карти, телефони s NFC и др. подобни устройства, все пак навлязохме в 21 век

    Birds of a feather flock together.
  80. 80 Профил на malevv
    malevv
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Тия съвсем се овълчиха.

    И при намаление на цената на газа с 23% ни смъкват цената на парното с 3%

  81. 81 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 114 Неутрално

    [quote#5:"БГА Балкан"]Сигурно заради поевтиняването на горивата с 60%. Логика от ГЕРБ.[/quote]

    1. Къде ги видя тия 60% ?
    2. Столичния транспорт едва ли плащат ДДС върху горивата - съответно за тях намалението е по-малко от това за повечето хора.
    3. Много голяма част от транспорта е електрически или на метан.

  82. 82 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Българина е готов да плаща по 300-400 лева месечно за да кара дърт голф - или по-точно за да задръства града с него и да пътува по 1 час всеки ден към работното си място. Но 50 лева за месечна карта за ГТ, който има потенциала да е бърз и удобен (ако ги нямаше задръстванията причинени от тия с дъртите гоуфове) са му огромна болка....

  83. 83 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 168 Неутрално

    При сериозно подновяване на автопарка е нормално и еднократните билети да се повишат, но не и абонаментните карти, които са относително скъпи. Те би трябвало да се изплащат с не повече от 1,5 пътувания дневно, както е в доста страни.

  84. 84 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#81] от "tvr18355030":

    да, но наскоро Фандъкова реши да купи китайски дизелови автобуси, за да има какво да се краде от горивото. Друго щеше да е да се купят автобуси на метан, от които трудно ще открадне шофьорът гориво...

  85. 85 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#83] от "ambros":

    автопаркът се подновява с евросредства. Т.е. общината плаща едни 10-15% от реалната цена на автопарка. Не съм убеден, че още отсега са се замислили и са решили, че от билетчетата ще спестяват за следващото обновяване (след 10 години), което вече няма да е с европари.

  86. 86 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#82] от "tvr18355030":

    20 дена по 20 километра са 400км, по 10л/100 са 40литра гориво. Ако се ползва бензин 95, това са 80лв. Колата принципно така или иначе я има, защото хората пътуват, затова винетките, ГО, ГТП и не ги включваме. 5000км годишно пък не водят до много ремонти, освен допълнителна смяна на маслото, което е примерно 60лв или 5лв/месец. Ако колата е на газ 4*10*0,9 = 36лв. Т.е. излиза по-евтино от картата за градския.
    Разбира се, не се смятат пари за паркинг, но това е защото СО не се занимава с паркиращите извън позволените за това места.
    Единственият начин е общината да направи градския транспорт безплатен и да го кроссубсидира през местния имотен данък.
    При нулева цена на транспорта доста хора могат да оставят колите си.

  87. 87 Профил на sylvester
    sylvester
    Рейтинг: 694 Любопитно

    А ога софиянци ще започнат да искат сметка на тия меркантилни типчета? Цената на билета не трябва да се пипа докато СО не докаже на обществеността, че сметката не излиза. Щото аз мисля, без да имам информация, че няма как да не излиза. Освен, ако не се краде. Много да се краде!

  88. 88 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 480 Неутрално

    "...билетът, купен от шофьора, да бъде 1.10 лева..."
    И как на практика ще става това? С десетте стотинки? Трябва да се мисли в конкретиката и визионерски! Направо 2 лева - от новите монети!

    Които не са "налични" на пазара и "муха", някой дали ще обясни как при "понижаване цените на горивата" в международен план на няКОЙ му се върти в главата идея как да "открадне" от "съвестните граждани" още малко пари????

  89. 89 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 480 Неутрално

    [quote#80:"malevv"]Тия съвсем се овълчиха!
    И при намаление на цената на газа с 23% ни смъкват цената на парното с 3% [/quote]
    А на "порното" с колко %?
    Или докато има "агнета" ще има и КОЙ да се овълчва!

  90. 90 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Честита ви "европейска" (банкянска-самоковска) градска администрация. Целият "гений" на мозъците на ГЕРБ опира до увеличение на глобите и цените.
    Да допълня - не става дума само за София, в пълна степен това е валидно и за Варна, предполагам и други ще ме допълнят.

  91. 91 Профил на Кака Пена от голямото село
    Кака Пена от голямото село
    Рейтинг: 168 Неутрално

    [quote#14:"daam"]във всяко превозно средство трябва да има кондуктор.[/quote]
    Качвала съм се в автобус в Бургас. Там от много години са с кондуктори и в автобусите им е тихо, спокойно и чисто. Един ц-н не видях, нито клошар, нито стават скандали заради контрольори. А там също си имат контрольори и ме провериха малко след като кондукторката ми даде билет.

    Истинският софиянец се отличава с това, че си затиска киселото зеле в мазето с жълто паве.
  92. 92 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#58] от "Симеон":

    имаш ли представа с какви пари се строи софийското метро?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  93. 93 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#66] от "Симеон":

    много си зелен още момче. кой фалира трамкар и защо знаеш ли и къде сега се ремонтират мотрисите и ми кажи КЪДЕ ще се ремонтират НОВИТЕ мотриси и знаеш ли защо се счупи хубавият трамвай по линия 5 само за 5-6 месеца

    ето ти МАЛКО инфо
    http://infobulgaria.info/news.php?itm=9794

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  94. 94 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#82] от "tvr18355030":

    няма такъв голф за 300-400 лева месечно освен ако го сменяш всяка година.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  95. 95 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#91] от "Кака Пена от голямото село":

    НЯМАТ сметка от кондуктори защото ще изгубят изборите. Мангустите не прощават волности !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  96. 96 Профил на Anonymous
    Anonymous
    Рейтинг: 61 Неутрално
  97. 97 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Гневно

    До коментар [#96] от "Anonymous":

    тя няма да дупчи НИЩО защото се разкарва със скъп мерцедес на НСО !!!
    това не е било и при Живков !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  98. 98 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Любопитно

    НЯКОЙ може ли да каже къде ПОТЪНА докладът на Сметната палата за кражбите в ЦГМ ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  99. 99 Профил на Kotarak СУПЕР
    Kotarak
    Рейтинг: 360 Неутрално

    Какво пречи да си зарежда човек картата по интернет? Така се спестяват пари. Също така защо не направят така, че да можеш да се таксуваш с NFC на телефона? И в момента телефона ми разпознава картата. Да направят App и да може да си го зареждаш онлайн. Толкова ли искам? Но няма да се краде така..

  100. 100 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#93] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Кмете, много въпроси задаваш, малко отговори даваш.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #