За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
toyaga
Рейтинг: 19 Неутрално"Поскъпването на билетите е за да се стимулира ползването на карти, заяви Фандъкова"
Чакате ли РККА?Тоест няма обективна финансова нужда??
chicago514
Рейтинг: 711 ВеселоБравос,е това е тактика.Като минат повечето хора на карти,вдигнете им цените за да стимулирате купуването на билети.
toyaga
Рейтинг: 19 НеутралноА хилядите хора, които идват с влак, автобус, самолет? Те какво трябва да правят госпожо?Да си купуват карти ли?
Чакате ли РККА?olimpipanov
Рейтинг: 315 НеутралноАми тогава ги намалете на 40 кинта. Въведете седмични карти за хора, които са дошли по работа в града или не пипайте талоните.
Направете зони, не може за една ЦГ- центъра т.е за няколко спирки цената да е една и съша като до Пасарел.
И накарайте бай мангау да си плаща, като не иска общественополезен труд да чисти градинките и улиците.
Virgin
Рейтинг: 907 НеутралноАми намалете цената на картите!
Храбър
Рейтинг: 1341 ГневноТолкова много започнаха да лъжат, че на всички са им станали противни!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Майндърбайндър
Рейтинг: 964 Любопитно[quote#0:"статията"] , всъщност Столичната община плаща на градския транспорт около 95 милиона лева всяка година. [/quote]
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.Тава прави 260 000 лева на ден. Интересно,какви са приходите на ден от карти и билети? Дали доближават половината от субсидията?
toyaga
Рейтинг: 19 Неутрално[quote#4:"olimpipanov"]И накарайте бай мангау да си плаща[/quote]
Чакате ли РККА?Ааа не може! Той е защитен!
Освен това , туй му е културна особеност и не е евроатлантическо да му посягаме!
Храбър
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#4:"olimpipanov"] Въведете седмични карти за хора, които са дошли по работа в града или не пипайте талоните. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Най-много ме учудва защо не въведат часови карти!
Взимаш карта за 3, 5 или 8 часа и в това време можеш да използваш всякакъв вид градски транспорт.
Ама така не им изнася!
Slav Lambrinov
Рейтинг: 8 НеутралноЗащо просто направят картите по-евтини...и разнообразни... елементарно, Уотсън...
Публикувано през m.dnevnik.bg
agl52316780
Рейтинг: 168 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "toyaga":
Да, аз винаги си вземам карта са всички линии за един ден като пристигна в София
сократ1
Рейтинг: 168 НеутралноНай-добрият вариант според мен е следния. Прави се едно дружество СКГТ както си беше и преди с няколко подразделения ...клона. 1. Клон - автотранспорт...2. Електротранспорт/трамвай и тролеи/....3. Метрополитен транспорт...4. Клон..приходи...занимава се само с продажба на билети и карти.
сократ1Разчитането по ЗДДС ще прави само СКГТ...по някаква обобщена схема съгласувана с НАП. Това се налага защото 3-те клона имат само разходи....а 4-тия има само приходи. Така ще се съкратят поне няколко милиона от разходи за персонал. Прави се някаква структура за масиран и непрекъснат граждански/външен за общината/ контрол на разходите левче по левче....документално, и се докладва всеки месец пред обществеността на София. Парите за тая структура ще се осигурят от спестените пари от чантаджиите най-общо казано от сегашните фирми. Процентно тая структура да бъде така....60% счетоводители, 30% юристи, и 10% инженери. Те да се назначават от Общинския съвет за срок поне 2 години. Кмета също може да има квота от 10% от местата да кажем. Отчетите/ и най-дребните детайли/ на тая група да са абсолютно достъпни за всеки желаеш .... Гарантирам, че цените даже и на картите може и да се намалят. Мое категорично мнение...разходите и приходите сега в тия няколко фирми са като черна дупка....никои външен не може да се добере до тях....имам предвид до детаилните документални разходи...до първичните счетоводни документи.
сократ1
ikar_01
Рейтинг: 694 ГневноДо коментар [#4] от "olimpipanov":
В европейските държави, с които непрекъснато се сравняваме, например Чехия, има една цена на билет за пътуване до 5 спирки, друга за пътуване за повече спирки, отделно имат няколкодневни карти за туристи и карти за гражданите - месечни и т.н. Примерно ние рядко пътуваме на по-големи разстояния, но плащаме същата цена като този, който пътува от край до край. Оказва се, че ние с единичните билети или талони, трябва да спонсорираме обществения транспорт, за да си компенсира разходите за тези, които пътуват гратис.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1120 ВеселоАуу, каква изненада?!?
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO![quote#0:"статията"]Кметът на столицата коментира и забавения ремонт на пространството около НДК. "Оказа се при началото на ремонта, че Кметът на столицата коментира и забавения ремонт на пространството около НДК. [/quote]
Ай' с'я да до'де Кмета в сянка и да разкаже как така бързичко построили метростанцията там, пък се оказва че "там почти липсва хидроизолация, това се видя, когато бяха вдигнати плочите. , това се видя, когато бяха вдигнати плочите."...?!?
toyaga
Рейтинг: 19 Неутрално[quote#9:"Храбър"]Най-много ме учудва защо не въведат часови карти!
Чакате ли РККА?Взимаш карта за 3, 5 или 8 часа и в това време можеш да използваш всякакъв вид градски транспорт. [/quote]
Нещо взе мда става много сложно!
Я дайте направо по колите-хем по-комфортно!
Читател
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#5] от "Virgin":
Нищо не се намалява, защото няма икономическа мисъл. Простата стратегия е да се дере плебсът до последно, под различни благовидни аргументи. Хубаво е да ползваме карти, но цените им, спрямо средната заплата, е, че са високи. Сега и билетите и талоните - скъпи. Накрая ще стимулират ходенето пеша, такситата и личните автомобили, вместо обществения транспорт - точно обратното на говореното.
ikar_01
Рейтинг: 694 НеутралноДо коментар [#16] от "Читател - подкрепям budd.bg":
Има още един вариант - велосипеди. И като тръгнат 70 - 80 годишни баби и дядовци с велосипедите - голям купон ще стане!
xmm
Рейтинг: 747 НеутралноДо коментар [#7] от "Майндърбайндър":
Трябва да питаме за месечни приходи.
Колко ли карти се продават?Дори да е за половината столичани,сумата е много по-голяма от доплащането на общината.Ще трябват много по-прецизни разчети.
Goblin
Рейтинг: 463 НеутралноПо-евтино излиза човек да ползва кола на газ, отколкото градски транспорт. Изводите си правете сами, какво ще стане по пътищата.
mitkokitkata
Рейтинг: 8 ГневноФандък, по-голяма глупост не бях чувал!
Хриси
Рейтинг: 1341 ВеселоЮрдечке, Юрдечке, мноо си зле, мила!
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.rapidfire
Рейтинг: 977 ГневноТова, което ще стимулирате е хората да не си слизат от колите!
It is nice to be important, but it's more important to be nice!Еле пък, ако Марешки направи една две бензиностанции в София.
Да ви го тура и на стимулирнето на използване на градски транспорт, тикви недоправени!
За чий да си купувам карта, ако ползвам метрото 5-6 пъти в месеца?
lutece
Рейтинг: 221 НеутралноТова е дискриминация и облагодетелстване на едно средство за плащане за сметка на друго средство за плащане. Недопустима дискриминация. Но това е и признание, че увеличаване цената на билетите не почивна на икономически обосновани аргументи.
Читател
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#17] от "ikar_01":
Чудничко! Всичко друго, но не и според съвременните тенденции, които стимулират точно ползването на обществения транспорт на достъпна цена. От такива капацитети всичко уж е ток и жица, и все сме на опашките на световните класации по различни критерии.
rapidfire
Рейтинг: 977 НеутралноДо коментар [#17] от "ikar_01":
It is nice to be important, but it's more important to be nice!""Има още един вариант - велосипеди.""
Не став София за велосипеди с тоя пресечен терен, растояния и тоя трафик.
Пробвано.
Наскоро имах пациент с тежка черепномозъчна травма ударен от някакъв джигит като колоездач.
Признавам си без бой че ме е страх да карам колело из София, да не говорим с какво ще се надишам из пътя.
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 274 НеутралноБаси тъпата патка е тая, ама по-тъпи само тия които гласуват за нея! Мърша!
КОНСТАНТИНОПОЛ
Рейтинг: 221 НеутралноУвеличение на билетите, това означава и увеличение на гратис пътуващите.
BIG AL
Рейтинг: 1341 НеутралноФандъчке, дали осъзнаваш собстветната си ограниченост, посредственост и лъжа , за да можете още и още да грабите от бедните граждани ???
)
)
)
)
))))
BIG ALПет пари не давам за МАФИЯТА на ГЕРБ- която ти дава ДАННИ - за транспорта .
Знаем, как става - от много години ...Разчети за километър - колко струва - движението на един подарен от ЕС трамвай, автобус и т.н...ЛЪЖЕТЕ и МАМИТЕ , но краят ви идва
НЕГОДНИ лапачи и мафиоти сте ...
Толкова си ограничена, че изобщо не забелязваш , че хората ще ползват КОЛИТЕ си - при тези цени :
Даже добре избрахте момента - мафиотски - с ремонтите и метрото - за да ИЗНУДВАТЕ хората- да се возят със скъпи билети !!
Фирмата е ОБЩИНСКА и не трябва да гони печалба , фандъчке...:
Защо не си отидеш в Самоков, учителка по руски ???
Мазната ти негодност, вече доста ни подразни ....
ШЕ ДОТИРАШ транспорта - защото ПАК от нашите данъци и такси - ги взимаш парите !!!
Над 1 МИЛИАРД лева ти е бюджета !!!! 1, 3 милиарда !!??
И контролирай мошениците , които КРАДАТ -ТАМ- в този транспорт - дума не споменаваш ...
И не ни обяснявай за фирмите на ГЕРБ- в София ..Мафия, която граби, сте ...
20 МИЛИОНА лева - с най- скъпата немска изолация , ПАК щеше да е по- евтино ..
КЪДЕ са над 1000-дата НОВИ дръвчета ?? :
Има ли и 100 ???
Мафия ,герберско- мутренска ...
SliceOfLife
Рейтинг: 221 НеутралноАре стига, бе. Това въобще може ли да бъде някакъв аргумент?!? Европейска столица, братче. Не че има нужда от поскъпване, ами е така просто, за спорта... Браво!
Публикувано през m.dnevnik.bg
BIG AL
Рейтинг: 1341 НеутралноКакво става ??
)))
BIG ALОще ли плащате по 85 лева на асфалтова кръпка - а за ПОДизпълнителите - 25 лева ???
От комунистите даже , повече КРАДЕТЕ ..
Но, вие сте си едноячни близнаци , де..
deymus
Рейтинг: 250 НеутралноХахахахах това вече е свръх нагло оправдание!!!!!
Софиянец
Рейтинг: 773 НеутралноФандъкова, Фандъкова... Нищо не разбираш нито ти, нито екипът ти "експерти" от градски транспорт..с всяко безумно решение това се вижда!!
Stewie
Рейтинг: 544 Любопитноняма ли кой да и обясни че проблема е в системата ,а не в цената ,тази с "билетче - дупка - контрольор",е стара ,глупава и НЕефективна система ?
yavooor
Рейтинг: 785 НеутралноФандъкова, а защо не намалихте цените на картите? След като горивото, резервните части и консумативите поевтиняха, а заплатите не са увеличени, това е по-логичното действие.
BIG AL
Рейтинг: 1341 НеутралноКОЛКО десетки милиона лева - са БЕЗвъзмездните мангизи от ЕС ???
BIG ALЗащо не споменаваш, фандъчке...????
Изобщо. защо не отидеш да си преподаваш руския език, някъде ???
Майндърбайндър
Рейтинг: 964 Любопитно"Над 60% от гражданите на София ползват карти."
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.Не подлежи на изчисление,тъй като не се знае,колко са гражданите и колко селяните в София.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2002 Неутрално[quote#32:"Софиянец"]Фандъкова, Фандъкова... Нищо не разбираш нито ти, нито екипът ти "експерти"[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЗа толкова години герберите не привлякоха нито един експерт на своя страна за проблемите в София! Напротив ако има някой с акъл гледат да го напъдят! Днес София е по-зле от Палмира и Алепо без да ни налитат руски бомбардировачи и без джихатска артилерия!
bzm
Рейтинг: 127 НеутралноТази дали си вярва?Тъпа даскалица! Сега ще спра да си взимам и карта. Не се спряха да крадат.
Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!Читател
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#25] от "rapidfire":
По тази причина и аз не карам колело в София. И се учудвам на ентусиастите, които го правят - дали си дават сметка за рисковете - видими и невидими, на които се подлагат.
gost22
Рейтинг: 808 ЛюбопитноУчителя си е учител, та ако ще и кмет да го назначат.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...— Иванчо, защо не си в час, а седиш в коридора?
— Ами, пръднах в час, а госпожата ме изгони на чист въздух...
Та и с вдигането на цената на билета е същото — "госпожата" ще накаже всеки гратисчии с 60 стотинки по-голяма далавера, ако продължат да пътуват гратис. ВЕрно гласят някаква кражба, щото ако искаха да оправят нещата, щяха да копират Варна и да вкарат контрольори във всеки автобус, които да продават билети и да проверяват дали пътниците имат карти... абе да прецакат гратисчиите, а продажбите на билети и карти сами ще скочат... ама хайде да не коментирам коя професия се е превърнала в диагноза...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2002 Неутрално[quote#34:"yavooor"]Фандъкова, а защо не намалихте цените на картите? След като горивото, резервните части и консумативите поевтиняха, а заплатите не са увеличени, това е по-логичното действие.[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleПак ще се повторя ,че ако се краде по-малко, може да се печели и от 0,50лв за билетче! В другите над 100 общински фирми също май се краде като за световното и взеха да обедняват!
БМЗ
Рейтинг: 813 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "Sam Vimes":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Може пък това да е целта - повече коли на пътя. Това означава повече приходи от ДДС, акциз, търговия с горива, търговия с резервни части, автосервизи и т.н.
xmm
Рейтинг: 747 ВеселоДо коментар [#41] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Не,постъпленията са намели
Заради "данък уикенд" фирмите сигурно не купуват карти на служителите си вече и всеки се спасява сам.
slan777
Рейтинг: 434 НеутралноНадявам се да го ползвам колкото се по-може по-рядко софийският градски транспорт. Може би единсвено от летището от автогарата и обратно, повече работа в София гледам да нямам.
Es muß Geld fließen!Избраната ви кметка г-жа Фандъкова иска с повечето приходи от билети да повише заплатите в областта на градският транспорт и модернизация на транспорните средства. Дано направят експресен автобус 84 от терминал 2 на летището до автогарата, с две спирки на хотел Плиска и орлов мост.
5ar8
Рейтинг: 345 НеутралноВ изказът си кметицата не казва до кога картите ще запазят цената си.Това се прави само за да се намали недоволството.
5ar8Valeria
Рейтинг: 972 НеутралноСпокойно, след бурната обществена реакция ще излезе Боко и ще каже, че еднолично отменя решението. Вече имам чувството, че нарочно измислят гигаскандални тъпотии, за да му лъскат имиджа пред матряла, но от партия на ченгета какво повече да очакваме, освен тактика "добро ченге, лошо ченге".
https://goo.gl/8NG90JАко пък решението се потвърди, ей с тва парче ги поздравявам вкупом и от сърце!
https://www.youtube.com/watch?v=BX-7BlRc_a0
diegos
Рейтинг: 328 НеутралноДанче ма, що не го заложи това поскъпване в предизборната си кампания, а? Кажи, признай си...
ikar_01
Рейтинг: 694 НеутралноДо коментар [#33] от "Stewie":
В Истанбул жетон за трамвай струваше 3 лири /цена за 2011 г./. Навлизането в и излизането от трамвайната спирка става през турникети като в метрото. Отделно на спирката има будка с контрольор, а трамвайните спирки са оградени с прозрачни перила, които от една страна не пречат на видимостта на шофьорите, а от друга ограничават безразборното нахлуване в периметъра й. Шансът да се качи гратисчия е нулев.
Майндърбайндър
Рейтинг: 964 НеутралноДо коментар [#18] от "xmm":
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.Парите идат от синя и зелена зона.Плащаме 1 лев за зелена,2 за синя и 95 милиона от данъци за евтин градски транспорт.
fpyyh
Рейтинг: 114 Неутралнои пак - месечна карта във Виена за всичките 189 линии, включително 5 метра и 6 влака - 75 лева. месечната карта в София е 60 лева. за качеството, покритието, точността, няма какво да говорим.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеТНТ
Рейтинг: 274 Весело[quote#19:"Sam Vimes"]По-евтино излиза човек да ползва кола на газ, [/quote]
Да спасим София от "Спаси София"!!!Сус, бре! Сега ще вземат да вдигнат и цената на газта...
Ал Бънди
Рейтинг: 701 НеутралноКато цяло не съм срещу вдигането на цената за ползване на градския транспорт в София, но идеологията на Фандъкова е грешна. Колкото е по скъпа цената на единичното билетче, толкова по малко ще са инцидентните ползватели на градския, а от екологична гледна точка е важно максимум шофьори на коли да предпочетат градския транспорт, в случаите, когато това им е по удобно.
himler
Рейтинг: 170 НеутралноТая полуграмотна Фандъковица се олива! Целта си е терор над работещите българи, или за чуждите туристи! Баъ Ром пътува безплатно, максималното е да го свалят! Общинарите вдигат билетите (понякога внезапно) и ако човек има билети, то парите платени за тях отиват на общинарите в джоба!
mesambria
Рейтинг: 221 НеутралноДр.Фандъкова, проблема е в лошото управление на бюджета и в краденето.
himler
Рейтинг: 170 НеутралноДопълнителен билет за куфари (така се унижават и глобяват туристите), с тия талони не могат да пътуват двама човека, вдигнаха цената на картата, ако не е индивидуална...
Добре да го направят 1.60, но годишната карта да е не по-вече от 365 лева и за човек под 25 или над 61 години да е 265 (такива в евро са цените във Виена). Тка има резон да си купиш годишна карта и отстъпката да не е за това, че "лапаш от държавата", а за това, че си възрастен...
Но едн завършла руска филология путинофилка като Фандъковца нама мозък да го разбере
Petleshev
Рейтинг: 2956 НеутралноА-а-а... Защо се оплакват софиянци сега? Забравиха ли, че Данчето нямаше алтернатива?! Гласуваха си за нея, избраха си я! Сега, какво? Да си паркират по тротоарите, да плащат скъп и калпав градски транспорт и да не се оплакват! Избора си е техен...!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...xmm
Рейтинг: 747 НеутралноДо коментар [#49] от "Майндърбайндър":
Не знам....дори 30% от софиянци да си купуват карти..сметни ги по 50 лв.
tokkay
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#27] от "REVOLUTION":
No Pain No GainХоди го Обясни на даскалицата. Колкото по-скъпо, толкова повече са онези, които ще пътуват гратис.
shule
Рейтинг: 8 НеутралноНе правете тази глупост защото няма никакво логично основание и обяснение. При това падане цените на петрола реализирате значими печалби. Да не говорим, че метрото печели НА ДЕН 300, 350 хил. лева / като се махнат разходите пак остава една доста значима сума/. Даже и да е някаква отделна фирма тя все пак е държавна и е градски транспорт нали /т.е. някакво преливане на средства е възможно/. И престанете да ни сравнявате със западни столици и градове и лудите знаят защо. Всяко такова сравнение започвайте задължително първо от доходите.
Жълти павета
Рейтинг: 661 НеутралноМного се краде, госпожо Фандъкова!
"Че съм умен - умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека." "Карлсон, който живее на покрива"Как може цената на маршрутките да е 1,50, а за градски транспорт да искате цена 1,60. При доста налети европейски пари. Дали Фандъкова не трябва да запуши поне малко бездънната каца?
Как може при трима души с такси, и то не маршрутно, в много от случаите да е по-евтино? С едно прекачване 9,60!
Да няма намеса от бакшишите, като гледам какви отстъпки им се правят!
Нали говорим за екология, намаляване на парникови емисии?
Колко още хора ще яхнат колите?
axd14700100
Рейтинг: 168 Неутрално"Софийски солисти" какво рекоха по въпроЗа... (в см. по "адрес" на кметицата)
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. ГрефНадежда
Рейтинг: 1550 НеутралноТогава трябва да има бонус, ако си купиш карта.
extraCACA
Рейтинг: 1410 Любопитномъка, дори едно валидно основание не могат да формулират
Жълти павета
Рейтинг: 661 НеутралноЗащо в метрото се возят тълпи контрольори? Освен някой друг облещен чужденец да глобят за куфара, друга работа нямат. Изглежда са хора с връзки, защото си стоят на топло през зимата, на хладно през лятото. В час пик никакви ги няма, към 10-11 тръгват да изпълнят плана. Случва се да профучат два пъти на едно пътуване. Препускат из вагоните, правят се че уж проверяват картите. Един път им дадох стар билет, нула внимание.
"Че съм умен - умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека." "Карлсон, който живее на покрива"Е, сега трябва да изкараме пари и за тях. А колко ли други безполезни чиновници има?
2.5
Рейтинг: 732 НеутралноСлед като и Фандъкова започна да припява в общия хор, значи Тиквътъ е дал разпореждане да ни щавят на 1.60лв.!
I Want To BelieveГратисът е най-малко разпространен в метрото и зорът е да се вдигнат приходите точно там!
В автобусите, тролеите и трамваите досега не съм виждал гратисчия да бъде санкциониран! Пенсионерите пътуват на различни цени, така че пак ще бъдат дортирани, че дори и повече!
Боклуците правят същото като със Синята зона - веднъж, въвели я, започват да дерат до кокал. Тук чета някои абдали да се захласват, как това ще е панацея за ръганицата в центъра. Е, синята зона пълзящо нараства, с нея и кочината!
Николай Георгиев
Рейтинг: 480 ГневноМного хора вече пътуват гратис, а на подканянията на контролите отговарят "нямам билет" и ги отсвирват. Защото им е писнало тях да ги таксуват, а на задните седалки да е пълно с мексиканци, които биват подминавани.
alexsilver
Рейтинг: 594 ЛюбопитноБАНДА, СТИГА КРАЖБИ!
дедо Андро
Рейтинг: 660 ГневноИ някой ти вярва, а, голяма бяла птицо?
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#14] от "Мойше! Толкоз!!!":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!имам 4 малки плахи въпросчета към ТЕБ мошенце и даскалицата определено -
1) Защо убиха двамата големи в ЦГМ (няма аналог в историята на всички общински структури) ;
2) Какво стана с установените кражби в ЦГМ с доклад на Сметната палата;
3) Защо има фалшиви билети и защо са различни билетите за метро и за останалия ГТ и защо талоните не важат за метрото ;
4) Защо се казва КАРТА за еднократно пътуване а не БИЛЕТ ???
Интересно защо нефелната мадам Ф. говори за билет ??? Дали въобще е в час или си говори с Лермонтов ???
dutch
Рейтинг: 694 НеутралноВ София не можеш да си купиш седмична карта. Тая другарка съвсем за балами ни взима....
Николай Георгиев
Рейтинг: 480 ВеселоОчаквам да настанат "интересни времена" за контролите!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 Гневнопредлагам БОЙКОт - ако увеличат цената ние да спрем да се возим и да им купуваме билетите. Тези , които нямат избор и са принудени да ползват да се возят без билет !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!answer_42
Рейтинг: 8 Неутрално[quote#40:"gost22"]ако искаха да оправят нещата, щяха да копират Варна и да вкарат контрольори във всеки автобус, които да продават билети и да проверяват дали пътниците имат карти... абе да прецакат гратисчиите, а продажбите на билети и карти сами ще скочат[/quote]
Не е само във Варна, в много градове е така. Във всеки автобус си има кондуктор и той продава билетите -Пловдив, Стара Загора, Велико Търново.......Мисля, че са на процент.
Веднъж в месеца ще ида в София и винаги си ползвам метрото и добавка малко ходене след това. От 400м до към 1-2-3км разходка според това къде отивам. Много ми е удобно.
Таксита вече не ползвам, че дори и с уговорка на цената се опитват да ме мамят бакшишите. Ако трябва ще вървя 10-20км, но такси в София няма да хвана.
Автобусите и трамваите си нямам и на идея къде точно ходят, а и чувам, че са нередовни.
dutch
Рейтинг: 694 НеутралноБойкот на тъпия градски транспорт - пеша, на колела, в краен случай с такси... Да видим за 3 месеца какви печалби ще имат ....
rainbou1
Рейтинг: 714 ЛюбопитноФандъчи,
вдигнете ми колкото искате билета и картата, ама първо разкарайте гратисчиите..
знаеш ли как се прави проверка в Брюксел, и то отпреди атаките?
15 контрольора и поне 15 полицая С КУЧЕ...не пиле - бълха не може да прехвръкне.
знаеш ли как се прави проверка на житница - дават възможност на всички дебели циганки нарамили бохчите да слязат поживо-поздраво - на тях не им дреме - и без това циганската махала им е следващата спирка....и единствения глобен беше едно красиво момиченце, имало нещастието да използва неизправен перфоратор...
с тия ла***рщини не човек, куче няма да иска да се вози...пък вие ако щете космически совалки купувайте
Люси
Рейтинг: 221 НеутралноАма и рейтингът на г-жа кметицата си го бива .Както и на другата звезда от ГЕРБ-многомагистралната строителка !!Сега със скъпички винетки и билетчета,да не вземе да спадне с 1%.
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 694 НеутралноГлупаво оправдание.
Иво
Рейтинг: 3175 Неутрално"с картите се пътува по-изгодно, категорична е тя. Според разчетите на общината пътуването с едномесечните карти излиза под 50 стотинки, а за хората с префернциални карти още по-малко. Над 60% от гражданите на София ползват карти."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Това безспорно е така. А, картите за три месеца за всички линии е още по-изгодна. Аз лично ползвам такава.
Публикувано през m.dnevnik.bg
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 694 НеутралноНамалете цената и ще стимулирате използването на градски транспорт,пред автомобилите.Ще има повече места за паркиране и по-чист въздух.Цената на горивата пада вие вдигате билетчето тъпо.
VM
Рейтинг: 597 НеутралноТъпо!
shileto
Рейтинг: 1025 НеутралноПълна глупост, като ползвам градски транспорт един път годишно да не би да си купя карта
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1120 НеутралноДо коментар [#69] от "КМЕТ В СЯНКА":
?!? От количествено стойностна сметка на проектанта, НАПОЛОВИНА?!? Свалил си 5 етажа от 15 етажно здание? Или си скъсил някоя магистрала/междуградски път с 50%.
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO![quote#69:"КМЕТ В СЯНКА"]имам 4 малки плахи въпросчета към ТЕБ мошенце[/quote]
"кметЧе", разбирам че на иженерни въпроси не ти се отговаря, та за туй ме питаш за разните им криминални и финансови афери, разновидност на пътни документи и имената им ползвани от общината
За разлика от теб не се считам разбирач по горните въпроси, разбирам от други неща, и за тях те питах, като пряк участник в големи и сожни инженерни проекти (в другата тема). Отговор така и не получих, явно не можеш да дадеш смислен такъв.
Опитай се поне в това да се аргументираш, като за пред колега:
Казваш в другата тема че "Аз съм свалял цени наполовина с добър и компетентен контрол. "
Наполовина от кое бе, кметЧе
Или става дума за представената от изпълнителя "Сметка за допълнителни работи по специални цени"? Където изпълнителя иска...да кажем по 150 лв/м'к за ръчни изкопни работи за някакви си 500 м'к, пък ти си му доказал че количеството не е 500 м'к а само 250, и 30% от тях са извършвани с малък трактор е не с копащи с кирки и лопати бачкери?!? И че някъде в документацията на договора са споменати цените на такава ръчна работа и те са от порядъка на 50 лв/м'к?!?
"кметче", опитай пак на някое ОФ събрание, не тук
С малко по малко уважение от преди
мошенцето
wnw04489661
Рейтинг: 434 НеутралноХи - хи - хи. Поне половината от квичащите по - горе коментатори ни убеждаваха, че крадлата Фандъкова от бандата на ГЕРБ нямала алтернатива. И я избраха на първи тур с 60 % от гласовете. Да ви е честита кметицата. Вие какво си мислехте, че като гласувате за крадлата от бандата на ГЕРБ тя няма да открадне от вас ли ? Ще ви краде. И пак ще гласувате за нея, роби. И пак ще ви краде.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1341 Неутрално60% си избрахте това безграмотно чучело. Трайте сега
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПубликувано през m.dnevnik.bg
wnw04489661
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#84] от "Darth Plagueis":
Що да е безграмотно ? Безграмотни са тия 60 % процента олигофрени, които гласуваха за крадлата Фандъкова и нейната банда Котараци от ГЕРБ.
А тя много грамотно си ги щави и краде. И ако искаш да знаеш малоумниците пак ще я изберат на първи тур. Достатъчно Банкянският Шебек да я предложи за кмет на следващите избори.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1341 НеутралноБезграмотна е, щото е видимо от резултатите в уптавлението й. Виж, за останалото съм съгласен. Той Баце отдавна го каза - и магаре да турим, пак ще го изберат..
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПубликувано през m.dnevnik.bg
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#85] от "wnw04489661":
Грамотно и умно определено не е но определено е организирано !
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 ВеселоДо коментар [#82] от "Мойше! Толкоз!!!":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!нещо си се объркал тотално. това е друга статия и е за "умните приказки" на една персона за мен нон грата . Капиш ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#84] от "Darth Plagueis":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!До коментар [#85] от "wnw04489661":
Това се нарича мюре или сламен човек а 60 % са известни като "Ефектът Мутреец"
wnw04489661
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#87] от "КМЕТ В СЯНКА":
На всеки човек, който има поне два грама мозък в главата си е ясно, че ГЕРБ е просто една добре Организирана Престъпна Група. Единствените, на които това не е ясно са малоумните избиратели и другите, които се правят, че не им е ясно са нашите Европейски и Американски " съюзници " . Ало " Казяк " , да не забравите да поканите Яцеглавия Цецо на Молитвена Закуска в Белия Дом догодина.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#90] от "wnw04489661":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Съюзниците са 100% наясно но това ги устройва перфектно и затова ги крепят с всички средства.
Явор Василев
Рейтинг: 8 НеутралноПача,виж си услугата каква е?
Публикувано през m.dnevnik.bg
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#92] от "Явор Василев":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!тя не сложена там да гледа. сложена е да слуша и да изпълнява !!!
Nazlim S
Рейтинг: 549 НеутралноВ населението място в цялата околия, по градският транспорт пътувам безплатно( въпреки, че почти не го ползвам) с издадена карта от месторабота. Sweet deal, isn't!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#94] от "Nazlim S":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКБезплатно друг път..
BarBQ
Рейтинг: 808 ВеселоИли ходенето пеша. xD
Batezuzi
Рейтинг: 168 НеутралноНа практика почти безплатните автобуси, строежа на метрото и ниската цена на петрола май по-скоро доведоха до по-малко проверки и глоби на нередовни пътници. Вдигането на цената на билета би вдигнала и размера на глобата, а и освен това удобството навсякъде се плаща повече. Затова ако някой си е спестил неудобството да си купи карта или билети предварително нека много моля да бъде така добър да си плати доста повече като вземе превозен документ от шофьора
tvr18355030
Рейтинг: 114 НеутралноГодишната карта за софийския ГТ е 600лв. Годишната карта за транспорта във Виена е 350Е (700лв.) Това е най-масово използвания превозен документ там. И виенския транспорт се смята за един от най-добрите и най-бързите на планетата.
Фандъка нека продължава да бае, че с карта ползването на ГТ излизало евтино. Аз поне вече ще премина напълно на автомобил...