За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
graham
Рейтинг: 733 НеутралноДанчето пак е ръсила умнотии в национален ефир... Постоянно обяснява някакви глупости, които всеки нормален човек вижда опровергани със собствените си очи.
Докога бре, Фандъкова, с лакърдиите? М?
seth
Рейтинг: 8 НеутралноЕ как ще поевтинява превозът с карта като й се запазва цената? Що за малоумно изказване?
Също така пенсионери и студенти пътуват за по 3-4 ст. на превоз, а не за по 30-40. Така каза шефчето на ЦГМ.
И също така защо в София провинциалните студенти ползват преференции, а примерно в Свищов и Благоевград преференции за софийски студенти няма?
chicago514
Рейтинг: 698 НеутралноЦената на една стока в пазарна икономика не може да е политическо решение.
diegos
Рейтинг: 322 НеутралноПолитическо ще е, ако беше казала на избирателите си преди изборите, че ще вдигаш цената на билета... и то с повече от 60 на сто!!!!!!!!!!!!
Ма сте нагли, ма сте гнусни, ма чак не ви е срам...
SS
Рейтинг: 1329 ВеселоСега политиците трябва да надуят още билетчето , за да се увеличи ходенето пеша...и подобри здравословното състояние на софиянци !!!
diegos
Рейтинг: 322 НеутралноНякой показа ли на Дана какво е свършено срещу 17 милиона около НДК?! Каква нищета и какъв "ремонт" е извършен срещу колосални пари...?!
Журналистите, де сте бе?
Михаил Маринов
Рейтинг: 479 НеутралноКакъв е проблемът с текущата цена, не мога да разбера.
marinov1018Публикувано през m.dnevnik.bg
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Храбър
Рейтинг: 1316 Весело"Фандъкова поясни, че със запазването на цените на картите се намалява чувтвително цената на пътуването с тях."
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"..............................................
Трябва да си пълен некадърник по математика за да направиш подобно изявление!
Батков-вън
Рейтинг: 681 Неутрално1.60 лв е ок цена за 60 или 90 минутен билет, с право на прекачване. За 1 спирка е абсурден. Нека има 20 минутен за левче и 90 минутен за 2 лв дори, при единични билети. При талон с десет билета - с 20% надолу както е сега , тоест .80 и 1.60
Публикувано през m.dnevnik.bg
daam
Рейтинг: 636 НеутралноЗначи партията, която вдигне цената на билетите, когато спаднаха драстично чените на бензина ще си носи политическата отговорност
foreverman77
Рейтинг: 1306 НеутралноНаглост!
lustmord
Рейтинг: 269 НеутралноАбе защо по други градове може да има постоянен контрол в автобусите само в София контрола е някаква рулетка. Не пътувам често но не си спомням след 19:00 някой някога да е проверявал. Също не си спомням и ромлянин с билет - контрольорите просто си ги подминават все едно са призраци.
Митев
Рейтинг: 785 НеутралноЕдин автобус едва ли гори повече от 30 на сто нафта, т.е. 52-53 лв. на сто километра. Сто километра на цената на не повече от 35 пътници. Колко е цялата дължина на една линия, колко пътници преминават прес буса по време на един рейс - това всеки може да сметне, да си прецени каква е РЕАЛНАТА цена на услугата и да разбере наглото обирджийство, с надценка и печалби много по-големи и от тези на наркопласьорите!
subaru
Рейтинг: 362 Неутрално"Тя поясни, че разчетите са коректни, а е важно да се знае реалната цена, защото при по-евтини билети, разликата пак се плаща от столичани чрез данъците. Фандъкова поясни, че със запазването на цените на картите се намалява чувтвително цената на пътуването с тях."
В Малта, където градския транспорт е само автобусен, картата за един ден за всички линии, струва 1.50 евро/3 бг. лева/, при средна заплата 1400 евро. В София, еднодневната карта за всички линии струва 4лв./2 евро/, при средна заплата 700 - 800 лв./350 - 400 евро/. Всеки сам може да си направи анализ. Както му харесва.
stenli1
Рейтинг: 1152 ЛюбопитноФандъкова, значи ежегодните КРАЖБИ на милиарди от страна на ГЕРБ и ВОЖДА от Банкя са "политическо" решение?
stenli1
Рейтинг: 1152 ЛюбопитноГЕРБ когато и да бъдат изметени и съдени, все ще е късно
raylight
Рейтинг: 606 НеутралноРешението е икономическо, а реалната цена зависи от оптимизираност на транспортната мрежа, от намаляване на разходите и увеличаване на събираемостта, от диференцирани ставки в зависимост от изминати маршрути, от задоволеност на клиентите
Истината е висша ценностboby1945
Рейтинг: 479 ВеселоЗнае си работата Фандъчката! Себестойността на билетчето е 1.60 лева, значи толкова е!!
Да се знаем сметките е повече от добре!!!
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Пльок
Рейтинг: 628 ЛюбопитноКака Фънди е навързала бисери с малоумни изказвания. Интересно ми е дали е политическо решението в Берлин, където цената е съобразена с реални изчисления и с доходите на хората, или във Велико Търново, където няма как да не те проверят. Тоест 1.60 е съобразена с реалната стойност за превоз на един редовен пътник и двама "роми." Просто го сложете в заглавието.
boby1945
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#7] от "Михаил Маринов":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Не покрева разходите и трябват дотации, това е проблемът!!
stenli1
Рейтинг: 1152 НеутралноДо коментар [#1] от "graham":
Докогато е на власт
boby1945
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#20] от "Пльок":
Мащабите са различни, подходите ще са различни....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Къде сравняваш транспорта във В.Търново с този в София?
Та В.Търново има население с 30% по малко от това на комплекс Люлин!!!
Yomega
Рейтинг: 845 Неутрално"Последната спряна поръчка е за косене на зелените площи, като след сигнал са намерени проблеми в условията."
Сега ако Данчето се опитва да ни каже, че не знае "механизма" за писане на поръчки по ЗОП...
Едва ли София е имала някога кмет, от който да зависи толкова малко.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Бо По
Рейтинг: 733 НеутралноАко при тези цени на горивата цената е 1,60, то преди сигурно е била 3,20.
От данъците се плащат картите за пенсионери, ученици и др. и това е нормално. Айде не ми говори, че с данъците плащам и единичните билети!
Дедо Либен
Рейтинг: 1309 НеутралноНякои софиянци ще трябва да работят само за билетчето си, парното и данъците си!
Колаборационист
Рейтинг: 583 ЛюбопитноКак знае каква е реалната цена ???/
Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !А не казва дали знае КОЙ плаща билети и кой не ?
Дайте работа на расате .... по определени лИНИИ....
Цената на билета си е екстра ! Направете достатъчно допълнителни документи, които да стимулират хората !!!
Mark Twain
Рейтинг: 112 Любопитно"реалната стойност" на какво е 1,60 лв.? На превоз с автобус, с трамвай, с тролейбус или с метро? И за колко време - за 1 спирка с метрото или за 3 спирки за 30 мин. в задръстването с автобуса?
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри ФордGopeто
Рейтинг: 1322 НеутралноПърво, това сутринта с Фандъкова не беше интервю, а прессъобщение и пропаганда на кмета.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровОбщината и ЦГМ трябва да стимулират ползването на градски транспорт изобщо, а не редовното му ползване. Хора, които идват от провинцията защо трябва да си купуват карти?
В момента също е по-изгодно да се пътува с карти. Хората, които редовно ползват ГТ си купуват карти. Повече стимули не са нужни. Билети ползват хора, които живеят близо до работата си и ходят пеша, които се придвижват с велосипед.
По-добре е да се промени начина на ползване за билет. За време, за зони или друг по-гъвкав. Карти за две линии, три или четири линии също трябва да има на изгодни цени и без да е задължително да има метро, след като се стремят да има повече прекачвания (което е голям тъпизъм). Билетите трябва да важат и за метрото. Сега важат само месечните карти за всички линии (в това не съм сигурен дори).
И накрая за да се намали трафика, за да се преместят хората от автомобилите на ГТ е добре цената да остане като сега, а общината да плаща разликата. Изтичници бол. От Данъците за автомобили, от спиране строежа на безумни и ненужни кръстовища на две нива, от такси за паркиране, но те да не се събират от фирмата, която е оператор на ГТ. Защото в момента се ощетява ГТ за да може повече автомобили да спират в центъра. А би трябвало ГТ да спомогне за намаляването им.
harvard
Рейтинг: 319 Неутрално"За мен е важно да се знае реалната стойност и тя е 1.60 лева"
статия - платена мисирка/джурналист - Дневник/Икономедия - грант/"спонсорство" - НПО/агенти на влияние - чуждестранни "фондации" и/или преки чуждестрани правителствени институцииПо тази логика преди поевтиняването на горивата (и всички енергийни източници) "реалната" цена на билета е била поне 2.50 лева. А по онова време същата госпожа се кълнеше че 1 лев е реалната цена. Дали някой и вярва?
Мърмор
Рейтинг: 733 НеутралноПолитическо решение? Безочие! Но мижитурки като Фандъкова няма да го разберат, в мозъците им липсва място за вина. Все пак съм сигурен, че авторите на "политическото решение" трябва да се търсят на друго място, а не в СОС. Някой много здраво и безсрамно започна да пребърква българина. Едно нещо трябва да се напомни на полит-боклуците, а именно, че когато нещата започват с фанфари, обикновено завършват с динамит. Въпросът е, колко е дълъг фитилът на българчетата?
Колаборационист
Рейтинг: 583 ЛюбопитноНазначете контрольори във ВСЕКИ рейс и те сами ще си изработят заплатите !
Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !Дъската ми хлопа
Рейтинг: 217 ЛюбопитноХм... А за сланината и ракията какво решение беше, че тогава не ни обясниха?
ppopov_67
Рейтинг: 785 НеутралноТъй ще да е, щом мургавите братя се возят на тумби и никой не смее копче да им каже. Защото от тях зависи да си запазим топлите и доходни места в кметството. Пък и не само там.
А г-жата кметица нещо напоследък не говори за кучетата.
А те си лежат и препичат на слънце навсякъде. За радост на софиянци и гости на столицата.
А иначе продажните ни медии не престават да ни заливат с бълвоча на "управляващите" ни разбойници.
deymus
Рейтинг: 247 НеутралноДо коментар [#2] от "seth":
Но не ѝ се получава.
Ми щото каката иска хем да вдигне цената на единичния билет, а го оправдава със запазването на цените на картите
А с твърдението, че е политическо решение вече копа дъното по лот 4 на метрото!
Archer
Рейтинг: 843 Неутрално[quote#2:"seth"]И също така защо в София провинциалните студенти ползват преференции, а примерно в Свищов и Благоевград преференции за софийски студенти няма?
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.[/quote]
Щото транспорта в общините си е уреден на областно/общинско ниво и всеки решава сам за себе си - цени, линии, карти и т.н. Само да ти кажа, че във Варна картата за 1 линия до златни пясъци е 109 лева, със студентска преференция.
Johnnie
Рейтинг: 681 НеутралноДо коментар [#1] от "graham":
-Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...Докато цирозата победи.
Yossarian
Рейтинг: 490 НеутралноПрави се същата грешка като с винетките. Цената стои една и съща 10 г. и накрая осъзнаваме, че парите отдавна не стигат и увеличаваме драстично. За тези 10г цените можеха да се увеличават плавно и да са на адекватните нива в момента и без да се създава напрежение. Но когато изкуствено задържаш цените по политически причини (подобно нещо стана и с тока при Орешарски), идва момент в който ще си платиш и цената, пак политически.
dggm
Рейтинг: 165 РазстроеноТъжен съм
Бус ленти няма, а спирките са паркинги. Автобус с 30 пътника дава предимство на кола с 1.
Автобусите дублират метрото, вместо да свързват с него.
Не мога да прекачвам с 1 билет.
Тротоарите са бутафорни, колкото да има къде да се сложат уличните лампи. С детска количка или багаж по тях не може да се мине, а и те са паркинги.
Велоалеите също са бутафорни.
В крайна сметка сме обречени на мръсен въздух, бавен обществен ранспорт без прекачвания и кални ниви-паркинги вместо зелени площи.
Само с пари не става, трябва и акъл, а той липсва. Кметът Фандъкова да се огледа кои са хората около нея, какво могат (нищо) и да ни е жива и здрава.
Тъжен съм.
Teaser
Рейтинг: 571 Неутралноинтересно, като реалната цена е 1.50 защо субсидираме картите тогава, защо като в останалите бели държави не се подобри контрола, където пътниците влизат от една врата и показват документа на шофьора..само у нас липсва всякаква организация...за сметка на това краденето е факт: шофьорите гориво, началниците подкупи за поръчки....
boring pumpkin
Рейтинг: 217 Неутралнодано да ви приседне , ако не - 160 години затвор за СОС
Darth Plagueis
Рейтинг: 1316 НеутралноЗа политическото решение Фандъка би трябвало да излети от кметския стол.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКА празните приказки, нищосъдържателното интервю трябва да е срам за всеки, дал гласа си за това нещо.
Нито един конкретен отговор, фрапиращи глупости и очевидно неразбиране на материята и проблема.
За съжаление, това не е само в приказките на Йордечка, а и в работата й.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Kotarak
Рейтинг: 354 НеутралноМного глупаво изказване. Ако вдигне цените ще докаже че няма воля да промени нещо в транспорта където има проблеми, но те не са причинени от редовните пътници.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Judjuk
Рейтинг: 2369 НеутралноМи на, сега 160:6=26,666. 27 пъти поскъпва транспорта от времето на социализма. Наречето го демократични ценности, пазарна икономика, както щете го наричайте, все ми е едно. Аз не си падам по клишетата. И при комунизма не си падах.
Judjukenterfornone
Рейтинг: 331 НеутралноДо коментар [#44] от "Judjuk":
Хаха, забравил си деноминацията 1000:1 пич. Не че с нея щеше да е по валидна безумната математика на демократичните ценности...
sylver88
Рейтинг: 585 НеутралноНека ЦГМ да каже, според техните разчети колко са гратисчиите и колко губи от тях на година. Да не се окаже, че ефекта от увеличението на билетите ще по-нисък номинално, ако се бяха съсредочили да не борят срещу нередовните пътници. Изобщо не говорим, за това че по-малко хора ще си дупчат билетите след увеличението.
Така и не видях колко е събираемостта по съставените постановления, защото от 100 лв и на 1000 лв да увеличат, те ако не могат да си събират кел файта.
Абе цялото ЦГМ една черна дупка, трябва целия Съвет на директорите да се уволни и да се назначат хора от всички групи в СОС, за да може да има малко контрол, че тия гербери прецъфтели.
ambros
Рейтинг: 165 Неутрално[quote#44:"Judjuk"]Ми на, сега 160:6=26,666. 27 пъти поскъпва транспорта от времето на социализма.[/quote]
То и образованието, и здравеопазването уж бяха безплатни, но безплатен обяд няма. Всички плащахме с всеобща мизерия и живеехме в измислен свят, обграден от бодлива тел.
Иначе нормално е билетът за еднократно пътуване да е по-скъп, а месечната карта да се изплаща с по-малко от 30 пътувания.
ivanalex2
Рейтинг: 426 НеутралноДопреди това интервю имах доста по-добро мнение за столичния кмет. Значи реалната стойност е 1,60 и било лошо, че данъците дотират билетите. А защо данъците трябва да дотират картите? Кой измисли приказката, че пътуването с карта излиза 50 ст.? Защо трябва да се стимулира редовното ползване на транспорта? Аз, като живея близо до работата си, трябва ли да се возя безсмислено по цял ден с градския транспорт, за да си оправдая картата? Какво политическо има в цената на билета? Нали самата тя направи велоалеи. Кво да правят велосипедистите? Да ползват велоалеите или градския транпорт редовно?
парци
Рейтинг: 217 Неутрално"... при по-евтини билети, разликата пак се плаща от столичани чрез данъците..."
Абе... свърпиха ми епитетите.
В тая "държава" няма достатъчно ешафоди за всякакви "управляващи". >.<
Judjuk
Рейтинг: 2369 НеутралноДо коментар [#45] от "enterfornone":
Judjuk"Хаха, забравил си деноминацията 1000:1"
Не съм забравил, как се забравя такова нещо. Но нали махнаха трите нули и нещата се върнаха на място. Имам предвид и други цени на стоки и услуги, хляб и мляко 5 пъти, месо - 2 пъти, даже жп билети - 2 пъти. Градският транспорт поставя рекорд и е най-голямото постижение на общинските мафии.
whitemare
Рейтинг: 844 НеутралноМного по-умно щеше да е от страна на Пъдпъдъкова и СОС-а да намалят цените на картите и комбинираните билети за работещите и по този начин щяха да увеличат приходите от тях, защото хората, които пътуват с билети, ще си направят сметката и е по-възможно да минат на карти. Сега с по-скъпия билет и малкото, които си дупчат билети ще спрат да го правят. Актовете и без това винаги падат в съда, защото са съставени малоумно. На мен 3 акта са ми правили и трите паднаха в съда, защото са писани нелепо.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациРим
Рейтинг: 1225 НеутралноДепутатите от ДСБ не трябва да подкрепят дори с 1 стотинка увеличение на билетите за София, в момент, когато цените на горивата се сриват! Предложено на фандъковитв радетели на пеевските „Лафки”. да си го гласуват герберите и дпс! ДСБ - твърдо против! Щом ДСБ е против, герберите увисват като прани гащи.
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 ГневноОСТАВКА И ЗАТВОР ЗА ВСИЧКИ КРАДЦИ !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 ГневноМОЕТО ПОЛИТИЧЕСКО РЕШЕНИЕ Е БОЙКОТ НА ВСЯКА ПО-ВИСОКА ЦЕНА !!! КАПИШ фандъкова ???
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!BIG AL
Рейтинг: 1316 ВеселоПолитиците на ГЕРБ-а и политичките им ,
)))
))
)
)))
BIG ALми напомнят жабите .:
.Ако им настъпиш крачето , особено във форума на Дневник ,те веднага започват да ..КРЯКАТ ..
Та ,така и с другарката фандъкова :
КЪДЕ е моят 'приятел" Цв., бе ???
В неделя го похвалих , че ВСЕКИ ден трябва да е по ТВ-тата- и радиата ,
за да потъва ГЕРб-а , по- бързо,
а ТОЙ , взе , че се скри- изчезна , вече 3 -ти ден !!?? :
tvr18355030
Рейтинг: 112 НеутралноГодишната карта за софийския ГТ е 600лв. Годишната карта за транспорта във Виена е 350Е (700лв.) Това е най-масово използвания превозен документ там. И виенския транспорт се смята за един от най-добрите и най-бързите на планетата.
Фандъка нека продължава да бае, че с карта ползването на ГТ излизало евтино. Аз поне вече ще премина напълно на автомобил...
BIG AL
Рейтинг: 1316 ВеселоЗапочнаха кръпките по асфалта и в моята маала ...
)
)
BIG ALСтуден, стар асфалт - за 25 лева , толкова...
Друга фирма е получила по 85 лева за същата ТАЗИ кръпка ..
След 6 месеца - пак , и пак , и така ..
Няма вече бедни гербаджийски фирми в страната и особено в София :
BIG AL
Рейтинг: 1316 ВеселоИмало "нередности" , каза фандъкова ...
)
)
BIG ALИМА ПРЕСТЪПЛЕНИЯ , умишлени ,казвам, аз ..
Но, кой съм АЗ - пред величието на една учителка по руски , която даже , може, и президент да стане - по липса на друг , в ГЕРБ-а ..>
registriran
Рейтинг: 132 Неутрално[quote#10:"Батков-вън"]Нека има 20 минутен за левче и 90 минутен за 2 лв дори, при единични билети.[/quote]
Като,знам,как се спазва разписанието от градски транспорт 90 мин, може да не стигнат и за две спирки реален превоз с едно прикачване...Фандъкова вместо да говори за пазарни цени и политически решения да помисли, за по добро качество на услугите на общественият транспорт в София срещу цената, която предлага
subsonic
Рейтинг: 697 ВеселоДо коментар [#14] от "Митев":
Автобусът гори 30/10 и шофьорът крадне 30/100 - те ти аритметика.
kki
Рейтинг: 165 НеутралноТези билетчета нека и 10лв. да ги направят, но тогава да има транспорт 24/7, да има винаги място да седнеш, а не разни смръдльовци да си завират опърдяните задници в носа ти, да е точен, да премахнат контрольорите биячи, чалгата и цигарите в кабините, на повишат чистотата, че в момента ако не се измиеш след качване в рейс хепатита ти е сигурен...
BIG AL
Рейтинг: 1316 ВеселоГербаджийските мутри още не са разбрали ,
))
))
)
))
)
BIG ALче да управляваш един град - с над 1 милион граждани -
НЕ Е в техните умствени възможности :
Получаваме метро - с над 80% ДАРЕНИЕ на мангзиите, получваме трамваи и автобуси - с КОЛКО от мангизите на ЕС ??- но , крадливо племе, шайка - искат и да те дерат , допълнително :
1.60 лева била цената !!?? Политическата :
Верно, съвсем политически една шайка НИ обира ..
На власт е ..>
1.60 лв- за ЕДНА , две спирки ...
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 681 НеутралноМи противопостави се за какво сте кмет Г-ЖО Фандъкова?
andrej_lj
Рейтинг: 210 ГневноПоредното прикриване на организационна и политическа безотговорност и неспособност с механично покачване на цената на билета. Това е недопустимо заради следните факти:
- 70 милиона лева годишно губи ЦГМ от гратисчии по данни на дружеството и не прави нищо за да ги налага и събира.
- не съществува почасов билет за прекачване който да важи 60 или 90 минути! Срамота, всички столици вкл. Белград и Скопие имат такива билете. Ако се покачи цената на билета всяко пътуване с две линии ще струва 3,20 лв.
- в град с население 1,5 милиона не може да се принудят всички да ползват карти. Има стотици хиляди граждани които пътуват с градския транспорт по 2-3 пъти седмично или по-рядко. На тях карта не им върши работа, защо ЦГМ ги изгонва от градския транспорт? Значи аргументът "ще стимулираме гражданите да ползват карти" не важи!
- нищо не е направено автобуси, тролейбуси и трамваи да станат по-бързи, редовни и привлекателни: няма отделни БУС ленти, автономни трамвайни коридори, наормални интервали, нощен транспорт, довозващи до метрото линии итн.
- София е най-хаотичната и замърсена столица в ЕС. С покачването на билета ще увеличим ползвателите на коли, което ще доведе до повече паркирали автомобили по тротоари и градини и по-замърсен въздух.
Крайно време е Фандъкова да махне този паразит зам. кмет по транспорта Любомир Христов. Той е бивш продавач на автомобили и е представител на автомобилното лоби. От говидни неуморно работи по съсипването на градския транспорт в София. И после Фандъкова ще говори за зелена политика?
buran
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#2] от "seth":
Предполагам има предвид, че при запазване цената на картата и увеличаване цената на билета, цената на картата се "избива" с по-малко на брой пътувания
Daria
Рейтинг: 394 НеутралноУправлението у нас е на ниво квартална бакалия. Няма никакви идеи за развитие - просто нещо се ръси, друго се прави а съвсем трето излиза, а през цялата тази дундурния се краде като за световно.
wtz53314030
Рейтинг: 217 НеутралноКакто пишеше в една книга - много думи и нищо съдържателно. Учителката е почнала да става умел политик. По отношение на картите - дали цената е реална или не, няма как да кажа, но при тези цени и впечатления от градския транспорт ще се пътувам с колата. Почти е същото като цена ако с тези цени трябва да смениш 3 траспорта в едната посока и в другата. Да не говорим за удобство. Ще кажете ми вземи си карта - да ама не сме в соца - да знаеш че ще си тръгнеш в 17 и ще има траспорт. Иначе трябва много неща да се подобрят както е описано малко по-горе - събираемост, да можеш да си купиш и билетче за 30, 60, 90 мин. Автобус 111 е култов има няма Също и зони... Не може било и за 1.60 от младост 4-ри до другия край 22 км. Не излиза сметката. Ама някой трябва да мисли. А .. за ромляните - дето не плащат - качваш се от предна врата с карта или билет. Ако нямаш не се отваря. Просто е.
idr46470833
Рейтинг: 217 НеутралноМного ИНТЕРЕСНО- как цената на нефта пада , а билета в София се увеличава. В чии джоб отиват тези пари?
BIG AL
Рейтинг: 1316 НеутралноИ не критуикувайте другарката фандъкова ..
BIG ALЦялата руска диаспора- има такава , ВЕЧЕ над 100 000 са с български лични карти и се МЪЛЧИ по въпроса -
--ще гласува за ЧЛЕНКАТА на сдружението на русофилите или както там се казват ...
Скоро във Варна - вече има доста администратори с РУСКИ имена- фамилии , , Бургас , Приморско , Поморие ----ще се СЪОБРАЗЯВАТЕ с руското нашествие по ..земите ни ...
Скоро ...
Само Гоце - раздаде над 50 000 български лични карти ..../ /гражданство / ....
nicks
Рейтинг: 217 НеутралноЗначи реалната цена била 1,60 ама като си с карта реалната цена е 50-60 стотинки. Егати математиката....
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
olimpipanov
Рейтинг: 312 НеутралноАма в тези 1.60 лв са включени и кражбите от СКГТ ...със сигурност. Нещо не ми връзва при тези цени на горивата, цената на картата в София да е съпоставима с карти в други градове с по уреден, по тежка задача и с по-високи заплати.
Аман от наглеци....то и павлоошу сака да вдига още ползването на пътищата. Явно са решили да ни закрепостяват.
oanes
Рейтинг: 217 НеутралноКогато всички разходи и здравият разум показват, че цените трябва да се намалят с 30% - за автобусите и повече- излизат с номера политическо решение, защото нямат ценови аргументи.
оанесoanes
Рейтинг: 217 НеутралноПолитически удар с икономически средства по беднотията в София. Заможните не ползват градски транспорт, а общинарите са с безплатни карти.
оанесxax
Рейтинг: 217 НеутралноЗащо от това се направи толкова голяма тема като това си е решение на СОС и кмета? София е далеч по-богата от останалата страна и още се плаща евтин билет от 1лв. Искате да стане по-изгодно да се пътува с билетчета отколкото с карти? Къде по света има такова съотношение билет:карта? В Германия един билет е между 2.20 и 2.90 евро, а картата е 50 евро. И билета е за еднократно пътуване!
Единствената по-добра идея е да се направи например билет за еднократно пътуване и билет за време, който да е 1.50 или дори 2 лева.
Не знам как да се обясни на масата, че няма как да има напредък без да се взимат и непопулярни мерки.... Искате нещо да става, а всяка промяна се атакува на живот и смърт. Сигурен съм, че 90% от мрънкащите или не ползват градски или са с карти.
oanes
Рейтинг: 217 НеутралноНа всякъде по цивилизованият свят градският транспорт се субсидира от дъдржавата, тук се прави чрез икономически необоснован грабеж на най-бедното население.
оанесstenli1
Рейтинг: 1152 ЛюбопитноДо коментар [#75] от "xax":
"София е далеч по-богата от останалата страна", затова ГЕРБерите най-много КРАДАТ в София
Jessika
Рейтинг: 1159 НеутралноЗапочнаха и от цената на билетите да правят политика.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Общественият транспорт играе и социална роля, навсякъде е поддържан от общините, Фандъкова откри топлата вода.
stenli1
Рейтинг: 1152 ЛюбопитноАко приложат стандартното си тактика, мароканските скакалци от ГЕРБ пускат цена от 1.60 хората се възмущават излиза Боко на бял Банкянски кон, строява общинарите в 2 редици и казва 1.30-40 лв.
Матряла въздъхва облекчено и преглъща увеличението от 30-40%, а Боко Банкянский затвърждава образа си на грижовен Бащица
Обаче, ако ГЕРБерите вече са окрали почти всичко и не е останало много, този вариант може да претърпи известни промени
seth
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#65] от "buran":
Може да сте прав, но на ментова:
"Фандъкова поясни, че със запазването на цените на картите се намалява чувтвително цената на пътуването с тях."
ми звучи недвусмислено и доста глуповато изказване.
someeeee
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#4] от "diegos":
Избирателите й да са мислили преди да гласуват за Данчето... Чиято работа се изразява в това да ходи по студията да говори за прически и рокли, а като я питат нещо сериозно да говори глупости... (Тя за това и преди избори бяга от дебати като дявол от тамян - не се яви на нито един, нито на сегашните, нито на предишните избори.)
Между другото трябваше и да я питат защо площадът пред НДК след ремонт за 17.5 млн. лв. прилича отново на кенеф с локви, кал, потрошени плочки и замазки като на циганска къща...
ПРОСТ НАРОД! ГЕРБАДЖИЙСКО УПРАВЛЕНИЕ! СЛАБА ДЪРЖАВА!
stenli1
Рейтинг: 1152 ВеселоДо коментар [#81] от "someeeee":
А като я питат за поредната издънга на Столична община, само примигва невинно с мигли - аха да се разплаче
Петко
Рейтинг: 689 НеутралноРеална цена по какъв критерий бе, лельо? Със сигурност от 2009 досега инфлацията е към 10%, не 60%. И това е общата инфлация, а цените на горивата са даже по-ниски от тогава. Следователно ако 1.60 е "реална" цена, значи откакто Фандъкова е кмет, политиката е била да се държи изкуствено ниска. Сега изведнъж с вашето политическо решение сменяте политиката, ама това трябваше да го кажете преди местните избори, та софиянци сами да решат искат ли такава политика.
Damnant quod non intellegunt.etty1
Рейтинг: 531 ВеселоРешението е икономическо, но политическият имидж на столичният общински съвет ще пострада. Хората в този форум предложиха много по-добри практики - събираемост на първо място, защото има квартали, в които никой не плаща и стотинка, премахване на контрольори, хартиени билети, павильончета и реално намаление за използващите карти, не тези, които държавата подпомага, а редовни карти, защото в момента техните цени са непривлекателни.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinРоси
Рейтинг: 5502 НеутралноВ България няма нищо икономическо ,всичко е политическо,затова нищо не върви.
cinik
Рейтинг: 2657 Неутрално"разликата пак се плаща от столичани чрез данъците. "
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“>>> С 20 лева годишен данък бракма и паркиране по всички тротоари без лев внесено тротоарно право накрая паричките от данъци не стигаааат, хъх-хъъъм.... Хах, каква изненадаааа? Сега смятайте, както винаги правите, с кое от двете ще загубите по-малко гласове на изборите? Сами си го подложихте, защото не слушате по-умните от вас.
etty1
Рейтинг: 531 ВеселоТова решение лесно ще стане политическо, ако гражданите решат да действат като такива и бойкотират билетите, трудно ще бъде за глутница кучета да глобят стотина човека в час пик. Доста по-ефективно от блокиране на кръстовище.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinBIG AL
Рейтинг: 1316 НеутралноКогато си мутра,
)
BIG ALне заслужваш уважение , боклук си ..
Когато СЛУЖИШ за ПАРАВАН на мутри -ти си още по- голям ...боклук ..
Batezuzi
Рейтинг: 165 НеутралноВсяка цена определена пряко от държавата/обшините е политеческа. Нима може всеки да стане нотариус и да си определя независимо цените, нима такситата нямат минимални и максимални цени или пък гарантираните цени за изкупуване на тока от ВЕИ са определени от търсенето и предлагането... Колкото до тази цена от 1.6 може да е правилна от политическа гледна точка, за да стимулира хората да купуват карти, но на практика е и абдикация от достатъчно чести проверки и събиране на глоби от гратисчии.
m_todorov
Рейтинг: 681 НеутралноНикога няма да си дупча билет за 1.60лв. при условията на транспорта в София. Като ме свалят контрольорите защото не съм достатъчно черен ще им кажа, че си тръгвам преди да дойде патрулка. Защото по принцип не съм агресивен.
Ivan Jontchev
Рейтинг: 217 НеутралноГолям политик се изписа тази Фандъкова,нали сте си я избрали,сега ще и кусате чорбата.Гледайте следващия път да я изгоните.