За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
nv
Рейтинг: 1192 Любопитно"Бунт срещу плановете на столичната община да повиши цената на билетчето в градския транспорт зрее в социалните мрежи"
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox241 going... Организирано от "Автономен работнически синдикат"
Дневник, вие сериозно ли?
442
Рейтинг: 524 НеутралноЯвно протестърите от скука, ще си спретнат едно флашмобче. Те не разбират, че на общината и трЕбват парЕ. Пък и софиянци ще си пътуват с карти на старите цени, увеличението е само за селяните !!!
роджър
Рейтинг: 793 ЛюбопитноОставаше да "зрее" масово одобрение
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgxm...
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#1] от "nv":
Да, това е доста странничко ...
Но поставеният въпрос е точно в десятката.
Тия се гаврят с мат'ряла!
Не говоря за цената конкретно, а как се обосновават и едната, и другата страна.
Това си е чиста подигравка!
hodounski
Рейтинг: 2146 НеутралноВместо да протестирате ,мислете като гласувате.Сега ще покриваме спрените европпейски пари заради далавери.
xmm
Рейтинг: 733 Любопитно....Повишението е мотивирано с идеята да се стимулира купуването на карти и да се ограничи пътуването гратис.....
--------
Е ако всички се купят карти,постъпленията ще са същите
Значи не пари им трябват
Играем си на нерви,що ли?
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
philosophiser
Рейтинг: 217 Неутралномда, тази стария по-добре я свалете, защото се излагате. Не знам каква е справедливата цена на билета, но това заглавие е доста подвеждащо.
Публикувано през m.dnevnik.bg
hodounski
Рейтинг: 2146 НеутралноДо коментар [#6] от "xmm":
Идеята е да покрием загубите от крадене и „невидимите“
slan777
Рейтинг: 426 НеутралноИ при мен увеличаваха цените на билета, от 3,20(2008 г.) на 4,80(2016 г.) лв сега. Всеки 6 месеца по 3-4%, а инфлацията според шефа на ЕЦБ Марио Драги била 0,02%, даже имало дефлация, която аз не усещам.
Es muß Geld fließen!За 1 лев последно в София си купувах дневна карта за целият градски транспорт, но са минали много години. Сега 1,60 лв за билет, аз ще ползвам маршрутки, ако все още ги има. Бая години не съм бил в София
chicago514
Рейтинг: 698 ВеселоПролет е, протестите разпъпиха,някои зреят,а други ги очакваме да родят.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Велков
Рейтинг: 1316 НеутралноЧе зрее е добре. Въпросът е да не ферментира...
xmm
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#9] от "hodounski":
Това изглежда най-логично
nv
Рейтинг: 1192 Неутрално"Автономен работнически синдикат"
ikat/photos
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxЛелее, тези са някакви анархисти...
https://www.facebook.com/AvtonomenRabotniceskiSind
Велков
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#7] от "Никола Георгиев":
[quote#7:"Никола Георгиев"](само една в сегашното НС няма такива)? [/quote]
Много, ама много опростенчески мислите, а значи и разсъждавате/или обратното/.
Навремето имаше ДС, сега има ДАНС. Който не е бил в ДС, сега е в ДАНС. Агенти и доносници винаги има. Та трай си... нещата са под контрол, вервай ми...
джендър NATO generals
Рейтинг: 596 Неутралноцелата на повишението е повече пари за обществени поръчки и кражби! Автомобилите винаги с по 1 човек! Улиците-задръстени! А коментиращите обясняват,че им е по-евтино с кола, от колкото с градски транспорт! Но се мисли САМО ЗА ДАЛАВЕРАТА, за % от обществени поръчки, за УСВОЯВАНЕ от правилните!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токangevins
Рейтинг: 819 НеутралноДо коментар [#10] от "slan777":
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...Има разлика между минимален доход 900 евро и мин доход 300 евро....
sa6
Рейтинг: 330 НеутралноПодкрепях управлението на Столична община на ГЕРБ и г-жа Фандъкова, но тръгнаха в много, много грешна посока.
ЕвроатлантидаБилетчето трябваше да остане със същата цена, а да се върви към въвеждане на тотално платено паркиране в цяла София и ограничение на движението на лични МПС в центъра с винетки и пешеходни зони. Разумните хора знаят че така е във всички европейски градове, в които ходим на мечтаната екскурзия... Аз самия не ползвам градския транспорт и съм готов да си плащам за лукса да си карам личния автомобил.
angevins
Рейтинг: 819 НеутралноДо коментар [#15] от "nv":
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...И защо лелелеее...? Какъв е проблема това са от ,,културните'' анархисти организират мероприятия не клатят и не застрашават олигархичната ,,стабилност''.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Петър
Рейтинг: 628 НеутралноФандъкова видя от поничката,че номера с винетките мина и тя е длъжна да тества софиянци , но знаем че София не е България и номера може да не мине
nemam nervinv
Рейтинг: 1192 ЛюбопитноДо коментар [#20] от "angevins":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxРазгледай все пак снимките от простестите им във Facebook. На мен голяма част от участниците ми мургавеят, ама може и да е от силното слънце днес
3.14
Рейтинг: 165 НеутралноПротестът е правилен!
21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!angevins
Рейтинг: 819 НеутралноДо коментар [#23] от "nv":
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...Да разгледах ги. Има и българи има и от етносите. Какъв е проблема? Това че ограмотяват хората за трудовите им права и справедливите им искания ли?
3.14
Рейтинг: 165 НеутралноРешението било политическо? Това не обяснява нищо, кметицата да обясни защо се иска това! Горивата и електроенергията не са поскъпнали с 60 на сто, трендът е към понижение!
21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!nv
Рейтинг: 1192 НеутралноДо коментар [#25] от "angevins":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox[quote#25:"angevins"]и справедливите им искания [/quote]
Човек, 450 евро минимална заплата (на една от снимките). Само с 50 евро по-скромни от Сидеров (или той говореше за пенсии).
angevins
Рейтинг: 819 НеутралноДо коментар [#27] от "nv":
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...Значи нямах предвид това.... Но напр. в Сев Европа надали някой взима по малко от 900 евро на месец. Разбира се българската икономика е кофти но и заплащането е занижено, а злоупотребите са доста.. Говоря и от личен опит.
hahohehi
Рейтинг: 434 НеутралноВъпросът е колко ще струват талоните за 10 пътувания и картите? Единични билети ползват много малко хора и то инцидентно.
john trivolta
Рейтинг: 862 ВеселоПротив увеличаването съм, и следователно за протеста. Но не мога да не задам въпросите: "Защо в петък от 18:30? Те са на път за село тогава, кой ще ви чуе?"
"Езикът е за една култура или общество това, което са парите за една икономика; ерозията на първото води до разпадане на второто." Питър Бауър****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноСофиянци които пътуват с ГТ:
20 работни дни х 2 билетчета минимум(1 пр. средство 2 посоки без никакви други пътувания из града) = 40лв
Карта 1 линия = 23лв (-17лв) / метро - 35лв(-5лв) / цяла мрежа 50лв(+10лв но за цялата Гр.мрежа)
.. Коментара е излишен ..
Неразбирам кой ще протестира. Мангалите ли пак са събрали? .. Те така или иначе се возят гратис..
Ако на месец купуваш 3-4 билета, няма да ти натежат и 60ст повече..
Ако купуваш 50 билета си глупак така или иначе..
Ако си с карта, не те засяга...
Реално хората, които са НАЙ засегнати отдавна ползват по-евтините КАРТИ.
john trivolta
Рейтинг: 862 НеутралноДо коментар [#32] от "sv3tli0":
"Езикът е за една култура или общество това, което са парите за една икономика; ерозията на първото води до разпадане на второто." Питър БауърАма колко от работоспособните софиянци са на работа? Ако бяха 100%, то сметката ти излиза. Ако ли не ...
Бай Благой
Рейтинг: 165 ВеселоПротестиращите как ще дойдат до сградата на общината - пеша или с градски транспорт? И ще си купят ли билетче?
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#33] от "john_3volta":
Който иска работи, който чака кьоравото се оплаква..
Говоря за хора, на които се налага да пътуват ежедневно.
Не виждам логична причина някой да се съобразява с хаотично шляещите се индивиди..
А и споменах, ако пътуваш 3-4 пъти няма да си умреш ако платиш 60ст повече..
bonton
Рейтинг: 112 НеутралноПо 120 часа общественополезен труд присъди на 1 април Софийският районен съд на всеки от тримата бодигардове на скандалния бизнесмен Ивайло Борисов, известен като Ториното.
Те пожелаха да го изтърпят като контрольори в градския транспорт в столицата.
Мъжете станаха известни, след като неотдавна пребиха 30-годишния Васко Наумов на Околовръстното шосе в столицата, защото им натиснал клаксон при рискова маневра.
Алтернативната пробационна мярка бе бабаитите да чистят паметници на смени с лидера на „Атака“ Волен Сидеров, осъден за хулиганство.
От Столичната община приветстваха решението на съда в светлината на предстоящото увеличение на билетите за градски транспорт на 1,60 лв.
john trivolta
Рейтинг: 862 НеутралноДо коментар [#35] от "sv3tli0":
"Езикът е за една култура или общество това, което са парите за една икономика; ерозията на първото води до разпадане на второто." Питър БауърАми и аз за това говоря: колко % от всички софиянци пътуват ежедневно? Да не се окаже че са малцинство? Дали останалите са хаотично шляещи се индивиди? Дали всеки който иска може да си намери работа?
Ако ставаше само с искане, то никой нямаше да се вози на градския транспорт и никой нямаше да ходи на работа
ivanalex2
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#2] от "442":
Изобщо не е само за селяните, а за всички, които или живеят близо до работното си място и ползват транспорт само уикенда или вечер, за всички, които е хубаво време ползват построените велоалеи, за всички, които понякога ходят с коли на работа ....
Darth Plagueis
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#32] от "sv3tli0":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЛеко се обърка. Сравняваш една част на идиотизма с друга част на идиотизма.
Ето ти друга сметка:
20 км средно на ден с 10/100 разход, при 1,75лв. цена на горивото прави 77 лв. на месец. Средностатистическото софийско семейство се състои от 2,6 човека, но за удобство можеш да разделиш тези 77 и на 2. Резултатът е, че на пук на всяка нормална логика, в София е по-евтино да си с кола, отколкото с обществен транспорт.
Ето затова трамваите са празни, а улиците пълни, и когато повишаваш цената на градския транспорт дори частично, значи си цинично некадърен кмет.
Gopeто
Рейтинг: 1322 НеутралноДо коментар [#2] от "442": Не е само за селяните. Увеличението помага за изгонването на хората от Градски транспорт и качването им на личните автомобили.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровBig Ben
Рейтинг: 445 НеутралноДо коментар [#2] от "442":
Това се нарича гражданско общество. И то трябва да се подкрепя. Срещу всяка несправедливост трябва да има надигания.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#39] от "Darth Plagueis":
Май ти се обърка.. аз говоря за хора използващи ГТ.
Правото да използваш ГТ си е лично твое и няма как това да влезе в сметките на общината.
Лично аз работя в центъра, в район където паркирането е АБСУРД. Освен това с използването на метро + 1 наземна линия стигам дори по-бързо с ГТ от колкото с автомобил през задръстванията.
Винаги има частни случаи, за това споменах хората, които Използват ГТ, а не тези които не го използват.
yorddj
Рейтинг: 217 ВеселоПротестът трябва да е срещу този, който назначи учителката, който барикадира мутренските схеми в управлението. Като разровят гардеробите на пионките намират по 400 000. Ми, колко ще намерят в царя?
ivanalex2
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#35] от "sv3tli0":
На същата логика може да се каже, че не трябва да се съобразяваме с екземплярите, дето всеки ден пътуват от единия до другия край на София. Никой не е длъжен да им плаща транспортните разходи. Няма да умрат, ако си плащат карти, покриващи реалната цена на пътуването.
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#37] от "john_3volta":
Точно София има най-ниско ниво на безработица в България..
От личните ми наблюдения, всеки Нормален човек, ако не е притенциозен за 1000+ лв заплата, може спокойно да си намери работа за 6-700 лв дори повече..
Разбира се ако имаш претенции и изисквания, това става доста по-трудно и по-бавно. Но причините обикновено се крият в безработният, а не в общината..
Darth Plagueis
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#43] от "sv3tli0":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНапротив, ти се бъркаш, защото основният проблем не е карта ило билет, а трамвай или кола. И трамваят губи с много. Което е провал на общината, а решението за билетите е просто поредната стъпка в грешната посока.
Общината има задължението да разтовари улиците, да осигури здраве и повече пари. С това решение прави точно обратното.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#45] от "ivanalex2":
Нещо не ти схванах идеята ..
Какво значи "екземпляр дето всеки ден пътува от единия до другия край на София" ?
Ако говориш за гратисчиите - това е проблем който общината трябва да отстрани. Но това няма общо с цената на билета.
Всеки друг Екземпляр си е нормален пътник.
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#48] от "viking87":
потребител с 0 рейтинг (предполагам регистриран днес), псуващ като циганин, да ми каже че съм трол и подлога..
А ти какво си "Активен гражданин"?
ivanalex2
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#49] от "sv3tli0":
Идеята ми е: Защо пътниците, които пътуват с билети, са дискриминирани и трябва да плащат цялата стойност на пътуването, докато пътниците с карти са привилегировани и плащат по 50 ст. на пътуване? Значи ли, че например аз, който пътувам рядко, трябва да си купя карта, за да съм привилегирован, и да пътувам безсмислено по няколко пъти в градския транспорт, за да си оправдая купуването на карта, за да ми излезе пътуването по 50 ст. както на редовно пътувашите?
elevation04
Рейтинг: 269 ВеселоКарайте велосипеди братя и сестри - хем здравословно, хем чист въздух, хем има време да огледате минувачките и минувачите , хем евтино !
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
daam
Рейтинг: 636 Неутрално"Ще ги оставим ли да се подиграват с нас?"
Ще ги оставим, ама на другите избори /и не само местни/ ще съберат плодовете на "политическото" си решение. Ще се подиграят, но с по-малка сума от 1.60
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#51] от "ivanalex2":
Все пак СКГТ е общинско дружество.
Всички превозни средства имат разходи, които се плащат от общината. Тези пари са от превозните документи + общински пари (които реално са ни данъците..).
Финансово е доказано, че абонаментът е по-изгоден от еднократното заплащане за услуга, за това и дружеството предоставя тази възможност. Съвсем нормално е това да е и по-изгоден за потребителите начин за заплащане.
oporna_to4ka
Рейтинг: 131 НеутралноОтдела, Мая и Барека ще оглавят ли "народното недоволство"? Спаси София е куц кон - нищо няма да направят. Майчето и Баречето трябва да са начело за да се свърши работа - бръкнете се по дълбоко и ги поканете!
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаbochko
Рейтинг: 217 НеутралноБългаринът Умре да протестира...
До нищо няма да доведе това - като са решили, ще си го вдигнат и това е.
spiegel
Рейтинг: 890 Неутрално"Автономен работнически синдикат"
Силно се съмнявам, че работниците, които ходят ежедневно на работа с градския транспорт, ползват билетчета, а не карти.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Gopeто
Рейтинг: 1322 НеутралноОт ЦГМ продължават да манипулират, за да не кажа, че лъжат.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровВ момента ако ползваш всеки ден градски транспорт е по-изгодно да си купиш карта. Ако ползваш за един ден повече линии (май само наземни) също е по-изгодно с карта за един ден. Така, че още стимули откъм цена не са нужни. Освен ако не паднат цените на картите.
Освен автомобилистите и гостите на София, билети ползват и хора, които ходят пеша или се движат с велосипед. Много е тъпо да се гонят такива хора от ГТ. Защото по-високата цена на билета няма да увеличи покупката на карти, нито пък ще привлече автомобилисти към градския транспорт.
А за криворазбраната гостоприемност на София - без думи.
ivanalex2
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#53] от "Никола Георгиев":
За търговия може да се говори, когато има конкуренция, т.е. потребителят да може да избира с кой търговец да сключи договор. Когато има монопол - както е ток, парно, градски траспорт - не може да се говори за търговия. Самият факт, че политически лица като кмета и Общинския съвет се намесват, означава, че няма нормални търговски взаимоотношения. Иначе би трябвало търговската фирма да си определи някаква цена и да може да я сменя по свое усмотрение във всеки 1 момент.
Smile
Рейтинг: 74 НеутралноДо коментар [#32] от "sv3tli0":
Аз пътувам всеки ден с метро с билетчета (условно казано, тъй като си зареждам по 10 - 20 пътувания в карта).
Цена на превоз 0,80 лв. Цена на ден 1,60 лв.
Можеш и сам да сметнеш колко е на месец и после да поразсъждаваш за мисълта, която в вложена при образуване цената на карта за метрото.
viking87
Рейтинг: НеутралноДо коментар [#52] от "elevation04":
Друже, хубаво думаш, но София е най-мръсния град в света! Това е официално във всички класации. Карането на колело в тази среда е равносилно на самоубийство. Отделно некадърните метреси на мутрите, маршрутките, бакшишите и селяните не ти оставят никакъв шанс за каране на колело.
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#59] от "viking87":
Ти имаш ли мнение по темата или просто си поредният хейтър дето плюе(няма да казвам псува) без да мисли ? Такива тролчета безброй..
volrath
Рейтинг: 165 Неутралноhttps://twitter.com/PercepticaA/status/71551915865 0347521
шуменско пиво
Рейтинг: 112 Любопитно[quote#2:"442"]софиянци ще си пътуват с карти на старите цени, увеличението е само за селяните !!! [/quote]
шуменско пивоАмиии... тогава трябва да се отнася за 99,9% от "софиянци" май...?
ozd05563707
Рейтинг: 152 НеутралноДо коментар [#2] от "442":
Най-големите селяни са тия дето се бият в гърдите как са 15то поколение софиянци и всички останали са селяни. И талоните по 10 ще ги вдигат. Аман от мозъци. За справка спрямо един Лондон или Барса цяла България сме СЕЛЯНИ.
viking87
Рейтинг: НеутралноМнението ми е, че дори тези цени на билетите са безумно скъпи. Гербарастите ни карат да се возиме в опасни возила на по 40 години, дерайлиращи трамвай на по 60 години и вредно за здравето метро. Не може да искат повишение на цената на влошаваща качеството си услуга. Това е пълен абсурд! Идват избори, Фандупкова я гласят за Прецедент. Парици трябват за махалите.
шуменско пиво
Рейтинг: 112 Неутрално[quote#51:"ivanalex2"]Защо пътниците, които пътуват с билети, са дискриминирани и трябва да плащат цялата стойност на пътуването, докато пътниците с карти са привилегировани и плащат по 50 ст. на пътуване?[/quote]
шуменско пивоАми, много елементарно: когато купуваш на едро (каквото и да е), ти излиза винаги по-евтино, отколкото когато купуваш единични бройки.
stenli1
Рейтинг: 1152 ЛюбопитноДо коментар [#39] от "Darth Plagueis":
+++
Освен некадърен кмет, бих добавил и много крадлив Вожд
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#62] от "Smile":
И аз неразбирам защо картата за метро я направиха двойна спрямо нормалната. Това е нещо, за което бих протестирал, понеже масово се използва само 1 лъч от метрото при 1 пътуване, не би следвало да плащаш 2но само защото съществуват 2 лъча.. По тая логика като пуснат 3ти ще стане по-скъпа от картата за цяла мрежа..
Междудругото тия дни и аз карам със същите билетчета, макар попринцип да си зареждам месечна карта.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 НеутралноДо коментар [#10] от "slan777":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!не си загубил нищо.
шуменско пиво
Рейтинг: 112 Любопитно[quote#68:"viking87"]Гербарастите ни карат да се возиме в опасни возила на по 40 години, дерайлиращи трамвай на по 60 години и вредно за здравето метро.[/quote]
шуменско пивоАбе умник, герберастите ли ги сложиха тия стари возила? Сигурно се появиха откак те са на власт, нали? А преди тях всичко беше супер!?
Гиди мръсни герберасти! Да махнат прекрасните возила дето ни ги остави соца и всички крадливи власти през последните 25 години и да сложат тия бракми!
Бой по тиквите! И по Фандупкова тоже! Да идва по-бърже някой червенушко, та да оправи нещата!
ivanalex2
Рейтинг: 426 НеутралноТо и досега имаше преференция за абонаментно пътуване, разликата беше около 2 пъти (50 ст. за карта, 1 лев за билет). Разлика от над 3 пъти е абсурдна. Това означава, че или пътуващите рядко трябва изцяло да се откажат от градският транспорт и тогава постъпленията ще са още малки, или да си купят карти и в най-натовареното време на деня да се возят безсмислено в автобусите и да ги задръстват, за да си оправдаят картите.Пълна безсмислица е да се карат хората да си купуват карти - много по-разумно е в такъв случай трансопрта да стане безплатен за сметка на по-високи данъци.
gost22
Рейтинг: 793 НеутралноДо коментар [#39] от "Darth Plagueis":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Точно. Ако искаш отпушен трафик и да имаш печеливш ГТ, то трябва да свалиш цената на 90 стотинки ( и на 80 ст за почивните дни) и да вдигнеш глобите за гратисчиите (полиция да ги чака на спирката). Това всекидневни акции на случаен принцип. Обаче явно схемата на крадене е друга...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#56] от "oporna_to4ka":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКГледам, Майчето и Баречето подкрепят основно гербави позиции, та леко си объркал.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 ЛюбопитноДо коментар [#69] от "шуменско пиво":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ако купя 100 билета каква е отстъпката ? или 1000???
Darth Plagueis
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#49] от "sv3tli0":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТи наистина ли твърдиш, че гратисчиите нямат нищо общо с цената на билета?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 ВеселоДо коментар [#57] от "bochko":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!то ако вдигането ставаше само с решение .... боцко щеше да е с рейтинг поне 1000 !!!
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#73] от "шуменско пиво":
Не се ядосвай, въпросният трол предполагам от скоро е "Софиянец" ако въобще живее в София..
Незнам какво всичките се нервирате на Икарусите, детството ми мина във возене на тях. Клатиха ли, клатиха, пък никога не ми е пукало.. А сега всички Новодошли Софиянци ги плюят..
Мен лично си ми е жал, че вече сравнително рядко се виждат. Особено добре разхлопаните... А с плановете за още нови автобуси, може и съвсем да изчезнат от сцената.. ;(
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 РазстроеноДо коментар [#75] от "gost22":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!там не се краде и никога не се е крало. затова УБИТИТЕ шефове са САМО двама ЗАСЕГА !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 НеутралноДо коментар [#74] от "ivanalex2":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!колко по-високи и пак ли по равно - 10% ?
2.5
Рейтинг: 719 Неутрално"Прекомерно е исканото поскъпване до 1.60 лв. и за реформаторите - де предлагат да е до 1.20 лв. От ГЕРБ са склонни на цена 1.50 лв. за едно пътуване.”
I Want To BelieveРеформаторите мощно припяват в хора на ГЕРБ!
шуменско пиво
Рейтинг: 112 Весело[quote#77:"КМЕТ В СЯНКА"]ако купя 100 билета каква е отстъпката ? или 1000??? [/quote]
шуменско пивоАми, купи си бе приятел! Тъкмо ще ни разкажеш после!
А сериозно: предполагам добре разбираш разликата, така че не пробутвай такива фалшиви "аргументи'!
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#78] от "Darth Plagueis":
Това пък кога го казах?
Гратисчиите винаги са били проблем в София.
Разбира се, че се влияе цената на билета, все пак повече гратисчии по-малко приходи и съответно по-висока цена..
Но това си е далеч по-труден за решаване проблем. Поне от това което съм видял на други места, най-ефективната борба с гратисчиите, ще бъде цялостна промяна на начина на контрол.
В момента имаме свободен контрол (сиреч, като се качиш на средството си дупчиш ако искаш билетчето..маркираш картата).
Би трябвало да е задължителен още при качването (както е в метрото). 1во маркираш билета/картата после влизаш.
Не че няма да има нито един гратисчия, но ще се сведе до доста нисък минимум..
anarhochristian
Рейтинг: 785 Неутрално[quote#7:"Никола Георгиев"]Това правят обикновено социалистите - вдигат цени и вдигат данъци. [/quote]
Не и в БГ.
"В групите на левите сили, съветниците от БСП и от АБВ, са против увеличението."
За плоския данък пак те участваха в приемането на закона, сега се дърпат, но тогава те го приеха.
Четете малко поне!
Другаде е заровено кучето, не в елементарния популизъм.
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#86] от "anarhochristian":
Като чуя БСП и се сещам преди 2-3 години за Станишев и Орешарски..
Хайде да не хвалиме партии, всичките са сган от 1вите до последните!
subaru
Рейтинг: 362 НеутралноВ Малта/също държава - членка на ЕС/, където градския транспорт е само автобусен, картата за един ден за всички линии, струва 1.50 евро/3 бг. лева/, при средна заплата 1400 евро. В София, еднодневната карта за всички линии струва 4лв./2 евро/, при средна заплата 700 - 800 лв./350 - 400 евро/. Всеки сам може да си направи анализ. Както му харесва.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 НеутралноДо коментар [#84] от "шуменско пиво":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!няма никаква разлика. няма и отстъпка както добре знаеш. така че твоите писания са НЕИСТИНИ.Явно си калинка и ти - ако един работодател иска да купи билети на едро и ги раздава на работниците си като ваучери за транспорт подобно на тези за храна какво правим - ГРОБАРСКО НИЩО !!!
ТНТ
Рейтинг: 269 ВеселоДо всички във форума:
Да спасим София от "Спаси София"!!!Днес е 1 април!!! Честито!
ivanalex2
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#82] от "КМЕТ В СЯНКА":
Според мен има 2 варианта - или ползването на билет да е икономически изгодно (т.е. най-много 2 пъти разлика с пътуването с карта, както е сега), или безплатен градски транспорт с увеличение на данъците. Какво точно увеличение - ами на принципа на другите данъци (например ДОД) най-вероятно. Може би и данъл сгради също да бъде увеличен с някаква сума за транспорт. Това ще спести разходи, свързани с тикет системи, контрольори, продавачи на карти и билети и др. подобни. След като идеята е всички солидарно да плащаме за транспорта, купувайки си карти, по-добре е парите да се взимат чрез данъци. Ще отпаднат и кавгите между контрольори и гратисчии.
olimpipanov
Рейтинг: 312 НеутралноТука се писа за липсата на контрол. При 10% и по-малко дори при тези цени ГТ е рентабилен.
И само като предложение, което за София явно няма желание да се осъществи. В някои доста по-големи градове от София със силно развита метро мрежа, качването в автобусите е само от предната врата до шофьора, през турникет. Така няма гратисчии. Другият начин е спирките да са с турникет като в Истанбул.
Така гратисчиите ще изчезнат.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 НеутралноДо коментар [#91] от "ivanalex2":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!по- справедливо би било крайните квартали да плащат по-висок данък транспорт и да се взема само от работещите (без ученици и пенсионери и регистрирани безработни) а от квартали зад околовръстното като Банкя- още повече !!! Ти как мислиш ?
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#88] от "subaru":
Малта е малък остров - туристическа дестинация.
Изгодно им е туристите да са доволни от такива дреболии като евтин транспорт. А заплатите там са благодарение на това че са Офшорка..
Хубаво е като се правят сравнения, те да бъдат между сходни по себе си неща..
русофил=ПРЕДАТЕЛ
Рейтинг: 628 НеутралноКак се изчислява стоиноста на едно билетче?Това е уравнение с много неизвестни и каквато и цена да се спомене все ще е съмнителна-колкото по висока-толкова по съмнителна!
МИЗЕРИЯТА Е ПРАВОПРОПОРЦИОНАЛНА на РУСОФИЛИСТИЯТА!шуменско пиво
Рейтинг: 112 Неутрално[quote#89:"КМЕТ В СЯНКА"]няма никаква разлика. няма и отстъпка както добре знаеш. така че твоите писания са НЕИСТИНИ[/quote]
шуменско пивоКмете, кметееее...май не си ходил на училище докъде е трябвало?!
Естествено, че са истини! Защото като купуваш единични билети: един, два или 100, все едно е! Ти купуваш отделен билет! Е, ако се попазариш с шефовете на транспорта може и да ти направят отстъпка щом купиш да речем 1000 или 10 000 билета. Но това е ситуация която е само хипотетична. Никой не прави това. Точно затова този аргумент е фалшив!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 ВеселоДо коментар [#96] от "шуменско пиво":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!поредните врели некипели ако си купиш 1 тон захар в разфасофка по 0.002 кг . това на дребно ли е или на едро умнико . Явно мисленето НЕ ти е порок !!! Аман от недоучили калинки !!!
svetlio_rm
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#95] от "Първото условие за русофилството е невежеството":
Като всеки друг продукт, съобразно приходите, разходите и множество други елементи..
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 ЛюбопитноДо коментар [#96] от "шуменско пиво":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!я кажи като си такъв КОРИФЕЙ защо ЦГМ не издава касов бон по ДДС при покупка на билети ??? Това престъпление ли Е или не ???
Darth Plagueis
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#49:"sv3tli0"]Ако говориш за гратисчиите - това е проблем който общината трябва да отстрани. Но това няма общо с цената на билета. [/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК[quote#78:"Darth Plagueis"]Ти наистина ли твърдиш, че гратисчиите нямат нищо общо с цената на билета?[/quote]
[quote#85:"sv3tli0"]Това пък кога го казах?
Гратисчиите винаги са били проблем в София.
Разбира се, че се влияе цената на билета, все пак повече гратисчии по-малко приходи и съответно по-висока цена..
[/quote]
Обърках се нещо.. или май ти се обърка.. ВСе тая.
Не, гратисчиите са елементарен проблем за решаване, но изисква работа, а не рязане на ленти, инвестиции и подобни пододящи за усвояване и рязане на ленти дейности.
И не, не се решава с контрол. Това е решение от 19ти век, сега сме 21ви.