Екотаксите за стари коли се увеличават, за електромобили и хибриди поевтиняват

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Big Ben
    Big Ben
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Най-сетне крачка към нормалността.

  2. 2 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 657 Неутрално

    Защо през продуктовите такси, които са за сметка на определени фирми, а не чрез данъците?

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  3. 3 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Малко е, трябваше да одобрят по-големи преференции за електрическите и хибридните автомобили, поне 50%...

    Мома, събори Альошата!
  4. 4 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 840 Неутрално

    До коментар [#2] от "qwertqwert":

    Ти пък, защо задаваш отговори.

  5. 5 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 123 Неутрално

    На това му казват имитиране на дейност.
    Продуктовата такса е от порядъка на 100-150 лв.
    3% повишение май всеки може да сметне колко са и защо ефекта ще е Пълна 0.

  6. 6 Профил на Jeremy
    Jeremy
    Рейтинг: 233 Неутрално

    А защо не предприемат мерки (не само на декларации) за стимулиране на икономиката на държавата и подобряване на жизнения стандарт на населението за да може то като потребители да си позволява закупуването на по-нови и технически усъвършенствани автомобили?
    Или просто така е по-лесно, с тази фалшива загриженост?
    Никаква управленска визия.

  7. 7 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 657 Неутрално

    До коментар [#5] от "ial":
    На това му казват имитиране на дейност.
    ------------------------------------------------
    Хич даже, разните Еко-Меко фирми, които осребряват екотаксите получиха директен бууст на бизнеса......

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Неутрално

    "Мега" поощрение!

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  9. 9 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Какво означава продуктова такса? Някой може ли да ме светне.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  10. 10 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 929 Неутрално

    [quote#2:"qwertqwert"]Защо през продуктовите такси, които са за сметка на определени фирми, а не чрез данъците?[/quote]

    Продуктовата такса се плаща на държавата, но трябва да пускаш платежно и да ходиш на друго гише.
    Затова 99% от хората си плащат на бараките пред КАТ т.нар. членство в организация за оползотворяване на отпадъците. Организациите с такъв лиценс са само две, водят се на някакви физически лица, но няма да се учудя ако зад тях седи някой по-мастит бизнесмен, прилично дебел. Или с гол череп.
    Никой не ги знае каква дейност осъществяват и какво правят с милионите, събрани от такси, които не влизат в държавата.

  11. 11 Профил на Dimitar Atanasov
    Dimitar Atanasov
    Рейтинг: 435 Весело

    Боже, какъв мощен стимул за закупуване на нови автомобили. Да се смееш ли, да плачеш ли?!

  12. 12 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Имитация на дейност, отлагане на решението на проблема (цялата страна е морга за стари автомобили) за в бъдеще.
    Герберска работа.

  13. 13 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Има и друго безумие. Ако внеса таралясник 6+1 места ще ползвам данъчен кредит. За електрическа кола обаче, с която може да си върша перфектна работа в града - не може, дължиш ДДС. Намалили били продуктовата такса, все едно едни 50 лв ще те бутнат.

  14. 14 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    Много смешно,3%, да не е без хич.

  15. 15 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#11] от "inspektora":

    Ако не беше жалко, щеше и да е смешно...

  16. 16 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    Малко или много едва ли ще промени нещо. Всеки иска новичко автомобилче, ама е до възможности

  17. 17 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Продуктовата такса всъщност е начин да се накарат потребителите да платят за рециклирането. Има два модела - немският, при който се плаща в момента на рециклиране или българският, внесесн от другаде, където се плаща при придобиване. Интересното е, че колата може да бъде изнесена от България след това, после да се върне и пак да се плати продуктовата такса. Въобще не е ясно дали колата ще бъде рециклирана от фирмата, на която е платена продуктовата такса. По-скоро хората ще си я разглобят и разпродадат или заминава за скрап. От момента на плащане на таксата до рециклирането могат да минат много години през които тия парички се въртят от някого...

  18. 18 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    До коментар [#10] от "Камен":

    Три са: http://www.moew.government.bg/?show=top&cid=462

    Ако някой му се играе да проследи кой им е собственика, там има ЕИК-та и Търговския регистър ви чака. Между другото, има 13 компании, на които им е отказано издаването на нужното разрешение.

  19. 19 Профил на alexis СУПЕР
    alexis
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Тя мярката в правилна посока, но колко чиляка в провинцията могат да купят ново возило? Извън София средната работна заплата е в порядъка 450 - 550, за тези които имат изобщо някаква работа . И после защо всякакви идват в София !?

  20. 20 Профил на Kiril Dimov
    Kiril Dimov
    Рейтинг: 676 Неутрално

    махнете митото за електроавтомобилите бе !

  21. 21 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Хибридите с 50% надолу, електрическите - 0% и намаление на крайната цена и данъците, това е стимул, останалото е бла-бла...

    GM
  22. 22 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 120 Неутрално

    А дали няма всеки да си купи такава кола ако му позволяваше семейния бюджет.За да иска нещо правителството трябва и да помисли за хората дали не трябва да им са вдигне социалния статус или ще караме трошките на Европа.

  23. 23 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Авторите на Наредбата могат ли да отговорят на въпросите:
    - какво ще правим след 5 години, когато се сменят батериите на електромобилите? Те не са ли опасен отпадък?
    - каква е разликата в екологично отношение на автомобилите на метан и на хибридите?
    - за какво ще се използуват събраните пари - за екопътеки, езерца, вояяжи или друго?
    Дайте сега да съберем едни пари....

  24. 24 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Данъците за стари кочни кога? Вместо да поскъпва билетчето за транспорта по-добре вдигнете данъците на кочините над 15 години!

  25. 25 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 120 Неутрално

    1. Хората не си купуват стари коли, щото обичат да се возят в кенефи или щото много им се иска да замъсрсяват природата, а от.. мизерия.
    2. Ако на държавата и пукаше за екология, то щеше да има преференции за коли на газ и метан, които не са по-малко ек
    3. Събирането на еко-такси е далавера и грабеж от най-безскрупулен вид. Със или без тези фирми, каквото има за рециклиране, то се извършва.

  26. 26 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Кога ще спрат нелегалните каруци на ваг е въпросът? 100 000 техни нафтови печки замърсяват колкото 4 000 000 нормални автомобили? Ще чакат да не остане дете без астма и тогава ще кажат, че здравната каса е виновна ли?

  27. 27 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 747 Гневно

    В България думата екология е най-мръсната дума в речника. И не става въпрос за опазване на околната среда, в която всички живеем, а винаги става въпрос просто за едни пари, които да бъдат усвоени от правилните хора и фирмички!

    GM
  28. 28 Профил на TM27
    TM27
    Рейтинг: 233 Неутрално

    За стари коли и камиони споменатата нова таксата трябва да е с нула отзад, и който няма шанс да я плаща да продава каруцата и с транспорта. Никой не е длъжен да диша пушеците на подобни боклуци.

    "... ти и оная лудетина Ботьова сте решили да докарате миризливият казашки ботуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките." В. Левски
  29. 29 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 571 Неутрално

    не шофирам, ама това ако е еднократна такса при покупка, нищо няма да стимулират с така от 100лв

    Birds of a feather flock together.
  30. 30 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#3] от "CINZANO":

    според мен пълните хибриди трябва да нямат данък ,+ безплатна винетка и гражданска на 50%,все си мисля че човек който си купува такъв автомобил няма да е много увлечен по рисково каране и високи скорости

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  31. 31 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#28] от "TM27":

    много си прав но политиците ни знаят че само опита да го направят ще ги свали светкавично от власт...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  32. 32 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Мали, мали 36 лева разлика между електрически нов и нормален нов автомобил, а спрямо стар нормален автомобил цели 239 лева разлика. Веднага се наредих на опашказа електрическа кола.

  33. 33 Профил на Marin Pavlov
    Marin Pavlov
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#1] от "Компетентен":

    За съжаление, промените са незначителни и няма по никакъв начин да повлияят на пазара.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #