За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Big Ben
Рейтинг: 482 НеутралноНай-сетне крачка към нормалността.
qwertqwert
Рейтинг: 657 НеутралноЗащо през продуктовите такси, които са за сметка на определени фирми, а не чрез данъците?
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?CINZANO
Рейтинг: 676 НеутралноМалко е, трябваше да одобрят по-големи преференции за електрическите и хибридните автомобили, поне 50%...
Мома, събори Альошата!tily_lily
Рейтинг: 840 НеутралноДо коментар [#2] от "qwertqwert":
Ти пък, защо задаваш отговори.
ial
Рейтинг: 123 НеутралноНа това му казват имитиране на дейност.
Продуктовата такса е от порядъка на 100-150 лв.
3% повишение май всеки може да сметне колко са и защо ефекта ще е Пълна 0.
Jeremy
Рейтинг: 233 НеутралноА защо не предприемат мерки (не само на декларации) за стимулиране на икономиката на държавата и подобряване на жизнения стандарт на населението за да може то като потребители да си позволява закупуването на по-нови и технически усъвършенствани автомобили?
Или просто така е по-лесно, с тази фалшива загриженост?
Никаква управленска визия.
qwertqwert
Рейтинг: 657 НеутралноДо коментар [#5] от "ial":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?На това му казват имитиране на дейност.
------------------------------------------------
Хич даже, разните Еко-Меко фирми, които осребряват екотаксите получиха директен бууст на бизнеса......
hamiltonf
Рейтинг: 3985 Неутрално"Мега" поощрение!
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБbludniq_sin
Рейтинг: 801 НеутралноКакво означава продуктова такса? Някой може ли да ме светне.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlКамен
Рейтинг: 929 Неутрално[quote#2:"qwertqwert"]Защо през продуктовите такси, които са за сметка на определени фирми, а не чрез данъците?[/quote]
Продуктовата такса се плаща на държавата, но трябва да пускаш платежно и да ходиш на друго гише.
Затова 99% от хората си плащат на бараките пред КАТ т.нар. членство в организация за оползотворяване на отпадъците. Организациите с такъв лиценс са само две, водят се на някакви физически лица, но няма да се учудя ако зад тях седи някой по-мастит бизнесмен, прилично дебел. Или с гол череп.
Никой не ги знае каква дейност осъществяват и какво правят с милионите, събрани от такси, които не влизат в държавата.
Dimitar Atanasov
Рейтинг: 435 ВеселоБоже, какъв мощен стимул за закупуване на нови автомобили. Да се смееш ли, да плачеш ли?!
historama
Рейтинг: 683 НеутралноИмитация на дейност, отлагане на решението на проблема (цялата страна е морга за стари автомобили) за в бъдеще.
Герберска работа.
gogo2011
Рейтинг: 794 НеутралноИма и друго безумие. Ако внеса таралясник 6+1 места ще ползвам данъчен кредит. За електрическа кола обаче, с която може да си върша перфектна работа в града - не може, дължиш ДДС. Намалили били продуктовата такса, все едно едни 50 лв ще те бутнат.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноМного смешно,3%, да не е без хич.
topal
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#11] от "inspektora":
Ако не беше жалко, щеше и да е смешно...
shileto
Рейтинг: 1082 НеутралноМалко или много едва ли ще промени нещо. Всеки иска новичко автомобилче, ама е до възможности
alabalko
Рейтинг: 458 НеутралноПродуктовата такса всъщност е начин да се накарат потребителите да платят за рециклирането. Има два модела - немският, при който се плаща в момента на рециклиране или българският, внесесн от другаде, където се плаща при придобиване. Интересното е, че колата може да бъде изнесена от България след това, после да се върне и пак да се плати продуктовата такса. Въобще не е ясно дали колата ще бъде рециклирана от фирмата, на която е платена продуктовата такса. По-скоро хората ще си я разглобят и разпродадат или заминава за скрап. От момента на плащане на таксата до рециклирането могат да минат много години през които тия парички се въртят от някого...
J.J.
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#10] от "Камен":
2
Три са: http://www.moew.government.bg/?show=top&cid=46
Ако някой му се играе да проследи кой им е собственика, там има ЕИК-та и Търговския регистър ви чака. Между другото, има 13 компании, на които им е отказано издаването на нужното разрешение.
alexis
Рейтинг: 10 НеутралноТя мярката в правилна посока, но колко чиляка в провинцията могат да купят ново возило? Извън София средната работна заплата е в порядъка 450 - 550, за тези които имат изобщо някаква работа . И после защо всякакви идват в София !?
Kiril Dimov
Рейтинг: 676 Неутралномахнете митото за електроавтомобилите бе !
gmalinov
Рейтинг: 747 НеутралноХибридите с 50% надолу, електрическите - 0% и намаление на крайната цена и данъците, това е стимул, останалото е бла-бла...
GMjza49480915
Рейтинг: 120 НеутралноА дали няма всеки да си купи такава кола ако му позволяваше семейния бюджет.За да иска нещо правителството трябва и да помисли за хората дали не трябва да им са вдигне социалния статус или ще караме трошките на Европа.
Софианец
Рейтинг: 177 НеутралноАвторите на Наредбата могат ли да отговорят на въпросите:
- какво ще правим след 5 години, когато се сменят батериите на електромобилите? Те не са ли опасен отпадък?
- каква е разликата в екологично отношение на автомобилите на метан и на хибридите?
- за какво ще се използуват събраните пари - за екопътеки, езерца, вояяжи или друго?
Дайте сега да съберем едни пари....
bretschneider
Рейтинг: 458 НеутралноДанъците за стари кочни кога? Вместо да поскъпва билетчето за транспорта по-добре вдигнете данъците на кочините над 15 години!
ali_ibn_isa
Рейтинг: 120 Неутрално1. Хората не си купуват стари коли, щото обичат да се возят в кенефи или щото много им се иска да замъсрсяват природата, а от.. мизерия.
2. Ако на държавата и пукаше за екология, то щеше да има преференции за коли на газ и метан, които не са по-малко ек
3. Събирането на еко-такси е далавера и грабеж от най-безскрупулен вид. Със или без тези фирми, каквото има за рециклиране, то се извършва.
_tsiki_ (otvratitelen nov sait)
Рейтинг: 676 НеутралноКога ще спрат нелегалните каруци на ваг е въпросът? 100 000 техни нафтови печки замърсяват колкото 4 000 000 нормални автомобили? Ще чакат да не остане дете без астма и тогава ще кажат, че здравната каса е виновна ли?
gmalinov
Рейтинг: 747 ГневноВ България думата екология е най-мръсната дума в речника. И не става въпрос за опазване на околната среда, в която всички живеем, а винаги става въпрос просто за едни пари, които да бъдат усвоени от правилните хора и фирмички!
GMTM27
Рейтинг: 233 НеутралноЗа стари коли и камиони споменатата нова таксата трябва да е с нула отзад, и който няма шанс да я плаща да продава каруцата и с транспорта. Никой не е длъжен да диша пушеците на подобни боклуци.
"... ти и оная лудетина Ботьова сте решили да докарате миризливият казашки ботуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките." В. ЛевскиXumpomo name
Рейтинг: 571 Неутралноне шофирам, ама това ако е еднократна такса при покупка, нищо няма да стимулират с така от 100лв
Birds of a feather flock together.не на безразличието
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#3] от "CINZANO":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимспоред мен пълните хибриди трябва да нямат данък ,+ безплатна винетка и гражданска на 50%,все си мисля че човек който си купува такъв автомобил няма да е много увлечен по рисково каране и високи скорости
не на безразличието
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#28] от "TM27":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешиммного си прав но политиците ни знаят че само опита да го направят ще ги свали светкавично от власт...
Batezuzi
Рейтинг: 177 НеутралноМали, мали 36 лева разлика между електрически нов и нормален нов автомобил, а спрямо стар нормален автомобил цели 239 лева разлика. Веднага се наредих на опашказа електрическа кола.
Marin Pavlov
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#1] от "Компетентен":
За съжаление, промените са незначителни и няма по никакъв начин да повлияят на пазара.