В Търговище плащат 4 стотинки за автобусен билет по крайградска линия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1115 Любопитно

    Този смешен търг по новия ЗОП ли е вече ?

    [email protected]
  2. 2 Профил на mencey
    mencey
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Поне да закръглят на 5 за да не връщат ресто.

  3. 3 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Превозвачът, който е спечелили търга очаква да има месечна печалба от 250-300 лв. Разчита и на доплащанията от около 2000 лв. на месец за нерентабилна линия и за дадена най - ниска цена."Ако превозвача е сам-на кирия е.

  4. 4 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 521 Любопитно

    Един кибрит можеш да си купиш с 4ст.

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3667 Весело

    Така се разбива кандидата, който е трябвало да спечели! Някой е бил много ядосан на схемите в общината. Поне няма да е на загуба.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  6. 6 Профил на dorko
    dorko
    Рейтинг: 110 Неутрално

    След като от памтивека в Търговище гласуват за комунистите, беше крайно време да настъпи и комунизма.

  7. 7 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Ей това е положението, в софийския градски транспорт явно има твърде много чиновници, които нищо не полезно не вършат, ама лапат големи заплати, докато в една частна фирма са само собственикът, шофьорът и механикът, като понякога собственикът съвместява и трите дейности.

    мурзилка
  8. 8 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    Боже, някой работи ли с жълти стотинки.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  9. 9 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1836 Любопитно

    "очаква да има месечна печалба от 250-300 лв." - ако не му отчитат билетчетата, шофьорите ще си докарват повече. Два курса дневно си е гарантиран доход. Развива се БГ икономиката и туй то!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Гневно

    представете си за какви кражби става въпрос в София като имате предвид, че голяма част от транспорта е на ТОК и е още по-евтин. БРАВО софийски ГъБАРИ- уникални сте с апетита си !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1284 Весело

    [quote#10:"КМЕТ В СЯНКА"]представете си за какви кражби става въпрос в София к[/quote]
    Да им пратим "Динковците"? За нула време ше ги вкарат у ред

  12. 12 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1325 Любопитно

    какви 4 ст. ви гонят като имате мес. субсидия бе... билетите ще се платят през данъците естествено, само дето едва ли ще плащат возещите се... драхти шибания социализъм

  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#12] от "extraCACA":

    а в София как мислиш че е - кой плаща???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#12] от "extraCACA":

    даже в София не са плащани и новите трамваи, автобуси, тролеи и влакчета за метрото- ВСИЧКО Е ПОДАРЪК ОТ ЕС !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    Все по уверено се завръщат старите неща , Балканчето.,Бирата,и билетчета,а по късно и други неща...;-D

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  16. 16 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 675 Неутрално

    В София също се субсидира и то много сериозно, Понеже е столица, с представителни и политически цели превозни средства за градския транспорт се купуват не само с пари от бюджета на СГТ, а защо не са на печалба да проверява икономическа полиция за завишени сметки за дейностите. Да не излезе че подмяна на огледалото на шофьора е вписано на цена примерно от 30К лева/евро...

    мурзилка
  17. 17 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Явно линията не е била привлекателан за обръчи от фирми.
    А заради ожесточената конкуренция и субсидията, цената е паднала толкова ниско.
    Другите 2 кандидати са предложили 14 и 35 ст

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  18. 18 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Ние се учудваме до какво води конкуренцията без мафиотизирани търгове!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  19. 19 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#14] от "КМЕТ В СЯНКА":

    даже в София не са плащани и новите трамваи, автобуси, тролеи и влакчета за метрото- ВСИЧКО Е ПОДАРЪК ОТ ЕС !!!

    АЙде посмали малко - НИЩО не е подарък от ЕС. Сумите, от които се формират различните фондове на ЕС идват точно от нашите данъци + годишната вноска.

    Сметни колко пъти плащаме за едно и също нещо.

  20. 20 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1325 Весело

    До коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":

    пфу, доядя ме на тъпата статийка всъщност... 4 ст. ще е цената за жителите на въпр. село, онези в Търговище ще плащат и субсидията

  21. 21 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1325 Весело

    [quote#18:"Граждани за Европейско либерално беззаконие"]Ние се учудваме до какво води конкуренцията без мафиотизирани търгове! [/quote]
    а евтиния популизъм до какво води?

  22. 22 Профил на pe6kata
    pe6kata
    Рейтинг: 616 Неутрално

    [quote#6:"dorko"]

    След като от памтивека в Търговище гласуват за комунистите, беше крайно време да настъпи и комунизма. [/quote]

    За сведение на гербера "дорко", в Търговище кметът е на ГЕРБ. Може би точно той прокарва комунизма...

  23. 23 Профил на nikitovanch
    nikitovanch
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#12] от "extraCACA":

    Популизъм, социализъм, както искаш го наречи, но е много правилна тактика. Ако се въведе и в големите градове като София, Пловдив и прочее гражданите и общината само ще спечелят, защото когато плащат примерно данък "Градски транспорт" няма да усещат, че им бъркат в джоба, а ще се возят за 4,5ст. и тогава ще си дадат сметка, че е по-добре да използват градския отколкото колата и ще се намали трафика. И агнето цяло и вълкът сит.

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  24. 24 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    Общественият транспорт се субсидира навсякъде. По цял свят има само 5-6 транспортни системи, които са на печалба и не се нуждаят от дотации за текущи разходи (макар че капиталовите им разходи са субсидирани), и това са метросистемите на свръхгъстонаселени градове като Хонконг и Токио, където повечето хора не притежават автомобил.

    Общественият транспорт има множество значими положителни ефекти: улеснена мобилност за максимален брой жители, по-висока икономическа активност, облекчен трафик, по малко замърсяване, и др. Директните и индиректни ползи от него превишават разходите, затова на повечето места по света неговото субсидиране се смята за нещо нормално.

    Процент от текущите разходи, покрити от приходи от продажда на карти и билети:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Farebox_recovery_ratio

    “Better racy and sexy than racist and sexist!”
  25. 25 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 624 Весело

    2 курса по 50 души в двете посоки за 4 стинки праи 8 кинта приход на ден... и най-икономичният автобус дето може да вози 50 души харчи най-малко 20/100 нафта... за 44 км иде некъде около 9 литра... излиза, че ако нафтата не е под 90 стинки литъра, инак нема как да върви рейсо...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  26. 26 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5238 Неутрално

    Щом и на тази цена, човекът казва ,че ще спечели, понеже ще получи и субсидия,представям си колко се печели, ако билетът е 1 лв. например.

  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#26] от "Роси":

    а ако е 1,60 по герберастки мерак???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    10,

    Да... 4ст до село за 2 курса дневно дават 250-300лв печалба. 50 места по 0.04 правят 2лв по 60 курса = 120лв приход. Колко е заплатата на шофьора? Цена на автобуса, гуми, амортизации, гориво?

    Вярно, че цената на билет трябва да е 2ст даже. Пък и печалбата, дето е заложил, е бая висока. Тоя изедник иска цели 200лв и нагоре месечно.

    Абе, кой му е чел обосновката на цената? Тия процедури по ЗОП вече стават смешни. Да не говорим хората сак разпалено коментират кое как се правело...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  29. 29 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    В 28 давах сметка, че целият приход без субсидията при пълен автобус е под заложената в търга печалба, не става и грам да покрие разходи. Има едни директиви за държавна помощ, дето в случая май се нарушават яко с цел да се спечели търга от правилния човек.

    Ако е нужна тази субсидия, трябва да се докаже, че цялата операция е вид социална дейност на общината и се покрива от бюджета й, а цената на изпълнителите да е стойността на субсдията, а не билетчето. Но пък тогава защо да има билети?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  30. 30 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 719 Весело

    [quote#25:"tucker case"]2 курса по 50 души в двете посоки за 4 стинки праи 8 кинта приход на ден... и най-икономичният автобус дето може да вози 50 души харчи най-малко 20/100 нафта... за 44 км иде некъде около 9 литра... излиза, че ако нафтата не е под 90 стинки литъра, инак нема как да върви рейсо... [/quote]

    Дизел по 90 стотинки нема, освен това фирмата очаква 250-300 лева печалба. Сметката излиза само ако дизелът е без пари, такъв вече има, само требва да си го откраднеш.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #