За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 574 НеутралноЕ за това не трябва да има гласуване извън България.
spiegel
Рейтинг: 975 НеутралноКаракачанов може и челна стойка да направи (образно казано, не че тумбакът ще му позволи), но кого ли ще заблуди, че е срещу колегата си по линия на ДС агент Сава?
lone wolf
Рейтинг: 810 ЛюбопитноАгент Иван по-българин ли е от един българин в Австралия?
Да разлая троловете!!linard
Рейтинг: 62 НеутралноДа, тачат и милеят за вас в цял свят!
Пак измишльотини на килограм, ама ако не им се напомня на патреотите всеки ден за какво се борят, може и да забравят.
Donaudampfschiffahrtsgesellschaft
Рейтинг: 922 НеутралноСъставът на това НС е следствие от гласуващите В България. НИЕ СМЕ СИ ГИ ИЗБРАЛИ, а не българите в чужбина. Гласовете от чужбина са по-малко от 1% от гласувалите и не влияят върху разпределението на мандатите. Това обаче можеше да се промени. #КОЙ се страхува от повече гласуващи!
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry PratchettПубликувано през m.dnevnik.bg
Торбалан
Рейтинг: 352 РазстроеноВМРО и Патриотичния фронт са утайката на политическата ни система, заедно с 'Атака'.
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald ReaganЙоло Денев е далеч по-достоен човек от Каракачанов...
Гнус!
xhi13317223
Рейтинг: 90 НеутралноТози тулуп по-добре да се скрие някъде !
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноЗа МВРО от Македония са гласували едва 200 души. Значи ченгето лъже. Което пък значи и че лъже за основния мотив за преслаганото от тях ограничение.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВсъщност, единствените печеливши от него са Дост и ДПС. Баце за пореден път иска да обслужи Доган и го прави с услугите на най-евтиния към момента.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 732 Неутрално[quote#2:"spiegel"]Каракачанов може и челна стойка да направи (образно казано, не че тумбакът ще му позволи), но кого ли ще заблуди, че е срещу колегата си по линия на ДС агент Сава? [/quote]
Няма шики-мики.Ще стане ясно на следващите избори. Ако вместо 200 000 гласа от Турция дойдат 20 000 значи има ефект.
linard
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#9] от "Олд Шетърхенд":
Те за европейски парламент и президент не се морят много от Турция. Купона е за парламентарните най-вече.
Donaudampfschiffahrtsgesellschaft
Рейтинг: 922 НеутралноДо коментар [#9] от "Олд Шетърхенд":
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry PratchettОт Турция никога не са идвали 200 000 гласа. Резултатите ги има публикувани в мрежата. Не манипулирайте така плитко.
Можеха да дойдат обаче от САЩ, Канада и ЕС. Ама няКОЙ го е страх от тези гласове!
EU defender
Рейтинг: 919 НеутралноЦялата патардия е, за да се запази ДПС. Ама няма да стане.
The best way to predict the future is to invent it.hodounski
Рейтинг: 2341 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "Олд Шетърхенд":
Ти да не си мазното ченге Иван?Кога са дошли 200 000 гласа от Турция? Не виждаш ли,че заедно с Боце наливате вода в мелницата на Сопола? Или това е целта ?
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2352 НеутралноАко помиярщината беше забранена ...
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.only4thinkers
Рейтинг: 1441 НеутралноРедовните лафове - ченге, дрогар и т.н...
Ми какъвто и да е - това е простичката истина.
Не може от Турция да ми избират партия в България, че да е втора, трета в Парламента чак. Не може.
И няма да стане, тоя път са се обединили.
А мазното местанче ще си остане отвън.
Прост ГЕРБав в скута на ДПееффскиС
Рейтинг: 746 НеутралноПо повод на мноого, ама мноого умната теза[quote#1:"442"]
"Вие сте прости и аз съм прост ". "Евро-атлантическо" е да тъпчеш евро и долари в чекмеджета. "Демолратично" е да споделваш евро-атлантическото с Д Пееффски С.Е за това не трябва да има гласуване извън България. [/quote]
мисля, че не може хора, които са докарали старната си до последните места във всички класации за нормалност, развитие, условия на живот и са прогонили над 2 000 000 свой роднини да имат право да гласуват.
Трябва да се забрани на българите живеещи в България да гласуват, защото виждаме, че с гласовете си само загробват още повече Родината.
xhi13317223
Рейтинг: 90 Неутрално[quote#15:"theanalyser"]Не може от Турция да ми избират партия в България, че да е втора, трета в Парламента чак. Не може.
И няма да стане, тоя път са се обединили.
А мазното местанче ще си остане отвън. [/quote]
Ами може - щом над 50% от хората в България не гласуват, българските граждани в Турция - или някъде другаде Ти избират !
И това донякъде е така, защото в България от 20 и кусур години в управлението се въртят точно тулупи като горния !
Прост ГЕРБав в скута на ДПееффскиС
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#15] от "theanalyser":
"Вие сте прости и аз съм прост ". "Евро-атлантическо" е да тъпчеш евро и долари в чекмеджета. "Демолратично" е да споделваш евро-атлантическото с Д Пееффски С.Ако направим така, че 2 000 000 българи, необлъчени от куминистическата пропаганда на ДС, тръбяща като обезумяла, колко хубав е СИКаджията и неговите ДСарски авери и позволим на българите по света, които са видели какво е истинска развита държава да участват в определянето на бъдещето на Родината ни ДпС няма да види парламент.
50 000 гласа в Турция са нищо в сравнение с 2 000 000 по света.
Нооо, лъжепатриотите вместо да направят всичко по силите си да улеснат българите в чужбина им пречат.
Защото са ДСари!
xhi13317223
Рейтинг: 90 Весело[quote#16:"За европейските граждани ГЕРБ=БСП"]мисля, че не може хора, които са докарали старната си до последните места във всички класации за нормалност, развитие, условия на живот и са прогонили над 2 000 000 свой роднини да имат право да гласуват.
Трябва да се забрани на българите живеещи в България да гласуват, защото виждаме, че с гласовете си само загробват още повече Родината. [/quote]
++++++++++++++++++++++
Амин !!!
only4thinkers
Рейтинг: 1441 Неутрално#18
И Плевнелиев не е бил дисидент при социализма, доколкото пише в медиите, ама вие си говорите само за някои.
Колкото до тези 2 милиона, първо не вярвам да са толкова, но и така да е, не мисля, че имат особено желание да гласуват.
Така че не се явявайте говорители от името на други...
majorman
Рейтинг: 808 ГневноСкрий се, бе, Агент Иван! Една политическа к**ва, която 20 години влиза в различни бракове по сметка (коалиция Дядо, Баба и Внуче, ОДС, Гергьовден, Валери симеонов) тръгнала да ми се прави на демократ! Абе, ченге, какво разбираш от демокрация ти, бе? Докато хоратата са се борили за лични свободи, ти си слухтял по домовете някой да разкаже виц за правешкия селтак!
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manПрост ГЕРБав в скута на ДПееффскиС
Рейтинг: 746 Неутрално[quote#13:"hodounski"]Не виждаш ли,че заедно с Боце наливате вода в мелницата на Сопола? Или това е целта ? [/quote]
"Вие сте прости и аз съм прост ". "Евро-атлантическо" е да тъпчеш евро и долари в чекмеджета. "Демолратично" е да споделваш евро-атлантическото с Д Пееффски С.Позволявам си да Ви отговоря за, понеже от ГЕРБав няма как да чуете нищо смислено (така де, "вие сте прости и аз съм прост..) Целта е:
1. Да не се позволява на българите на Запад да гласуват, защото ГЕРБавите и другите ДС креатури не могат нито да ги купят, нито манипулират, нито лъжат, понеже ТЕЗИ българи не са облъчени от "медиите" на ДС ( на "пеефски" ), които тръбят като обезумели, колко е "прекрасна стабилността" и "развитието" по СИКаджийски.
2. Да не се позволи на избирателите от Турция да гласуват за ДОСТ и така да се увеличи тежестта на контролирания от ДпС (п-то е за благозвичие) вот в България, т.е отново действие в полза на ДС креатури.
NicK
Рейтинг: 180 Гневно"в Турция гласуват 350-400 хиляди души с двойно гражданство, които не говорят български." - не мога да разбера кои уважаващи себе си журналисти ще си позволят да публикуват откровенни лъжи, без дори да проверят фактите..., кой стои в основата на манипулирането на общественото мнение - няколко ченгета ръсещи лъжи, или журналистите, които публикуват изказванията им като чиста монета...
Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!Hawaii
Рейтинг: 2899 ВеселоИВАН каракачанов вече си ИЗПУСКА НЕРВИТЕ
Което е добре.Показва обречеността на напъните
на Москва да заглуши гласа на БЪЛГАРИТЕ
ЗАД ГРАНИЦА
topal
Рейтинг: 237 НеутралноГласовете се броят наесен...
Hawaii
Рейтинг: 2899 ВеселоХа-хаааа
Вече се вижда КРАЯТ НА ХАРМОНИЯТА
в уютната до вчера къщичка
на ГЕРБаците....
Всяка прилика с Гераците е случайна
vasco
Рейтинг: 1451 ГневноПак лъжи. За нищо ги нямат числата ченгесарите. Разчитат, че никой няма да провери. %80%d0%b0%d1%82%d0%ba%d0%b0-%d0%b8%d1%81%d1%82%d0% be%d1%80%d0%b8%d1%8f-%d0%bd%d0%b0-%d0%b8%d0%b7%d0% b1%d0%be%d1%80%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d0%b7%d0%b0%d0%b 4-%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%b8%d1%86/
"....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"2014 от три секции в Македония ПФ имат около 100 гласа от около 600 гласували. Всеки може да види протоколите. В Турция максимумът от 89 000 действителни (18000 касирани после) е от 2009. От тогава насам пада.
https://tropcho.wordpress.com/2016/05/11/%d0%ba%d1
Hawaii
Рейтинг: 2899 НеутралнонФСБ России отдал приказ
Forest
Рейтинг: 574 Неутралномотивите на ВМРО са спорни, но принципно подкрепям решението. справедливо е да можеш да гласуваш там където живееш и плащаш данъци. все едно в изборната секция в София да искам да гласувам за кмет на Варна или да осъдя държавата, че секцията ми за гласуване е далеч от вкъщи или да отида на ваканция в Патагония по време на изборите и да се оплаквам, че там не е отворена секция.
Истината ни прави свободни.няма никакво нарушение на конституцията по простата причина, че тя важи само на територията на България. все едно българските граждани в чужбина да бъдат съдени по български закони, не по местните.
голяма истерия около това решение.
virtual brain
Рейтинг: 705 НеутралноКога ще поумнее българинът най-подир, втори патриотарски буламач след Атака му продават мафиотите от ДС и той пак гълта!
БЕЗполезен идиотvaltoro
Рейтинг: 580 НеутралноГласовете от Турция намаляват,още
повече, че ще бъдат разделени от
ДПС и ДОСТ а това е добре за
България !!!
virtual brain
Рейтинг: 705 НеутралноКОЙ финансира телевизия СКАТ???
БЕЗполезен идиотdnevnikar
Рейтинг: 3808 НеутралноМОЧА имени Лелина
Сектантство и в чужбина??
Вашата Коя, другарю, е: Вашата родина?
Конституцията дава Право,
нема "дясно", нема ляво",
Индивидът Гражданин
да изкаже се Направо.
Да изпрати Глас експрес
Елекронно още днес
право в изборната урна.
Ако "фронт" не я катурне.
"Патриотичният фронт има най-голям интерес да има секции навсякъде, обяви Каракачанов"
anihilator_jack
Рейтинг: 763 НеутралноДо коментар [#9] от "Олд Шетърхенд":
Veritas odium parit obsequim amicosМоже ли да дадеш пример за избори, на които да има 200 хиляди гласували в Турция. Или 300-400 хиляди както твърди агент Иван.
Daria
Рейтинг: 429 НеутралноИмат ама правят точно обратното
Слуги а Доган и тези както останлите ни политикани - купени с парите от Сараите.
Izmirliev
Рейтинг: 516 НеутралноОчевидно е, че Патриотичния Фронт в момента работи по задача на ДПС, която иска да ограничи влиянието на ДОСТ при следващи избори.
Ако имаше подобно предложение преди появата на ДОСТ, и преди да е ясно, че гласовете от Турция ще отидат за тях, а не за ДПС, всички налични инструменти на Корпорацията ДПС - медии, прокуратура щяха да бъдат ангажирани да се противопоставят на приемането му.
dnevnikar
Рейтинг: 3808 НеутралноМОЧА имени Лелина
Стой си дома и давай отпор срещу избирателните усилия на двойни съветки граждани... двойни османски... въобще на мигранти граждани на мулти държави.
До коментар [#29] от "Forrest Gump":
мотивите на ВМРО са спорни, но принципно подкрепям решението. справедливо е да можеш да гласуваш там където живееш и плащаш данъци. все едно в изборната секция в София да искам да гласувам за кмет на Варна или да осъдя държавата, че секцията ми за гласуване е далеч от вкъщи или да отида на ваканция в Патагония по време на изборите...
dnevnikar
Рейтинг: 3808 ЛюбопитноСараите се разшириха.
На морски бряг те стряха свиха.
Бетонна, слънчева, развиха
край Росенец и Нефотхима.
Екологично нарушимо.
До коментар [#35] от "sqrt":
Имат ама правят точно обратното Слуги а Доган и тези както останлите ни политикани - купени с парите от Сараите.
leo1971
Рейтинг: 122 Неутралнопълни глупости
кой в чужбина ще гласува за патетичния фронт ....
2.5
Рейтинг: 784 Неутрално“Той се възмути, че в Турция гласуват 350-400 хиляди души с двойно гражданство, които не говорят български.”
I Want To BelieveOсвен това посочи, че някои от тях са служили и в Турската армия! Ама друго си е да се пипне текса, така че да върши работа за определени цели! Както и беше спестена позицията на един тулуп от Швейцария, която несъмнено щеше да “натежи” в полза на промените в закона!
pastor
Рейтинг: 806 Неутрално[quote#5:"BG Stability"]Гласовете от чужбина са по-малко от 1% от гласувалите и не влияят върху разпределението на мандатите. [/quote]
pastorАко поне малко се осведомите от обществено достъпната информация, няма да пишете по собствена представа, а и ще промените представата си!
Гласувалите от чужбина са 139 000 и близо 4% от всички гласували. Близо половината от тях са от Турция - разбирай ДПС.
Сега направи следната сметка:
В Турция с право на глас са близо 350 000 и са гласували 60 000, което е активност от 20%.
Българите по света (без тези в Турция) са около 2 000 000! (поне такива са претенциите). На миналите избори са гласували 80 000, което е активност от 4%.
Сега изчислете каква е активността на на гласувалите от България!
Изводите всеки да ги прави за себе си!
има една сентенция - "Внимавай, какво си пожелаваш, защото може и да се сбъдне!"
До сега, всеки, който е ремонтирал ИК с цел служебен резултат, винаги е губил изборите!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
victorionl.bg
Рейтинг: 237 Неутралножалко че ми изтрихте коментара
(((((((((((((((((((((((((((((((((((((( но тоя пак си остава подлец и простак и агент и предател и какъвто ид а е само не българин и политик
petar__
Рейтинг: 237 НеутралноКак не се намери един журналист, който да пита ПатрЕотичния фронт елементарния въпрос:
Очевидно е, че промяната за гласуването в Турция се дължи на появата на партия ДОСТ. В тази връзка как ще отречете очевадния факт, че с това противоконституционно действие вие всъщност подкрепяте Корпорацията ДПС срещу която "уж" се борите?
victorionl.bg
Рейтинг: 237 Неутралножалко че ми изтрихте коментара
(((((((((((((((((((((((((((((((((((((( но тоя пак си остава подлец и простак и агент и предател и какъвто ид а е само не българин и политик
hope2000
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#29] от "Forrest Gump":
Ами точно това е разликата между местни и национални избори. По националност аз съм българка и конституционните ми права като такава не са ограничени географски. Ако това на някого не му е изгодно трябва да проимени конституцията. А за местни избори си гласувам по адресна регистрация в държавата където живея в момента, без нужда да имам гражданство от тази държава.
krummen Spiegel
Рейтинг: 440 НеутралноВчера го написах в един от коментарите, днес ще го повторя: След Лондон и шпигела на Баце му се спече л@йното. От ДпС му е обещана една хубава, здрава клизма /коалиция/. Доверието в банкянската мутра изчезна като ланския сняг и Баце го е страх от гласовете идващи от запад. 350-400 000 гласоподаватели от Турция?????? Лошото е, че все още много матрял вярва на тези лъжи.
Chavo64
Рейтинг: 122 ВеселоТия са големи маймуни, но се опитват, нас да ни правят на маймуни.
chavo64victorionl.bg
Рейтинг: 237 НеутралноЗатова се борят за тези секции,защото ги е страх от българите на запад,които именно заради хора като тези са избягали навън и те могат да променят вота, но ебаси извинете като стадо овце ни разиграват с това вето
tediblabla
Рейтинг: 443 НеутралноВ Хаваите има доста българи (американски щат е, но нищо чудно от ПФ да не са наясно). Това че на него му е екзотична дестинация и никой от тях не е гласувал за измислената му партия не е изненада...
Непукистка
Рейтинг: 1019 Любопитно[quote#11:"BG Stability"]Можеха да дойдат обаче от САЩ, Канада и ЕС. Ама няКОЙ го е страх от тези гласове![/quote]
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham LincolnЗатова ли ваш Раданчо гласува "против" заедно с ДПС? Ама нещо избягвате да говорите за тези неща. Надувате балона, че от чужбина ви идват гласовете за РБ? Ами тъпо е, защото числата ви оборват. Не сме забравили, че партийчето на Касим Дал, както и ДОСТ гравитират към ДСБ и това е една от причините да искате гласовете от Турция. Вие без интерес не правите нищо... По заповед на драгалевската Щука.
Непукистка
Рейтинг: 1019 Неутрално[quote#31:"valtoro"]Гласовете от Турция намаляват[/quote]
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham LincolnХехех, още повече намаляват гласовете от останалата част на света. И все повече ще намаляват, защото децата и внуците на българите по света отдавна не говорят български, нито се интересуват от България.
hope2000
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#52] от "На баир лозе":
В последните 3 години се обединихме да съберем достатъчно заявления за гласуване, за да си отворим секция в града, където живеем, която според предишния закон щеше да остане. Срещите ни покрай гласуването доведоха до отваряне на българско училище за най-малките и събирания за българските празници. Теб това сигурно много те дразни, а? По-скоро се радваш, ако изгубим връзката с България. Защо?
истинският.груйчо
Рейтинг: 860 НеутралноДневник нямат ли си факт-чекъри, егати?
ето-искахте-да-знаете-за-избо/
www.zaednovchas.bgДо лъжите на Каракачанов трябва да стоят фактите, за да го видят хората тоя що за стока е.
За Македония - от там 2014 г. идват 500 гласа, 230 за ПФ.
Другите му митове за гласуването в Турция и секциите там са разбити ето тук: https://tropcho.wordpress.com/2016/05/11/всичко-ко
Xumpomo name
Рейтинг: 581 Неутралноне мога да реша смешен ли е или не е смешен
Birds of a feather flock together.Ернесто
Рейтинг: 191 Неутрално[quote#4:"linard"]за какво се борят, може и да забравят[/quote]
До коментар [#4] от "linard":
Борят се за гласоподаватели-депутатски места и за това ползват успешно бурките и избирателния кодекс.
С избирателният кодекс си играят играта президента и управляващите, прави се имидж и шумотевица и тихо се харчат милиарди и подаряват летищата.
Рим
Рейтинг: 1355 НеутралноДа не се учудваме, че гербери, ксенофоби и националисти са обединени от идеята за ограничаване на правата на българите в чужбина! Партията Герб, беше създадена спешно, след провала на проекта НДСВ, с цел унищожаване на десницата! Въпреки грешките, които допуснаха лидерите на ДСБ и СДС, десницата не може да бъде унищожена. Не е ясно, след 10 години дали ще има популистка партия с името Герб, но десница със сигурност ще има!
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯtacheaux
Рейтинг: 2650 Неутрално[quote#6:"Торбалан"]ВМРО и Патриотичния фронт са утайката на политическата ни система, заедно с 'Атака'.
Йоло Денев е далеч по-достоен човек от Каракачанов...
Гнус! [/quote]
Щях да пиша нещо подобно, изпреварил си ме. Само ще добавя , че особено Каракачанов е много гнусен, защото той , вместо да защитава потъпканите човешки права на македонците с българско самосъзнание в Македония , той се занимава с турци и цигани като целта му е да нагнетява етническо напрежение в България. Отвратен съм от неговото поведение.
Непукистка
Рейтинг: 1019 НеутралноДо коментар [#53] от "hope2000":
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham LincolnНе, не ме дразни това, което казвате. Дразни ме самочувствието ви на хора, които си мислят, че определят съдбата на държавата, в която живеем ние.
Никой не ви е лишил от нищо - нито от правото да гласувате, нито от правото да се чувствате българи, нито от възможността да учите децата си на български език или пък да се върнете когато си решите. Не може обаче заради гласуващите (само!) няколко десетки хиляди българи в чужбина, ние да се превръщаме в заложници на една ДС-КГБ-ГРУ партия, която не е мръднала от управлението от 1990 г. насам. Гласовете за нея идват от Турция и глупостта на такива като Кънев и Плевнелиев, ще й дадат възможност чрез разсейките си (Корман Исмаилов, Местан и др.) да продължават да ни тровят живота. Това ли искате като пищите, че някой ви отнема нещо?! Преди малко писах, че Кънев и президентът наливат вода в мелницата на Доган заради някакви си пикливи около 500 гласа, които Корман е получил в Турция. Езикът на числата е сух, но няма как да се обори. През 2014 от чужбина са подадени общо 138126 гласа, от които 59938 са за ДПС, или за други партии са гласували само 78188 души. Всичко на всичко! И то СЛЕД правителството Орешарски, когато София беше блокирана от полиция.
Преди малко си направих труда да прегледам всеки един от протоколите за гласуването на парламентарните избори през 2014 в Турция. Оказа се, че за РБ във всичките 137 секции там са гласували общо 489 души, като най-много (39 гласа) т.н. "реформатори" са получили в Люлебургаз.
истинският.груйчо
Рейтинг: 860 НеутралноКаракачанов има известен талант, не може да се отрече. Кой друг може да наговори толкова лъжи за има-няма 15 минути?
гарите-в-чужбина-без-право-на-глас/
www.zaednovchas.bgЖалко, че събеседникът му беше по скайп и Каракачанов успя да го заглуши частично. Но като ти свършат аргументите, какво ти остава освен да се опиташ да надвикаш другия?
фактите vs. Каракачанов:
-511 души са гласували в Македония през 2014 - не 2000
-от тях 226 (44%) са за ПФ - не 90%
-в Македония не могат да се откриват секции извън посолството и консулството - ПФ няма как да спечели 60 хил. гласа там
-не всяка секция става автоматична, а само тези, в които са гласували поне 100 души
-българските избори в Турция не се организират от тамошните власти - съставите на комисиите се одобряват от ЦИК и българските партии
-през 2014 гласовете извън Турция са 57% - не 51%
-в Турция най-много гласове идват през 2009 (89 хил. гласа, от които 18 хил. по-късно касирани) - никога не са гласували 118 хил. души
-никой не настоява за секция на остров Фукет (това е класически straw-man аргумент, между другото)
И нека добавя и едно твърдение: съгражданите ни в Турция не са врагове на България. Ако те гласуват предимно за ДПС, то е защото другите партии нищо не са направили, за да ги привлекат.
А водещите колко бяха плахи и неуверени милите! Подковете се с фактите бе, хора. Колко седмици ги говориме тези неща?
ето го предаването:
novanews.novatv.bg/news/view/2016/05/19/148203/бъл
истинският.груйчо
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#59] от "На баир лозе":
www.zaednovchas.bgКак се превръщаш в заложник? оттам ДПС печели 4-5 депутата.
Много повече печели от ниската активност - през 90-те години с 400-500 хил. гласа общо (колкото са и досега), ДПС са имали 24 депутата. Сега със същия брой, имат 36 депутата, защото общата избирателна активност е паднала, което им вдига процента.
Т.е. заради ниската активност ДПС печели 12 депутата.
И пътем, това е демокрацията - не може само защото не ти харесва една партия и я демонизираш, да кажеш - тея ги забраняваме, режем им избирателите и т.н. И то не на база доказателства, а подозрения, спекулации и слухове.
Ако те наистина са доказан агенти, проводници на чужда политика, предатели и т.н. извадете доказателствата, да ги видим, да ги видят и съдът и прокуратурата и да приключваме.
Доказателства обаче няма. Има дребни партийни интереси на ПФ, които печелят от разделенията.
Непукистка
Рейтинг: 1019 НеутралноДо коментар [#61] от "истинският.груйчо":
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham LincolnМного добре го знам. Преди време писах, че ако в България се отказват да гласуват над 50 на сто от хората с право на глас, в чужбина (вкл. Турция) те са над 99, 9 на сто, при условие, че по някои сметки имаме над 2,5 млн. пълнолетни български граждани, които живеят извън пределите на страната.
Колкото до ДпС, ченгетата (не се съмнявам, че и тези от ПФ са такива) винаги печелят. Те и сега отблъскват с основното правило на ДС - "разделяй и владей".
niksan1
Рейтинг: 1158 НеутралноДо коментар [#3] от "lone_wolf":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Агент Иван по-българин ли е от един българин в Австралия ? "
Агент Иван е по-руснак от един руснак в Сибир ! Защо ? От един мужик-сибиряк не зависи нищо, но от един агент Иван в България, зависи много ... като депутат, той има политическите лостове да слугува на Кремъл и последните събития го доказват !
niksan1
Рейтинг: 1158 НеутралноДо коментар [#4] от "linard":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" ..., ама, ако не им се напомня на патриотите всеки ден, може и да забравят . "
Не - не забравят, а, ако случайно забравят, вербовалите ги офицери ще им напомнят, но по един болезнен начин ... ! Което и да е миризливо ДС-ченге - НЯМА И НЕ МОЖЕ ДА ИМА собствено мнение ! Слугата изпълнява заповеди !
niksan1
Рейтинг: 1158 НеутралноДо коментар [#29] от "Forrest Gump":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" ..., или да отида на ваканция в Патагония . "
Виж, това е вече нещо ново ... До сега миризливите и тъпи комундери даваха примери с Аляска, Антарктида, Макчу-Пикчу, а днес ти внесе нещо ново - Патагония ...
Като си знаем колко са ни тънки джобовете, а и колко ни е невъзможно дори да намерим на картата горните дестинации ...
Дори за тролове сте НИСКОКАЧЕСТВЕНИ !
niksan1
Рейтинг: 1158 НеутралноДо коментар [#61] от "истинският.груйчо":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Доказателства обаче няма . "
Доказателства има да ги ринеш не с лопата, а с булдозер, но никой не ги търси . Нима ДАНС и прокуратурата не биха могли да ги намерят ? Нима не би могло да се прогласува закон за лустрацията и веднъж завинаги да се изрежат от политиката ченгетата и онези, които държат в ръцете / касите досиетата ?
Няма политици с топки и политици, които да работят за избирателите си и за просперитета на нацията! Айде, нека направим един референдум с точка единсвена : " За или против лустрацията " и ще видиш какъв ще е резултатът !
hope2000
Рейтинг: 122 Неутрално[quote#59:"На баир лозе"]Не, не ме дразни това, което казвате. Дразни ме самочувствието ви на хора, които си мислят, че определят съдбата на държавата, в която живеем ние. [/quote]
Човек, нито става дума за самочувствие, нито за твоята съдба, която си я определяш ти! Но да ни съдиш за това, че ни интересува бъдещето на България и искаме да гласуваме е нелепо. Ако не ни интересуваше щяхме да сме си сменили гражданството отдавна, защото доста ни обвиняват, че не се интересуваме. Като покажем, че се интересуваме - пак лошо! А студентите в чужбина да не ги броим за бъдещето на България също? Не се ли усещаш, че твоите аргументи служат на максимата разделяй и владей, затова в България няма да останат българи! Вместо да се занимаш с изучаване на "числата" от минали избори обърни внимание на едни по-важни числа - демографските прогнози за след 20-тина години. И малко се съмнявам, че гласовете на турците от чужбина са ни виновни. Въпросът е с какво българските политици мотивират българите в България и по света да гласуват, за да се неутрализира този прословут турски вот? С мотото не ни се мотайте в краката - егати тъпата наглост!
Непукистка
Рейтинг: 1019 Весело[quote#67:"hope2000"]Но да ни съдиш за това, че ни интересува бъдещето на България и искаме да гласуваме е нелепо. [/quote]
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham LincolnНамери изречението с което ви "съдя", за това че не ви интересува бъдещето на България и че искате да гласувате... или се научи да разбираш текст на родния ти български език.
По конкретния цитат - вие не само че не можете да определяте бъдещето на България, вие сте го обрекли! И не ми говори за демографска криза, ако обичаш. Циганите тук добре се справят с раждаемостта, стига да не са забегнали в Испания, разбира се. Гледайте си живота и правете каквото искате, само недейте да се надценявате. 140 000 и гласуващи от 2,5 млн. зад граница? И 200 хиляди да станете - пак нищо не зависи от вас. Точка!
hope2000
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#68] от "На баир лозе":
[quote#67:"hope2000"] защото доста ни обвиняват, че не се интересуваме. [/quote]
Ако четеш внимателно ще разбереш, че не те включвам в тази група, защото ти ясно изяви мнение, че не трябва да участваме в изборите. Нещо те яде отвътре, защо въобще има българи извън България, пък на всичкото отгоре и да искат да поддържат връзка с родината си. Не разбирам откъде идва тази омраза и не ме интересува, няма смисъл да водим дискусия повече. Нито българите в чужбина определят управниците, нито са обрекли бъдещето на България. Обрекли са го утрепките дето от 45+25 години "управляват" България.
kki
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#69] от "hope2000":
обрекли са го и глупаци като този, на когото отговаряш. С такива инфантилни човечета, които видимо не са мръднали по-далеч от Люлин 7 няма смисъл да се говори изобщо!!!
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноПредпочитам да гласуват интелигентните българи в чужбина, отколкото купените, неграмотни цигани в България. И ако искат все пак някакво ограничение, да премахнат двойното гражданство.
Непукистка
Рейтинг: 1019 Весело[quote#69:"hope2000"] защото ти ясно изяви мнение, че не трябва да участваме в изборите. [/quote]
“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham LincolnНаистина ли не можете да четете?! Ще трябва да повторя молбата си от последния си постинг, но се съмнявам, че знаете за какво говорите. По същия начин сигурно и гласувате, но... това си е ваш проблем. Оправяйте се сами и много здраве от мен.
Peni Nikol
Рейтинг: 1712 НеутралноХайде скрий се и ти вече досаждаш.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.