По-лоши резултати на изпитите по три от четири предмета след четвърти клас

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Михаил Маринов
    Михаил Маринов
    Рейтинг: 515 Разстроено

    Българското образование затъва все повече и повече.Това е жестоката истина.

    marinov1018
  2. 2 Профил на casinoto
    casinoto
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Никой не чете книги и после защо не можели да пишат :/

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  3. 3 Профил на SStan
    SStan
    Рейтинг: 177 Разстроено

    Положението от години е от трагично, по-трагично! Неграмотно, разглезено и озлобено поколение! /казвам го с много, много болка/

  4. 4 Профил на djb95
    djb95
    Рейтинг: 131 Неутрално

    Махнете резилтатите на учениците с чужд майчин език и тогава да се прецени отново

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  5. 5 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1825 Неутрално

    Новата ценностна система налага култивирането на потребителския нагон у децата. Образованието минава на заден план. На това общество са нужни потребители, не мислители.

  6. 6 Профил на focus_123
    focus_123
    Рейтинг: 120 Разстроено

    Затегнаха мерките срещу преписвачите и резултати са налице!

  7. 7 Профил на Fazer
    Fazer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    За първи път се виждат що-годе реалистичните* резултати по цялостна грамотност на младежта.
    Досега беше все "абитуриентите са глупави", а то излезе, че проблемите са още в началното обучение.
    От министерството да си водят бележки и да се хващат на работа, защото това им е прекия резултат от години на летаргия.
    Родителите също да си водят бележки, а да не се врещи за реформи, без да се променят навиците у дома.

    *що-годе реалистични, защото 16% верни за тройка не е особен фактор за грамотност, при все, че в света се изискват минимум 50%.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #