За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Nikoi
Рейтинг: 488 Неутралнонепремислени идеи или липса на такива , то и милиарди да хвърлиш ,като не знаеш къде и няма ефект ,не си струва
nik_77.
Рейтинг: 274 НеутралноКакво почели общината от 50-те стотинки на час, заради което се обезмисля системата "Паркирай и пътувай"? Кой би си оставил колата срещу 2-3 лв., за да пътува после с метрото? И какво ще спечели ако се напълнят буферните паркинги безплатно. И колите не задръстват центъра и около метростанциите? Повече ще спечели.
chichka
Рейтинг: 1533 НеутралноНай-важното е да има "шок и ужас" за населението, дръж го стресирано и то ще е послушно! Валяка на властта трябва да мачка хората, синя зона до Казанлък, винетки за междукварталните улици, данък въздух за бебетата, такса за ползване на пешеходен тротоар....има толкова много нови идеи....чакайте ги до година-две!
Русия е проказата на планетата Земя.cinik
Рейтинг: 2653 НеутралноЩо за заглавие е това? Това са вътрешноквартални спирки на метрото, от какъв зор очакваме там да има буферни паркинги? Буферни паркинги се правят на пресечката с входните артерии на града. На радиото - това не е никакъв "буферен паркинг". Комбинирано пътуване от вида паркинг в центъра заедно с билетче за метрото - това ми звучи като виц.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Колкото до "колите, спрели по градинките около изходите", желаещите да си спестят 3 минути пеша от блока до метростанцията няма да се свършат никога. Това е част от културата, която гербаджийските простаци насадиха в София с годините. Сини зони на тези места трябват, и паркинги - за велосипеди обаче!
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 681 НеутралноАуууу... пак ще поплачем по случая...
Няма шики-мики.Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1120 Любопитно[quote#4:"cinik"]Колкото до "колите, спрели по градинките около изходите", желаещите да си спестят 3 минути пеша от блока до метростанцията няма да се свършат никога. Това е част от културата, която гербаджийските простаци насадиха в София с годините.[/quote]
?!?
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Искаш да кажеш че преди ГЕРБ никой не е спирал по градинките и тротоарите, и е нямало "желаещи да си спестят 3 минути пеша от блока до метростанцията"
До коментар [#4] от "cinik":
Филателист
Рейтинг: 221 Неутрално"Жителите на квартала не искали подземни паркинги"
За какво са им на жителите подземни паркинги при положение че има толкова тротоари наоколо на които може да се паркира.
Защо жителите не се сърдиха когато се строеше метрото. То няма ли да " да "подкопае" основите на масивните панелни блокове."
chasovnik
Рейтинг: 114 Веселокой ще си остави колата в закрит паркинг и то в люлин? до другата метростанция "мария луиза" паркирането е ужасно и постоянно разбиват автомобили банишорските тарикати, предполагам, че и в люлин ще е така?
за зоните сте прави, но с едно наум-да се зонират определен брой паркоместа само за живеещите в квартала и да си сигурен, че може да се паркира, а не както в центъра плащаш без да има къде да паркираш и търсиш паркомясто "до 4 пресечки от адреса си".
Филателист
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#4] от "cinik":
Господине, може би в София има най-малко на брой подземни паркинги в цяла Европа. Колкото повече толкова по-добре. Те са изключително удобни. Пък и в София скоро ще се пренесе половин България и ще има нужда от паркинги поради липса на достатъчно тротоари и градинки за паркиране.
Жоро Г
Рейтинг: 516 НеутралноСамо не разбирам как така няма пространство около станция Люлин. Та там има място за цял стадион, а и няма нито една панелка в радиус от 250 метра. Някой от общината май ни баламосва.
antropos
Рейтинг: 225 ВеселоДо коментар [#10] от "Жоро Г":
Sic transit..Взе ми думите от клавиатурата!
skomina
Рейтинг: 168 Весело[quote#4:"cinik"]Колкото до "колите, спрели по градинките около изходите", желаещите да си спестят 3 минути пеша от блока до метростанцията няма да се свършат никога. Това е част от културата, която гербаджийските простаци насадиха в София с годините. Сини зони на тези места трябват, и паркинги - за велосипеди обаче! [/quote]
Абе негербаджииски простако, добре че кметицата е гербаджийка, та продължи това което започна Боко.
София само дето не се спомина при предишните кметове.
Най-безмилостно беше ограбвана при Софиянски, ама някак си умно и красиво с чаровна усмивка.
Жълти павета
Рейтинг: 659 ВеселоДо коментар [#4] от "cinik":
"Че съм умен - умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека." "Карлсон, който живее на покрива"До коментар [#6] от "Мойше! Толкоз!!!":
Колегата е бил оптимистично настроен. Този процес не е спирал, но ако трябва да правим класация, бурната урбанизация под ръководството на мъдрата Партия печели първо място. Такива процеси има във всички страни, но ако са бавни и премерени, градската култура успява да надделее.
Имам притеснения, че подобно нещо ще постигне и Меркел.
Жълти павета
Рейтинг: 659 НеутралноДо коментар [#10] от "Жоро Г":
"Че съм умен - умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека." "Карлсон, който живее на покрива"Общината не иска да строи паркинги. Защо, не знам. За паркингите в центъра се появили 3-4 души, казали нье, и дотам. Къде по-лесно е с нула инвестиции да правиш нови и нови сини и зелени зони. Добра печалба, добри пари за харчене по добрия начин.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
anihilator_jack
Рейтинг: 709 НеутралноНе че нещо, но това се знае още от както откриха тази отсечка от метрото през 98ма.
Veritas odium parit obsequim amicos****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
mitkokitkata
Рейтинг: 8 НеутралноТе толкова можем...
stedim
Рейтинг: 443 НеутралноПопитали радио Ереван може ли да се прави секс на площад. Радиото отговаря,че може, но всеки ще ти дава акъл. Понякога и общественото мнение дава акъл на специалистите и след като те са длъжни да се съобразяват с него, положението ще бъде такова.
cinik
Рейтинг: 2653 Неутрално[quote#6:"Мойше! Толкоз!!!"]Искаш да кажеш че преди ГЕРБ никой не е спирал по градинките и тротоарите, и е нямало "желаещи да си спестят 3 минути пеша от блока до метростанцията[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Тогава е нямало такива феномени като МС "Баучер", където имаш паркинг за 500 коли и въпреки това сокаците наоколо да изглеждат като в Бангладеш
cinik
Рейтинг: 2653 Неутрално[quote#12:"skomina"]Най-безмилостно беше ограбвана при Софиянски, ама някак си умно и красиво с чаровна усмивка. [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Софиянски им завеща същите апапи от негово време със заръката да не не им правят сечено. Кой строи зад Софияленд? Какво става сега с басейна Мария-Луиза? Разбирам, че няма окончателен подпис нейният статут да стане на парк? Значи някой чака нещо...Понякога трябва и търпение. Тези с автобусната концесия чакаха 8 години, затова пък им я гласуваха със 100% единодушие, ако не броим 3-4 познати лица от площадните протести, които успяхме да вкараме.
Димитър Димитров
Рейтинг: 800 НеутралноДо коментар [#4] от "cinik":
Ненависта ви към автомобилите съм я забелязал отдавна. Има основание за това, като знам колко автоталибани срещам всеки ден.
Ролята на буферните паркинги, включително и във вътрешните метростанции обаче е голяма. Познавам доста хора, които идват от Бистрица, дори от Железница с кола, и паркират някъде около метростанция Мусагеница. Там няма такъв паркинг. В резултат градинките, около метрото са като терени на офроуд и сблъсъците на собственици на коли от съседните блокове и "приходящите" са ежедневие. Същото е положението и на "Г.М.Димитров". Подобни неща могат да се видят и на Младост1, като няколко пъти съм виждал и кратка юмручна разправия, за паркомясто. На всички тези места подземните паркове с разумна цена на престой са си направо задължителни, тъй като има много хора които нямат удобен транспорт до метростанция и нямат алтернатива освен кола. Велосипедът е много хубаво нещо. Обаче само за момент си предствете че живеете някъде из Малинова долина или Камбаните или Бункера. Имате деца които ходят на училище и трябва да пазарувате нещо. Как точно това ще стане на колело?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1345 НеутралноДо коментар [#12] от "skomina":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКСофия никога не е изглеждала по-зле, при все милиардите, които се изсипват всяка година.
По темата - гербавото планиране винаги е пълен провал, а в случая има и откровени лъжи.
Няма как живущите в Люлин да са против подземни паркинги, имайки предвид, че в немалко части от града до панелките има подземни паркинги.
А да твърдиш, че няма къде да направиш паркинги около станциите Вардар и Люлин е символ на пълната тъпота, която ни управлява.
chevyvolt
Рейтинг: 747 НеутралноС месечна карта се паркира безплатно!
И не, локалните на МС Люлин не са за околните нови блокове! Те се строят с подземни паркинги, така че който живее в тях и желае да има автомобил, да си купи място в тях!
Масово подземните паркинги на новите блокове пустеят, понеже гараж/паркомясто в тях е около 5 хил. евро, които новодомците се опитват да спестят!
sadparrot
Рейтинг: 221 НеутралноМного съм си мислил, защо не се направят маршрутки/малки автобуси, които да въртят из квартала, и да возят хората до най-близката метро станция. Да бъдат безплатни/да си купуваш билетче за метрото в тях. По този начин повече хора могат да ползват метрото, а и ще се реши проблема с паркирането по градинките около метро станциите.
Цецо
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#2] от "nik_77.":
Covid live matter. Stop the genocide.Ако платиш зоната ще разбереш какво печелиш.
Цецо
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#4] от "cinik":
Covid live matter. Stop the genocide.А са пропуснали паркинга в Лозенец. Който така и систоеше неизползван. До миналогодишния шок и ужас в квартала. Който поне научи доста хора да го ползват.
Цецо
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#23] от "komutator":
Covid live matter. Stop the genocide.Отдавна повтарям, че основна причина за трафика в София е возенето на учениците. Поради елементарна липса на училища в един куп квартали. Но някак си общината хич не се сеща.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1345 НеутралноДо коментар [#26] от "sadparrot":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНяма нужда от още маршрутки. Има (имаше) трамваи, които са с тази цел. За съжаление, милиционерите ги закриват поголовно.
Жоро Г
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#29] от "Цецо":
Прав си! Как да пусна децата си сами в метрото? Но има и друг проблем - кварталните училища (където ги има), са пълни бардаци.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1345 НеутралноДо коментар [#31] от "Жоро Г":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТе понеже централните не са...
cinik
Рейтинг: 2653 Неутрално[quote#23:"komutator"]Малинова долина или Камбаните или Бункера. Имате деца които ходят на училище и трябва да пазарувате нещо. Как точно това ще стане на колело?[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Довеждащ транспорт е отговорът на въпроса.
cinik
Рейтинг: 2653 Неутрално[quote#23:"komutator"]Ненависта ви към автомобилите съм я забелязал отдавна. Има основание за това, като знам колко автоталибани срещам всеки ден. [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Не съм само аз, то си е цяла култура. Синът гледа бащата и брат - брата. Изчети от край до край това мнение:
https://www.24chasa.bg/mnenia/article/5696125
Филателист
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#23] от "komutator":
"В резултат градинките, около метрото са като терени на офроуд и сблъсъците на собственици на коли от съседните блокове и "приходящите" са ежедневие."
Ето в това изречение според мен се крият някой от честите проблеми свързани с автомобили.
Произволното паркиране е резултат от тоталното притъпяване на сетивата на българина който поради оскотяването си е готов на всякакви компромиси. Но това се регулира и превъзпитава лесно. С огромни глоби.
Извън България нашите шофьори се държат доста примерно.
Паркоместата пред блоковете са общински, респективно за всички, и никой няма предимство да паркира там независимо че живее в блока с изключение на случаите в които терена пред блока е собственост на живущите. Но тъй като обикновено поведението на живущите в блока е много примитивно и често се стига до щети по чужди автомобили, решението е само едно, да се направят платени. Много евтини, 50 или дори 20 ст. на ден но платени. По този начин ще изчезнат колите спрени от движение и ще се въведе регулация.
Batezuzi
Рейтинг: 168 НеутралноНяма проблем да е безплатно, но трябва да се чекираме и на влизане и на излизане. Невлязла карта за градския транспорт да не може да излезе и безплатното паркиране с карта за градския транспорт да е ако сме влезли в паркинга между 08:00 и 10:00 и сме стояли в паркинга поне 7 часа иначе 1 лев на час.