"Дневник" е най-четената онлайн медиа в изборния ден

"Дневник" е най-четената онлайн медиа в изборния ден

В новия мобилен сайт на "Дневник" може да влезете и в ролята на политици в играта "Изиграй ги".
В новия мобилен сайт на "Дневник" може да влезете и в ролята на политици в играта "Изиграй ги".
"Дневник" е най-посещаваната новинарска онлайн медиа в деня на изборите, показват данните за 6 ноември на "Гемиус България" (вижте графиката).
Читателите, избрали да се информират през сайта,
са 221 610
Това е рекорд за годината в уникални потребители. Тези читатели са направили 929 600 имресии.
В дни на избори винаги има засилен интерес, но анализът на данните показва, че
"Дневник" е бил предпочетен от двойно повече хора
спрямо лоялните читатели дневно т.е. хората, които са търсили информация за вота и референдума са избрали сайт, който има репутацията на достоверен и качествен източник.
Журналистите, фоторепортерите и редакторите вършеха работата си като всеки ден. Но все пак ще отбележим, че сутринта медиата единствена засне и показа гласуването на почетния лидер на ДПС Ахмед Доган (който не се появява публично), отразяваше най-добре гласуването на живо през целия ден и след обявяване на първи резултати в 20 часа вечерта (един от най-четените материали за деня), във "Фейсбук", "Туитър" и Viber показваше данни за подкрепата за кандидатите и гласуването на референдума. За удобство на читателите вечерта актуалните резултати бяха видими на всяка страница на сайта през интерактивна инфографика.
Това, което "Дневник" отново предложи е
селекция на важното и интересното през деня не само за изборите
но и значимите международни новини плюс истории - за читателите, които не се интересуват само от политика. Към качественото новинарско отразяване бяха добавени и първи коментари и анализи на резултатите от вота.
Данните на Google Analytics за деня показват, че средното време прекарано на сайта е над 4 минути, а всеки читател е разглеждал средно по 3 страници. Голяма част са се информирали през телефоните си от "Дневник", който има нов мобилен сайт от август, а от края на октомври той вече не е в "бета версия".
Висок е интересът и в деня след изборите (7 ноември) - 203 168 читатели, направили дори повече импресии - 962 710.
По време на кампанията и изборите във "Фейсбук" гледахте и "Дневник live" - живи предавания от интересни събития, както и специалния проект "Изборна лаборатория", който следи ДПС и кандидата Пламен Орешарски. Те продългават и следващите дни.
Благодарим за доверието на читателите, вярваме, че сме спечели и нови. И
тази неделя (13 ноември) отново може да разчитате на "Дневник"
Не пропускайте преди това да направите прогноза кой ще бъде новият президент и да спечелите четец Kindle.