Европейската инвестиционна банка ще консултира България по железопътните проекти

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на evelin_m
    evelin_m
    Рейтинг: 676 Любопитно

    Хайде, първо БДЖ да си върне кредитите към Сименс , пък тогава да се мисли за ново заробване !

  2. 2 Профил на Big Ben
    Big Ben
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Ееее, що? Малко експерти има в БДЖ-то? Те ще оправят сами работата, няма какво да се харчат допълнително пари.

  3. 3 Профил на evelin_m
    evelin_m
    Рейтинг: 676 Любопитно

    А за да се изплатят, трябва да се концесионира летището . Някой да е чул нещо ?

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Айде и тея се качиха на комисионното, абе то пари за обектите не останАха от толкова консултанти.

  5. 5 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    икономика на консултантите

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  6. 6 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2827 Неутрално

    Aко пак ще ни давате акъл да правим свръхскоростно трасе Лом - Брусарци и други проекти "дайте да дадем, както първо вземем заем", тогава да ви няма....Бързо ще се разбере, що за стока сте!

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  7. 7 Профил на antikommunist
    antikommunist
    Рейтинг: 402 Весело

    [quote#6:"cinik"]Aко пак ще ни давате акъл да правим свръхскоростно трасе Лом - Брусарци и други проекти "дайте да дадем, както първо вземем заем", тогава да ви няма...[/quote]
    Подобни "гениални" идеи се зараждат приоритетно в родните соц-кратуни, решили че това е разковничето за съживяване на северозапада (да се чете за обиране на гласовете на шараните там). Още чакаме Химко Враца да възкръсне като един социалистически феникс и да блъсне от трона им BASF, Bayer и подобните му там концернчета завладявайки европейския пазар.
    ЕИБ като цяло стоят зад доста по-издържани от икономическа гледна точка проекти, и финансират само такива.

  8. 8 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 120 Любопитно

    Тия, заедно със Световната банка - консултанти навсякъде и във всичко.
    Някой знае ли каква е схемата и на кого се пълни джобчето от тия сите договори?

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  9. 9 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Ами държавата си е лош стопанин! Консултации няма да помогнат.

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  10. 10 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#1] от "evelin_m":


    До коментар [#2] от "Компетентен":

    БДЖ и НКЖИ са различни неща.
    БДЖ е превозвач, НКЖИ управлява инфрастуктурата и като част от сухопътния коридор към Китай е интересна на инвеститорите.

  11. 11 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 638 Любопитно

    Защо бе, консултантската фирма на Йордан Недев чрез която се източваше БДЖ не свърши ли работа?

    Не чета коментари на абонати.
  12. 12 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    То влакове няма, ние линии ще строим.

  13. 13 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    А инвестиции за самите железопътни проекти?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #