Собственикът на "Булмаркет" подели вината между скоростта и лошата инфраструктура

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 696 Любопитно

    защо прави бизнес с опасна държавна структура ?

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  2. 2 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 180 Неутрално

    "Вината за произшествието, при което загинаха седем души, десетки бяха ранени, а хората живеещи в района на инцидента останах без домове, трябва да се подели между високата скорост и лошата жп инфраструктура."

    Пито платено - и фирмата и държавата виновни.

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Този явно е собственик само на тефтер. За човек собственик на фирма която се занимава с превози по железен път е отчайващо неграмотен. СОРИ в България е така и затова сме най-нещастната територия в Европа.

  4. 4 Профил на v n t news
    v n t news
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#1] от "Gouverneur général":

    А има ли безопасна в Бг ?

  5. 5 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Сега ще си прехвърлят причината като горещ картоф помежду си, ден да мине друг да дойде, докато накрая общественото внимание не се насочи другаде. А кой крив кой прав и в кого точно е вината няма да стане много ясно.

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    Баце няма ли да викне международни експерти?
    Някак от лоша инфраструктура не става такъв взрив, трябва си и Ц4?


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 868 Весело

    А-а-а-а, такива да си ги нямаме. Дори най-обикновения катаджия ще му обясни на този, че вината е негова, щото се е движел с несъобразена скорост, а държавната инфраструктура си е у ред.
    Не че нещо, ама що да има дискриминация между жп и шосейния транспорт?

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  8. 8 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 347 Неутрално

    Имам чувството че този човек сега чак открива топлата вода!!Сякаш досега 10 години е работил в Дания.Поредните напъни да се заметът нещата.....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  9. 9 Профил на tenevski
    tenevski
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Ами скоростта е съобразена с инфраструктурата . Тя и затова е 70 км в междугарито и 40 в гарата .Пък и е присигнал по рано от разписанието

  10. 10 Профил на the_european СУПЕР
    the_european
    Рейтинг: 739 Неутрално

    Собственикът на Булмаркет е забележителна личност и много свестен човек. Компанията му е изключително иновативна, опитват се да са пионер в много области. Тази компания е структуроопределяща за района на Русе. ЖП-инфраструктурата е тотално занемарена, финансиране има само за трасето София-Пловдив-Свиленград и Пловдив-Бургас. Град София изяде по-голямата част (60-70%) от парите, които можеха да се инвестират в модерна инфраструктура. По тази линия се финансира софийското метро (което е успешен проект, въпреки че се прави необмислено и на юруш), както и се пренасочиха пари към околовръстните пътища на града.

  11. 11 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    Не знам как некой съд ще признае обвинения базирани на саморазследване /експертиза на звено от МТ ,което разследва друго звено от МТ/ , а не независима /и още по-добре от чужбина/ експертиза?
    Ако мине в наш съд в никакъв случай няма да стане извън страната.
    Ама знае ли се , може и нарочно да го правят.

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  12. 12 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 705 Неутрално

    "Казаха, че инфраструктурата е в отчайващо състояние..."
    -----
    Стига, бе, в държавата нанеуморния строител Байхуй, не може да бъде!!!

    БЕЗполезен идиот
  13. 13 Профил на the_european СУПЕР
    the_european
    Рейтинг: 739 Неутрално

    Не може да се упреква някой, че иска да прави и прави бизнес и създава принос към икономиката, растежа и работни места. Няма друга жп-мрежа, освен наличната. А тя е трагична, особено по някои участъци, като Русе-Каспичан, където е и гара Хитрино. То не е нужно да си експерт, вижда се с просто око - липсващите прикрепващи болтове на релсите, почти липсващи траверси и чакъл, крайно амортизирани стрелки. То затова влаковете се движат със смехотворна средна скорост, особено по амортизираните отсечки, на които няма и модерни системи за сигурност.

  14. 14 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    При такива катастрофи / жп и самолетни/ се прави Качествено разследване и то не толкова да се намери конкретен виновник , а да се изяснят причините и се променят правилата , и се вземат мерки с цел в бъдеще да не стават подобни.
    Тука всичко се прави за да бъде добре прикрити и замазани определени действия и бездействия. До следващия случай.

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  15. 15 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 803 Любопитно

    Значи са виновни бракуваните му цистерни, една от които дори не са посмяли да натоварят, а е пътувала празна....

  16. 16 Профил на the_european СУПЕР
    the_european
    Рейтинг: 739 Неутрално

    Град София, дето е привилегирован в сигурно стотици отношения заради столичния си статут, изключителната централизация на администрацията, която не допусна да нито една агенция и дори половин министерство да се преместят другаде, който има собствени приходи от 700-800 млн. лв годишно (за сравнение 40-50 млн. лв в Пловдив или Варна), който има национално летище, стотици "национални" неща на държавна издръжка, огромни приходи от бизнес и конферентен туризъм, ИЗЯДЕ ПАРИТЕ ЗА ЖП-ИНФРАСТРУКТУРА. София изяде парите и за наука - СОФИЯ ТЕХ ПАРК, за култура - НОВИТЕ ДЪРЖАВНИ МУЗЕИ - всичките до един в София, за спорт - 90% от базите, за археология - за кичозния проект за консервация на руините в центъра. Парите са ограничени и са предимно и само на едно място инвестирани.

  17. 17 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1141 Неутрално

    Е в какво състояние да е инфраструктурата след взрива? Като нова ли?

  18. 18 Профил на niksun
    niksun
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Естествено, че държавата няма да ги пусне. Това е равносилно на самоубийство. Отново ще излязат на преден план далаверите в родното БДЖ, проблемите с циганското малцинство крадящо релси, болтове и траверси, ниското и заплащане на служителите... Изобщо държавата положи неимоверни усилия да съсипе БДЖ и Товарни превози, за да може "правилните хора" да я приватизират... Уви, след десетките катастрофи и невинни жертви, отново се опитват да ни правят на идиоти, отново политически коректно празнословие се лее от малкия екран, а всъщност царят е ГОЛ!

  19. 19 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Тя инфраструктурата е лоша,ако обаче се потвърди официално скоростта с която влака е нагазил стрелката за отклонение - 70/Км/час,дори и да има вина в инфраструктурата или по ходовата част на локомотивите или вагоните,ако влака беше влязъл със скорост до 40 километра в час,щетите може би щяха да бъдат по малки(не може да се гадае)но поне влака е щял да влезе спазвайки скоростта за отклонение.

  20. 20 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 971 Неутрално

    [quote#10:"the_european"]П-инфраструктурата е тотално занемарена, финансиране има само за трасето София-Пловдив-Свиленград и Пловдив-Бургас. Град София изяде по-голямата част (60-70%) от парите, които можеха да се инвестират в модерна инфраструктура. По тази линия се финансира софийското метро (което е успешен проект, въпреки че се прави необмислено и на юруш), както и се пренасочиха пари към околовръстните пътища на града. [/quote]
    +++++
    Голата истина!!
    Заради осигуряването на висок стандарт на живот на София, плаща цяла България, при това с човешки животи!!!

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  21. 21 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 294 Неутрално

    КОЙ налапа всички поръчки на НКЖИ за ремонт на железните пътища на България. Гарантирано от гроб - видими резултати.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  22. 22 Профил на onthefly
    onthefly
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Това са номера стари колкото света. За да се прикрие нечия еднолична вина, умишлено се въвличат много участници, режисират се множество сценарии, оформят се много хипотези, докато не се стигне момент, в който всеки да бъде обявен за виновен по-малко, да си поделят по братски отговорността и в крайна сметка случая да се замете. До следващия такъв. Отвратително.

  23. 23 Профил на moti
    moti
    Рейтинг: 746 Неутрално

    факт е, че нашите железници са трагични и съществуват на магия. тук винаги живеем на принципа - а, дано не стане, но за съжаление понякога става и чак после се сещаме, че е крайно време да се оправят нещата. жп-то ни е кошмар. тук трябва най-вече да се търси проблема.

  24. 24 Профил на 300g СУПЕР
    300g
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#13:"the_european"]Не може да се упреква някой, че иска да прави и прави бизнес и създава принос към икономиката, растежа и работни места. [/quote]

    Човече, ядоса ме! То бива "полегнала е Тодорка" не знам дали е "за всички, които я пожелаха" ама твоите плонжове и вратарят на Лудогорец не може да ги направи.

    Та, по същество. Аз, когато си купувам хладилник, първо меря входната врата - дали ще мине, после меря вратата на асансьора, ако не влиза преценявам мога ли да го кача на 5-я етаж по стълбите и струва ли си вместо това да платя на хамалите.
    Тази "забележителна личност и прекрасен човек", като е решил да прави бизнес включващ и превоз на опасни материали е нормално да включи в бизнес плана си за тази си инвестиция и състоянието на наличната инфраструктура. Ако е толкова "прекрасен човек" щеше да оцени може ли безопасно за околните (кото, забележи, не печелят от неговия бизнес) да превози опасни материали при наличната инфраструктура? Ако, понеже е "прекрасен човек", с трезвия си разум прецени, че не може - преценява би ли инвестирал в подобряване на тази инфраструктура (безвъзмездно, но за собствена полза). Ако и това не, отива да прави бизнес на место с по - добра инфраструктура от тукашната или се отказва от опасните товари и става обикновен превозвач.
    Но, "прекрасният човек" си е казал - ако мине... Е, не мина!
    Но ми писна милионери да се оплакват, че им страдал бизнеса защото, видите ли, сме искали да живеем безопасно, без шум и замърсявания и като камионите им от кариерите разбият пътищата ни, веднага да ги ремонтираме, че дупките ни увреждат камионите им.
    Айде у лево!

    Големи мислители раждаше навремето селската кръчма. Сега големи мисли ражда интернет.
  25. 25 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Какъв собственик е тоя, нали фирмата е собственост на офшорка.

  26. 26 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#22] от "s0nic":

    Чия еднолична вина визираш ? че машиниста е карал влака с превишена скорост ли ? или че някой байчо от гарата е пил вместо да следи дали са здрави връзките на релсите; или човека, който трябва да каже че композицията е в добро техническо състояние и може да пътува е свършил работата само на хартия, щото не му се работи; или пък някой е проспал да завърти някоя стрелка в правилната посока; или някой е сложил желязо на релите, ей така да види какво ще стане.

    Интересно защо всички сте се нахвърлили върху собственика, който не се крие, застава с името си и е готов да плати за щетите.

  27. 27 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":
    До коментар [#19] от "chicago514":
    До коментар [#10] от "the_european":
    [quote#10:"the_european"]Собственикът на Булмаркет е забележителна личност[/quote]

    Каква вина "поделя", какъв собственик?
    Доказал е засега само 40% от 100%-те !!!
    Напротив, не поделя, а прикрива, ето още, прясно от днес:
    https://bivol.bg/bulmarket-fibank-vm.html


  28. 28 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#25] от "abdulhazred":

    виж [#27], а освен това и предишно:
    https://bivol.bg/stanko-burundi-georgius.html

    "По документи...
    Станко Станков не е собственик на офшорката зад Булмаркет ДМ. Кипърската офшорка е била в съдружие и с Мултигруп"

  29. 29 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#21] от "меншевик":
    [quote#21:"меншевик"]КОЙ налапа всички поръчки на НКЖИ[/quote]

    Той, той, модела #КОЙ и свързаните фирми на един депутат дето уж си заминавал/напускал България:
    Пореден договор за над 28 млн. лв. на "Водстрой 98"
    http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2016/09/13/2826732_nkji_vuzloji_poreden_dogovor_za_nad_28_mln_lv_na/?

  30. 30 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 65 Неутрално
  31. 31 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Дали в случая инфраструктурата на БДЖ е главната причина за инцидента, може само да се гадае за сега. Истината е обаче, че тя е изключително зле, както е зле положението с поддръжката и административния контрол над водоемите, което доведе до трагичните инциденти с наводненията от последните години. Същата е причината и за взривовете в складовете за боеприпаси -липса на спазване на правилата, защото контрол няма. Примери много. Държавата функционира лошо или е спряла да функционира на ниските нива, в резултат на масова корупция и некомпетентност. И никой почти не взима мерки да ограничи това, да не говорим за подобрение. Само в изключителни случаи, когато има натиск на обществото с цената на неимоверни усилия, се мобилизират централни структури и се демонстрира някаква привидна ефективност. Хората не могат да си дадат сметка, че това застрашава ежедневно начина им на живот, защото държавната власт просто се разпада и последиците са неизбежни и труднопредвидими. Апатията и липсата на обществена нетолерантност към лошото управление и лошите политики, води до това, че бавно и сигурно си режем клона на който седим. Помня в Турция през 90-те в резултат на силно земетресение имаше десетки хиляди жертви. Оказа се, че систематично са били нарушавани строителните норми при строежа на сгради и не е имало ефективен контрол. Май само някаква масова трагедия може да задвижи инстинкта за самосъхранение на раята и най-накрая да се раздвижи встрани от маршрута - работа, кръчма, супермаркет.

  32. 32 Профил на afanko
    afanko
    Рейтинг: 180 Любопитно

    До коментар [#16] от "the_european":

    Забеляза ли от къде са депутатите за които гласува на последните избори?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #