За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Gouverneur général
Рейтинг: 696 Любопитнозащо прави бизнес с опасна държавна структура ?
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯneut
Рейтинг: 180 Неутрално"Вината за произшествието, при което загинаха седем души, десетки бяха ранени, а хората живеещи в района на инцидента останах без домове, трябва да се подели между високата скорост и лошата жп инфраструктура."
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restПито платено - и фирмата и държавата виновни.
442
Рейтинг: 574 НеутралноТози явно е собственик само на тефтер. За човек собственик на фирма която се занимава с превози по железен път е отчайващо неграмотен. СОРИ в България е така и затова сме най-нещастната територия в Европа.
v n t news
Рейтинг: 65 НеутралноДо коментар [#1] от "Gouverneur général":
А има ли безопасна в Бг ?
bee
Рейтинг: 833 НеутралноСега ще си прехвърлят причината като горещ картоф помежду си, ден да мине друг да дойде, докато накрая общественото внимание не се насочи другаде. А кой крив кой прав и в кого точно е вината няма да стане много ясно.
" Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2058 НеутралноБаце няма ли да викне международни експерти?
Libertarianism is just anarchy for rich peopleНякак от лоша инфраструктура не става такъв взрив, трябва си и Ц4?
gost22
Рейтинг: 868 ВеселоА-а-а-а, такива да си ги нямаме. Дори най-обикновения катаджия ще му обясни на този, че вината е негова, щото се е движел с несъобразена скорост, а държавната инфраструктура си е у ред.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Не че нещо, ама що да има дискриминация между жп и шосейния транспорт?
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 347 НеутралноИмам чувството че този човек сега чак открива топлата вода!!Сякаш досега 10 години е работил в Дания.Поредните напъни да се заметът нещата.....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...tenevski
Рейтинг: 122 НеутралноАми скоростта е съобразена с инфраструктурата . Тя и затова е 70 км в междугарито и 40 в гарата .Пък и е присигнал по рано от разписанието
the_european
Рейтинг: 739 НеутралноСобственикът на Булмаркет е забележителна личност и много свестен човек. Компанията му е изключително иновативна, опитват се да са пионер в много области. Тази компания е структуроопределяща за района на Русе. ЖП-инфраструктурата е тотално занемарена, финансиране има само за трасето София-Пловдив-Свиленград и Пловдив-Бургас. Град София изяде по-голямата част (60-70%) от парите, които можеха да се инвестират в модерна инфраструктура. По тази линия се финансира софийското метро (което е успешен проект, въпреки че се прави необмислено и на юруш), както и се пренасочиха пари към околовръстните пътища на града.
navy
Рейтинг: 1125 НеутралноНе знам как некой съд ще признае обвинения базирани на саморазследване /експертиза на звено от МТ ,което разследва друго звено от МТ/ , а не независима /и още по-добре от чужбина/ експертиза?
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядАко мине в наш съд в никакъв случай няма да стане извън страната.
Ама знае ли се , може и нарочно да го правят.
virtual brain
Рейтинг: 705 Неутрално"Казаха, че инфраструктурата е в отчайващо състояние..."
БЕЗполезен идиот-----
Стига, бе, в държавата нанеуморния строител Байхуй, не може да бъде!!!
the_european
Рейтинг: 739 НеутралноНе може да се упреква някой, че иска да прави и прави бизнес и създава принос към икономиката, растежа и работни места. Няма друга жп-мрежа, освен наличната. А тя е трагична, особено по някои участъци, като Русе-Каспичан, където е и гара Хитрино. То не е нужно да си експерт, вижда се с просто око - липсващите прикрепващи болтове на релсите, почти липсващи траверси и чакъл, крайно амортизирани стрелки. То затова влаковете се движат със смехотворна средна скорост, особено по амортизираните отсечки, на които няма и модерни системи за сигурност.
navy
Рейтинг: 1125 НеутралноПри такива катастрофи / жп и самолетни/ се прави Качествено разследване и то не толкова да се намери конкретен виновник , а да се изяснят причините и се променят правилата , и се вземат мерки с цел в бъдеще да не стават подобни.
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядТука всичко се прави за да бъде добре прикрити и замазани определени действия и бездействия. До следващия случай.
Коки
Рейтинг: 803 ЛюбопитноЗначи са виновни бракуваните му цистерни, една от които дори не са посмяли да натоварят, а е пътувала празна....
the_european
Рейтинг: 739 НеутралноГрад София, дето е привилегирован в сигурно стотици отношения заради столичния си статут, изключителната централизация на администрацията, която не допусна да нито една агенция и дори половин министерство да се преместят другаде, който има собствени приходи от 700-800 млн. лв годишно (за сравнение 40-50 млн. лв в Пловдив или Варна), който има национално летище, стотици "национални" неща на държавна издръжка, огромни приходи от бизнес и конферентен туризъм, ИЗЯДЕ ПАРИТЕ ЗА ЖП-ИНФРАСТРУКТУРА. София изяде парите и за наука - СОФИЯ ТЕХ ПАРК, за култура - НОВИТЕ ДЪРЖАВНИ МУЗЕИ - всичките до един в София, за спорт - 90% от базите, за археология - за кичозния проект за консервация на руините в центъра. Парите са ограничени и са предимно и само на едно място инвестирани.
Лео
Рейтинг: 1141 НеутралноЕ в какво състояние да е инфраструктурата след взрива? Като нова ли?
niksun
Рейтинг: 237 НеутралноЕстествено, че държавата няма да ги пусне. Това е равносилно на самоубийство. Отново ще излязат на преден план далаверите в родното БДЖ, проблемите с циганското малцинство крадящо релси, болтове и траверси, ниското и заплащане на служителите... Изобщо държавата положи неимоверни усилия да съсипе БДЖ и Товарни превози, за да може "правилните хора" да я приватизират... Уви, след десетките катастрофи и невинни жертви, отново се опитват да ни правят на идиоти, отново политически коректно празнословие се лее от малкия екран, а всъщност царят е ГОЛ!
chicago514
Рейтинг: 763 НеутралноТя инфраструктурата е лоша,ако обаче се потвърди официално скоростта с която влака е нагазил стрелката за отклонение - 70/Км/час,дори и да има вина в инфраструктурата или по ходовата част на локомотивите или вагоните,ако влака беше влязъл със скорост до 40 километра в час,щетите може би щяха да бъдат по малки(не може да се гадае)но поне влака е щял да влезе спазвайки скоростта за отклонение.
traveler1
Рейтинг: 971 Неутрално[quote#10:"the_european"]П-инфраструктур ата е тотално занемарена, финансиране има само за трасето София-Пловдив-Свиленград и Пловдив-Бургас. Град София изяде по-голямата част (60-70%) от парите, които можеха да се инвестират в модерна инфраструктура. По тази линия се финансира софийското метро (което е успешен проект, въпреки че се прави необмислено и на юруш), както и се пренасочиха пари към околовръстните пътища на града. [/quote]
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО+++++
Голата истина!!
Заради осигуряването на висок стандарт на живот на София, плаща цяла България, при това с човешки животи!!!
меншевик
Рейтинг: 294 НеутралноКОЙ налапа всички поръчки на НКЖИ за ремонт на железните пътища на България. Гарантирано от гроб - видими резултати.
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечетonthefly
Рейтинг: 237 НеутралноТова са номера стари колкото света. За да се прикрие нечия еднолична вина, умишлено се въвличат много участници, режисират се множество сценарии, оформят се много хипотези, докато не се стигне момент, в който всеки да бъде обявен за виновен по-малко, да си поделят по братски отговорността и в крайна сметка случая да се замете. До следващия такъв. Отвратително.
moti
Рейтинг: 746 Неутралнофакт е, че нашите железници са трагични и съществуват на магия. тук винаги живеем на принципа - а, дано не стане, но за съжаление понякога става и чак после се сещаме, че е крайно време да се оправят нещата. жп-то ни е кошмар. тук трябва най-вече да се търси проблема.
300g
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#13:"the_european"]Не може да се упреква някой, че иска да прави и прави бизнес и създава принос към икономиката, растежа и работни места. [/quote]
Големи мислители раждаше навремето селската кръчма. Сега големи мисли ражда интернет.Човече, ядоса ме! То бива "полегнала е Тодорка" не знам дали е "за всички, които я пожелаха" ама твоите плонжове и вратарят на Лудогорец не може да ги направи.
Та, по същество. Аз, когато си купувам хладилник, първо меря входната врата - дали ще мине, после меря вратата на асансьора, ако не влиза преценявам мога ли да го кача на 5-я етаж по стълбите и струва ли си вместо това да платя на хамалите.
Тази "забележителна личност и прекрасен човек", като е решил да прави бизнес включващ и превоз на опасни материали е нормално да включи в бизнес плана си за тази си инвестиция и състоянието на наличната инфраструктура. Ако е толкова "прекрасен човек" щеше да оцени може ли безопасно за околните (кото, забележи, не печелят от неговия бизнес) да превози опасни материали при наличната инфраструктура? Ако, понеже е "прекрасен човек", с трезвия си разум прецени, че не може - преценява би ли инвестирал в подобряване на тази инфраструктура (безвъзмездно, но за собствена полза). Ако и това не, отива да прави бизнес на место с по - добра инфраструктура от тукашната или се отказва от опасните товари и става обикновен превозвач.
Но, "прекрасният човек" си е казал - ако мине... Е, не мина!
Но ми писна милионери да се оплакват, че им страдал бизнеса защото, видите ли, сме искали да живеем безопасно, без шум и замърсявания и като камионите им от кариерите разбият пътищата ни, веднага да ги ремонтираме, че дупките ни увреждат камионите им.
Айде у лево!
abdulhazred
Рейтинг: 174 НеутралноКакъв собственик е тоя, нали фирмата е собственост на офшорка.
Симо
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#22] от "s0nic":
Чия еднолична вина визираш ? че машиниста е карал влака с превишена скорост ли ? или че някой байчо от гарата е пил вместо да следи дали са здрави връзките на релсите; или човека, който трябва да каже че композицията е в добро техническо състояние и може да пътува е свършил работата само на хартия, щото не му се работи; или пък някой е проспал да завърти някоя стрелка в правилната посока; или някой е сложил желязо на релите, ей така да види какво ще стане.
Интересно защо всички сте се нахвърлили върху собственика, който не се крие, застава с името си и е готов да плати за щетите.
Наблюдател
Рейтинг: 65 НеутралноДо коментар [#3] от "442":
До коментар [#19] от "chicago514":
До коментар [#10] от "the_european":
[quote#10:"the_european"]Собственикът на Булмаркет е забележителна личност[/quote]
Каква вина "поделя", какъв собственик?
Доказал е засега само 40% от 100%-те !!!
Напротив, не поделя, а прикрива, ето още, прясно от днес:
https://bivol.bg/bulmarket-fibank-vm.html
Наблюдател
Рейтинг: 65 НеутралноДо коментар [#25] от "abdulhazred":
виж [#27], а освен това и предишно:
https://bivol.bg/stanko-burundi-georgius.html
"По документи...
Станко Станков не е собственик на офшорката зад Булмаркет ДМ. Кипърската офшорка е била в съдружие и с Мултигруп"
Наблюдател
Рейтинг: 65 НеутралноДо коментар [#21] от "меншевик":
a/2016/09/13/2826732_nkji_vuzloji_poreden_dogovor_ za_nad_28_mln_lv_na/?
[quote#21:"меншевик"]КОЙ налапа всички поръчки на НКЖИ[/quote]
Той, той, модела #КОЙ и свързаните фирми на един депутат дето уж си заминавал/напускал България:
Пореден договор за над 28 млн. лв. на "Водстрой 98"
http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgari
Наблюдател
Рейтинг: 65 НеутралноДо коментар [#21] от "меншевик":
ychki_na_nkji
и
http://clubz.bg/36994-koj_pecheli_naj_golemite_por
idiotstavrev
Рейтинг: 8 НеутралноДали в случая инфраструктурата на БДЖ е главната причина за инцидента, може само да се гадае за сега. Истината е обаче, че тя е изключително зле, както е зле положението с поддръжката и административния контрол над водоемите, което доведе до трагичните инциденти с наводненията от последните години. Същата е причината и за взривовете в складовете за боеприпаси -липса на спазване на правилата, защото контрол няма. Примери много. Държавата функционира лошо или е спряла да функционира на ниските нива, в резултат на масова корупция и некомпетентност. И никой почти не взима мерки да ограничи това, да не говорим за подобрение. Само в изключителни случаи, когато има натиск на обществото с цената на неимоверни усилия, се мобилизират централни структури и се демонстрира някаква привидна ефективност. Хората не могат да си дадат сметка, че това застрашава ежедневно начина им на живот, защото държавната власт просто се разпада и последиците са неизбежни и труднопредвидими. Апатията и липсата на обществена нетолерантност към лошото управление и лошите политики, води до това, че бавно и сигурно си режем клона на който седим. Помня в Турция през 90-те в резултат на силно земетресение имаше десетки хиляди жертви. Оказа се, че систематично са били нарушавани строителните норми при строежа на сгради и не е имало ефективен контрол. Май само някаква масова трагедия може да задвижи инстинкта за самосъхранение на раята и най-накрая да се раздвижи встрани от маршрута - работа, кръчма, супермаркет.
afanko
Рейтинг: 180 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "the_european":
Забеляза ли от къде са депутатите за които гласува на последните избори?