За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 Неутрално"17 хил. лева на апартамент"
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКХОХОХОХОХОХОХ, евала, тук има бая за доене.
taratanki
Рейтинг: 919 Неутрално"Стандартите и нормите в Европа са на 7 години пълно преасфалтиране, ако искаме да не се случва това. При нас в България 7-годишни пътища се водят нови", добави Павлова.
При нас магистралите на втората година са с коловози.
_dan_
Рейтинг: 803 ЛюбопитноКогато дойде време за оставка, министърката си призна, че нещата не са чак толкова розови, колкото искаше да ги представя по време на мандата.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
arnautsky
Рейтинг: 925 ЛюбопитноТ.е. Дибиляна не си е свършила работата,
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world....и само е ломотила празнословия?
foure
Рейтинг: 237 НеутралноМъ как така? При толкова качествен албански битум дето се наля, при всичките лентички дето се срязаха?
niksan1
Рейтинг: 1158 НеутралноАми пратете фирмите на Пеевски да ги оправи .
В Северозападна България някои пътища не са ремонтирани още от времето на правешкия цървул и няма изгледи някой да ги оправи, защото от това не може да се краде, или, ако се краде, става въпрос за трохи . Друго си е да се строят магистрали, спортни дворци в села с 100-тина старци и да се санират блокове, нали др. Павлова ?
Klatikurti
Рейтинг: 180 НеутралноКой те научи бе дее*а твойта М@*@?
"Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасетfoure
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#5] от "arnautsky":
А свърши я качествено партизанското чедо. Взе от бедните и даде на богатите. Некой фирми бая захлебиха покрай асфалта и стиропора.
Petleshev
Рейтинг: 3210 НеутралноНяма нищо по-сладко от кърпежите...! Пътя е винаги в лошо състояние и всяка година хвърляш пари, за него без да се знае, какво става...! Сладка работа! Има разбити участъци по натоварени пътища, които могат се преасфалтират и да не се пипат по няколко години. Вместо това, всяка година по два пъти ги кърпят...! Естествено, всичко става с някакви проекти, които гълтат огромни пари и се правят от едни и същи фирми. Естествено, забравят и да го споменат...!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Нещо, за непочистените пътища и за това, че се осраха за поредна година, няма ли да кажат ГЕРБ-ерите?!
Тая дебелата, сигурно с охрана ще трябва да ходи по предизборната си кампания, че такива шутове може да отнесе, бедна и е фантазията...!
Свинчуга
Рейтинг: 1177 НеутралноКакто е казал народа "хубава работа ама гербава".
Обичам да грухтя и плюскам.neut
Рейтинг: 180 НеутралноПризнат грях - половин грях
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restPanda
Рейтинг: 675 ЛюбопитноА вярно ли е, че по програмата за "безплатно саниране" работата по един апартамент излиза на данъкоплатците 17 000 лв.?
Не чета коментари на абонати.Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 Неутрално[quote#10:"tww09306483"]Вместо това, всяка година по два пъти ги кърпят...! [/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПо повечко... Веднъж спешно зимата, после планирано напролет, след това преди летния сезон пак спешно, и после пак планирано - наесен, че да са здрави за зимата. И така всяка година.
CINZANO
Рейтинг: 688 ЛюбопитноСамо половината ли ма Свинетке?
Мома, събори Альошата!Нищо, пак ще има за крадене...
limo0on
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#2] от "taratanki":
Много са две години... във Варна чисто нов път след 5 месец е с коловози, а тирове по него не минават.
Йоаникий
Рейтинг: 1142 НеутралноАман от некомпетентни изказвания на некадърни лелки - пишман министри!...
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
султана глаушева
Рейтинг: 352 НеутралноИзмята въпроса. Защо на вчера ремонтирани участъци днес зейват дупки? Павлова приема гаранцията като панацея. Това, че ще отстранят безплатно дефектите, е кръпка. И не променя факта, че е свършена некачествена работа. Изглежда, че изпълнителите толкова могат. Или толкова искат. И точно това е работата на регионалната министърка - да има екип, който да подбере правилния изпълнител, а не с яке и ботуши да "инспектира" дейностите. Това е работа на техническия ръководител, а не на министърката! И още един ефект - ремонтът на ремонта пак ще означава затворени улици, задръствания, време и нерви!
Мърфи е оптимист!Бенк-Бенк
Рейтинг: 982 Неутрално-Чудно ли е, що са такива 10-те хиляди километра държавни и почти всички общински пътища.А и защо се правят ремонти на ремонтираните и новопостроени пътища.
gripen
Рейтинг: 1032 НеутралноРаботата е лесна, винетките по 1000лв. а ако пак пътищата са в лошо състояние да се мисли за повишаване.
За Европа: бяла, християнска и силна!extraCACA
Рейтинг: 1486 Любопитноколко декара ще да са тия покриви при 17 хилки. за апартамент бе, последния ремонт на покрива тук беше преди 4 години и струваше общо около 3000... на това "безплатно" саниране цената му излиза по-висока от ново строителство
valtoro
Рейтинг: 580 НеутралноАлабалистика, целяща да покрие некачествена
работа зад която стоят грандиозни кражби !!!
chicago514
Рейтинг: 763 ВеселоТова сега-поемане на вина ли е или констатация!?
achkoal
Рейтинг: 120 НеутралноХайде, кажете вече, колко пари са събрани от винетки и колко са дадени за ремонт на пътната мрежа. Калкулацията ще покаже и колко ни струва километъра. За 8 години ремонти и строежи на пътища, бая пари се наляха. Вярно е, че се дострои магистрала Тракия и се направи част от Струма, но това е всичко. А имам чувството, че доста пари се усвоиха. Съжалявам, не казвам, че нищо не е направено, а че много е окрадено. С усвоените пари можеше да се оправи цялата пътна мрежа и то качествено, но вместо това много хора станаха мултимилионери, а безчет си изпочупиха колите.
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 352 Неутрално[quote#1:"Darth Plagueis"]"17 хил. лева на апартамент"
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.ХОХОХОХОХОХОХ, евала, тук има бая за доене.[/quote]
1. Енергиен одит - наша фирма;
2. Проектиране - наша фирма;
3. СМР - наша фирма;
4. Част от апартаментите са с външна изолация, а голяма част и с дограма.
Смятай...
Затова се натиска за това саниране, затова ще ни бръкнат с 2 милиарда
tacheaux
Рейтинг: 2650 Неутрално"Стандартите и нормите в Европа са на 7 години пълно преасфалтиране, ако искаме да не се случва това. При нас в България 7-годишни пътища се водят нови"
Ето една реплика по този повод на Илиян Василев, който не може да го заподозрем в симпатия към ГЕРБ:
"Преценете сами за годината за модернизация на пътащата в цялата Русия /Федерална програма . 34 града/ се отделени 30 милиарда рубли!?! Това са 500 милиона евро.!? Вижте колко е нашата пътна програма и преценете сами - направо сме гиганти, а сме на последно място в Европа. Фактите господа. Фактите."
http://www.oilru.com/news/548313
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#26] от "Индивидуален паметник на културата":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЕдно време Влади Въргала имаше лаф - мога открадна на някой колата, да му я продам и пак да му я открадна. И търсеше начин как още веднъж да я открадне и още веднъж да я продаде.
Гербавите отдавна надминаха тия умения...
outside
Рейтинг: 975 НеутралноДо коментар [#27] от "tacheaux":
Като даваш за пример Русия, трябва да знаеш, че още няма асфалтиран път от Москва до Владивосток.
StanDim
Рейтинг: 122 Неутрално[quote#7:"niksan1"]В Северозападна България някои пътища не са ремонтирани още от времето на правешкия цървул[/quote]
И по диагонал - в югоизточна България е така. Там даже не е останал асфалт, изкъртен от тирове и триоски, ежечасно изнасящи гората на Странджа.
Коки
Рейтинг: 803 ЛюбопитноАми, като половината са в лошо състояние, КОЙ е отговорен?! Оставка и посипване на червената кратуна с пепел КОГА???!!!
ЛУСТРАЦИЯ
Рейтинг: 646 ВеселоДо коментар [#21] от "gripen":И затвор и затвор, който е без винетка........
tacheaux
Рейтинг: 2650 НеутралноИма по-зле от нас:
https://www.youtube.com/watch?v=nfikAbSBttY
tacheaux
Рейтинг: 2650 Неутрално[quote#29:"outside"]Като даваш за пример Русия, трябва да знаеш, че още няма асфалтиран път от Москва до Владивосток. [/quote]
Не им трябва да асфалтират китайски пътища.
thenomad
Рейтинг: 65 НеутралноАбе Лилянке от колко години управлява ГЕРБ? Това е все едно да си признаеш, че за нищо не ставате.
clutch
Рейтинг: 352 ВеселоЛиляно моме, нагла си, нахална, патологична лъжкиня направо
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)Чудовище от свитата на червеномутренският банкянски тиквеник, лика-прилика с него.
ДрОгарете на татя ти и дяда ти доволно потриват кално-кървави ръце: я ква достойна смяна отгледахме с тия наще дяца-и те като нас лъжливи, крадливи и нагли.
Дебилна крава.
k_man
Рейтинг: 456 ЛюбопитноХубава работа! Та, нали Бокаджията му дай само асфалт да лее...
groznik90
Рейтинг: 880 Неутралноами като са в лошо, оправете ги
не на безразличието
Рейтинг: 237 Веселоняма ни един гербераст да защити дебелото лиле....странна работа
'Българите сме малък но много прост народ.' М ВешимОфелия Груева
Рейтинг: 237 НеутралноЕми така е. Аз мислех, след 20 години ще казваме "Еее, Баце каквито пътища ви построи, вие кръпките само не можете да им направите". Е не познах. Това с кръпките доста по-скоро се наложи.
Нефертити
Рейтинг: 1446 ГневноХвала на тез управници!
Предразсъдъците са за ограничените.Да ги бяхте оправили до сега бе!
primaxm
Рейтинг: 466 НеутралноНяма как да не са толкова много километрите за рехабилитация, при положение, че в цялата страна вероятно няма новоасфалтиран път, които може да издържи и една година. След като всички новоасфалтирани пътища се скапват още на първата година, няма как да "натрупаме" качествени пътища и все повече затъваме. 25 години не намерихте фирма, която има технология да построи път като хората /а да направи шахтите равни с пъти си е направо висша наУка/. Вижте пътя Между Стражица и село Козаревец. Не е мръднал вече поне 15 години? Перфектен, няма дупки, гладък и равен. Покрай селото Козаревец ремонтираха пътя преди 5-6 години и вече целият е на вълни и в кръпки. Разлика от земята до небето. Значи може, ако го прави фирма, която си върши работата и видимо не става, когато фирмите са другарски и само крадат.
danid
Рейтинг: 237 НеутралноБезплатното саниране нещо ми се вижда скъпичко. Дори с покривните пространства. А това свръзките м/у панелите, стълбища, тръби, и пр. ..?
И санирането като пътищата- ремонт на ремонта на ремонта...в необозримото бъдеще. Защото изглежда липсва изобщо контрол не само за "усвоените" средства, а и за качеството на направеното.
historama
Рейтинг: 695 Неутрално[quote#42:"primaxm"]25 години не намерихте фирма, която има технология да построи път като хората /[/quote]
90-те години една македонска фирма направи пътя Обзор-Сл. бряг - издържа почти 15 години.
Чачевите 10 км след Ябланица в посока Сфоия - все още са в добро състояние.
Мутренско-милиционерските фирми на Баце нищо не могат да направят - не 7, но даже и 1 година не издържа работата им. Но други не допускат в България.
Цацата няма ли да привика Лилито за справка?
Софи
Рейтинг: 237 Неутрално"Стандартите и нормите в Европа са на 7 години пълно преасфалтиране, ако искаме да не се случва това. При нас в България 7-годишни пътища се водят нови", добави Павлова.
========================================
В Германия, примерно, със сигурност не правят пълно преасфалтиране на 7 години! Там, обаче, се строи качествено и не се краде толкова много като в България!
Като гледам снимките с дупките по новите пътища, ня#КОЙ е слагал инертния материал и отгоре директно асфалт! Пък, Лиляна си оправдава високите цени на магистралите в България с "Толкова е цената и в развитите страни." Само дето в една Германия, примерно, магистралният път е изграден от 2 слоя инертни материали, дренаж, отгоре идва водоизолиращ слой, след това бетон с подържащи метални елементи, след това слагат запечатващ-слепващ слой от нещо като разтопен асфалт и чак тогава идва асфалта!
Не знам как не я е срам Лиляна да излиза и да лъже безсрамно хората за пореден път!
historama
Рейтинг: 695 Неутрално[quote#43:"danid"]Безплатното саниране нещо ми се вижда скъпичко. [/quote]
2,5 пъти по-скъпо.
Цацата защо не се позаинтересува? Или Решетников не му е наредил?
danid
Рейтинг: 237 НеутралноА най- ме дразни, че всяка критика се приема като предизборно очерняне. Не че ние няма да живеем в некачествено санираните блокове (санирането иначе трябваше да е хубаво нещо) и да пътуваме още 50-тина години по скапани пътища....
Това като лъжата и "алтернативните данни".
primaxm
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#43] от "danid":
[quote#43:"danid"] А това свръзките м/у панелите, стълбища, тръби, и пр. ..? [/quote]
Конструктивно сградата не се укрепва. Май сменят водпроводната инстаналиция. За тази за парното не съм убеден, но май и нея я правят хоризонтална. Но не укрепят ли сградата, всички пари са схърлени на вятъра.
subaru
Рейтинг: 407 НеутралноЕдновременно действие на тол системи и винетки по 1000лв., двойно увеличение на данъка върху автомобилите и акцизите на горивата и всичко ще е ОК. След около 100 години.
Вели
Рейтинг: 1299 НеутралноА как стои въпроса с ЧАСТНИТЕ пътища?
danid
Рейтинг: 237 Весело[quote#46:"historama"]2,5 пъти по-скъпо.
Цацата защо не се позаинтересува?[/quote]
+++
А вече колко минуси са ни наслагали
Софи
Рейтинг: 237 НеутралноДневник,
/3_klasse/pics/muggel4qtl_4.jpg
би било хубаво да направите едно сравнение как се строят пътища в България в сравнение с една Германия! Колко слоя се полагат на автомагистрали, скоростни пътища и пътища от I, II и III клас в България и колко в Германия! И направете сравнение и на цената!
Ето, тук има обяснение за деца със снимки на слоевете на различните пътища:
http://www.mandragoras-schule.de/schule/unterricht
Daria
Рейтинг: 429 НеутралноЗатова пък офшорните сметки на госпожа Лили и останалите крадци в управлението са в отлично състояние.
dobrich
Рейтинг: 925 НеутралноЗатова пък България е единствената държава в ЕС, в която се плащат минетки, за второ/трето качествени пътища..
Petko Popov
Рейтинг: 237 НеутралноИнтересно, но само в България не могат да се справят с проблема дупки. А как се справят другите страни, на пример в Унгария, там е радост да пътуваш по техните пътища, не става дума за магистралите, не става дума за немските пътища, значи закопания пес е в министерството и неговото ръководството което подлежи на подмяна, то подлежи на топло преасфалиране до централния затвор, понеже разхищават народни пари като бащиния!!!
dggm
Рейтинг: 180 НеутралноКато цяло Л. Павлова е добър специалист.
не на безразличието
Рейтинг: 237 ВеселоДо коментар [#56] от "dggm":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимна приказки,определено...то такива дал господ,но другите които работят и не говорят много много няма
Офелия Груева
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#55:"Petko Popov"]А как се справят другите страни, на пример в Унгария[/quote]
[quote#52:"Софи"]едно сравнение как се строят пътища в България в сравнение с една Германия[/quote]
Каква Унгария, каква Германия, то вижте съседите ни - Сърбия, Турция, дето даже не са в ЕС. Със затворени очи усещаш кога си минал границата! То все едно влизаш в някаква асфалтова турболенция...
someeeee
Рейтинг: 180 НеутралноДа, а за другата половина изхарчихте едни милиарди за уж реновация и ПАК СА В ЛОШО СЪСТОЯНИЕ! Най-пресния пример - Цариградско шосе в София!
КРАДЦИ!!! МАРШ В СЛИВЕНСКИЯ!
az22
Рейтинг: 241 НеутралноДо коментар [#59] от "someeeee":++++
Конституцията на една държава се основава на морала на своите гражданиКоки
Рейтинг: 803 Неутрално[quote#56:"dggm"]Като цяло Л. Павлова е добър специалист.[/quote]
По крадене....наследствена комуноидна традиция....
Лео
Рейтинг: 1141 НеутралноЧе има нови пътища - има, че се ремонтират старите - ремонтират се. Ама се краде като за последно, затова и качеството е такова. Що в кърджалийско им се получава - щото там ако откраднеш става лошо, много лошо. Построеното по бай-Тошово време можем да го боядисаме, ама трябва доста хора да влязат в затвора, за да спре да се краде.
ham
Рейтинг: 172 ВеселоДо коментар [#56] от "dggm":
Тя Дамата ,теглото не може да си оправи....А ти. ЧАКАШ ПЪТИЩАТА ДА ТИ ОПРАВИ!..ДОБЪР СПЕЦИАЛИСТ!След десет години ,от ТАЗИ КОМУНИСТИЧЕСКА ИЗМЕТ,И ПОМЕН ,НЯМА ДА ИМА!
ham
Рейтинг: 172 ВеселоДо коментар [#56] от "dggm":
Тя Дамата ,теглото не може да си оправи....А ти. ЧАКАШ ПЪТИЩАТА ДА ТИ ОПРАВИ!..ДОБЪР СПЕЦИАЛИСТ!След десет години ,от ТАЗИ КОМУНИСТИЧЕСКА ИЗМЕТ,И ПОМЕН ,НЯМА ДА ИМА!
До коментар [#26] от "Индивидуален паметник на културата":
mitkokitkata
Рейтинг: 8 НеутралноЛиле, добър ден!
Бай Благой
Рейтинг: 180 Неутрално"Половината държавни пътища са в лошо състояние, каза регионалният министър"
А другата половина са в плачевно.
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноАко не крадяхте толкова, можеше повече пътища да са ремонтирани.
mtsvetanov
Рейтинг: 696 Неутрално"Стандартите и нормите в Европа са на 7 години пълно преасфалтиране, ако искаме да не се случва това"
ИСКАМЕ!!!
"допълнително от бюджета дадохме и тази година 150 млн."
А за да санирате частните панелки дадохте 2 млрд. Построихте комунизма!!!
pesheff
Рейтинг: 935 ЛюбопитноДобре бе Лиле, що не тропна по масата като разпределяха парите от излишъка? 1 милиард за саниране, а за ремонти на пътища 150 милиона!???
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.Изглежда не си тежи на мястото министърката.