Изграждането на нова естакада блокира за половин година булеварда към столичното летище

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Кой за бога проектира всички тия светофари и кръстовища в София?!? За последните 15 години изхарчиха няколко милиарда и само местят задръстванията по светофарите към центъра, а после ги връщат обратно в периферията.

    Ама, че мутренски подход!

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5853 Неутрално

    Втория акъл на българина му дойде ...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Весело

    Мрън, мрън... София се развива и това се вижда дори от самолет. Какво беше преди 20 години и какво е сега! Трябва да си сляп, за да не го забележиш!
    А задръстванията се дължат на грамадния брой автомобили, не толкова на кръстовищата.
    Мърмор, мърмор...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  4. 4 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    И каква точно е идеята на тая нова чудесия? Сегашния път си е почти магистрален, има един светофар всичко на всичко. Да го пуснат с преоритет към терминал 2 и готово.

    Е добре е да направят преградите по булеварда непрозрачни, че да не се стряскат чужденците от вида на квартал Дружба :)

  5. 5 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Точно така е. Браво! България и целият свят непрекъснато се развиват. Пък мърморковци е имало, има и ще има. :-)

  6. 6 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град"
    Мхм....страшно развитие. А и броят автомобили няма никаква връзка с инфраструктурните обекти, да знаеш. Ама със сигурност!!!1111!!!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  7. 7 Профил на so
    so
    Рейтинг: 745 Весело

    И мен малко ми се губи идеята точно на този проект, в момента до летището се стига съвсем удобно и бързо (от Цариградско и от Младост), плюс добра връзка с метрото... А да - гледката към Дружба наистина е убийствена, ако идваш от някоя по-спретната страничка :-)

    #RussiaIsATerroristState
  8. 8 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    До коментар [#7] от "so":

    Става въпрос за директна естакада до Терминал 2. Сега от края на Брюксел до въпросния терминал, изобщо не се стига безпроблемно. Онзи ден, едва изпълзях от паркинга на Т2 докато завия по Брюксел. Почти половин час съм висял около логистичните центрове между Т2 и Т1!!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  9. 9 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 798 Неутрално

    До коментар [#7] от "so":

    Идеята е да се изгради директен и широк булевард до терминал 2, точно както е проектирано още преди 30 години. Избягват се няколко светофара, няколко остри завоя и преминаване през формиралата се индустриална зона.

  10. 10 Профил на Zoom
    Zoom
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Преминаването през светофара в края на "Брюксел" е направо кошмарно, особено ако идваш от Т2. А и тези пешеходни пътеки, става истинско меле и е много опасно за самите пресичащи пешеходци. Че няма смисъл от тази връзка може да твърди само човек, който не ходи до летището, особено сега с преместването на Райън на Т2. Добре че е това председателство, та след 30 години да и му дойде времето и на този забравен проект.

  11. 11 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Така написаното заглавие изтъква предстоящото неудобство, вместо идеята стояща зад него.
    Журналистите умишлено или подплатено наблягате над негативните новини?

  12. 12 Профил на blue blood
    blue blood
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#7] от "so":

    В пиковите часове сутрин, вечер, а и по обед на кръстовището между Колумб и Продан Таракчиев ( улицата към Т2) става ма-за-ло. Чудя се защо не сложат светофар там, както и защо метрото не стига до Т1. Страшно много хора работят там

  13. 13 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Района не е жилищен, кое пречи тогава да се работи на 4 смени и да се скъси времето за изграждане?

  14. 14 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#11] от "sv3tli0":

    Ами например, ако отклонението за естакадата беше предвидено, когато беше основния ремонт на този мост (щото вече беше планирана), тогава в момента нямаше да има нужда от затваряне.
    Същевременно, идеята да изграждаш тепърва локално платно, което да поеме трафика, вместо да си го направиш предварително, не ти ли се струва твърде тъпанарска?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  15. 15 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Идеята е добра - осигурени са и парите - дано качеството на построеното да е високо

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  16. 16 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#14] от "Darth Plagueis":

    Когато е правен ремонта дали е имало пари за това планирано отклонение ?

    Хем все се оплакваме, че много пари се гълтата за всеки ремонт, хем искаш да се строи повече от предвиденото за вбъдеще ..

  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#16] от "sv3tli0":

    Така ли? Аз не говоря за цялата естаката, а само да се направи връзката към нея. Което винаги е по-евтино, когато се прави при изграждането на даден обект, вместо после да се прави наново. Умните хора залагат всички планирани връзки в началото.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Задръстванията се дължат на некадърен и недалновиден подход при стратегическото градоустрйство на София.

    Стратегическо ли казах? Тази дума отсъства в речника на мутрите и комунетата...

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  19. 19 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#17] от "Darth Plagueis":

    Да, така правят умните хора. А комунетата и мутрите решават проблеми на парче. Затова София е най-скапаната столица в ЕС. В дупки, кал, смог и задръствания и окупирани паркове и зелени площи.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  20. 20 Профил на Георги Борисов
    Георги Борисов
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    Така се развива един град включително със строителство на жилищни, търговски и офис площи. Това за хората от Младост го казвам, където живея и аз.

  21. 21 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Естествено, че се развива София...! Друг е въпроса, накъде?!
    Както споменаха и други, достатъчно е да видиш блоковете на Дружба, с каруци по улиците и овце в междублоковата трева, за да оцениш развитието. Естествено, да ти свалят катализатора на паркинга на летището, също е белег на цивилизацията...!
    Грамадния брой автомобили, се дължи на липсата на качествен градски транспорт, съчетан с отсъствието на каквато и да било концепция, за въвеждане на ред в движението и хаоса с паркирането...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  22. 22 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#16] от "sv3tli0": Аз не говоря за цялата естаката, а само да се направи връзката към нея. Което винаги е по-евтино, когато се прави при изграждането на даден обект, вместо после да се прави наново. Умните хора залагат всички планирани връзки в началото.
    —цитат от коментар 17 на Darth Plagueis


    Или си млад, или не си от София. "Цялата естаката" я строиха преди повече от 30 години - в средата на 80-те. Тогава нямаше Терминал 2, а и нямаше толкова много пътувания. Отклонението от светофара към Терминал 2 го правиха заедно с терминала. Ремонтът на естакадата беше през 2010, спомням си, че се говореше за изграждане на директна връзка към новия терминал, но писаха, че не били завършени отчуждаванията на терените по трасето.

  23. 23 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Дойде Ян Геел, каза: не правете булеварди и естакади, така само ще увеличавате трафика и ще блокирате града още повече. Няма кой да го чуе. Пак ще хвръкнат едни милиони, с които може да се направи нещо икономично и екологично, метро или скоростен трамвай, както е в Европа. Няма кой да се сети. И не знам защо - и от скоростния трамвай може да се щипнат пари през фирмата на баджанака, и на него може лентичка да се пререже. Не е въпрос на алчност и корупция значи, ами на мозък, респ. липса на такъв. И на перспектива. Ама тази дума не са я и чували.

  24. 24 Профил на Али Ибн Абдул Обстул Бей
    Али Ибн Абдул Обстул Бей
    Рейтинг: 81 Неутрално

    Отдавна трябваше да я направят тази естакада.

    No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpg
  25. 25 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#20] от "Георги Борисов":

    Съгласен съм със строителството на..., но в нормалните градове това не е в съществуващите квартали, а в нови!

  26. 26 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#22] от "aralambi":

    Хайде си преговори сам написаното, щото сам се опровергаваш.
    Да, говоря за ремонта от 2010та, и да, тогава се говореше за отклонението. Тук неочуждени имоти изобщо нямат връзка с темата, защото аз говоря единствено да се направи връзката, както се прави винаги. Нищо повече.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  27. 27 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Мрън, мрън... София се развива и това се вижда дори от самолет. Какво беше преди 20 години и какво е сега!
    —цитат от коментар 3 на Незнайко в Слънчевия град


    Преди 20 години от Младост до Софийския се стигаше за 15 минути с автобус. По-евтино. По-екологично. По-безопасно. Сега с кола не можеш да стигнеш за 40 минути в час пик. Сега в Младост има метро, това е чудесно, ама две трети от София нямат. Пък и преСелниците от автомобило не слизат, ако ще телепортация да им измислиш. Та кое е развитието? Мръсотия. Шум. Прах. Милион автомобили. Дупки. Скандали. С бебешка количка не можеш да минеш 50 метра, без да плувнеш в пот и да си разбиеш нервите и количката. Тротоари няма. Песове на глутници. Ново строителство, ама с оградки около блоковете, та да не може да минеш оттам, ами да обикаляш половин квартал. Може и на това да му викаш развитие, зависи каква ти е целта. Ако искаме да сме като Китай - бива. Ако искаме да сме като Холандия... Сори, ама вървим точно в обратната посока.

  28. 28 Профил на Георги Борисов
    Георги Борисов
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#20] от "Георги Борисов":Съгласен съм със строителството на..., но в нормалните градове това не е в съществуващите квартали, а в нови!
    —цитат от коментар 25 на ivanko77


    Тоест, повечето от тези дето протестират в Младост, живеят в кооперации на по 10-12 години, респективно там някога са били зелени площи.....та те същите имат право да живеят в Младост, но други нямат, така ли ?
    Не ме разбирайте погрешно, не твърдя че де що има тревичка трябва да бъде залята с бетон, но и никой няма право да спира развитието на един квартал или град с безумици .

  29. 29 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#28] от "Георги Борисов":

    Когато се прави един градоустройствен план той се съобразява със съществуваща и бъдещо развитие. В голямата част от кварталите имаш изградена инфраструктура(не е само пътищата) и тя е съобразена с броя на жителите. Когато почнеш промени ти променяш тоя брой и трябва да си изгради допълнителна инфраструктура, но вече няма място за нея и си създават проблеми! Това е причината да се изграждат нови квартали и да се разширяват настрани градовете, а не да се строи в съществуващите. Утре, когато детето ви не може да запише внука ви в градина, ще се радвате ли? А когато канализацията почне да бълва обратно, защото не може да поеме повече? А ток, вода....

  30. 30 Профил на stoiank СУПЕР
    stoiank
    Рейтинг: 1374 Неутрално

    Не може ли вместо толкова оплювания, един да го тества за колко се взима Цариградско -Т2 в момента и да каже. Наистина към 17 -18 часа там ставаше кошмарно, но по-скоро Т2 -Цариградско. Сутрин в посока Т2 си беше по-добре.

  31. 31 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    секи 4ти км

    Хората призоват Общината към уседналост.
    Не отлитай, Община, а служи ни по-така!

    Нас: уседналите хора.
    Нас: отлитащи в простора.
    Нас: пристигащите в двора.

    Тоалетни, писоари: Чисти са на всички гари?
    Столичната Аерогара: Еврогордост ли докарва?
    ...

    "Заради очакваните затруднения при придвижването до летището
    от столичната община призоваха хората да използват метрото или автобусите
    по линия 84, за да стигнат до аерогарата.

    Съветите към пътуващите с автомобил са да изберат стария път до летището, който е по бул. "Христофор Колумб"."

  32. 32 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Журналистите умишлено или подплатено наблягате над негативните новини?
    —цитат от коментар 11 на sv3tli0

    И двете, а вече и по навик - тук им идва "отвътре" ;)
    А лично аз не много добре разбирам тези, които не ползват метрото ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  33. 33 Профил на nniiikk
    nniiikk
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Защо всичко, което се прави някъде, абсолютно всичко се оплюва?!? Всеки екперт по всичко, от всичко разбира, всичко знае и...нищо не му харесва! То бива комплекси и черногледство, ама защо постоянно трябва да ни се натрапват и да ни залива тоя войнстващ негативизъм за всичко и за всеки?!?

  34. 34 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#33] от "nniikkii":

    Всичко? Не мисля. А какво лошо има в това да се недоволства, когато нещо не е свършено както трябва?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  35. 35 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#16] от "sv3tli0":

    когато се планират ремонти се мисли как да се изхарчат едни пари бързо и с доставяне на некачествени материали и услуга като цяло.

    нито веднъж, когато се планират ремонти, не се мисли с хоризонт, който да надвишава 3 месеца в бъдещето. затова и ремонтите се повтарят през няколко месеца. веднъж за ВиК, после за кабелна ТВ и интернет, след това ремонт на Топлофикация, ремонт на електрификациите, ремонт за нова канализация, и накрая ремонт на общината, който да ремонтира щетите от всички предходни ремонти.

    след което се изхарчват няколко милиона от еврофондове, за да се придаде "европейски облик" с некачествени павета и настилка на скороремонтираните полощи, участъци и тротоари.

    и накрая идва актуализиран план на общината и ютилитис фирмите, които препланират ремонтите, фрагментирани отново, за да построят нов небостъргач, или жилищен комплекс в бивши паркове...

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  36. 36 Профил на nniiikk
    nniiikk
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#34] от "Darth Plagueis":

    Да, абсолютно всичко е оплювано от комплексари и неудачници и така, дори когато има някакъв резон, той е удавен в храчката на дежурните мрънкачи!

    Казвам „всичко", защото на прима виста, само за района на летището имаме: спирките на метрото – защо една е в полето, защо не ходи до терминал 1; статуята на Орфей – много е грозна; сега – ама защо се прави, няма нужда, край, блокираха ни, в „белите държави" не се прави в този сезон, защо не работят в 24-часов цикъл, ама точно там ли, ама......еее, аман!

  37. 37 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 233 Неутрално

    за бързащите за летището , столична община препоръчва red bull / дава крила/ , а за не бързащите ;валидолче; под езика , дано поне сложат табели за обиколните маршрути

  38. 38 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#36] от "nniikkii":

    Нещо не ти разбрах мисълта, и не е много по темата. Аз имам конкретно против, че:
    1. Отбивката като такава не е предвидена когато се правеше ремонта на естакадата. Тогава щеше да се направи заедно с него, което да спести пари, и нямаше да се наложи сега да се затваря естакадата, което пък пести неудобства.
    2. Локалното платно, което ще се изгради, за да поеме трафика, не трябва да се изгражда когато ВЕЧЕ си затворил естакадата, а преди това.

    Чакам да ми кажеш къде не съм прав.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  39. 39 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Весело

    До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":
    Преди мрънкаха, че "асВалта не се яде", а вчера, като се прибираха от село, - "защо няма магистрали".

    I 💜 Leka Borislavovna
  40. 40 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Абе няма лошо да строят, ама тея срокове са безумни. В някоя друга държава, дори Гърция това щеше да се върши денонощно и пътят щеше да е построен за месец. Тука по два месеца не могат да оправят кирлив ескалатор на метростанция Сердика. А за парите дето се наливат да не говорим.

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  41. 41 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#39] от "Blood Red Skies":

    Дали пък мрънкането не е що едни тунели се ремонтират по половин година?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  42. 42 Профил на nniiikk
    nniiikk
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#38] от "Darth Plagueis":

    1. „Като такава" не знам кога и от кого е превидена, но бетонните подпори в полето там са от десетилетия.
    2. Достъпът до летището не е ограничен по никакъв начин. С автомобил може да спокойно да се стигне по друг маршрут и това, че се ремонтира/строй нещо по никакъв начин не значи, че се блокира достъп.

  43. 43 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Весело

    До коментар [#34] от "Darth Plagueis":

    Проблемът е, че за тебе никога нищо не е свършено както трябва.

    I 💜 Leka Borislavovna
  44. 44 Профил на nniiikk
    nniiikk
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#37] от "rossen4i4o":

    Ако бързаш, ще си хванеш метрото за лев и шейсе и те стоварва вътре в терминала! Ако пък държиш да си с кола, ще си предвидиш времето. Летище „София" не е „Хийтроу", няма чак такива библейски колони от пристигащи и заминаващи, спокойно!

  45. 45 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#42] от "nniikkii":

    О, да, това е гениален отговор. Не можеш да стигнеш от Цариградско, но няма проблем да обиколиш половин час, да минеш през гетото и да стигнеш от Ботевградско. Как не се сетих, ей богу?

    И именно бетонните подпори би трябвало да са ти като червена лампичка, че нещата е трябвало да бъдат свършени навреме.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  46. 46 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#43] от "Blood Red Skies":

    Проблемът е, че ремонт на тунел не може да продължи 6 месеца, ако ще дори да е цялостен ремонт изоснови. Пък няма проблем аз да съм виновен.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  47. 47 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Весело

    До коментар [#41] от "Darth Plagueis":

    каква половин година бе, Герджиков отчете, че за 2 седмици неговото правителство е направило толкова, колкото другите за 15 години.

    I 💜 Leka Borislavovna
  48. 48 Профил на nniiikk
    nniiikk
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#45] от "Darth Plagueis":

    Не бе, приятел, от Цариградско спокойно си стигаш до летище „София" по бул. Христофор Колумб. Не се качваш на тая естакада, минаваш си отдолу и денят е спасен!

  49. 49 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#48] от "nniikkii":

    Разбира се. Колумб, с ширина колкото за две каруци, който обслужва и бизнес зоната. Това дори е още по-гениално! След като всичко си е наред, тогава що ще градят западно локално бе, приятел?


    До коментар [#47] от "Blood Red Skies":

    За Герджика идея нямам. Питай си там НДСВарите и гербевите за него. Аз само казвам, че по тая магистрала има общо 4 тунела. Твърде рядко се случва да работят и четирите, а когато са в ремонт, това отнема месеци. Пък съвсем неотдавна, 35 км от тази магистрала се водеха като първокласен път, щото не отговаряха на условията за магистрала в продължение на над две години. Нема проблем, а? Аз съм виновен, нали?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  50. 50 Профил на mrslv
    mrslv
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#26] от "Darth Plagueis":

    Да допълня нещо! Това разклонение е планирано от много-много години. Даже беше започнато изграждането му (от фирма на Васил Божков, доколкото си спомням) преди много-много време. Направиха няколко носещи колони и дотам.Защо спряха - идея си нямам. Колоните още си личат и ще бъдат използвани в настоящия проект. Планирането е лошо но поне в момента не започват неща за които не е осигурено финансиране. Явно при ремонта на булеварда не е имало пари за отклонението. Преди време всичко се започваше и дотам. Никога не се довършва. Е, естествено би било най-добре да бяха направени заедно нещата... Но и така не е зле

  51. 51 Профил на nniiikk
    nniiikk
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#49] от "Darth Plagueis":

    Ти към кога имаш път към летището, че ти е толкова притеснено???

    Пак ти казвам, понеже аз съм ходил до летището – няма някакви хиляди коли, които да са се запътили към аеродрома ни; бул. Колумб е по-широк, отколкото си го представяш или просто при теб каруците са с някаква уникална големина; ще избегнеш пиковете часове на пристигане и тръгване на работещите в ,,бизнес зоната", която толкова те притеснява или направо наистина ще се качиш на това метро и ще си спестиш всички тези терзания и нерви!

  52. 52 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#51] от "nniikkii":

    Бе като гледам, бая хора горе също намират проблем в движението по Колумб. Иначе, предложението ти да не ходя в пиковите часове наистина е умно. Отсега нататък ще ходя само събота вечер. Е, дали ще си свърша работата не е важно, ама нали така казваш...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  53. 53 Профил на mrslv
    mrslv
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#51] от "nniikkii":

    Трафикът посока Т2 към булевард Колумб е отвратителен в час пик. Колите, както от индустриалната зона и Т2,така и от стария път се насочват към бул. Колумб. Кой за да се качи на булеварда, кой за да го пресече по посока на Ботевградско шосе.

  54. 54 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Любопитно

    До коментар [#49] от "Darth Plagueis":

    "Аз съм виновен, нали"
    ***
    Това някакъв аргумент ли се явява, та го повтаряш?

    I 💜 Leka Borislavovna
  55. 55 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 798 Неутрално

    До коментар [#12] от "blue blood":

    Защото Терминал 1 е предвиден за премахване. И на негово място ще се построи нов, които ще бъде свързан с Терминал 2 и така няма да има нужда от външни транспортни връзки. И като го преименуват ще стане точно както е проектирано преди 30-40 години

  56. 56 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Района не е жилищен, кое пречи тогава да се работи на 4 смени и да се скъси времето за изграждане?
    —цитат от коментар 13 на ivanko77


    Поклон за правилния въпрос! Както се вижда по нагоре овцете викат на негодуващите за задръстването че са мрънкачи, ама защото няма да им е на тях на главата това задръстване. Като цяло за такива проекти който спъват трафик на над 1000 души на ден трябва да се работи на 3-4 смени на ден задължително, а не като тунелите на Хемус направо все едно на ново ги правят!

    Дела трябват, а не думи.
  57. 57 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 798 Неутрално

    До коментар [#40] от "Pow":

    Да бе, точно пъв в Гърция строят та нямат спирка. Като пътувам към Солун и се наслаждавам на остатъците от строежа на техния участък от магистралата. След още 20 години ще изглеждат като древни руини.

  58. 58 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 532 Неутрално

    Що ревете бе, идете си там, отде се върнахте снощи - там никой не строи естакади. Даже и задръствания няма.

  59. 59 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    Нека се строи нека хубавее София, комунисти и пребоядисаните такива които не са сложили една тухла през живота си ще реват винаги от яд и завист

  60. 60 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Тази сутрин нямаше проблем с минаването по Брюксел.

    https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2024/05/28/4630833_da_ostavim_putin_da_gadae_polsha_ne_izkljuchi/comments?#comment-75
  61. 61 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#40] от "Pow":Да бе, точно пъв в Гърция строят та нямат спирка. Като пътувам към Солун и се наслаждавам на остатъците от строежа на техния участък от магистралата. След още 20 години ще изглеждат като древни руини.
    —цитат от коментар 57 на m17


    Но отсечките за колко време са построени? Или магистралата :) Бъркаш това дали може или не може да се довърши един проект с това за колко време може да се свърши (качествено) определена част от проекта. Там не са довършени заради липса на финансиране, не защото не могат за една година да направят километър път...

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  62. 62 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#54] от "Blood Red Skies":

    Не, гледам, че ти го противопоставяш на моите аргументи.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  63. 63 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#40] от "Pow":Да бе, точно пъв в Гърция строят та нямат спирка. Като пътувам към Солун и се наслаждавам на остатъците от строежа на техния участък от магистралата. След още 20 години ще изглеждат като древни руини.
    —цитат от коментар 57 на m17

    Магистралата до Янина я правиха 25 години, тунела до Лефкада 17-18 ;)
    Но няма начин, тук е пълно със специалисти по всичко, само дето все не уцелват к'во да правят като дойдат избори ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  64. 64 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 120 Разстроено

    преди две години беше предишното затваряне за месеци заради други бавни строежи. пробвах по едно време и с метро да ходя до летището, 15 минути от ИнтерЕкспо + средно поне десет минути чакане, от центъра сигурно е поне 45, ако трябва и да се прекачвам (по принцип трябва да сменя трамвай, едното метро, другото), просто не е алтернатива. плюс купуването на всякакви различни билети за багаж и пътници и то излиза безкрайно сложно за местен човек, какво остава за чужденец - тръгваш три часа по-рано за има-няма 12 километра. и не го сравнявайте с други градове, във Виена можеш да планираш тръгването си до минута и да не тътрузиш куфари в тълпата на Сердика, Лондон Сити (на същото разстояние от града като Враждебна) пак е подобно, парижките и Хийтроу са малко по-далече, но пак знаеш кога като тръгнеш, кога ще стигнеш, общо взето такъв хаос има само в Африка, части от Южна Америка и Азия

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  65. 65 Профил на Tademan СУПЕР
    Tademan
    Рейтинг: 1035 Гневно

    До коментар [#12] от "blue blood":

    Разходите за заплати ще скочат с 50 000 лв., което е много голяма "загуба" за изпълнителя. Особено при цена 16 000 000. Загубите от 100- 200 000 лв. за икономиката идват от джоба на 3-5 000 човека и няма да се усетят от изпълнителят, а 30% отиват за горива... И всички, освен няколко разсъждаващи нормално като нас, са доволни!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #