За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
полувишис
Рейтинг: 233 НеутралноКой за бога проектира всички тия светофари и кръстовища в София?!? За последните 15 години изхарчиха няколко милиарда и само местят задръстванията по светофарите към центъра, а после ги връщат обратно в периферията.
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesАма, че мутренски подход!
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноВтория акъл на българина му дойде ...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНезнайко
Рейтинг: 3041 ВеселоМрън, мрън... София се развива и това се вижда дори от самолет. Какво беше преди 20 години и какво е сега! Трябва да си сляп, за да не го забележиш!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевА задръстванията се дължат на грамадния брой автомобили, не толкова на кръстовищата.
Мърмор, мърмор...
niakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноИ каква точно е идеята на тая нова чудесия? Сегашния път си е почти магистрален, има един светофар всичко на всичко. Да го пуснат с преоритет към терминал 2 и готово.
Е добре е да направят преградите по булеварда непрозрачни, че да не се стряскат чужденците от вида на квартал Дружба :)
Читател
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":
Точно така е. Браво! България и целият свят непрекъснато се развиват. Пък мърморковци е имало, има и ще има. :-)
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град"
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМхм....страшно развитие. А и броят автомобили няма никаква връзка с инфраструктурните обекти, да знаеш. Ама със сигурност!!!1111!!!
so
Рейтинг: 745 ВеселоИ мен малко ми се губи идеята точно на този проект, в момента до летището се стига съвсем удобно и бързо (от Цариградско и от Младост), плюс добра връзка с метрото... А да - гледката към Дружба наистина е убийствена, ако идваш от някоя по-спретната страничка :-)
#RussiaIsATerroristStateНезнайко
Рейтинг: 3041 НеутралноДо коментар [#7] от "so":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевСтава въпрос за директна естакада до Терминал 2. Сега от края на Брюксел до въпросния терминал, изобщо не се стига безпроблемно. Онзи ден, едва изпълзях от паркинга на Т2 докато завия по Брюксел. Почти половин час съм висял около логистичните центрове между Т2 и Т1!!
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#7] от "so":
Идеята е да се изгради директен и широк булевард до терминал 2, точно както е проектирано още преди 30 години. Избягват се няколко светофара, няколко остри завоя и преминаване през формиралата се индустриална зона.
Zoom
Рейтинг: 233 НеутралноПреминаването през светофара в края на "Брюксел" е направо кошмарно, особено ако идваш от Т2. А и тези пешеходни пътеки, става истинско меле и е много опасно за самите пресичащи пешеходци. Че няма смисъл от тази връзка може да твърди само човек, който не ходи до летището, особено сега с преместването на Райън на Т2. Добре че е това председателство, та след 30 години да и му дойде времето и на този забравен проект.
svetlio_rm
Рейтинг: 233 НеутралноТака написаното заглавие изтъква предстоящото неудобство, вместо идеята стояща зад него.
Журналистите умишлено или подплатено наблягате над негативните новини?
blue blood
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#7] от "so":
В пиковите часове сутрин, вечер, а и по обед на кръстовището между Колумб и Продан Таракчиев ( улицата към Т2) става ма-за-ло. Чудя се защо не сложат светофар там, както и защо метрото не стига до Т1. Страшно много хора работят там
ivanko77
Рейтинг: 676 НеутралноРайона не е жилищен, кое пречи тогава да се работи на 4 смени и да се скъси времето за изграждане?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#11] от "sv3tli0":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАми например, ако отклонението за естакадата беше предвидено, когато беше основния ремонт на този мост (щото вече беше планирана), тогава в момента нямаше да има нужда от затваряне.
Същевременно, идеята да изграждаш тепърва локално платно, което да поеме трафика, вместо да си го направиш предварително, не ти ли се струва твърде тъпанарска?
neut
Рейтинг: 177 НеутралноИдеята е добра - осигурени са и парите - дано качеството на построеното да е високо
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restsvetlio_rm
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#14] от "Darth Plagueis":
Когато е правен ремонта дали е имало пари за това планирано отклонение ?
Хем все се оплакваме, че много пари се гълтата за всеки ремонт, хем искаш да се строи повече от предвиденото за вбъдеще ..
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#16] от "sv3tli0":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТака ли? Аз не говоря за цялата естаката, а само да се направи връзката към нея. Което винаги е по-евтино, когато се прави при изграждането на даден обект, вместо после да се прави наново. Умните хора залагат всички планирани връзки в началото.
полувишис
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesЗадръстванията се дължат на некадърен и недалновиден подход при стратегическото градоустрйство на София.
Стратегическо ли казах? Тази дума отсъства в речника на мутрите и комунетата...
полувишис
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#17] от "Darth Plagueis":
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesДа, така правят умните хора. А комунетата и мутрите решават проблеми на парче. Затова София е най-скапаната столица в ЕС. В дупки, кал, смог и задръствания и окупирани паркове и зелени площи.
Георги Борисов
Рейтинг: 1117 НеутралноТака се развива един град включително със строителство на жилищни, търговски и офис площи. Това за хората от Младост го казвам, където живея и аз.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Естествено, че се развива София...! Друг е въпроса, накъде?!
Както споменаха и други, достатъчно е да видиш блоковете на Дружба, с каруци по улиците и овце в междублоковата трева, за да оцениш развитието. Естествено, да ти свалят катализатора на паркинга на летището, също е белег на цивилизацията...!
Грамадния брой автомобили, се дължи на липсата на качествен градски транспорт, съчетан с отсъствието на каквато и да било концепция, за въвеждане на ред в движението и хаоса с паркирането...!
aralambi
Рейтинг: 571 НеутралноИли си млад, или не си от София. "Цялата естаката" я строиха преди повече от 30 години - в средата на 80-те. Тогава нямаше Терминал 2, а и нямаше толкова много пътувания. Отклонението от светофара към Терминал 2 го правиха заедно с терминала. Ремонтът на естакадата беше през 2010, спомням си, че се говореше за изграждане на директна връзка към новия терминал, но писаха, че не били завършени отчуждаванията на терените по трасето.
Green Day
Рейтинг: 676 НеутралноДойде Ян Геел, каза: не правете булеварди и естакади, така само ще увеличавате трафика и ще блокирате града още повече. Няма кой да го чуе. Пак ще хвръкнат едни милиони, с които може да се направи нещо икономично и екологично, метро или скоростен трамвай, както е в Европа. Няма кой да се сети. И не знам защо - и от скоростния трамвай може да се щипнат пари през фирмата на баджанака, и на него може лентичка да се пререже. Не е въпрос на алчност и корупция значи, ами на мозък, респ. липса на такъв. И на перспектива. Ама тази дума не са я и чували.
Али Ибн Абдул Обстул Бей
Рейтинг: 81 НеутралноОтдавна трябваше да я направят тази естакада.
No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpgivanko77
Рейтинг: 676 НеутралноДо коментар [#20] от "Георги Борисов":
Съгласен съм със строителството на..., но в нормалните градове това не е в съществуващите квартали, а в нови!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#22] от "aralambi":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКХайде си преговори сам написаното, щото сам се опровергаваш.
Да, говоря за ремонта от 2010та, и да, тогава се говореше за отклонението. Тук неочуждени имоти изобщо нямат връзка с темата, защото аз говоря единствено да се направи връзката, както се прави винаги. Нищо повече.
Green Day
Рейтинг: 676 НеутралноПреди 20 години от Младост до Софийския се стигаше за 15 минути с автобус. По-евтино. По-екологично. По-безопасно. Сега с кола не можеш да стигнеш за 40 минути в час пик. Сега в Младост има метро, това е чудесно, ама две трети от София нямат. Пък и преСелниците от автомобило не слизат, ако ще телепортация да им измислиш. Та кое е развитието? Мръсотия. Шум. Прах. Милион автомобили. Дупки. Скандали. С бебешка количка не можеш да минеш 50 метра, без да плувнеш в пот и да си разбиеш нервите и количката. Тротоари няма. Песове на глутници. Ново строителство, ама с оградки около блоковете, та да не може да минеш оттам, ами да обикаляш половин квартал. Може и на това да му викаш развитие, зависи каква ти е целта. Ако искаме да сме като Китай - бива. Ако искаме да сме като Холандия... Сори, ама вървим точно в обратната посока.
Георги Борисов
Рейтинг: 1117 НеутралноТоест, повечето от тези дето протестират в Младост, живеят в кооперации на по 10-12 години, респективно там някога са били зелени площи.....та те същите имат право да живеят в Младост, но други нямат, така ли ?
Не ме разбирайте погрешно, не твърдя че де що има тревичка трябва да бъде залята с бетон, но и никой няма право да спира развитието на един квартал или град с безумици .
ivanko77
Рейтинг: 676 НеутралноДо коментар [#28] от "Георги Борисов":
Когато се прави един градоустройствен план той се съобразява със съществуваща и бъдещо развитие. В голямата част от кварталите имаш изградена инфраструктура(не е само пътищата) и тя е съобразена с броя на жителите. Когато почнеш промени ти променяш тоя брой и трябва да си изгради допълнителна инфраструктура, но вече няма място за нея и си създават проблеми! Това е причината да се изграждат нови квартали и да се разширяват настрани градовете, а не да се строи в съществуващите. Утре, когато детето ви не може да запише внука ви в градина, ще се радвате ли? А когато канализацията почне да бълва обратно, защото не може да поеме повече? А ток, вода....
stoiank
Рейтинг: 1374 НеутралноНе може ли вместо толкова оплювания, един да го тества за колко се взима Цариградско -Т2 в момента и да каже. Наистина към 17 -18 часа там ставаше кошмарно, но по-скоро Т2 -Цариградско. Сутрин в посока Т2 си беше по-добре.
dnevnikar
Рейтинг: 3770 Неутралносеки 4ти км
Хората призоват Общината към уседналост.
Не отлитай, Община, а служи ни по-така!
Нас: уседналите хора.
Нас: отлитащи в простора.
Нас: пристигащите в двора.
Тоалетни, писоари: Чисти са на всички гари?
Столичната Аерогара: Еврогордост ли докарва?
...
"Заради очакваните затруднения при придвижването до летището
от столичната община призоваха хората да използват метрото или автобусите
по линия 84, за да стигнат до аерогарата.
Съветите към пътуващите с автомобил са да изберат стария път до летището, който е по бул. "Христофор Колумб"."
роджър
Рейтинг: 853 НеутралноИ двете, а вече и по навик - тук им идва "отвътре" ;)
А лично аз не много добре разбирам тези, които не ползват метрото ...
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
nniiikk
Рейтинг: 233 НеутралноЗащо всичко, което се прави някъде, абсолютно всичко се оплюва?!? Всеки екперт по всичко, от всичко разбира, всичко знае и...нищо не му харесва! То бива комплекси и черногледство, ама защо постоянно трябва да ни се натрапват и да ни залива тоя войнстващ негативизъм за всичко и за всеки?!?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#33] от "nniikkii":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВсичко? Не мисля. А какво лошо има в това да се недоволства, когато нещо не е свършено както трябва?
полувишис
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#16] от "sv3tli0":
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesкогато се планират ремонти се мисли как да се изхарчат едни пари бързо и с доставяне на некачествени материали и услуга като цяло.
нито веднъж, когато се планират ремонти, не се мисли с хоризонт, който да надвишава 3 месеца в бъдещето. затова и ремонтите се повтарят през няколко месеца. веднъж за ВиК, после за кабелна ТВ и интернет, след това ремонт на Топлофикация, ремонт на електрификациите, ремонт за нова канализация, и накрая ремонт на общината, който да ремонтира щетите от всички предходни ремонти.
след което се изхарчват няколко милиона от еврофондове, за да се придаде "европейски облик" с некачествени павета и настилка на скороремонтираните полощи, участъци и тротоари.
и накрая идва актуализиран план на общината и ютилитис фирмите, които препланират ремонтите, фрагментирани отново, за да построят нов небостъргач, или жилищен комплекс в бивши паркове...
nniiikk
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#34] от "Darth Plagueis":
Да, абсолютно всичко е оплювано от комплексари и неудачници и така, дори когато има някакъв резон, той е удавен в храчката на дежурните мрънкачи!
Казвам „всичко", защото на прима виста, само за района на летището имаме: спирките на метрото – защо една е в полето, защо не ходи до терминал 1; статуята на Орфей – много е грозна; сега – ама защо се прави, няма нужда, край, блокираха ни, в „белите държави" не се прави в този сезон, защо не работят в 24-часов цикъл, ама точно там ли, ама......еее, аман!
rossen4i4o
Рейтинг: 233 Неутралноза бързащите за летището , столична община препоръчва red bull / дава крила/ , а за не бързащите ;валидолче; под езика , дано поне сложат табели за обиколните маршрути
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#36] от "nniikkii":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНещо не ти разбрах мисълта, и не е много по темата. Аз имам конкретно против, че:
1. Отбивката като такава не е предвидена когато се правеше ремонта на естакадата. Тогава щеше да се направи заедно с него, което да спести пари, и нямаше да се наложи сега да се затваря естакадата, което пък пести неудобства.
2. Локалното платно, което ще се изгради, за да поеме трафика, не трябва да се изгражда когато ВЕЧЕ си затворил естакадата, а преди това.
Чакам да ми кажеш къде не съм прав.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 ВеселоДо коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":
I 💜 Leka BorislavovnaПреди мрънкаха, че "асВалта не се яде", а вчера, като се прибираха от село, - "защо няма магистрали".
Archer
Рейтинг: 907 НеутралноАбе няма лошо да строят, ама тея срокове са безумни. В някоя друга държава, дори Гърция това щеше да се върши денонощно и пътят щеше да е построен за месец. Тука по два месеца не могат да оправят кирлив ескалатор на метростанция Сердика. А за парите дето се наливат да не говорим.
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#39] от "Blood Red Skies":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДали пък мрънкането не е що едни тунели се ремонтират по половин година?
nniiikk
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#38] от "Darth Plagueis":
1. „Като такава" не знам кога и от кого е превидена, но бетонните подпори в полето там са от десетилетия.
2. Достъпът до летището не е ограничен по никакъв начин. С автомобил може да спокойно да се стигне по друг маршрут и това, че се ремонтира/строй нещо по никакъв начин не значи, че се блокира достъп.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 ВеселоДо коментар [#34] от "Darth Plagueis":
I 💜 Leka BorislavovnaПроблемът е, че за тебе никога нищо не е свършено както трябва.
nniiikk
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#37] от "rossen4i4o":
Ако бързаш, ще си хванеш метрото за лев и шейсе и те стоварва вътре в терминала! Ако пък държиш да си с кола, ще си предвидиш времето. Летище „София" не е „Хийтроу", няма чак такива библейски колони от пристигащи и заминаващи, спокойно!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#42] от "nniikkii":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКО, да, това е гениален отговор. Не можеш да стигнеш от Цариградско, но няма проблем да обиколиш половин час, да минеш през гетото и да стигнеш от Ботевградско. Как не се сетих, ей богу?
И именно бетонните подпори би трябвало да са ти като червена лампичка, че нещата е трябвало да бъдат свършени навреме.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#43] от "Blood Red Skies":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПроблемът е, че ремонт на тунел не може да продължи 6 месеца, ако ще дори да е цялостен ремонт изоснови. Пък няма проблем аз да съм виновен.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 ВеселоДо коментар [#41] от "Darth Plagueis":
I 💜 Leka Borislavovnaкаква половин година бе, Герджиков отчете, че за 2 седмици неговото правителство е направило толкова, колкото другите за 15 години.
nniiikk
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#45] от "Darth Plagueis":
Не бе, приятел, от Цариградско спокойно си стигаш до летище „София" по бул. Христофор Колумб. Не се качваш на тая естакада, минаваш си отдолу и денят е спасен!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#48] от "nniikkii":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКРазбира се. Колумб, с ширина колкото за две каруци, който обслужва и бизнес зоната. Това дори е още по-гениално! След като всичко си е наред, тогава що ще градят западно локално бе, приятел?
До коментар [#47] от "Blood Red Skies":
За Герджика идея нямам. Питай си там НДСВарите и гербевите за него. Аз само казвам, че по тая магистрала има общо 4 тунела. Твърде рядко се случва да работят и четирите, а когато са в ремонт, това отнема месеци. Пък съвсем неотдавна, 35 км от тази магистрала се водеха като първокласен път, щото не отговаряха на условията за магистрала в продължение на над две години. Нема проблем, а? Аз съм виновен, нали?
mrslv
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#26] от "Darth Plagueis":
Да допълня нещо! Това разклонение е планирано от много-много години. Даже беше започнато изграждането му (от фирма на Васил Божков, доколкото си спомням) преди много-много време. Направиха няколко носещи колони и дотам.Защо спряха - идея си нямам. Колоните още си личат и ще бъдат използвани в настоящия проект. Планирането е лошо но поне в момента не започват неща за които не е осигурено финансиране. Явно при ремонта на булеварда не е имало пари за отклонението. Преди време всичко се започваше и дотам. Никога не се довършва. Е, естествено би било най-добре да бяха направени заедно нещата... Но и така не е зле
nniiikk
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#49] от "Darth Plagueis":
Ти към кога имаш път към летището, че ти е толкова притеснено???
Пак ти казвам, понеже аз съм ходил до летището – няма някакви хиляди коли, които да са се запътили към аеродрома ни; бул. Колумб е по-широк, отколкото си го представяш или просто при теб каруците са с някаква уникална големина; ще избегнеш пиковете часове на пристигане и тръгване на работещите в ,,бизнес зоната", която толкова те притеснява или направо наистина ще се качиш на това метро и ще си спестиш всички тези терзания и нерви!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#51] от "nniikkii":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКБе като гледам, бая хора горе също намират проблем в движението по Колумб. Иначе, предложението ти да не ходя в пиковите часове наистина е умно. Отсега нататък ще ходя само събота вечер. Е, дали ще си свърша работата не е важно, ама нали така казваш...
mrslv
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#51] от "nniikkii":
Трафикът посока Т2 към булевард Колумб е отвратителен в час пик. Колите, както от индустриалната зона и Т2,така и от стария път се насочват към бул. Колумб. Кой за да се качи на булеварда, кой за да го пресече по посока на Ботевградско шосе.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 ЛюбопитноДо коментар [#49] от "Darth Plagueis":
I 💜 Leka Borislavovna"Аз съм виновен, нали"
***
Това някакъв аргумент ли се явява, та го повтаряш?
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#12] от "blue blood":
Защото Терминал 1 е предвиден за премахване. И на негово място ще се построи нов, които ще бъде свързан с Терминал 2 и така няма да има нужда от външни транспортни връзки. И като го преименуват ще стане точно както е проектирано преди 30-40 години
Infernus
Рейтинг: 120 НеутралноПоклон за правилния въпрос! Както се вижда по нагоре овцете викат на негодуващите за задръстването че са мрънкачи, ама защото няма да им е на тях на главата това задръстване. Като цяло за такива проекти който спъват трафик на над 1000 души на ден трябва да се работи на 3-4 смени на ден задължително, а не като тунелите на Хемус направо все едно на ново ги правят! Дела трябват, а не думи.
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#40] от "Pow":
Да бе, точно пъв в Гърция строят та нямат спирка. Като пътувам към Солун и се наслаждавам на остатъците от строежа на техния участък от магистралата. След още 20 години ще изглеждат като древни руини.
testimone
Рейтинг: 532 НеутралноЩо ревете бе, идете си там, отде се върнахте снощи - там никой не строи естакади. Даже и задръствания няма.
shileto
Рейтинг: 1082 НеутралноНека се строи нека хубавее София, комунисти и пребоядисаните такива които не са сложили една тухла през живота си ще реват винаги от яд и завист
herbaltea
Рейтинг: 807 НеутралноТази сутрин нямаше проблем с минаването по Брюксел.
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2024/05/28/4630833_da_ostavim_putin_da_gadae_polsha_ne_izkljuchi/comments?#comment-75Archer
Рейтинг: 907 НеутралноНо отсечките за колко време са построени? Или магистралата :) Бъркаш това дали може или не може да се довърши един проект с това за колко време може да се свърши (качествено) определена част от проекта. Там не са довършени заради липса на финансиране, не защото не могат за една година да направят километър път... Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#54] от "Blood Red Skies":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе, гледам, че ти го противопоставяш на моите аргументи.
роджър
Рейтинг: 853 НеутралноМагистралата до Янина я правиха 25 години, тунела до Лефкада 17-18 ;)
Но няма начин, тук е пълно със специалисти по всичко, само дето все не уцелват к'во да правят като дойдат избори ;)
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
fpyyh
Рейтинг: 120 Разстроенопреди две години беше предишното затваряне за месеци заради други бавни строежи. пробвах по едно време и с метро да ходя до летището, 15 минути от ИнтерЕкспо + средно поне десет минути чакане, от центъра сигурно е поне 45, ако трябва и да се прекачвам (по принцип трябва да сменя трамвай, едното метро, другото), просто не е алтернатива. плюс купуването на всякакви различни билети за багаж и пътници и то излиза безкрайно сложно за местен човек, какво остава за чужденец - тръгваш три часа по-рано за има-няма 12 километра. и не го сравнявайте с други градове, във Виена можеш да планираш тръгването си до минута и да не тътрузиш куфари в тълпата на Сердика, Лондон Сити (на същото разстояние от града като Враждебна) пак е подобно, парижките и Хийтроу са малко по-далече, но пак знаеш кога като тръгнеш, кога ще стигнеш, общо взето такъв хаос има само в Африка, части от Южна Америка и Азия
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеTademan
Рейтинг: 1035 ГневноДо коментар [#12] от "blue blood":
Разходите за заплати ще скочат с 50 000 лв., което е много голяма "загуба" за изпълнителя. Особено при цена 16 000 000. Загубите от 100- 200 000 лв. за икономиката идват от джоба на 3-5 000 човека и няма да се усетят от изпълнителят, а 30% отиват за горива... И всички, освен няколко разсъждаващи нормално като нас, са доволни!